Τρίτη, 17 Μαΐου 2011

ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΠΑΛΤΟ - ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΝΤΗΣ


12 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!!!

    (αυτό^^)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλως την αγαπημένη μου μωβένια! :)

    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!
    To συγκεκριμένο τραγούδι είναι απ' τα αγαμημένα μου ,μ' αρέσει πάααααααααρα πολύ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα κουκλες..

    ααααααααα δεν θελω τετοια... ολη η γειτονια ετσι?..

    φιλακιααααααααααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα γλυκιά μας βασίλισσα!

    ετσι πιστευω κι εγω, πως το παραπανω τραγουδι εκφραζει σχεδον ολη τη μπλοκογειτονια μας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οντως υπεροχο τραγουδι! ποιος δεν το εχεις ακουσει και τραγουδησει με παθος εννοοντας την καθε του λεξη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πραγματι....

    και πολυ ωραιο βιντεο κλιπ εχει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειο τραγούδι!! Από τα αγαπημένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίο τραγούδι! Φιλιά πολλά1

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ! :)