Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΘΡΙΛΕΡ?

    Ίσως σας φανεί λίγο "ξεκάρφωτο" το παραπάνω ερώτημα αλλά  θέλω να δω μια καλή ταινία θρίλερ που να μην είναι τίγκα στα εφέ και τη ψευτιά και δε μπορώ να βρω. 
    Βασικά δε ξέρω τι ταινίες προτιμάτε, εγώ μπορώ να δω αρκετά απο τα είδη τους, ανάλογα τη παρέα και τη διάθεσή μου φυσικά αλλά οι ταινίες θρίλερ μου αρέσουν λιγάκι παραπάνω...
    Παλιότερα δεν έβλεπα συχνά dvd, το τελευταίο διάστημα έχω αρχίσει να βλέπω τακτικά μπορώ να πω και με το αγόρι μου έχουμε δει πάρα πολλές ταινίες θρίλερ αλλά οι περισσότερες δεν έχουν αυτό το κατι, το ιδιαίτερο αν θέλετε που θα μου μείνει αξέχαστες.
     Έχουν αρχίσει όλες να ανακυκλώνονται, να μοιάζουν πολύ μεταξύ τους, να είναι τίγκα στο εφέ και ιδιαίτερα στα ψεύτικα εφέ που αντί για θρίλερ σε κάνουν να γελάς με τη γελοιότητά τους. 
     Ειδικά οι νέες ταινίες είναι συνήθως αντίγραφα παλιών και οι σκηνές τους καταντάνε τραγελαφικές.
     Ή εγω έχω πάθει ανοσία στα θρίλερ ή τα θρίλερ κατάντησαν κωμωδίες.... 
     Μεταξύ μας το δεύτερο μου ακούγεται πιο πιθανό....
     Ίσως να φταίει και η διαφήμιση.... Διαφημίζουν μια ταινία τόσο ωραία και μοναδικά που περιμένεις να δεις κατι καλό και στο τέλος βλέπεις μια μπαρουφα και μισή!
     Βέβαια αυτό πιστεύω πως γίνεται σε όλα τα είδη των ταινιών αλλά μου χει λειψει βρε παιδιά το να δω ένα καλό καθαρόαιμο αν θέλετε θρίλερ.
     Π.χ εχθες βράδυ είδαμε ένα θρίλερ με τίτλο "Εφιαλτικό παιχνίδι" που ενώ ήταν καλό σα story, οι σκηνές του ήταν τοσο ψεύτικες που ταυτόχρονα έχανε πολλά συν απο το καλό έργο που θα μπορούσε να γίνει.
      Μεταξύ μας εγώ αν ειχα στα χέρια μου το συγκεκριμένο story θα του έκανα ένα σενάριο πολύ πιο ωραίο... χεχεχε αλλά και πάλι ένα σενάριο απο μόνο του δε λέει και πολλά....
      Πάντως, για να μη λέω μόνο άσχημα λόγια, το τελευταίο καιρό έχω δει και τρεις καλές ταινίες που μου έμειναν στο νου και μπορώ άνετα να τις προτείνω και αλλού και αυτό θα κάνω αμέσως τώρα για όποιον ενδιαφέρετε:
      Λοιπόν η πρώτη ταινία που μου άρεσε περισσότερο απο όλες ονομάζεται "Αγνοείται" και έχει να κάνει με ένα μικρό αγοράκι που εξαφανίζεται ξαφνικά από ένα πλοίο που βρισκόταν με τη μαμά του.
      Η δεύτερη ονομάζεται "devil" και εχει να κανει με 5 άτομα που κλείστηκαν σε ένα ασανσέρ αλλά δεν είναι μόνοι τους.... υπάρχει και κάτι αλλο εκει μαζί τους...
     Και η τρίτη ταινία που μου άρεσε λιγότερο απο τις άλλες δύο ονομάζεται "Κύκλος" και έχει να κάνει με ένα ψυχοπαθή που το σκάει απο το ίδρυμα. Αν και ακούγεται συνηθισμένο δεν είναι τόσο πολύ...
      Εσείς έχετε να μου προτείνετε κανένα καλό καθαρόαιμο θρίλερ που αξίζει να δω?

Σχόλια

  1. Ναι! Ναι! Μου αρέσουν πολύ τα θρίλερ! Τα ψυχολογικά όμως, γιατί τις σπλατεριές τις αποφεύγω. Με αηδιάζουν! Πρόσφατα είδα την τελετή που ήταν σχετικά soft και το insidius που ενώ ξεκίνησε καλά και είχε μυστήριο, στο τέλος ξενέρωσα λιγάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σπλατεριες? χαχαχαχαχα

    εισαι καταπληκτικη!

    και μενα τα πολλα σπλατς με αηδιαζουν! ειδικα αμα ειναι υπερβολικα και δειχνουν τοσο ψευτικα!

    δεν εχω δει κανενα απο τα δυο που εγραψες!


    θα τα εχω στα υπόψην μου! :)

    και εμενα μου αρεσουν τα ψυχολογικα θριλερ αρκει να καταλαβαίνω γινετε στο τελος! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα καλη μου.. σε ευχαριστω για περασματσ σου...

    τα θριλερ δεν τα μπορω καθολουυυυυυυυυυ.. χαχαχαχα

    καλη ημερα να εχουμε.. φιλακιαααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα κοκκινούλα μου!

    παντα θα περναω απο το γλυκο σπιτικο σου!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπα δεντρελαινομαι αλλα αν βρεις καμια καλη πες μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. xixi!καθόλουυυυυυυυυυ!!!!!
    αλλά μόλις έρθουν τα καμάρια μου το απόγευμα.....που ειναι φανατικά....θα τα ρωτήσω...και θα σου γράψω.....(απο που πήραν ..δεν ξέρω)χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. love2love

    θα σου πω αλλα αν διαβασεις την αναρτηση μου κατω κατω εχω προτεινει τρις που εχω δει και μου αρεσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το καλύτερο ψυχολογικό θρίλερ που έχω δει ποτέ ήταν το ισπανικό "El orfanato". Ταράχτηκα πάρα πολύ αλλά άξιζε! Να το δεις αλλά μέρα και με παρέα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και εγώ βλέπω θρίλερ!! Βασικά το SAW το έχεις δει;; Αν όχι να ξεκινήσεις από το SAW 1. Υπάρχουν 4 που έχουν βγεί..
    Πάντα τα θρίλερ τα βλέπω με αγκαλιά ένα μαξιλάρι για ασφάλεια!!χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μα το ποσο ωραια ''πουλας'' τις ταινιες δεν λεγεται!θα ψαξω να βρω και να δω και τις τρεις! :) εγω θα σου προτεινω μια που μου την προτειναν προσφατα,την οποια δεν εχω προλαβει να δω ακομα,αλλα μου φαινεται πολυυυ ενδιαφερον. λοιπον λεγεται exam (εξεταση μεχρι θανατου) και η περιγραφη του <<8 ταλαντούχοι υποψήφιοι έχουν φτάσει στο τελικό στάδιο επιλογής, για μία θέση σε μια παντοδύναμη, εταιρία. Σε ένα δωμάτιο χωρίς παράθυρα, ο εξεταστής τους δίνει 80 λεπτά προθεσμία για να απαντήσουν σε μία και μόνη ερώτηση. Πρέπει όμως να ακολουθήσουν 3 αυστηρούς κανόνες:
    1) Δεν μιλούν στον εξεταστή ή το φρουρό.
    2) Δεν σκορπούν τα χαρτιά τους και
    3) Δεν φεύγουν από το δωμάτιο. Όταν η αντίστροφη μέτρηση ξεκινά, θα πρέπει να συνεργαστούν για να βρουν την απάντηση. Η ένταση κορυφώνεται καθώς ο χρόνος κυλάει και οι υποφήφιοι ανακαλύπτουν την τραγική εξέλιξη που τους περιμένει.>> ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άντρη μου δε το έχω δει αυτό το θρίλερ.

    θα το έχω στα υπ'οψιν μου οταν ξαναπαω στο βιντεο κλαμπ για να διαβασω την ιστορια του!

    ευχαριστω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μοντέρνα μου τα saw τα εχω δει ολα! χεχε

    νομιζω πως ειναι 7 στο συνολο!

    βασικα τα πρωτα μου αρεσαν περισσοτερο, μετα ειχαν καταντησει πανομοιοτυπα...

    φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μαράκι μου ειδικά τη ταινία με το αγοράκι που εξαφανίζετε στη συστήνω ανεποιφύλακτα. δεν ειναι το θριλερ με αιματα και σκοτωμους ειναι πιο πολυ ψυχολογικο. πιστευω πως θα σου αρεσει...

    τη ταινια που περιγραφεις την εχω δει εδω και αρκετο καιρο και ομολογω πως τη βρηκα αρκετα ενδιαφερον! δυνατο και πρωτοτυπο σεναριο με τελος που δε περιμενεις!! να τη δεις οταν μπορεσεις! :)

    φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι ταινιες ειναι περισσοτερο θα'λεγα ψυχολογικες και ειναι οι ακολουθες:
    The eye
    Orphan
    Room 1408
    Echo
    Mirrors 1 kai 2
    Case 39
    The uninvited......αυτα...
    Ελπιζω να σας αρεσουν!!!
    χιχι!!!καλή διασκέδαση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καταρχάς ευχαριστώ πάρα πολύ που μου τις προτείνεις!

    απο αυτες εχω δει την 1,2,6 αρα εχω αλλες τρεις να δω! λεω να ξεκινησω απο το room 1408! :)

    filia polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χιχι!!οχι εγώ!!!!
    ειμαι άσχετη...ούτε το εξώφυλο....δεν εχω δεί....χιχι
    η ...μικρή μου....
    (άσε που με ...δουλεύουν τα άτιμα κιόλας)
    .ΑΝΤΕ δώσε καννένα ...παραμύθι....για ταινία...
    βρήκες...χιι χι.....Oπαδο΄....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εγώ να δώσω...

    αλλά ποιος θα βρεθεί να το πάρει είναι το θέμα!

    χιχιχιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να