Πέμπτη, 21 Ιουλίου 2011

ΠΑΡΑΜ ΠΑΡΑΜ ΠΑΡΑΜ - ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!

      



12 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο τραγούδι. Προσωπικά το προτιμώ από τη Μίλβα. Νομίζω η φωνή της δίνει πιό ωραίο χρώμα στη θάλασσα! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα Αθηνά μου.

    εμένα μου αρεσει πιο πολύ η φωνή της Μίλβα αλλά σαν συνολική εκτέλεση μου αρέσει αυτή του Πλιάτσικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα καλη μου...

    και εμενα της μιλβας πιο πολυυυυυυυυ..

    χωρις ομως να με ενοχλει και του αγαπημενου πλιατσικα..

    καλα να περνας.. με φιλια θαλασσινα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σ αγαπω

    ευχαριστώ πολύ! επίσης γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι ομορφο τραγουδι...φιλια πολλα και καλη σου μερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το λατρεύω αυτο το κομμάτι... ήμουν στα πρόθυρα να το χρησιμοποιήσω μουσικό χαλί υποδοχής για την τρεχουσα ανάρτησή μου!...

    Θαλασσα
    Γυναίκα
    και παλι Θαλασσα...
    και παλι Γυναικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ομορφα τραγουδακια! καλημερα γλυκο μου κοριτσακι!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ~reflection~

    ειναι υπέροχο τραγούδι...

    τόσο όμορφοι οι στίχοι, τόσο γλυκιά η μελωδία... ειναι θαυμάσιο!

    φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ