Σάββατο, 1 Σεπτεμβρίου 2012

KAΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!


21 σχόλια:

  1. τι ωραία καλημέρα!!!!
    καλό Φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπεροχο τραγουδι ε? οτι πρεπει για τη πρωτη καλημερα του φθινοπωρου... χιχιχιχιχ

      φιλακια καλη μου!

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα κοριτσάκι μου
    εύχομαι να πέρασες όμορφα το Καλοκαίρι σου
    και τώρα να είσαι έτοιμη και φορτσάτη να
    αντιμετωπίσουμε τους μήνες που έρχονται.
    Καλό Φθινόπωρο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ γλυκια μου λεβινα. ευχομαι να ειμαστε ολοι δυνατοι για να αντεξουμε οπως σωστα προειπες. φιλακια πολλα πολλα!!!

      Διαγραφή
  3. Μακάρι να συνεχίσεις να περνάς το ίδιο καλά και το χειμώνα με το καλοκαίρι. Άλλωστε και η καθημερινότητα έχει και αυτή τη χάρη της ;)

    καλημέρα και καλό μήνα και καλό φθινόπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γλυκε μου Περσέα τι ωραία που το έθεσες :)

      το ιδιο ευχομαι και σε σενα!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα!
    Τι ωραία που ηχεί η λέξη Φθινόπωρο!

    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα συμφωνησω μαζι σου! πολυ ομορφη λεξη! χιχιχιχ φιλακιαα

      Διαγραφή
  5. Έφυγε το καλοκαίρι και ήρθε επιτέλους ο Σεπτέμβρης. Επιτέλους ξεκούραση! Για μένα. Για τους περισσότερους καλή επάνοδο!
    Καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ επισης! ααα και καλη ξεκουραση να εχεις! να περασεις ομορφα και να χαλαρωσεις απ ολη τη χρονια που περασεε

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. χαίρομαι πολύ όταν γνωρίζω κι άλλους που αγαπούν τα δελφινάκια, είναι πολύ γλυκά πράγματι :)

      τυχερή είσαι που είδες από κοντά , μακάρι να δω κι εγώ

      Διαγραφή
  7. Εδώ και μερικές μέρες, ο μπλόγγερ δε βάζει τις αναρτήσεις μου. Δεν ξέρω τι λάθος ρυθμίσεις έχω κάνει, όμως είμαι εδώ, σας παρακολουθώ και από αναρτήσεις, κάνω. Το θέμα είναι πως έβαλα να ελέγξουν το μπλογκ, έκαναν κάποιες αλλαγές και το πολύ μέχρι τις 25 Σεπτεμβρίου ελπίζω να έχω αποτελέσματα. Δεν είμαι διακοπές, απλά, ας μην πω τι κάνει ο μπλόγγερ… καλή Κυριακή και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελπιζω να το φτιαξεις γρηγορα γιατι μ αρεσει πολυ ο τροπος που γραφεις και μπορει να μη σχολιαζω παντα μιας και που υπαρχουν διαστηματα που μπαινω για πολυ λιγο στη μπλοκοσφαιρα, ομως αυτο δε σημαινει πως δε μου λειπουν οι αναρτησεις καποιων μπλοκοφιλων, οπως οι δικες σου! :)

      Διαγραφή

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ