Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΟΥΜΕ ΤΑ ΝΕΑΑΑΑ!

             Aφου σας αρεσει τοσο ολυ το χαλασμενο ληκτρολογιο μου αοφασισα να γραψω και αυτή την αναρτηση με τον ιδιο τροο.
            Εμενα καλο μου κανει. Δε κουραζομαι με τις διορθωσεις και τους τονους και εσας καλο σας κανει γιατι γινεστε κατι σα κασκαντερ της γλωσσας! Χαχαχα
            Σα να σας μαθαινω μια ξενη γλωσσα ένα ραγμα!
            Λοιον ας σοβαρετουμε τωρα.
            Αν θυμαστε σας ειχα γραψει στη ροηγουμενη αναρτηση ως τη Δευτερα, δηλαδη εχθες ειχα ένα ραντεβου σημαντικο για εμενα και ηθελα τη θετικη σας σκεψη και ενεργεια.
            Μου τη χαρισατε αλοχερα!!! Ευχαριστω αο καρδιας γι αυτό!!!
            Λοιον το ραντεβου καλα εξελιχθηκε. Ηταν ραντεβου για συνεργασια. Δεν εισφραγιστηκε η συνεργασια αλλα για μενα ηταν κατι σαν αυτό ου λενε <<ένα βημα τη φορα>>, δηλαδη κάθε φορα ιο κοντα στο στοχο μου.
            Δεχτηκαν να εκδωσουν το βιβλιο μου αλλα ρεει ρωτα να μελετησω καλα καοια ραγματα ριν αοφασισω να αω εκει. Θελω να ειμαι σιγουρη για ολλα ραγματα.
            Ο στοχος μου και το ονειρο μου συναμα είναι να ασχοληθω εαγγελματικα με το τομεα της συγγραφης. Θελω να κανω αυτό το εαγγελμα στη ζωη μου! Θεωρω ευλογια τη σημερον ημερα να κανει καιος εαγγελμα αυτό ου αγααει τοσο ολυ και τον κανει να αισθανεται ομορφα και ευτυχισμενα.
            Δε θα μακρυγορησω μιας και ου δε θα ηθελα να ανατυξω ακομη το συγκεκριμενο θεμα και μαλιστα με αυτου του ειδους τη γραφη ου χρησιμοοιω τωρα αλλα θελω να σας ευχαριστησω για άλλη μια φορα για τις θετικες ευχες και τα καλα σας λογια.
            Ρεει να σκεφτω καοια ραγματα ριν συμφωνησω στην εκδοση βιβλιου και να ειμαι σιγουρη ως θα κανω τη καλυτερη δυνατον συμφωνια για μενα και το βιβλιο μου, αν καταφερω καοια στιγμη να το εκδωσω.
            Ελιζω μονο μη καταντησω σαν τον Κατακουζηνο στη σειρα << Κωνσταντινου και Ελενης>> με το αοχετευτικο συστημα στο Βυζαντιο. ΧΑΧΑΧΑ

Εάν καιος αο εσας ξερει και θελει να με συμβουλεψει γενικα για το χωρο των εκδοσεων τι είναι καλο να ροσεξω θα ηθελα ολυ τη συμβουλη του. Μορει να εικοινωνησει μαζι μου μεσω  e mail ου θα βρει στα στοιχεια του ροφιλ μου.  Ευχαριστω ροκαταβολικα!
           
            Και για το τελο σας εχω ένα ομορφο τραγουδακι! Αγαημενο μου! Αφιερωμενο σε εσας τους ηλεκτρονικους μου φιλους! 


Σχόλια

  1. Μακάρι να γνώριζα από βιβλία κι εκδόσεις για να σε βοηθούσα, αλλά από τέτοια δεν...
    Πάντως σ΄ ευχαριστώ για την αφιέρωσή σου μ΄ αυτό το όμορφο τραγούδι!
    Εύχομαι να βρεις και να κάνεις αυτό που αγαπάς.Μαζί με την υγεία είναι η κορυφή της ευτυχίας!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω ολυ καλε μου φιλε! να εισαι καλα!! ομορφες οως αντα οι ευχες σου! καλο σου βραδυ!

      Διαγραφή
  2. ...(Π)Ω (Π)Ω!!!
    Με έκανες...ολύ χαρούμενη και υπερήφανη!!
    Έχω μπλογκοφίλη συγγραφέα;;;;;; YES! YES! YES!!!
    Καλή επιτυχία και...εριμένω το..αρακάτω λέμε!!! ...ολλά φιλάκια!!! :)))))

    Υπάρχει κι αυτή η Ελλάδα τελικά βρε άνθρωπε!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααα τι γλυκο μυνημα! σ ευχαριστω ολυ! αο τη καρδια μου! <3

      θα δουμε βεβαια τι θα γινει στη ορεια.... καλο σου βραδυ αδυναμια μου! <3

      Διαγραφή
  3. πολύ χαίρομαι γι αυτήν την εξέλιξη!
    μακάρι να πετύχεις το στόχο σου!
    καλή επιτυχία ,την αξίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοπέλα μου , εύχομαι ολόψυχα τα καλύτερα!
    Μακάρι να ήξερα να βοηθήσω!
    Έχω ένα παιδικό διήγημα στο συρτάρι πάνω από 15 χρόνια! :)))
    Μάλλον από σένα θα χρειαστώ κι εγώ συμβουλές ;-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αριστεα μου με χαρα μου να σε συμβουλεψω οταν αοφαισεις να κανεις το μεγαλο βημα!!!! οτι ξερω βεβαια γιατι αι εγω ακομη συμβουλες αο αλλους ανθρωους ζηταω! και ευτυχως υαρχουν ολλοι καλοι ανθρωοι εκει εξω ου με βοηθανε!!!

      φιλακια γλυκια μου!

      Διαγραφή
  5. Mπράβο για την συνεργασία που ξεκινάς.
    Η δική μου συμβουλή είναι να μην γράφεις με αυτό το πληκτρολόγιο αν θέλεις να εκδόσεις βιβλίο....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φλωρουλα μου δε ξεκινησε ακομη η συνεργασια... θα δεξει... αλλα ηταν ενα βημα ιο κοντα αυτη τη φορα για μενα.

      εννοειτε ως το βιβλιο ειναι ροσεγμενο, δε λειουν γραμματα και για να δεις οσο το θελω ενα θα σου ω. εχω γραψει ολοκληρα κειμενα ετσι και τα διοθρωνω μετα με ορθογραφικο ελεγχο και κανοντας coρy ρaste διαφορα γραμματα. ηταν κουραστικο για μενα αλλα το ηθελα τοσο ολυ!

      φιλακια ολλα! καλο βραδυ! <3

      Διαγραφή
  6. Μπράβο Κική μου! Χαίρομαι πολύ πολύ που επιτέλους ακολουθείς το σκοπό σου!
    Σου στέλνω mail πάραυτα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω ολυ γλυκια μου ευα για το ενδιαφερον! με τιμας και με συγκινεις συναμα!

      φιλακια ολλα ολλα! <3

      Διαγραφή
  7. Μπράβο σου!!!!
    Εύχομαι ολόψυχα να πραγματοποιηθεί το όνειρό σου!!
    Πολλά φιλιά
    ***Αννιώ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με το καλό, Κική!
    Περιμένουμε και το τελειωτικό ναι, με εορταστική ανάρτηση παρακαλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα
      να σαι καλα φιλη μου!
      θα δειξει!!
      μακαρι να γινει το καλυτερο δυνατον!

      ευχαριστω ολυ! φιλακια ολλα!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ευχάριστα τα νέα σου .. Σϋγχαρητήρια...εύχομαι τώρα πια να έχει προχωρήσει το θεμα λίγο (20 Αυγ.17Σεπτ. ένα μήνα σχεδόν μετά) ειναι πολύ σημαντικό να κάνεις το χόμπυ σου επάγγελμα όπως είπες κι εσύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα διαβασες και εσυ την αναρτηση με το χαλασμενο πληκτρολογιο! τι μου θυμισες τωρα!

      δεν εχω καποιο νεοτερο δελφινακι! θα δειξει! φιλια πολλα και σ ευχαριστω πολυ για την ευχη! μακιααα

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να