Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

AΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΕΡΩΤΙΚΑ - ΤΡΥΦΕΡΑ - ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΙΚΑ ΛΟΓΙΑ - ΓΡΑΠΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΠΟΤΕ!


Αν ήξερα ότι σήμερα θα ήταν η τελευταία φορά που θα σ'έβλεπα να κοιμάσαι, θα σ' αγκάλιαζα σφιχτά και θα προσευχόμουν στον Κύριο για να μπορέσω να γίνω ο φύλακας της ψυχής σου. Αν ήξερα ότι αυτή θα ήταν η τελευταία φορά που θα σ' έβλεπα να βγαίνεις απ' την πόρτα, θα σ' αγκάλιαζα και θα σου 'δινα ένα φιλί και θα σε φώναζα ξανά για να σου δώσω κι άλλα. Αν ήξερα ότι αυτή θα ήταν η τελευταία φορά που θα άκουγα τη φωνή σου, θα ηχογραφούσα κάθε σου λέξη για να μπορώ να τις ακούω ξανά και ξανά. Αν ήξερα ότι αυτές θα ήταν οι τελευταίες στιγμές που σ' έβλεπα, θα έλεγα "σ' αγαπώ" και δεν θα υπέθετα, ανόητα, ότι το ξέρεις ήδη.

~Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες ~


Το μοιράστηκα με τους φίλους στο facebook και θέλησα να το μοιραστώ και μαζί σας!

Θεωρώ πως με αυτή την ανάρτηση πολλοί απο εσάς θα κοιμηθούν γαλήνια και θα έχουν όνειρα γλυκά!

Πριν κλείσω την αναρτηση θα ήθελα να αναφέρω πως το πάνω εκφραστικό απόφθεγμα το πρωτοαντίκρυσα στο όμορφο και τρυφερό σπίτι της Παλομίτσας μας! 
Εμ βέβαια! Ένα τοσο γλυκό Περιστεράκι θα έβρισκε ότι πιο τρυφερό για να στολίσει το όμορφο σπιτικό του! :)

Να είστε πάντα καλά! Τρυφερό, ζεστό και πουπουλένιο βράδυ σε όλους!

Σχόλια

  1. εκφρασου μου ειναι τοσο παλιο που εγω το λεω απο το γυμνασιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Ιωαννακι μου!
      εγω γλυκια μου προσφατα το εμαθα!
      ειναι αυτη η διαχρονικοτητα των πολυτιμων γραπτων που τα κανει να μενουν για παντα νεα.

      φιλακια πολλα! να εισαι καλα!

      Διαγραφή
  2. Μια δόση μακάβριου την έχει πάντως, πέρα από την ποιητική του χροιά!....... Σε φιλώ γλυκά Κικάκι μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα
      οχι μωρε.... δεν την ειδα αυτη τη δοση εγω... εμεινα στα αλλα.... χιχιχι

      φιλακια αδυναμια μου! <3

      Διαγραφή
  3. ...και μετά με λένε τρελή όταν τους τραβάω φωτογραφίες και τους ηχογραφώ και τους αγκαλιάζω σε ανύποπτες στιγμές... αχχχ....
    Πού να ήξεραν...
    Φιλάκια πολλά Κικίτσα μου!!! Καλό βραδάκι!!!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα κανεις αγγελακι μου!
      οι πραξεις αγαπης πρεπει να γινοται καθε στιγμη!
      ομορφη μερα να εχεις κουκλιτσα μου!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  4. πραγματικά πολύ όμορφα λόγια ...καλό βράδυ να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα γλυκια μου Κατερινα!
      ευχαριστω για την επισκεψη και το σχολιο!
      να εισαι καλα!
      φιλακιαααα

      Διαγραφή
  5. Το κακό είναι ότι δεν καταλαβαίνουμε το πόσο εύκολα περνάει ο χρόνος και ποτέ δεν σκεφτόμαστε την περίπτωση της «τελευταίας φοράς»! Επίσης, έχουμε την αφελή εντύπωση ότι έχουμε πολύ καιρό μπροστά μας, αγνοώντας το πόσο εύθραυστοι είμαστε.
    Θα ζούσαμε διαφορετικά αν δίναμε σημασία στη στιγμή που αφήνουμε να χάνεται σκοτώνοντας την ώρα μας... Σίγουρα θα είχαμε πετύχει πολλά περισσότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα καλε μου φιλε!
      συμφωνω μαζι σου ακομη και στη τελεια!
      εξαιρετικα μυνηματα στο σχολιο σου!
      να εισαι καλα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ γλυκά και τρυφερά λόγια.
    Σ' ευχαριστώ Κική για την όμορφη καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα αγαπημενη μου Μιραντα!
      ευχαριστω πολυ για την επισκεψη και το σχολιο!
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα πολλα! <3

      Διαγραφή
  7. Τι γλυκές κουβέντες!
    Είναι κρίμα να ξεχνάμε να λέμε σ' αγαπώ στους αγαπημένους μας, μια τόση δα λεξούλα που τα αλλάζει όλα.
    Φιλιά, καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνω απολυτα μαζι σου Νικη μου!
      ομορφη μερα να εχεις!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  8. Ποσο ομορφο!
    Καληνυχτα!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μεγαλα λογια,βαλσαμο ψυχης απο εναν μεγαλο συγγραφεα!Να σαι καλα που μας τα θυμησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σαι καλα καλη μου φιλη!
      ευχαριστω για την επισκεψη και το σχολιο!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  10. Εκφρασούλα μου,
    τι γλυκό πλάσμα που είσαι!! :))) Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!
    Μου αρέσει όλη η επιστολή του Μαρκές, διότι περιλαμβάνει απλά - ουσιαστικά πράγματα τα οποία θεωρούμε αυτονόητα.. μας προτρέπει να δείξουμε αυτό που κρατάμε κρυφό στην ψυχή μας..
    Επέλεξα αυτό ως το πιο "ρομαντικό" κομμάτι.. εκπέμπει τόση τρυφερότητα και αγάπη.. Διότι, αν δε δείξουμε ότι αγαπάμε ή αν δε το πούμε, ποιο το νόημα; Ποιο το κέρδος να κρατάμε κρυφή την αγάπη;
    Εύχομαι να 'χεις δίπλα σου ανθρώπους που σε αγαπούν και σου το δείχνουν! Εμείς εδώ σε αγαπάμε πολύ!
    Πολλά γλυκά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά! Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τρυφερο μου περιστερακι καλημερα!
      ευχαριστω παρα πολυ για την επισκεψη, το σχολιο και τα εγκαρδια σου λογια!
      να εισαι παντα καλα και να σκορπας γυρω σου αυτη τη γαληνη που εκπεμπεις! φιλακια πολλα πολλα γλυκια μου!
      να εχεις μια ομορφη μερα!

      Διαγραφή
  11. Είναι από τα αγαπημένα μου κείμενα (ολόκληρο) του Μάρκες! Το είχε γράψει πριν το τέλος και έδωσ εμαθήματα και -ίσως- απαντήσεις σε όλους εμάς που θεωρούμε δεδομένα τα πάντα!
    Πάντα με συγκινεί...
    Καλό βράδυ Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Μαρακι μου!
      εγω δεν εχω διαβασει ολη την επιστολη!
      θα το κανω ομως!
      εχει να μας δωσει παρα πολλα!
      φιλακια πολλα φιλη!
      να εχεις μια ομορφη μερα!

      Διαγραφή
  12. Λατρεύω τον Μάρκες... και τα λόγια του αυτά, ακόμη περισσότερο. Δείχνουν πως τίποτα στη ζωή δεν είναι δεδομένο και έτσι ποτέ δεν πρέπει να περιμένουμε μια επόμενη στιγμή για να πούμε ή να κάνουμε κάτι. Τώρα πρέπει... όσο ακόμη μπορούμε.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημερα γλυκο μου κοριτσακι!
      ευχαριστω πολυ για την επισκεψη και το σχολιο!
      να εισαι καλα!
      φιλακια!

      Διαγραφή
  13. Τα ίδια συναισθήματα μοιραζόμαστε Κική μου!
    Κάθε φορά που τα διαβάζω νιώθω την ανάγκη να εκφράζω στους δικούς μου
    την αγάπη μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σαι καλα κοριτσαρα μου!
      φιλακια πολλα!
      φαινεται αλλωστε το ποσο αισθαντικος και δοτικος ανθρωπος εισαι!
      φιλακια πολλα κουκλιτσα μου!

      Διαγραφή
  14. πόσο όμορφα λόγια...
    συγκινητικό σα σκέψη...
    είχα καιρό να το διαβάσω!
    σε ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τιποτα κοπελιτσα μου!
      εγχ σ ευχαριστω για ολα!
      να εισαι παντα καλα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  15. Τι ειρωνεία!!!!!Σήμερα είδα την ανάρτηση σου αυτή, σχεδόν ένα χρόνο μετά!!!Την ήξερα ήδη..όμως την ημέρα που ακριβώς την ανάρτησες, έφυγε για το μεγάλο ταξίδι ο μπαμπάς μου, οπότε όλα αυτά θέλω να τα βροντοφωνάξω, γιατί χτύπησαν πόνο...Αν ήξερα!!!!!28/11/2013.Σ΄ευχαριστώ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tωρα ειδα το σχολιο.... Γεωργια τι να πω... δεν εχω λογια... να τον θυμασαι παντα με αγαπη!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να