Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Men's Top 10 down.

 

Τί σας ετοίμασα πρωινιάτικα ε;
Χα χα χα χα
Και η φωτο "σοκιν" πήρε τα πρωτεια!

Λοιπόν η σημερινή ανάρτηση αφορά ένα παιχνίδι έμπνευση της ξεχωριστής Λιακαδίτσας, το οποίο δημιουργήθηκε για κορίτσια με σκοπό να γελάσουμε και να δούμε τι μπορεί να αντέξει η κάθε μια μας και μέχρι πιο θα έλεγα σημείο.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα απο την αρχή.

Πριν λίγες μέρες η Λιακαδίτσα μας γιόρταζε ( Χρόνια σου Πολλά και πάλι φίλη μου) και αποφάσισε να μας "κεράσει" με έναν διαφορετικό τρόπο απ' ότι είθιστε! Σου λέει γλυκό δίνουν οι άλλοι; Θα δώσω μια φότο "ορόσημο" εγώ! Ποτό κερνάνε οι άλλοι; Θα κεράσω ένα παιχνιδάκι εγώ!

Και τσουπ το παιχνιδοκέρασμα άρχισε να "σερβίρεται" στη γειτονιά. Σειρά μου σήμερα να συνεισφέρω και εγώ. 

Πάμε λοιπόν για τους κανόνες του παιχνιδοκεράσματος.

Kανόνες:
- Γράφουμε τα 10 πράγματα που αν κάποιος άντρας έκανε δε θα τον βάζαμε ποτέ στη ζωή μας.
- Καλούμε 10 φίλες να μολογήσουν το δικό τους Τop 10  Down (thumbs down).
- Μεταφέρουμε το παιχνίδι με την εικόνα του
- Aναφέρουμε ποιος μας έδωσε πάσα.

Σε αυτό το σημείο να πω πως όποιος θέλει να δει το Top 10 Down της Λιακαδίτσας να πατήσει ΕΔΩ!

Τους δύο τελευταιους κανόνες τους τήρησα ήδη, οπότε πάμε για τους δύο πρώτους.

Θα ήθελα να πω οτι το δικό μου Top 10 Down είναι εντελώς αυθόρμητο διότι ποτέ δεν είχα αναρωτηθεί κάτι τέτοιο και κάνοντας μια "μίνι σύσκεψη" με τις αντοχές μου κατέληξα στα εξής:

1) Ο τσιγκούνης.
Δε θα άντεχα με τίποτα κάποιον τσιγκούνη, προσέξτε τσιγκούνη όχι οικονόμο, έχουν διαφορά αυτά τα δύο. Δε θα μου άρεσε πχ να είναι αυτό που χαρακτηρίζουμε "εξηνταβελόνη!" :P

2) Ο σπάταλος.
Δεν είμαι των άκρων! Πάντα τα δύο άκρα απέχουν πολύ αλλά μοιάζουν στη λάθος διαχείρισή τους. Δε θα άντεχα λοιπόν έναν σπάταλο άντρα που διχως λόγο ξοδεύει αφόρητα και κυρίως μόνο για το εαυτό του και όσα θεωρεί εκείνος σημαντικά..

3) Ο μαμάκιας.
Με την έννοια του συμπλέγματος του Οιδιποδα. Δε θα μου άρεσε δηλαδή να είναι κολλημένος με τη μητέρα του και με όσα τον είχε μάθει να κάνει και να ζει.

4) Ο άναποφάσιστος.
Με την έννοια του οτι δε μπορει να παρει αποφασεις μονος του, ζηταει απο παντου γνωμες, αποψεις κτλ και στο τελος δε μπορει να καταληξει σε κανενος ειδους συμπερασμα.

5) Ο εξαρτημένος.
Με την έννοια της οποιαδήποτες μορφής εξάρτησης μπορείτε να φανταστείτε. Ακόμη κι αν αυτού του είδους η εξάρτηση ήμουνα εγώ. Θεωρώ πως οι εξαρτημένοι άνθρωποι δε διαφέρουν και πολύ με τους άβουλους κι ας ειθιστε ως αβουλο ανθρωπο να θεωρουμε τον πολυ πολυ καλο γιατι στην ουσια μπορουμε να τον κανουμε οτι θελουμε.

6) Ο καχυποπτος.
Με την εννοια οτι ολα του φαινονται υποπτα και παντα κανει αρνητικες σκεψεις για οτιδηποτε καλειτε να αναλαβει στη ζωη του.

7) Ο ψευτης.
Ενταξει ποια κοπελα θα ηθελε να εχει διπλα της εναν ψευτη; Ακομη κι αν σου λεει μικρα ψεματακια για το καλο σου υποτιθεται, παντα το ψεμα θα ειναι ψεμα.

8) Ο κακεντρεχης.
Με την εννοια της κακιας. Να νοιωθεις πως αυτος ο ανθρωπος εχει ασχημα συναισθηματα μεσα του και ανα πασα στιγμη μπορει να γινεις αποδεκτης μα και αγωγος τους.

9) Ο ζηλοφθονος.
Με την εννοια οτι ζηλευει πολυ τα παντα γυρω του! Ειναι αρρωστια κι αυτο!

10) Ο αγνωμων.
Με την εννοια του αχαριστου και του ανθρωπου εκεινου που παντα θα παραπονιεται για οσα δεν του εδωσε η ζωη αλλα θα ξεχνάει ευκολα οσα ηδη του εχει χαρισει!

Καλέ τελειώσαμε;; Πότε κιόλας; Πήρα φόρα και ήθελα να γράψω κι άλλα. Χα χα χα χα.

Ελπίζω να σας άρεσε η δική μου 10άδα και συνεχίζω στέλντοντας προσκλήσεις στις εξής αγαπημένες μπλοκοφίλες που θα ήθελα να τις δω να παίζουν μαζί μας:

9) Rylie
Aυτά για αρχή και επανερχόμεθα! Όμορφη μέρα σε όλους! Να είστε πάντα καλά! 

Σχόλια

  1. Α, σε είχα ικανή να γράψεις κι άλλα!!!
    Δεν έμεινε και τίποτα καλέ!!
    (Αλλά δίκιο είχες!!!)
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά, κούκλα!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε ετοιμη ημουνα να συνεχισω. με το ζορι κρατηθηκα. χαχαχα

      φιλακια φιλη! να εισαι καλα! ευχαριστω για την επισκεψη! :)

      Διαγραφή
  2. Ωχ ωχ! Δύσκολο μου φαίνεται αυτό...
    Αν και συμφωνώ απόλυτα με τις απαντήσεις σου!
    Φιλάκια πολλάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα κοριτσακι μου!
      εχεις καλεστει να παιξεις!
      χιχιχι
      αναμενω!
      φιλακιααα

      Διαγραφή
  3. Το ετοιμάζω αμέσως πολύ μου άρεσε!!
    Φιλί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μακάρι και τα 10 να μην τα βρεις στον άντρα της ζωής σου!
    να ξέρεις και κάτι: ο τσιγκούνης άνθρωπος είναι τσιγκούνης και στα συναισθήματά του...

    καλό μεσημέρι αγαπημένο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπερα Βικυ μου!
      εχεις απολυτο δικιο σε αυτο με τον τσιγκουνη!
      χαιρομαι πολυ που το ανεφερες!
      φιλακια πολλα!
      καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  5. Χα χα!!! Πλάκα έχει το παιχνιδάκι! Θα ετοιμαστώ και θα επανέλθω λίαν συντόμως! Σε ευχαριστώ πολύ, φιλάκιααααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αναμενω φιλη μου!
      να δουμε και τη δικη σου δεκαδα!
      ευχαριστω κ εγω πολυ!
      φιλακιααα

      Διαγραφή
  6. Την τελευταία φορά έπεσα στον καχύποπτο από οτι φαίνεται και σίγουρα δεν παλεύεται!συμφωνώ με τις απαντήσεις σου πάντως,κάλυψες αρκετές φωνές εδώ γύρω νομίζω!!
    φιλάκια και καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπερα!
      καλως ηρθες!
      καλως σε βρηκα κ εγω.
      δεν παλευεται οντως, το εχω περασει κ εγω.

      να εισαι καλα!
      φιλακιααα

      Διαγραφή
  7. Εντάξει.Έχεις βαλθεί να μας τρελάνεις???
    Είσαι σίγουρη ότι θες να συμμετέχω σ' αυτό το παιχνίδι?
    Πως να το εντάξω το ημίγυμνο αρσενικό στον κήπο μου,θα με πάρουν στο κυνήγι αι αναγνώσται!!!
    Και τι να τους πω ότι ήρθε να μου μαζέψει τα φύλλα που έριξε η βελανιδιά???
    αχαχαχαχα πάλι θα ευθυμήσουμε νομίζω!
    Ε λοιπόν θα το τολμήσω γιατί είναι να μην με προκαλέσεις εμένα!Σε ευχαριστώ που με επέλεξες Κική μου και να ξέρεις ότι πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα
      εισαι Θεα λεμε!
      δεν υπαρχεις!
      το τι γελιο εριξα με το σχολιο σου δε λεγεται!
      ειδικα με τα φιλα της βελανοδιας!
      χαχαχα
      περιμενω να δω αναρτημενο τον κηπουρο σου!
      χαχαχα
      ειμαι σιγουρη πως θα μας κρυβεις εκπληξεις σε τουτο το παιχνιδι!
      αγωνιω!
      χαχα
      φιλακιαααα

      Διαγραφή
  8. Θα μπορούσε να μην είναι μαμάκιας αλλά μπαμπάκιας. Όσο για το αν θα έβαζες ή όχι έναν τέτοιο άντρα στη ζωή σου, σημείωσε οτι για αρκετό καιρό ο έρωτας είναι τυφλός. Τέλος πάντων. Ευχαριστώ για την πάσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπερα Χριστινα μου.
      εχεις απολυτο δικιο, δεν αντιλεγω.
      περιμενω να παιξεις αν θες.
      φιλακια πολλα!
      καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  9. Γεια σου Κική μου! Σ'ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!
    Συμφωνώ και με τα 10 σου ;)
    Καλή συνέχεια φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Κατερινακι μου!
      Τιποτα καλε
      αν θελεις παιξε κ εσυ. χιχιχ
      φιλακια ομορφουλα!

      Διαγραφή
  10. Τώρα άνοιξα υπολογιστή γλυκιά μου και τώρα το είδα! Καλόοοο! Και βέβαια θα το παίξω, λείπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που θα παιξεις αχτιδουλα μου!
      μαλιστα σε απολαυσα προ ολιγου!
      σε ευχαριστηθηκα πολυ!
      φιλακια αγαπη μου!
      καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφες οι απαντήσεις σου Κικούλα μου! Συμφωνώ με όλες τις κατηγορίες και ιδιαίτερα με τον τσιγκούνη και τον ψεύτη, άπα πα πα!
    Η φωτο σου είναι όλα τα λεφτά λέμε!!!
    Τα φιλιά μου με αγάπη:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Κατερινακι μου.
      Χαιρομαι που συμφωνουμε,
      σε εχει καλεσει αν δε κανω λαθος κ εσενα η λιακαδιτσα να παιξεις.
      οΝΤΩς εβαλε πολυ καλη φωτο!!!
      καλο βραδυ! φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  12. Αν υπάρχει γυναίκα που αντέχει τα παραπάνω ε τότε τα θέλει!
    Τι να πω;
    Ή λες για αυτό κι είμαι καιρό μόνη μου;
    αχαχαχα!
    Όπως και να έχει πιστεύω ότι ήταν έξυπνη η ιδέα. Μπράβο Κικίτσα για τις απαντήσεις σου και πιστεύω ότι θα γελάσουμε αρκετά τόυτες τις μέρες μέχρι να κάνει αλλαξοκωλιές το παιχνίδι από τα περισσότερα ιστολόγια! Να εμένα μου το πάσαρε η Έλενα! Άρα προετοιμάσου ...πάρε μαντίλια μαζί σου για τα γέλια!

    Φιλάκια κοριτσάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριστέα μου!
      Ανυπομονω να παιξεις!
      Ειμαι σιγουρω πως θα γελασουμε και θα το ευχαριστηθουμε πολυ!
      Φιλακια πολλα ομορφη! <3

      Διαγραφή
  13. Κικη μου ολα τα κακα τα εβγαλες εξω , μαζι σου κι εγω δεν τα αντεχω αυτα και η φωτογραφια ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα
      η φωτογραφια φιλη μου ειναι οτι πρεπει
      για ενα διαγωνισμο γκρινιας των αντρων αυτη τη φορα!
      χαχαχα
      παταγος θα γινοταν!

      να εχεις μια ομορφη μερα φιλη! φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  14. Πολύ σωστή Κική μου!
    Και γω δε μπορώ τους τσιγκούνηδες!
    Μισώ την μιζέρια κάθε είδους... συναισθηματική ή υλική...
    Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!
    Καλή συνέχεια στο παιχνίδι σας! (ναι, τώρα πια είναι δικό σας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Λιακαδιτσα μου!
      οπως διαπιστωσες αρεσει πολυ αυτη σου η ιδεα!
      και ειναι το παιχνιδι μας πια! ολων μας δηλαδη! χιχιχι

      φιλακια πολλα φιλη! και παντα να μας ανακαλυπτεις εξυπνα παιχνιδια που μας φτιαχνουν τη διαθεση σαν αυτο! φιλακιααα

      Διαγραφή
  15. καλησπερα!!!!!υπεροχο το παιχνιδι που εβαλες να παιξουν ολες οι κοπελιες και με τις απαντησεις σου συμφωνω απολυτα!!!!!φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα κοπελα μου!
      να ναι καλα η λιακαδιτσα που το εφτιαξε
      και τρεχουμε ολες τωρα να τα σουρουμε στους αντρες.
      χαχαχα
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. τα λεω αλλα ποιος με ακουει ε;
      αφου ολο κατι τετοιους συναντω. χαχαχα

      καλημερα δελφινακι μου!
      φιλακια πολλα!
      να περνας σουπερ ευχομαι!

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα!! Έπεσα στην ανάρτηση!!:)
    Αχ αυτός ο τσιγκούνης!! και +φωνώ και με τις άλλες κατηγορίες.
    Εγώ δεν μπορώ όταν ο άλλος είναι βρωμίκουλας... δεν πλένει δόντια και αλλάζει βρακί μια φορά τη βδομάδα!! απλά ...
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως τη κοριτσαρα μου!!!
      χαρηκα που σε ειδα και παλι στα λημερια της μπλοκογειτοντας!
      συμφωνω σε αυτα που ειπες!
      και ο τροπος που εκφραστηκες για το βρακι υπεροχος. χαχαχ
      φιλακια πολλα φιλη μου!
      να περνας ομορφα!
      μακιααα

      Διαγραφή
  18. Όλα αυτά που γράφεις Κική μου ούτε σε φίλο ή γνωστό δεν θα τα ανεχόσουν... όχι σε σύντροφο ζωής!
    Τώρα το τι έχει ο καθένας δίπλα του...
    είμαστε απόλυτα υπεύθυνοι για τις αποφάσεις μας :-)

    Φιλιά κοριτσάκι μου
    καλό σου βράδυ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα γλυκια μου φιλη!
      εχεις δικιο σε οσα ειπες!
      αν και καποια σε φιλο θα τα ανεχομουνα, οπως πχ τον τσιγκουνη, το σπαταλο και το μαμακια. δε θα ειχαν αμεση επιρροη σε εμενα η τουλαχιστον στο ψυχικο μου κοσμο.

      να εισαι καλα αγαπη μου.
      φιλακια πολλα!
      να περνας ομορφα ευχομαι!

      Διαγραφή
  19. παλι καλα που δεν με επελεξες. δεν εχω καθολου ορεξη . εσεις εκει οι υπολοιπες 10 μη με επιλεξετε ., βαριεμαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα φιλη!
      εχεις κατι;
      απο το σχολιο σε αισθανθηκα πολυ πεσμενη.
      ευχομαι να εισαι καλα! και να ηταν της στιγμης!

      να περνας ομορφα!φιλακιαα

      Διαγραφή
    2. ειμαι κουρασμενη πολυ, με ενα ζιζανιο να το κυνηγαω να μην σκαρφαλωσει στον καναπε και πηδηξει, να μην ανεβει στο γυαλινο τραπεζι,να μην παει κοντα στη σομπα, να μην ανοιξει κανα ψυγειο, να μην, να μην, να μην, ουφ παλι καλα που κοιμαται!!!! καλημερα

      Διαγραφή
    3. α καταλαβα.
      οντως με τα μικρουλια που θελουν ιδιαιτερη προσοχη,
      αν ειναι και ζωηρα ακομη περισσοτερο, λογικο να τρεχεις ολη μερα πισω του! :)

      να μου φιλησεις το μικρο σου παιδακι οταν ξυπνησει! φιλακια πολλα! <3
      να εχεις μια ομορφη μερα!

      Διαγραφή
  20. Πολύ ωραίο το παιχνίδι της Λιακαδίτσας .
    Διάβασα τα 10 top της διάβασα και τα δικά σου και το καραευχαριστήθηκα.
    Ειδικά αυτή η δική σου πινελιά με την …..τσιγκουνιά με κέρδισε, καθότι την θεωρώ μειονέκτημα νούμερο ένα για έναν άντρα,εραστή,σύζυγο.
    Κίκη έχω μια τέτοια οξεία τεμπελίτιδα τούτη την εποχή που όσο και να τρύξω τα δόντια στον εγκέφαλο,δεν πρόκειται να συνεργαστεί μαζί μου γιατί το έχει ρίξει και εκείνος στην τεμπελιά.
    Εκτός αυτού πάρε και το link http://xristin125.blogspot.gr/2012/10/blog-post.html στο οποίο εξηγώ γιατί δεν συμμετάσχω συνήθως στα παιχνίδια της μπλογκόσφαιρας.
    Όχι πως δεν μου αρέσει να τα παρακολουθώ σε φιλικά blog,απλώς εγώ δεν είμαι για παιχνίδια.
    Εγώ μάνα μου είμαι για πολύ ξύλο!
    Να με δέρνεις πρωί,μεσημέρι,βράδυ και τελειωμό να μην έχεις!
    Τα φιλάκια μου και sorry!

    Υ.γ
    Δεν μπορώ επίσης να συμμετάσχω στο παιχνίδι γιατί η Λιακαδίτσα επέτρεψε στον θεσπέσιο νέο να κοτσάρει την σιδερώστρα στο πιο κρίσιμο σημείο και να μου στερήσει την θέα! Όταν αποσύρει την σιδερώστρα από το……το…..συζητάμε!χα,χα,χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα φιλη μου!
      δε πειραζει που δε θα παιξεις!
      να εισαι καλα και να περνας ομορφα ευχομαι!
      φιλακια πολλα και να ξερεις πως με το υστερογραφο σου μπορει κατι αν γινει! και μετα θα σε δω να παιζεις χαχαχαχα

      φιλακια πολλα! να περνας ομορφα ευχομαι! <3

      Διαγραφή
  21. Απαπα πολύ σωστά όλα Κική μου , τσιφούτη με τίποτα , ψεύτη ...μακριά
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τους ξετίναξες Κικίτσα μου! Χα,χα,χα,χα! Όχι πως διαφωνώ, καθόλου μάλιστα! Έπιασες όλα τα βασικά πλην! Ωραίες απαντήσεις!
    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα φιλη μου!
      χαιρομαι που συμφωνουμε!
      ομορφη μερα να εχεις!
      φιλακια πολλα! <3

      Διαγραφή
  23. Τέλειο το παιχνίδι της Λιακάδας, ωραίες οι απαντήσεις σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γεια σου Εκφρασούλα μου,
    συμφωνώ και εγώ με τη δεκάδα σου, πήρες φόρα και τα είπες όοοολα!! Μακριά κάτι τέτοιοι από μας! Χ και πάλι Χ!! :)))
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακρυα απο εμας δε λες τιποτα. χαχαχα
      φιλακια πολλα παλομιτσα μου!

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα Κικίτσα μου,,πάντα χαλαρώνω ευχάριστα εδώ στο χώρο σου,,πότε με τις εξαιρετικές ιστορίες σου και ποτε με τις απολαυστικές αναρτήσεις σου..παρόμοια ανάρτηση είχε και η Νικόλ!! και εκεί το διασκέδασα αρκετά και εδώ φυσικά που τουςέκανες λιώμα,,κι απο δω βέβαια λέω..δεν θέλω κανέναν τύπο απο αυτούς..καλύτερα να με αμολήσουν στην ζούγκλα και να κοιμάμαι με την τσίτα αγκαλιά..καλύτερα και στο Μπουγιουκστούν να με στείλουν πεζοναύτη..η σε κλουβί με λιοντάρια να με ρίξουν..αυτούς τους τύπους ανδρών παπαπαπα μακριά!!!φιλάκια πολλά γλυκούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι και πολλοι παναθεμα τους. χα χα χαχα
      ενταξει εχουμε και εμεις τα θεματακια μας αλλα κ αυτοι δε πανε πισω.
      τουλαχιστον μεσω του παιχνιδιου τους τα σουραμε αρκετα. χαχαχα
      ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  26. Και στα 10 συμφωνούμε όσο δεν πάει, Κικίτσα.
    Προτιμώ να μονάσω, παρά να κάνω τουμπεκί, θυσιάζοντας την καθημερινή μου ηρεμία και γαλήνη -γιατί μόνο ηρεμία δεν θα έχεις με κάτι τέτοια. Όξω απ' την παράγκα, λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα φιλη μου!
      θα συμφωνησω κι εγω μαζι σου!
      χιχιχιχι!

      φιλακια πολλα! καλη εβδομαδα!!!

      Διαγραφή
  27. Πω πω βρε συ Κική μου, όλα τα είπες, δεν άφησες τίποτα να γράψουμε κι εμείς! (πλάκα κάνω φυσικά!)
    Ο "τσιγκούνης"; Πναγία μου! Σήμερα το πρωί το συζητούσα με την κοπέλα του αδελφού μου που της έλεγα πως ο τσιγκούνης άντρας είναι από τα χειρότερα. Άντε, ετοιμάζω κι εγώ τη δική μου ανάρτηση, που με προσ(κ)άλεσε η @ριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Μαρακι μου!
      καλη εβδομαδα να εχεις!
      θα περασω σε λιγο απο το σπιτι σου να δω και τη δικη σου 10αδα.
      φιλακια πολλα ομορφη! <3

      Διαγραφή
  28. Α ρε Κικίτσα μου! κι εγώ τον τσιγκούνη πρώτο-πρώτο θα τον βάλω! Εεεε μα πια..... είναι από τα χειρότερα είδη ανδρός!
    Και φυσικά θα συμφωνήσω και σε όλα τα άλλα! Τα είπες όλα!
    Θα ετοιμάσω κι εγώ τη δική μου ανάρτηση λίαν συντόμως! Έχω κι εγώ ...πολλά ράμματα για τη γούνα τους!!! αχαχαχαα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα
      καλημερα αγγελακι μου!
      θα περιμενω τη σχετικη σου αναρτηση!
      θα γελασουμε παλι!
      φιλακια πολλα! <3
      να περνας καλα γλυκο κοριτσακι! :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να