Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΒΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΛΗΡΩΣΗΣ.

Εκφραστικοί μου φίλοι καλημέρα.
Σήμερα άλλο θέμα είχα σκοπό να αναρτήσω, άλλο ομως ή μάλλον άλλα προέκυψαν και ξεκινώ απο αυτά.

Οι καλοί μου φίλοι Μαριέττα - Παύλος από το αγαπημένο μου μπλοκ Δημιουργία - Επικοινωνία με ένα πολύ ζεστό μαιλ που έλαβα και τους ευχαριστώ πολύ και γι αυτό, θέλησαν να με ξαναβραβεύσουν με το βραβείο που σουλατσάρι στον κυβερνοχώρο μας.

Είναι αδύνατον να μη τους τιμήσω απατώντας στις ερωτήσεις τους γιατί τους υπόλοιπους κανόνες τους έχω ήδη τηρήσει αλλά πριν από αυτό θα ήθελα να μοιραστώ και κάτι άλλο μαζί σας.

Προς μεγάλη μου έκπληξη και χαρά ενημερώθηκα και διαπίστωσα πως είμαι μία απο τις 3 τυχερές νικήτριες της κλήρωσης που έκανε η γλυκιά μας αχτίδα για να γιορτάσει τους 1000 (ναι καλα ειδατε 3 μηδενικα ;) ) φίλους της, στην γωνια που με πολλή αγάπη εχει δημιουργησει εδω μεσα!

Αχτιδα μου σου ευχομαι και απο εδω οτι καλυτερο και παντα να μοιραζεσαι  ευχαριστες στιγμες σου και γενικως οτι θελεις μαζι μας!

Δεν έτυχε να κερδίσω ποτέ κάτι σε κλήρωση και καταχάρηκα! Οφείλω να το ομολογήσω αυτό! Να ναι καλά ο σύζυγος της αχτίδας που έβαλε το χεράκι του και τράβηξε και εμένα μαζί με τις άλλες φίλες! 

Ευχαριστώ και πάλι πολύ!

Και πάμε τώρα στις ερωτο-απαντήσεις:

1. Με άριστα το 10, τί βαθμό ευχαρίστησης θα βάζατε στη ζωή σας σήμερα;
Ένα 8ράκι θα το έβαζα άνετα.

2. Ποια πόλη θα σε ενέπνεε ή θα θελες να μείνεις;
Μια Θεσσαλονίκη θα θελα να "χτυπήσω". 

3. Εκτός από την υγεία, τί άλλο θα έβαζες στη λίστα του Αι Βασίλη;
Φώτιση.

4. Από νεύρα πώς πάμε; Να κάνουμε μία εξέταση παρακαλώ; χαχαχα
Ε όλο και κάτι θα έχουμε. Μας τα προκαλεί ο περίγυρος αλλά στο χέρι μου είναι να αδιαφορώ. Αν και για να είμαι ειλικρινής δεν έχω νευριάσει αρκετά τώρα τελευταία.

5. Ποιά ειναι η πιο όμορφη φράση - κοπλιμέντο που σου έχουν  πει.
Λοιπόν τα πιο όμορφα λόγια τα ακούω ή μαλλον τα διαβάζω εδώ στα σχόλιά σας και ευχαριστώ πολυ γι αυτό. Επίσης να αναφέρω πως σε αυτή την κατηγορία τοποθετώ και τις συμβουλές σας. Εξίσου σημαντικές για εμένα. 
Θα ήταν άδικο όμως να μην αναφέρω μία αφιέρωση που μου έκανε κάποιος κύριος σε ένα βιβλίο του. Δεν την θυμάμαι αυτολεξή αλλά μπορώ να την δω και να σας την αναφέρω επακριβώς. Εν ολίγοις όμως έγραφε "Στη Κικήτσα, που με τη γραφη, τη ψυχή της μπορεί να ανοίξει δρόμους..." αλλά μετά δε θυμάμαι ακριβώς τη συνέχεια. Το βλέπω μετά και σας το τοποθετώ. :)

6. Αν θεωρήσουμε πως έχεις εξασφαλισμένη την υγεία σου, τι θα διάλεγες από το δεσμευτικό δίπολο;
α) Λεφτά με ότι κάτσει;
β) Φτώχεια με εξασφαλισμένη ευτυχία;
Θα διάλεγα την επιλογή Α, γιατί με βάση τα όσα πιστεύω για την φτώχεια (λογικά το διαβάσατε εχθές) δεν θα είναι εξασφαλισμένη η ευτυχία. Και επίσης μου αρέσει να αποκτώ πράγματα με την αξία μου και όχι με εξασφαλίσεις άλλων. Και στη τελική τα χρήματα ποτέ δε φέρνουν τη δυστυχία. Οι άνθρωποι τη φέρνουν και όπως πάντα, στα στραβά τους, ρίχνουν αλλού τις ευθύνες και τις αποτυχίες τους. Ακόμη και σε αντικείμενα. Διότι τα χρήματα αντικείμενα είναι, όχι αγαθά.

7. Θα έδινες όλα τα υπάρχοντά σου για να βοηθήσεις τους ανθρώπους;
Μμμμμ ωραία ερώτηση! Τί ειναι άραγε τα υπάρχοντά μας;
Κινητή και ακίνητη περιουσια; Μόνο αυτά;
Θα τα έχουμε για πάντα; Όχι βέβαια!
Άρα μιλάμε για προσωρινά υπάρχοντα. 
Τα προσωρινά υπάρχοντα μπορούν να βοηθήσουν τους άλλους;
Εαν πιστευουν σε αυτά φαινομενικά μπορούν.
Ναι θα ημουν θετική στο να βοηθήσω όπως μπορούσα εάν είχα πληθώρα υλικών αγαθών αλλά σε καμία περίπτωση δε θα είχα τη δύναμη και το σθένος αν θελετε να τα δώσω όλα διότι κάθε φορά που με πλήγωνε η ανθρωποτητα πιθανό να μετάνιωνα. Και στη τελική απέχω μακριά απο αυτή την κατηγορία των ανθρώπων που κάνουν πράξη το άνω γιατί η αλήθεια ειναι πως υπάρχουν. Λιγοστοί αλλα υπάρχουν. 
Το μόνο πράγμα που θέλω να δώσω με απόλυτη σιγουριά στους ανθρώπους είναι η θετική μου σκέψη και ο καλός μου λόγος. 
Ποιοί θα το ήθελαν;
Πιθανόν όσοι πιστεύουν στα διαχρονικά υπάρχοντα. Διότι και εγώ σε αυτά πιστεύω.

8. Τι θα 'ταν εκείνο που θα συγχωρούσες σε μια συζυγική σχέση;
Υποθετικά μιλώντας, αρκετά πράγματα εφόσον άξιζε βέβαια.

9. Για ποιόν άνθρωπο στη ζωή σου θα θυσιαζόσουν;
Μεγάλη λέξη η θυσία και επίσης μεγάλο γεγονός και όσα θα άφηνε πίσω της.
Πέρα από τους γονείς μου και τη γιαγιά μου δε θεωρώ πως θα άξιζε κάποιος τη συγκεκριμένη θυσία αλλά και να ήμουν διατεθειμέννη για τα άνω άτομα να τη κάνω, εκείνα πιστεύετε πως θα συμφωνούσαν; 
Πολλές φορές κάνουμε θυσίες για ανθρώπους χωρίς να μας τις ζητάνε και μετά τους το αποκτηπάμε. Ότι χειρότερο αυτό! 
Πριν θυσιάσουμε κάτι (αν και αν κατάλαβα καλά η ερώτηση αυτή αφορά θυσία τη ζωή μας) καλό είναι να το κάνουμε για μας και όχι για τους άλλους. Οι άλλοι μπορεί να μην ήθελαν ποτέ να γίνει κάτι τέτοιο. 
Θυσιάζω σημαίνει κάνω κάτι για μένα.
Θυσιάζομαι σημαίνει γίνομαι ο ίδιος/ίδια θυσία για σένα.
Τα ανω στο δικο μου σκεπτικο παντα.
Να θυσιαζα καταστασεις για τριτους ναι, τη ζωη μου ομως μονο για οσους μου εδωσαν ζωη και παλι αυτός που σου έδωσε ζωή δε θα ήθελε με τίποτα να πάρει τη δική σου.
Εσείς τι λετε; Θα ήθελε;

10. Τι είναι εκείνο που θα σε συγκινούσε πολύ σε έναν άνθρωπο;
Πολλά πράγματα με συγκινούνε. Κυρίως η αλήθεια που κρύβουν στα μάτια τους και τη βγάζουν με ότι μπορεί να παράγει ο καθένας.

11. Τι υποστηρίζεις; Λογική ή συναίσθημα; Και γιατί; 
(Ένα απο τα δυο παρακαλω και χωρις συνδυασμους μεταξυ τους).
Δε μπορω να μη τα συνδυασω γιατι πανε πακετάκι αλλά αφου θελετε να επιλέξω θα πω το συναίσθημα. Γιατί χωρις λογική ζεις, χωρίς συναισθήματα όμως;


Για πότε έφτασα στο τέλος της ανάρτησης δε το κατάλαβα.


Θα ήθελα να ευχηθώ Χρόνια Πολλά και Ευλογημένα σήμερα σε όλους μας γιατί και μεγάλη γιορτή είναι αλλά και μας αφορά όλους!


Να είστε καλά! Ευχαριστώ πολύ για όλα!

Σχόλια

  1. Xρόνια πολλά σε όλους μας Κική μου!
    Φιλάκια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ Εκφραστικό μου κορίτσι σου βάζω 10΄ με τόνο στις σκέψεις και στα συναισθήματα σου, κάθε φορά που τα μοιράζεσαι μαζί μας!
    Δεν σε γνωρίζω προσωπικά Κικούλα μου, αλλά η ακεραιότητα κι οι αξίες του χαρακτήρα σου, αναφαίνονται από τα γραφόμενα των αναρτήσεων σου!
    Να είσαι καλά γλυκιά μου και πάντα με αισιοδοξία! Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκια μου Κατερινα σ ευχαριστω παρα πολυ για τα τιμητικα σου λογια!
      ευχομαι να τα αξιζω και να τα τιμω παντα!
      και επισης ευχομαι να γνωριστουμε και απο κοντα!
      θα το ηθελα πολυ!
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  3. Μεγεια για την ανακαινιση, πολυ μου αρεσει!
    Διαβασα και τις δυο αναρτησεις και ομολογω μου αρεσαν πολυ οι απαντησεις σου καθως και η αφοπλιστικη σου ειλικρινεια!
    Οσο για το δωρακι, συγχαρητηρια και παντα τετοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεταλουδιτσα μου καλημερα και ευχαριστω παρα πολυ για ολα!
      να εισαι καλα!
      δεν εκανα ανακαινιση ομως στο μπλοκ, ιδιο ειναι! :)

      να εισαι καλα! φιλακιααααααα

      Διαγραφή
  4. με συγκινεί η αλήθεια που βγάζουν στα μάτια τους!
    το κρατάω.
    πολύ ωραίες οι απαντήσεις ;)
    σε φιλώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε εσυ εγραφες σε μενα και εγω σε σενα!
      χιχιχιχι!
      ευχαριστω πολυ!
      φιλακια πολλα πολλα!
      μου ελειψες!!!!

      Διαγραφή
  5. Οι απαντήσεις σου κάθε φορά μου δημιουργούν πολύ γλυκά και τρυφερά συναισθήματα!!! Είσαι υπέροχο πλάσμα!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο, για μία ακόμη φορά!
    Και συγχαρητήρια και για το δώρο, καλέ!!!
    Πάντα τέτοια, κορίτσι μου!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα
      σ ευχαριστω πολυ Γιαννα μου!
      ευχαριστω και ανταποδιδω τα καλα σου λογια!
      σου αξιζουν εις διπλουν θα πω!
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  6. Α, ξεχάστηκα:
    Υποκλίνομαι! (Αναφέρομαι στην απάντηση της προηγούμενης ανάρτησης που έθεσε ο Ιπποτάκος, σχετικά με τον πιο αγαπημένο σου καλλιτέχνη!)
    Απλά... ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!!
    Μπράβο, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)
      ευχαριστω πολυ!
      το εννοουσα εννοειτε αυτο!
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα αγαπη!

      Διαγραφή
  7. καλημέρα αγαπητή μας Κική ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια
    και της απαντήσεις σου
    Χαιρόμαστε που είμαστε φίλη σου
    και συγχαρητήρια για το όμορφο blog σου.
    Και κάτι που ίσος δεν γνωρίζεις.....
    Η Αχτίδα είναι φίλη μας...και γνωρίζουμε
    όλη την οικογένεια!!!
    Έχουν ένα καταπληκτικό Bistro στο Ιστορικό
    κέντρο της Θεσσαλονίκης και το επισκεπτόμαστε
    ταχτικά...έχουμε κάνει και αναρτήσεις σχετικά
    ΔΕΣ ΕΔΩ:http://dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr/2013/09/blog-post_25.html

    ΚΑΙ ΕΔΩ:http://dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr/2013/09/marche-bistro.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα δεν το ηξερα!
      τι τελεια!!!
      χαρηκα περισσοτερο τωρα που σας εβαλα στην ιδια αναρτηση!
      χιχιχι

      ευχαριστω πολυ για ολα! να ειστε καλα!

      Διαγραφή
  8. Κικίτσα μου, να είσαι πάντα τυχερή σε όλους τους τομείς της ζωής σου.
    Οι απαντήσεις σου είναι όλες πολύ όμορφες, αλλά ξεχωρίζω τη 10η με την οποία συμφωνώ απόλυτα. :)
    Πολλά φιλιά Κική μου. Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελοπη μου! Καλως ηρθες ξανα! Ποσο χαρηκα που ειδα σχολιο σου! Να εισαι καλα αγαπη μου! Ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια! Καλο μεσημερι και σε σενα! Μακια! <3

      Διαγραφή
  9. Καλέ τι όμορφες απαντήσεις πάλι; Δεν είναι τυχαίο νομίζω που σου δώσανε τόσοι το βραβείο! Πολύ πολύ μου άρεσε το 9. Όταν δίνεις το κάνεις γιατί εσύ νιώθεις καλά, είναι δυνατόν να το κάνεις για να το κοπανάς μετά;

    Μπράβο για τη νίκη! Καλή υπόλοιπη μέρα να έχεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλε μου φιλε καλησπερα και παλι!
      ευχαριστω πολυ πολυ για τα καλα σου λογια!
      να εισαι παντα καλα ευχομαι!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  10. Eίσαι υπέροχο κορίτσι γλύκό μου Κικούλι!
    Πολλά φιλιά σου στέλνω και έχεις δίκιο χρόνια πολλά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικουλι με λενε οι καλοι φιλοι Ελενακι μου!
      πολυ μου αρεσε που το ειπες κ εσυ εδω!
      να εισαι καλα!
      ευχαριστω πολυ!
      να εχεις ενα ομορφο βραδυ!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Εκφρασούλα μου..αξίζεις χίλια βραβειάκια!συγχαρητήρια!οι απαντήσεις δεν μου έβγαλαν κάτι νέο!!σε ξέρω νομίζω πολύ καλά ήδη..ότι είσαι ένα κορίτσι με σπάνια χαρίσματα και σπέσιαλ συναισθηματικό κόσμο..η θετική σου σκέψη κι ο καλός σου λόγος μετράει πολύ-το αναφέρεις κάπου!-φιλάκια πολλά και την αγάπη μου σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιτουλα μου καλησπερα!
      ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!
      ανταποδιδω εις διπλουν για σενα!
      σε εχω μεσα στη καρδια μου!
      καλο βραδυ!
      φιλακια πολλα1

      Διαγραφή
  12. Πρώτα απ'όλα είσαι πολύ τυχερή που κέρδισες δωράκι από την Αχτίδα μας!! :)) Θα έχεις κάτι πέρα από το δημιουργικό της ταλέντο και την ζεστή της αύρα!!
    Και τα βραβειάκια τα αξίζεις, είσαι από τις πιο καλοσυνάτες bloggers και μου αρέσει που γράφεις ατόφια, σαν να μιλάς στους φίλους σου! Συνέχισε έτσι!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκια Κατερινα σ ευχαριστω παρα πολυ!
      Εννοειτε πως ανταποδισω και για σενα!
      Εισαι επισης αγαπημενη μου μπλοκοφιλη!
      Να περνας ομορφα!
      καλο βραδυ να εχεις!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά σε όλους μας , εκφραστική μου Κική !!!!!
    Να είσαι πάντα τυχερή στη ζωή σου και να παίρνεις όμορφα δώρα !!!!
    Καλό βράδυ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ αγαπημενη μου Νικη!
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά και να χαρείς το δωράκι της Αχτίδας! Πάντα τυχερή! Μου άρεσαν πολύ όλες οι απαντήσεις σου και γέλασα με την καρδιά μου με την πρώτη!! Να σαι καλα!! Θα επιστρέψω να διαβάσω το "Διάλογος εκ των έσω". Κι ενώ ερχόμουν να διαβάσω και το τέλος από "Το καλύτερο αύριο", αφήνω πάλι εκκρεμότητα! :)) Καλό βράδυ Κική μου! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα και εδω καλη μου φιλη!
      ευχαριστω πολυ για ολα!
      οποτε μπορεις ελα να τα διαβασεις!
      να εισαι καλα!
      \φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα σοφή μου και χαίρομαι που..χάρηκες!Πως το μάντεψες; ο άνδρας μου τράβηξε το κλήρο σου! Οι απαντήσεις σου ταιριάζουν απόλυτα με αυτές που θα έδινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα αχτιδουλα μου γλυκια!
      το μαντεψα ε; χιχιχ!
      ευχαριστω πολυ για ολα!
      να εισαι παντα καλα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  16. Εισαι μια σπουδαία καρδιά
    ένα αγγελούδι!!!!

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με τιμας απεριορτιστα!
      ευχαριστω πολυ και ανταποδιδω!
      φιλακαι πολλα!

      Διαγραφή
  17. συγχαρητήρια για τη νίκη και το δώρο στην ΑΚΤΙΔΑ..να είναι αυτή η αρχή και να έχει και συνέχεια να κερδίζεις... ωραίες οι απαντήσεις σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να