Παρασκευή, 30 Μαΐου 2014

O ΑΓΑΠΗΜΕΝOΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΡΑΞΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΔΙΑ. ΕΣΥ;

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα.
Δροσερή καλημέρα σήμερα αλλά καλά είναι. Ίσως να χρειαζόταν και αυτό.

Πριν λίγο ενημερώθηκα ότι ο μόνος άντρας που μέχρι στιγμής λαμβάνει μέρος στο παιχνίδι μας έκανε την όμορφη ανάρτησή του. Ίσα που τη διάβασα και ήρθα να σας ενημερώσω.

Για την αινιγματική του αγάπη μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ:  http://hengeo.blogspot.gr/2014/05/blog-post_30.html.

Όμορφη μέρα σε όλους.

12 σχόλια:

  1. Ωραίο το παιχνίδι σας Κική μου αλλά και το τραγούδι που διάλεξε ο Γιώργος...πέρα από την όμορφη ανάρτησή του!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα Κικη μου! Ευχαριστουμε πολυ! Φιλακια πολλα! <3

      Διαγραφή
    2. Δύο Κικές γράψατε όμορφα λόγια για μένα και σας ευχαριστώ για αυτό χιχι!

      Καλή υπόλοιπη μέρα! :)

      Διαγραφή
    3. Να σαι καλα φιλε μου!
      Καλο σκ να εχεις! :)

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Κική μου
    και καλή συνέχεια στις εμπνεύσεις...

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω βρει το κομμάτι μου ....χρόνο ψάχνω! Ελπίζω να τα καταφέρω αύριο!
    Φιλάκια Κική μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οποτε βρεις χρονο καλη μου Αριστεα!
      φιλακια πολλα! <3

      Διαγραφή
  4. Ότι έχει σχέση με τον Γιώργο, μόνο όμορφο μπορεί να είναι!

    ΑΦιλάκια πάντα τρυφερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις δικιο φιλη μου!
      φιλακια πολλα!
      καλημερα!

      Διαγραφή
  5. ωραίος ο Γιώργος... ωραίο το θέμα.. καλό Σαβ/κο Κική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ! :)