Πέμπτη, 24 Ιουλίου 2014

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.

Εκφραστικοί μου φίλοι καλημέρα!
Εύχομαι να μου είστε όλοι καλά!

Θα ήθελα να σας ενημερώσω σχετικά με έναν διαγωνισμό που "τρέχει" στη σελίδα μου και εάν θέλετε να λάβετε μέρος κι εσείς.

Το "θέμα" του διαγωνισμού και οι όροι του είναι τα εξής:


Κέρδισε το!!!

Το Studio Xtra Vipes Tattoo στην πλατεία Μπουρναζίου σου κάνει δώρο ένα Tattoo αξίας 100 ευρώ!!!!!!(γραμματοσειρά) Και το καλύτερο??? Άλλοι 4 νικητές θα κερδίσουν έκπτωση 50% στο Tattoo της επιλογής τους!!! Μην αργείς!!!

Όροι διαγωνισμού:

1. Κάνε Like στην σελίδα ΕΚΦΡΑΣΟΥ https://www.facebook.com/pages/ΕΚΦΡΑΣΟΥ/207191509441486

2. Κάνε Like στη σελίδα Xtra Vipes Tattoo https://www.facebook.com/pages/Xtra-Vipes-Tattoo/443794809052899?fref=ts

3. Like και Σχόλιο στην φωτογραφία

4. Κοινοποίηση στην φωτογραφία.
(ημερομηνία λήξης 28-07-2014 ώρα 21:00 μμ)

Οι νικητές θα πρέπει να επικοινωνήσουν μέσα σε 3 ημέρες μετά την λήξη του διαγωνισμού για να κλείσουν το ραντεβού τους.

Καλή Επιτυχία!!!




Εννοειτε πως οι νικητές θα προκυψουν με κλήρωση!

Αυτά απο μένα φίλοι! Να περνάτε όμορφα εύχομαι!

28 σχόλια:

  1. Με βάζεις σε σκέψεις τώρα γιατί ένα τατού το συζητώ πολύ καιρό τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα σε βολευει η Αθηνα (εκει ειναι το στουντιο) γιατι οχι; Μπορει αν εισαι εσυ η νικητρια! Ποτε δε ξερεις! Ακολουθα τους ορους και ασε την τυχη να δουλεψει! ;)

      Φιλακια φιλη!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Κική μου!!

    Είχα καιρό να περάσω απ'την blog-όπορτά σου :)
    Να'σαι πάντα καλά, καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα καλε μου φιλε!
      καλα εκανες!
      ευχαριστω για την επισκεψη!

      Διαγραφή
  3. απλά ήθελα και ήρθα να σου πω καλημέρα κική μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε μου αρέσουν τα τατού
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χμμμ, έχω τατουάζ, σελίδα προσωπική στο φέισμπουκ δεν έχω!
    Οπότε, σε καλησπερίζω και αποχωρώ!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να δω την xristin μεTatoo και ας πεθάνω!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίος διαγωνισμός! :)
    Καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες!
    Να είσαι πάντα καλά, Κική μου!
    Πολλά φιλάκια και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σαι καλα παλομιτσα μου!
      ευχαριστουμε πολυ!

      Διαγραφή
  8. Ωραία ιδέα και θα τολμούσα ένα μικρό αλλά μένω κομματάκι μακριά! :))
    Φιλάκια πολλά Κικίτσα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σαι καλα αγαπη ομορφη!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  9. Δυστυχώς δεν με βολεύει η Αθήνα, αλλιώς θα έμπαινα στον πειρασμό...
    Πολλά φιλιά και καλή επιτυχία!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστουμε πολυ!
      φιλακια πολλα Ελλη μου!

      Διαγραφή
  10. Τι κάνεις Κικίτσα μου...........Τατουάζ;;; Δεν μ'αρέσουν οπότε αφήνω μόνο φιλιά πολλά πολλά και να περνάς καλά.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ ωραία.. καλή επιτυχία σε όλους!!! καλή σου εβδομαδα , Κική.. τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανἀκριβη η δερματοστιξία, ακόμη και με την έκπτωση! Απορώ γιατί δεν κάνει την έκπτωση μια και καλή, αντί να ταλαιπωρεί με λάικ εδώ, λάικ εκεί, μηνύματα, σχόλια κλπ! Ας βάλει μια ταμπέλα έξω από το μαγαζί! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα καλο!
      ετσι γινονται οι διαγωνισμοι στο φεισμπουκ!

      καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  13. Α καλή επιτυχία σε όλους!! Δεν έχω fb αλλά ωραία ιδέα του τατού!! Με γυροφέρνει χρόνια!!
    Φιλάκια Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ! :)