Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

ΆΡΤΕΜΙΣ ΜΑΤΑΦΙΑ - ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΩ.

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα!

Σήμερα σας έχω ένα πάρα πολύ ωραίο τραγούδι που ανακάλυψα πρόσφατα στο διαδίκτυο, νέας καλλιτέχνιδος νομίζω και επειδή μου άρεσε πράγματι πολύ θέλω να το μοιραστώ μαζί σας και να σας παροτρύνω να το ακούσετε και εσείς.

Είναι το ακόλουθο:


Μουσική: Λαγογιάννης Στάθης 
Στίχοι: Άρτεμις Ματαφιά 

Η μουσική του μου θυμίζει τρεχούμενο ρυάκι, δε ξέρω γιατί αλλά με γοήτευσε αυτός ο ήχος! :) 

Αυτά απο μένα φίλοι! Να είστε καλά, να "υπάρχετε" και να διασκεδάζετε! :)

20 σχόλια:

  1. nai πράγματι ωραίο ειναι
    απο διασκέδαση άλλο τίποτα!

    την καλημερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο Κική μου δεν το ήξερα!
    Σε ευχαριστούμε.
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου αρεσε Σοφακι μου!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  4. Kαλημέρα Κική μου!!
    Πολύ ωραίο τραγούδι!Δέ τό είχα ακούση!!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Κική μου.....όμορφο τραγούδι όντως.... φωνή νεανική λιτή χωρίς βαρύγδουπα φτιασίδια...
    Θα έλεγα θυμίζει έντονα αυθόρμητες νεανικές μουσικές στιγμές
    Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπάρχουμε για να μας εκφράζεις με τις επιλογές σου!
    ;-)
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμμμ ωραιο σλογκαν! χαχαχα
      φιλακια πολλα κοριτσαρε!

      Διαγραφή
  7. Γεια σου Κικη μου! Ωραία επιλογη, δεν την ήξερα!
    Καλό ξημέρωμα
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφο και πολύ ωραία φωνή!
    Δεν τη γνώριζα φυσικά την τραγουδίστρια!
    Καλημέρα Κικίτσα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίο !!!! Δεν το είχα ξανακούσει!!
    Νά'σαι καλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ! :)