Τετάρτη, 20 Μαΐου 2015

ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ.



8 σχόλια:

  1. Μακάρι να ζούσαμε στη χώρα των θαυμάτων , των μαγικών θαυμάτων.
    Πολύ φοβούμαι ότι στη χώρα των σαχλών ..προβάτων!
    Καλημέρα Κικίτσα μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εκανες και ομοιοκαταληξία Αριστέα μου!
      χαχαχα
      πολύ καλό αυτό που είπες όμως!
      να είσαι καλά αγαπημένη μου!

      φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. ωραια αλλαγη στον χωρο σου μπραβο φωτεινο μου πλασμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία η χώρα των θαυμάτων πάει σύμφωνα με την φαντασία σου.
    Φτάνει να σκεφτείς κάτι και αμέσως γίνεται!
    Τι τέλεια θα ήταν να ζούσαμε εκεί!
    Πολλά φιλιά γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τανε μια περιεργη νομιζω παραλληλη μα πραγματικη ζωη!
      Φιλακια πολλα αγαπημενη μου!

      Διαγραφή
  4. Ποιος δεν θα ήθελε να είναι μια Αλίκη ή ακόμα καλύτερα ένας αλήτης που περιφέρεται στην χώρα των θαυμάτων...
    Φιλιά σε όλους αυτούς που το καταφέρνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι ακριβως αγαπημενη μου! φιλακια πολλα!

      Διαγραφή

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ! :)