Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο ΧΟΡΟΣ ΣΑΛΣΑ ΚΑΙ Ο ΧΟΡΟΣ ΡΟΥΕΔΑ.


Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα.
Εύχομαι να είστε όλοι καλά.

Σήμερα είπα να ασχοληθώ με τη στήλη των "Χοροεκφράσεων", την οποία είχα αμελήσει λίγο και δε θα έπρεπε διότι θεωρώ πως μας δίνει εκτός από πληροφορίες, κέφι και ζωντάνια που όλοι έχουμε ανάγκη.

Για το λόγο που ανέφερα επάνω, θα μάθουμε και θα διασκεδάσουμε σήμερα με τον χορό Σάλσα  που είναι ένας λάτιν χορός που δημιουργήθηκε από τους ισπανόφωνους της καραϊβικής και από τους ισπανόφωνους μετανάστες στις ΗΠΑ. Μαζί με αυτόν τον χορό θα μάθουμε και τον χορό Ρουέδα που δεν ήξερα και τον ανακάλυψα στις παρακάτω πληροφορίες φίλοι.

Ο χορός Σάλσα αναμιγνύει στοιχεία από διάφορους αφρικάνικους και ευρωπαϊκούς χορούς. Βασικές επιρροές τις Σάλσα είναι οι χοροί Σον, Ρούμπα, Γκουαράτσα, Μπόμπα.

Ο χορός Σάλσα χορεύεται κυρίως σε ζευγάρια, αν και υπάρχουν και σόλο φόρμες, και η Ρουέδα που χορεύεται σε κύκλο όπου τα ζευγάρια ανταλλάσσουν τους παρτενέρ τους.

Στον χορό αυτό λόγω των επιρροών του από διαφορετικούς χορούς και τον κυρίαρχο αυτοσχεδιασμό, έχουν δημιουργηθεί διαφορετικά στυλ ανάλογα με τη γεωγραφική περιοχή που αναπτύχθηκε.

Χορεύεται στην Κούβα και στο Μαϊάμι, αλλά επίσης είναι διαδεδομένο στην Ευρώπη και την Κίνα. Στο Κούβα στυλ βασίζεται και ο κυκλικός χορός της Ρουέδα

Αυτός ο χορός αναπτύχθηκε στην Αβάνα τη δεκαετία του 1950. Οι χορευτές σχηματίζουν έναν κύκλο και ανταλλάσσουν τους παρτενέρ τους κυκλικά.
Υπάρχουν δύο βασικοί τύποι χορού Ρουέδας:
  1. Στυλ Κούβας
  2. Στυλ Μαϊάμι
 Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την πηγή: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CE%AC%CE%BB%CF%83%CE%B1_%28%CF%87%CE%BF%CF%81%CF%8C%CF%82%29


Και βιντεάκια για να απολαύσουμε "ατόφια" το χορό αυτό:









Και με διπλά ζευγάρια στο τελευταίο βιντεο, φίλοι.

Επίσης σας έχω υλικό και για τον χορό Ρουέδα:




Aυτά για σήμερα απο μένα φίλοι.

Να είστε καλά και να περνάτε όμορφα θέλω.

Για περισσότερες Χοροεκφράσεις μπορείτε να πατήσετε εδώ: http://ekfrastite.blogspot.gr/search/label/%CE%A7%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%B5%CE%BA%CF%86%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82

Φιλάκια πολλά σε όλους! <3

Σχόλια

  1. Παιδί μου τι είναι αυτά που μας κάνεις τώρα και είμαι στην δουλειά;;
    Εχεις τρελαθεί θέλεις να σηκωθώ και να αρχίσω να χορεύω να με κοιτάει ο κόσμος;;
    Βέβαια από την άλλη μπορεί αν με δουν να μου δώσουν καμία άδεια να πάω σπίτι μου να ξεκουραστώ!
    Χαχαχαχαχα!
    Βρε λες;;;
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελενάκι μου
      Χαίρομαι που έχεις καλή διάθεση!
      Εύχομαι πάντα έτσι να νιώθεις!

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Α!! Μεγιά την καινούρια εμφάνιση του blog Κική μου!!!
    Τέλειοι οι λάτιν χοροί!!! Τρελαίνομαι γι αυτό το κούνημα των γοφών!! Την ρουέδα δεν την ήξερα!!
    Ασε που δεν μπορώ και να τα ξεχωρίσω η Γκαλένα!!! Χαχαχαχαχα!! Με το που αρχίζει ο ρυθμός απλά έχω ξεφύγει!!! :) :)
    Φιλάκια ολόγλυκα εκφρασούλα μου!!! Ωραία μας ξεσήκωσες, άλλο που δεν θέλαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου καλημέρα.
      Ευδιάθετη είσαι και μου αρέσει πολύ αυτό! :)
      Χαίρομαι που σε ξεσήκωσα, σκοπός ήταν κι αυτός άλλωστε.

      Να είσαι καλά και να έχεις μία όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσουν πολύ τελευταία
    τα θέματα που καταπιάνεσαι...

    φιλάκι γλυκό (μεγιά τις αλλαγές)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου.
      Χαιρομαι που βρίσκεις ενδιαφέροντα τα θέματά μου!
      Να είσαι καλά και να έχεις μία όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  4. Ακούγοντας την Ρουέδα, μόνο ένα πράγμα μου ήρθε στο μυαλό: έχω ανανεωμένο διαβατήριο; Αχαχα! Καλό βραδάκι Κικάκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλεις ταξιδάκι ε;
      Ευχομαι να το πραγματοποιήσεις γρήγορα!

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Μ'αρέσει η αλλαγή στο μπλογκ σου!!! Πολύ σικ!!!!
    Και τα βίντεο υπέροχα. Μ'αρέσει πολύ να παρακολουθώ όλους τους λάτιν χορούς. Δεν ξέρω κανένα από όσους αναφέρεις αλλά το θέαμα μου έφτιαξε τη διάθεση!
    Να σαι καλά ψυχή μου
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αννουλα μου γλυκιά!
      Χαίρομαι που σου έφτιαξα τη διάθεση.

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Ορίστε ξεσηκωμός τώρα ....βραδιάτικα Κική μου....... χορός, κίνηση, αισθησιασμός, μουσική........ όμορφη η βραδιά έξω, ότι ομορφότερο για σέψη, μπαλκόνι μη σου πω και ....παραπάνω....
    Καλό βράδυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αγαπητέ μου φίλε.
      Χαίρομαι που η ανάρτηση τούτη ταίριαζε στην όμορφη, χθεσινή βραδιά.

      Να είσαι καλά και να έχεις μία όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  7. Μ' αρέσουν οι λάτιν χοροί, αλλά τους βαριέμαι και λίγο!! :Ρ
    Προτιμώ τα πιο κλασικά, κυρίως σύγχρονο χορό! Αν και γενικά είμαι λίγο αγγούρι στο χορό! Χαχαχα
    Φιλιά πολλά, καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα γλυκό μου Γιωτίνι.
      Εμένα μου αρέσουν οι χοροί αλλα να τους βλέπω περισσότερο.
      χαχαχαχα

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα, Κική μου! Με γεια την νέα εμφάνιση του μπλογκ σου!
    Αυτοί είναι χοροί! Γεμάτοι ένταση και πάθος! :))
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έλλη μου!
      Ευχαριστώ πολύ!
      Να είσαι καλά!

      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να