Παρασκευή, 15 Μαΐου 2015

ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΝΤΟΥ - ΤΑΣΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ.


26 σχόλια:

  1. Τι καλά να παρουσιάζονται
    τέτοια ποιήματα!!!

    Μπράβο Κικίτσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κική μου, μεγάλη μορφή αδάμαστη.....! και εσύ να το αναδεικνύεις με τρόπο όμορφο. Σε ευχαριστούμε πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω ευχαριστω για ολα! να εισαι παντα καλα!

      Διαγραφή
  3. Πωωωω ρε Κική τι μου κάνεις τώρα...Λατρεύω τον Λειβαδίτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο ξεκίνημα για ένα Σαββατιάτικο πρωινό.
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένος Λειβαδίτης...
    Φιλιά, την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπεροχος, μοναδικος, τρυφερος Λειβαδιτης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ έρωτας και αγαπη!! Αλλαγες βλέπω Κικη μου στο blog σου, με γεια!!!!!!!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο ποίημα!!
    Μπράβο Κική!!
    Καλό σ/κ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η πιο μεγάλη αρετή του ανθρώπου να χει καρδιά!! Υπέροχη επιλογή εκφραστικούλα μου!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα τι να τολμήσω να πω... Ένας από τους αγαπημένους μου. Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λίγη ποιητική ποίηση, σαν του Τ. Λειβαδίτη, είναι μια μικρή όαση μπροστά στην πολιτικοτρομολαγνεία που κυριαρχεί και στο διαδίκτυο (μετά τα ΜΜΕ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ! :)