Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

BΡΑΒΕΙΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ - TO BE AUTHENTIC AWARD.


Τελικά αυτό το βραβείο μ' αρέσει πολύ.
Μ' αγγίζει ο τίτλος του και τα όσα πρεσβεύει.
Υπάρχει άραγε κάτι καλύτερο από το να είσαι αυθεντικός;
Από το να είσαι ο εαυτός σου;
Ακόμη και μέσω κρύων οθονών εσύ να μπορείς να είσαι ο εαυτός σου...


Για πάμε λοιπόν να δούμε το βραβείο που εμπνεύστηκε το Κατερινάκι και να απαντήσω στις όμορφες ερωτήσεις του.







 1. Αν σου έλεγαν πως για μια ημέρα μπορείς να κάνεις τα πάντα ελεύθερα και δωρεάν, τι θα επέλεγες;

Όχι κάτι που δε μπορώ να κάνω και τώρα. Ότι θέλω να κάνω μπορώ να το κάνω και τώρα, προφανώς δεν έχω παράλογες ή πανάκριβες απαιτήσεις αλλά πραγματικά στην ερώτηση αυτή πιάνω τον εαυτό μου να μην έχει απάντηση γιατί όσα θέλει, του τα κάνω ήδη ( του εαυτού μου δηλαδή - δε του χαλάω χατήρι :P )


 2. Τι σ'ενοχλεί περισσότερο στα social media;

Που προωθούν και κάνουν πρότυπα προσωπικότητες και καταστάσεις που δεν αξίζουν.

 
 3. Αν ήσουν υπουργός παιδείας, τι μεταρρυθμίσεις θα εφάρμοζες; 

Ριζικές  σίγουρα. Θα ξεκινούσα από τις εγκαταστάσεις και θα περνούσα σε όλο το φάσμα των μαθημάτων και των δασκάλων τους. Επίσης θα έδινα ιδαίτερη σημασία στα παιδιά των χωριών που δεν έχουν δασκάλους και αναγκάζονται οι ίδιοι οι γονείς και με δικά τους έξοδα να τα πηγαίνουν στα σχολεία των πιο κοντινών χωριών - πόλεων. Επίσης θα έβρισκα κίνητρα για να διαβάζουν τα παιδιά, θα έκανα αξιολογήσεις πριν προσλάβω τους κατάλληλους παιδαγωγούς ώστε να είμαι σίγουρη πως οι άνθρωποι αυτοί έχουν σκοπό να προσφέρουν κάνοντας λειτούργημα και όχι σκοτώνοντας την ώρα τους για λίγα ή πολλά ευρώ, θα πρόσθετα περισσότερα καλλιτεχνικά μαθήματα και θα έδινα ιδιαίτερη βάση στην ενισχυτική διδασκαλία και στην δωρεάν και δια βίου μάθηση. Α! Να προσθέτω πως στο λύκειο θα έδινα ιδιαίτερο βάρος στον επαγγελματικό προσανατολισμό γιατί εγώ δε τον είχα και θεωρώ πως αν τον είχα θα μπορούσα να μη βάδιζα στα "κουτουρού" για χρόνια.

 
4. Μοιράσου μαζί μας μία ξεχωριστή σου εμπειρία 

Οτιδήποτε αφορά το πρώτο μου βιβλίο "Τα Λάφυρα της Ψυχής μου" είναι για μένα μια μοναδική και ανεπανάληπτη εμπειρία. Δε χρειάζεται να μοιραστώ κάποια συγκεκριμένη αυτή τη στιγμή μαζί σας γιατί μου είναι τόσο εύκολο και παράλληλα τόσο αναγκαίο να μοιράζομαι πράγματα ευχάριστα με το κόσμο που με το τρόπο μου θαρρώ πως το κάνω πράξη καθημερινά.

 
5. Ένα αγαπημένο σου απόφθεγμα.



Πιάσε το ΠΡΕΠΕΙ από το ιώτα και γδάρε το ίσαμε το πι.
Οδυσσέας Ελύτης ( 1911-1996 , Ποιητής, Νόμπελ 1979)


 6. Το ταξίδι των ονείρων σου;

Στη χώρα της Αγάπης.
Και μη με ρωτήσετε αν υπάρχει, ταξίδι των ονείρων μου είναι εκεί που μπορώ να φτάσω με το μυαλό και τη θέλησή μου. Και πιστέψτε με, δε με σταματάει κανένας.

 
7. Αν γυρνούσε ο χρόνος πίσω, ποια στιγμή θα ξαναζούσες;

Την γέννησή μου. Θα ήθελα πολύ να ξαναδώσω την ίδια χαρά στην οικογένειά μου.


8. Γράψε μας ποιο τραγούδι δεν βαριέσαι να ακούς όσα χρόνια κι αν έχουν περάσει.

Σ' ακολουθώ - Βασίλης Παπακωνσταντίνου


 9. Μία σύντομη ευχή-μήνυμα σε κάποιον που αισθάνεται μόνος και έχει απογοητευτεί από όλα.


"Προχώρα! Με το κεφάλι ψηλά, σύρσου μα προχώρα!"

Είναι απόσπασμα από το βιβλίο μου γιατί ότι υπάρχει εκει μέσα έχει γραφτεί για ανθρώπους με συναισθήματα και επειδή όσοι μπορούν να αισθάνονται ακόμη σκέφτονται πολλές φορές να το σταματήσουν, κάνω οτι μπορώ για να τους πω όχι.

Η ζωή χωρίς αισθήματα σίγουρα δεν είναι Ζωή.
Δε με νοιάζει να βρω τί ειναι, με νοιάζει  όμως να την υπηρετήσω όσο καλύτερα μπορώ.

Αυτά απο μένα για την ώρα εκφραστικοί φίλοι.
Καλημέρα σε όλους! Να είστε πάντα καλά.

Σχόλια

  1. Δεν υπάρχει καλύτερο από το να είσαι αυθεντικός, Κική, συμφωνούμε!!! Χαιρόμαστε που σε γνωρίζουμε καλύτερα μέσα από τις απαντήσεις σου.
    Πολλά φιλιά, καλημέρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ που είστε εδώ.
      Να είστε πάντα καλά εύχομαι ολόψυχα!

      Διαγραφή
  2. Η φράση του Ελύτη είναι απλά μαγική! Πολλά συγχαρητήρια για το βιβλίο σου, πρέπει να είσαι πολύ περήφανη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To καλύτερο η αυθεντικότητα. Πάντα έτσι σου εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να σαι και εσύ ..... μπραβο για το βραβειάκι σου τέλειο !!! πολλά φιλιά καιι πάντα τέτοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ηρθες!
      χαρηκα πολυ!
      να περνας ομορφα ευχομαι!
      και να εισαι καλα!

      Διαγραφή
  5. Μαγικές απαντήσεις....αυθεντικές!!!
    Ο Ελύτης ξεχωριστά συμπυκνωμένος

    Σε φιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παντα αυθεντικες Ελένη μου :)
      τα φιλια και την αγαπη μου ολη σου στελνω!

      Διαγραφή
  6. χιλια φιλια πανεμορφο μου πλασμα , τις ευχαριστηθηκα τις απαντησεις σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίες κι ουσιαστικές οι απαντήσεις σου Κική μου!!
    Καλή βδομάδα να χεις!! Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στ΄αλήθεια μου άρεσαν πάρα πολύ όλες οι απαντήσεις σου.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου....!
    Καλό βράδυ Κική μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κική, σου εύχομαι να την βρεις τη χώρα της Αγάπης.
    Είναι μια χώρα που την αναζητούν πολλοί.. Καλό ξημέρωμα Κικάκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυθεντικες απαντήσεις και ταυτόχρονα χμμμμ τώρα που το προσεξα. Χώρα της Αγάπης ε? Ωραια απαντηση! Οπως και η τελευταια σου. Εξαιρετικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου αρεσαν αγαπητε μου Μάκη, να είσαι πάντα καλα!
      καλημερα! :)

      Διαγραφή
  12. Κική μου πως την έχασα αυτή την ανάρτηση;;
    Ο υπολογιστής μου τα'χει παίξει και υπολειτουργεί τελευταία!!
    Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ που το παρέλαβες και απάντησες έτσι εκφραστικά όπως κάνεις πάντα.. αυθεντικά! ;)
    Πολύ μου άρεσε η πρώτη σου απάντηση ( αγαπώ τους ανθρώπους που δεν κοιτάνε τόσο τα υλικά και βρίσκουν τρόπους να περνάνε καλά χωρίς πολλά έξοδα!) Σου εύχομαι να ζήσεις πολλές ακόμα ξεχωριστές εμπειρίες τόσο με το βιβλίο σου όσο και με τα επόμενα σου σχέδια!! :)
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημέρα Κατερίνα μου
      Εγω ευχαριστώ που έφτιαξες κάτι τόσο όμορφο και αυθεντικό για όλους μας
      Να είσαι πάντα καλά
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να