Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΩΝ ΛΑΦΥΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΣΥΡΟ.


Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα.
Σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα ταξίδι των Λαφύρων  σε ένα όμορφο νησί με κατοίκους δυο αγαπημένα πρόσωπα πολλών από εμάς.

Απολαύστε τις φωτογραφίες απο τους γνωστούς σε όλους μας Γιάννη και Γιάννα. 
Αυτό και μόνο αρκεί θαρρώ για να καταλαβετε.



Οι δύο λόφοι που αντικρίζει κανείς από το λιμάνι της Σύρου. 
Αριστερά ο λόγος της Άνω Σύρου με τον καθολικό ναό του Αγίου Γεωργίου (Σαν Τζώρτζη) και δεξιά ο λόφος της Ανάστασης με τον ομώνυμο ορθόδοξο ναό




Αυτή η φωτογραφία είναι τραβηγμένη από τους πρόποδες της Άνω Σύρου.



 
Η άποψη του λιμανιού της Σύρου και δεξιά μπορείτε να δείτε το ναυπηγείο του Νεωρείου...
 



 
Το "Μνημείο του Αφανούς Ναύτη" στην περιοχή Νησάκι.



Ευχαριστώ πολύ τους Συριανούς μου φίλους για όλα.
Ευχαριστώ την Ερμούπολη Σύρου που είναι τόσο όμορφη και έκανε και τα Λάφυρα ακόμη πιο όμορφα. :)


Να είστε όλοι καλά και να έχετε μία όμορφη μέρα. 

 

Σχόλια

  1. Ω, τί γλυκό πλάσμα που είσαι!!! Εμείς σε ευχαριστούμε πάρα-πάρα πολύ, Κική μου!!!
    (Και μη νομίζεις πως έχω ξεχάσει το ότι θέλω να βγάλω κι άλλες φωτογραφίες!)
    Μέχρι να εμπλουτιστεί το Συριανό φωτογραφικό υλικό, σου στέλνω όλη μου την αγάπη και πολλά ολόγλυκα φιλάκια!
    Καλό σαββατοκύριακο, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρά ζωής οι Συριανοί φίλοι σου! Θα ξαναπάω αργότερα να απολαύσω την δημοσίευσή τους! :)
    Ωραίες οι φωτογραφίες με τα Λάφυρα. Εύχομαι να ταξιδέψουν σε κάθε πόλη! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βιβούλα μου γλυκιά και ανταποδίδω για ότι καλύτερο!

      Διαγραφή
  3. Να φθάσουν σε κάθε γωνιά της Ελλάδας Κίκου μου!
    Πανέμορφες οι φωτό!
    Φιλάκια και καλό ΣΚ μάτια μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα να χεις Κική μου!!! Δημιουργικό και χαρούμενο!! Είναι πολύ ωραία η σύρος, δεν έχω πάει ποτέ!!
    Και το ταξίδι του βιβλίου σου συνεχίζεται!!! Φιλάκια καλή μου και ν αχεις ένα ξεκούραστο σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω γλυκο μου κοριτσι
      ευχαριστω και ανταποδιδω για οτι καλυτερο

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφες φωτο από τη Γιάννα και τον Γιάννη!
    Εύχομαι τα Λάφυρα σου Κική μου να ταξιδέψουν σύντομα και στα δικά μου μέρη! Θα γίνει σύντομα!
    Καλό Σ/Κ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Μαρακι μου
      μακαρι να γινει
      και να μου στειλεις και φωτο ε
      χιιχιχι

      φιλια πολλα

      Διαγραφή
  6. Αχ Κική που ήσουνα........ Ζηλεύω λέμεεεεεεεεεεεεεεεεε....... δεύτερο σπίτι μας η Σύρος, πανέμορφη, γεμάτη πολιτισμό, ομορφιά φύσης και ωραίους ανθρώπους. Να ξαναπάς κορίτσι μου, θα είναι υπέροχα.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που χαρηκες Γιαννη μου
      το βιβλιο πηγε, οχι εγω
      μακαρι να παω καποια στιγμη
      να εισαι παντα καλα

      Διαγραφή
  7. Τα "ΛΑΦΥΡΑ" σου αξίζουν τα καλύτερα γιατί είναι υπέροχο βιβλίο και τα παιδιά από την Σύρο το αγκάλιασαν γιατί του άξιζε!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εσυ το αγκαλιασες με πολλη θερμη Βικυ μου
      σε ευχαριστω και παλι!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραιες φωτγραφιες από τους φίλους μας .....
    καλο Σαββατοκυριακο να εχεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ χαίρομαι Κικίτσα μου που σε ξαναβρίσκω και ακόμα περισσότερο που βλέπω το βιβλίο σου να ταξιδεύει απ΄άκρη σ΄άκρη!!!! Πάντα τέτοιες χαρές φιλενάδα!!! Καλό μήνα και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω χαιρομαι που σε ξαναβρηκα
      ευχαριστω πολυ
      φιλακια πολλα

      Διαγραφή
  10. Τυχερά τα Λάφυρα σου Κική!
    Και την βόλτα τους έκαναν στην πανέμορφη Σύρο αλλά και την αγκαλιά των παιδιών από την Σύρω βρήκαν ορθάνοιχτη!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όμορφα ταξίδια κάνουν τα ''Λάφυρα ''!!! Χαίρομαι που αγκαλιάζουν το βιβλίο σου και του δίνουν την αξία που του πρέπει.
    Καλό μήνα να έχεις και συ και τα Λάφυρα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα υπέροχα συριανόπαιδα τα αγαπάμε και τα αγκαλιάζουμε!
    Αγκάλιασαν το βιβλίο σου και μαζί του απολαύσαμε όμορφες εικόνες του νησιού!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχο ταξίδι Κική μου και μας ταξίδεψες τέλεια κι εμάς μαζί σου!!! Το βιβλίο σου είναι θαυμάσιο κι εύχομαι να είναι καλοτάξιδο και να επισκεφθεί πολλά πολλά μέρη!!!
    Φιλιά!
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή συνέχεια στα ταξίδια σου Κική μου και πάντα να βρίσκεις φιλόξενα λιμάνια στη ρώτα σου!
    Υπέροχες φωτογραφίες και μια γεύση καλοκαιριού να αγκαλιάζει ζεστά το βιβλίο και τη διάθεσή μας!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όταν βλέπω τη Σύρο μου έρχονται αυτομάτως στο νου τα υπέροχα λουκούμια της! Να που στις φωτογραφίες προστέθηκε κι ένα ακόμη «λουκούμι»! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ για το ωραιο σου σχολιο φιλε Σταματη
      καλη εβδομαδα να εχεις

      Διαγραφή
  16. Έλα ρε συ τι ωραία! Και ωραίες φωτογραφίες μάλιστα! Λοιπόν σου έχω και δύο βραβειάκια καλή μου! http://andromeda-mygalaxy.blogspot.gr/2015/10/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ηρθα τα ειδα και τα πηρα αγαπημενη μου
      ευχαριστω πολυ πολυ
      φιλακια πολλα

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να