Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2015

ΠΙΣΣΑ, ΚΑΘΕ ΒΗΜΑ ΚΑΙ ΠΙΣΣΑ.





Πάντα υπνοβατούσα ανάμεσα σε ένα μαύρο, ένα κόκκινο
και ένα λευκό.
Κοίτα να δεις που το λευκό μοιάζει πιο μαύρο από ποτέ.
Πίσσα, κάθε βήμα και πίσσα.
Μόνο πίσσα.
Αιωρούμαι.


Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες, να τους χαιρόμαστε.

Το παραπάνω ολιγόλεκτο ήταν η συμμετοχή μου στο λογοτεχνικό δρώμενο "25 λέξεις", της Μαρίας Νικολάου από το λογοτεχνικό ιστολόγιο "το Κείμενο". 

Συγχαρητήρια σε όλες τις υπέροχες συμμετοχές και στο νικητήριο ολιγόλεκτο. 
Ευχαριστούμε τη Μαρία για την φωτογραφία - έμπνευση που μας χάρισε.

Να είστε όλοι καλά και να έχετε μία όμορφη μέρα.  

22 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κικίτσα
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!!!!!!!

    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου, να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το ολιγόλεκτό σου, Κική μου!
    Μπράβο, κορίτσι μου!
    Και η φωτογραφία, πόσο απίθανη! Όντως, σε εμπνέει!
    Καλή εβδομάδα! Φιλάκιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά αγαπημένο όλων Συριανό κορίτσι! :)

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Κική!!
    Σύντομο αλλά περιεκτικό και μεστό το κείμενο-ολιγόλεκτο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το ολιγόλεκτό σου Κική μου!! Ωραίος ο παραλληλισμός του μαύρου με την πίσσα!!
    Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια Κική μου για την συμμετοχή σου.
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Κική και Καλή σου βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία η συμμετοχή σου, Κική μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από τα αγαπημένα μου!
    Σ΄ευχαριστώ για την αναφορά και την συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κική μου πάντα επιτυχίες γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κικίτσα μου σε χάρηκα! Μας έχεις συνηθίσει σε μεγάλα ποιήματα. Πεζογραφήματα!
    ήταν μεγάλο στοίχημα για σένα να γράψεις ...ολιγόλεκτα!
    Μπράβο σου!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα χαρά μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σαι καλα αγαπημενη μου
      ευχαριστω πολυ πολυ πολυ

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφο!!
    "Κοίτα να δεις που το λευκό μοιάζει πιο μαύρο από ποτέ"

    Καλή σου μέρα Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιζακι μου μικρο κι αγαπημενο
      Ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ! :)