Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΡΧΕΣΑΙ ΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΣΕ ΘΕΛΩ.



Υπάρχουν κάποιοι καλλιτέχνες που είναι απο μόνοι τους μια "Μουσικοέκφραση", να... σαν τους ακόλουθους δύο. 
Όταν μάλιστα ενώνουν τις φωνές τους και μάλιστα σε live, δεν έχεις παρα να νιώσεις ευλογημένος που μπορείς να τους απολαύσεις.

Έχω ένα πολύ καλό φίλο από τότε που σπουδάζαμε μαζί που είναι ντράμερ, πρόσφατα σε μία συζήτησή μας, μου είπε για ένα ξενόγλωσσο τραγούδι πως υπάρχουν κάποια τραγούδια που τον κάνουν να νιώθει πως του αρκεί που έζησε για να τα ακούσει.

Δε κατάλαβα τότε καλά τι ακριβώς ήθελε να πει, βλέποντας όμως το συγκεκριμένο live, ένιωσα το συναίσθημα που μου περιέγραφε.

Δε θα μπορούσα λοιπόν να μη το μοιραστώ μαζί σας. Από τη στιγμή που ένιωσα τόσο όμορφα μέσα μου, αν υπάρχει εκει έξω και ένας απο εσάς που υπάρχει πιθανότητα να νιώσει το ίδιο, το μόνο που πραγματικά θέλω είναι να το μοιραστούμε μαζί.

Απολαύστε:





Στίχοι:  
Αλκίνοος Ιωαννίδης
Μουσική:  
Αλκίνοος Ιωαννίδης



















Ερμηνεία: Αλκίνοος Ιωαννίδης (πατώντας πάνω στο όνομα βλέπετε το βιογραφικό του)
Ερμηνεία: Σωκράτης Μάλαμας (πατώντας πάνω στο όνομα βλέπετε το βιογραφικό του)



ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΡΧΕΣΑΙ ΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΣΕ ΘΕΛΩ.


Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ όταν σε θέλω
τραγούδι άγνωστο κι αγέννητη σιωπή
Πίσω απ’ τα μάτια, πίσω απ’ της ζωής το βέλο
κρύβεσαι σαν βροχή που στέγνωσε, το ξέρω
νεροποντή που περιμένω μια ζωή
Γιατί δεν έρχεσαι

Μια καταιγίδα θέλω να `ρθει να ουρλιάξει
όσα δεν είπαμε από φόβο ή ντροπή
στα σωθικά μας και στα μάτια μας να ψάξει
κάθε μας λέξη μυστική να την πετάξει
μέχρι τον ήλιο ν’ ανεβεί και να τον κάψει
Γιατί δεν έρχεσαι
Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ
Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ όταν σε θέλω

Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ όταν νυχτώνει
όταν κρατιέμαι σαν χερούλι απ’ το ποτό
απ’ το ποτό της φαντασίας μου που με λιώνει
κάθε γουλιά του καίει σαν πάγος και σαν χιόνι
κι ανατινάζει του μυαλου μου το βυθό
Γιατί δεν έρχεσαι

Μια καταιγίδα θέλω να `ρθει να μας πνίξει
σ’ ένα τραγούδι που δεν έγραψε κανείς
Ο, τι δε γίναμε ποτέ να μην το δείξει
Να `ναι γιορτή, την αγκαλιά της να ανοίξει
στην ανημπόρια της χαμένης μας ζωής
Γιατί δεν έρχεσαι
Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ
Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ όταν σε θέλω

Απ’ της ψυχής μου το ιερό
ως της ζωής μου το μπουρδέλο
χτίσε μια γέφυρα να πάω και να `ρθω
Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ, ποτέ όταν σε θέλω
κλείσε τα μάτια μου και έλα να σε δω
Γιατί δεν έρχεσαι
Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ
Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ όταν σε θέλω


Ελπίζω να το ακούσετε το live, θεωρώ οτι αξίζει και θα νιώσετε όμορφα.
Ελάτε λοιπόν εκφραστικοί! ;)

Σχόλια

  1. Τον Αλκίνοο τον αγαπώ από τότε που θυμάμαι μουσικά το εαυτό μου. Από τα 5-6 μου, από την πρώτη του δισκογραφική δουλειά...
    Έκτοτε έχουν αλλάξει πολλά, αλλά όχι το ήθος του, όχι η παιδεία του... Δεν κάνει εκπτώσεις και γι΄αυτό τον λατρεύω!
    Τον Μάλαμα, τον "γνώρισα" αρκετά χρόνια αργότερα... Εξαιρετικοί και οι 2!
    Φιλάκια, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Κικίτσα μου
    Αγαπημένο τραγούδι
    από έναν ευαίσθητο καλλιτέχνη

    φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. α-γ-α-π-η-μ-ε-ν-ο!!!
    το άκουγα εχθές!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και οι δύο καλλιτέχνες έχουν το Κ.. της λέξεις κεφαλαίο.
    Κι αυτό το τραγούδι που διάλεξες να μας παρουσιάσεις
    έχει τη δική τους σφραγίδα εντονότατη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο κομμάτι!!!
    Καλό σαββατοκύριακο Κική μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ ωραίο το τραγούδι.
    Καλό σου Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλια της Γιάννας!
    (κι επειδή είμαι χώμα να γράφω άλλα.....)
    φιλιά Κικίτσα μου αγαπημένη! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη μουσική συνάντηση δύο αξιόλογων και ταλαντούχων καλλιτεχνών.
    Το τραγούδι τους δεν το είχα ακούσει.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μακάρι να ερχόταν αυτό που θέλουμε,
    την στιγμή που το θέλουμε.. ;)
    Πραγματικά ήταν υπέροχη αυτή η συναυλία με σπουδαίους καλλιτέχνες!
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντινα μου!
      Μου ελειψες!
      Να εισαι καλα και να περνας ομορφα!

      Διαγραφή
  10. Θαυμάσιο κομμάτι από δυο εξαισιους καλλιτέχνες! Πώς να μην νοιάωσεις έτσι; Να σαι καλά Κικίτσα μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προσκυνώ!
    Και οι δυο τους, είναι σπουδαίοι άνθρωποι, εξαιρετικοί τραγουδοποιοί και γράφουν ιστορία στο ελληνικό τραγούδι.
    Ωραία έκλεισε η βδομάδα Κική μου. Τους είχα δει σε συναυλίες το καλοκαίρι και μου θύμησες υπέροχες στιγμές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι πολυ για τα οσα ομορφα σου θύμισα Μαρία μου
      Να είσαι πάντα καλά
      Καλημέρα

      Διαγραφή
  12. Ένα πολύ όμορφο τραγούδι και πολύ καλό στίχο. Παρότι τα έντεχνα δεν είναι και τόσο εμπορικά, είναι αυτά που προάγουν τη μουσική τέχνη και παράγουν πολιτισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Σταμάτη
      Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη μέρα

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να