Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΑ ΛΑΦΥΡΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΓΥΡΟ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΩΝ ΚΕΡΙΝΩΝ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ.


Τι σημασία έχει κι αν Φθινοπώριασε;

Πάντα υπάρχει χώρος για λίγο ακόμη Καλοκαίρι.
Για λίγο φως, σε μια καταχνιά.

Το Καλοκαίρι εκφραστικοί μου φίλοι, τα Λάφυρα, συντροφιά με την αγαπημένη μας Βαρβάρα, δροσίστηκαν σε μια παραλία και θέλησαν να μοιραστούν μαζί σας κάποιες όμορφες στιγμές.

Για ελάτε να δούμε:



Συντροφιά με κοχύλια, πέρλες, κόκκινα γυαλιά, βάρκες και πολύ χαλίκι ταξίδεψαν κοντά σε ένα απέραντο γαλάζιο.




Ανακατεύτηκαν με πέτρες, χώμα, πάγο μα τα φύκια τις θάλασσας ήταν τα πιο απολαυστικά.





Κι αυτό το γαλαζοπράσινο φόντο, πόσο πολύ τους πάει.... Οι πετρούλες στο βυθό διηγούνται τη δική του, προσωπική ιστορία.



Μα κάποια στιγμή θέλησαν να αγκαλιάσουν αυτά τα τόσο φιλόξενα χέρια της γυναίκας που τα αγκάλιασε εκείνη πρώτη.



Μα το γαλάζιο τα καλούσε, το βιβλίο ήθελε να ταξιδέψει.




Όμως του έλειψαν οι ανθρώπινες απολαύσεις, ήθελε το χώμα, να ξαπλώσει, να ηρεμήσει, να συλλογιστεί.


Και  κάπως έτσι είπε να ξαποστάσει μέχρι το επόμενο ταξίδι.


Ευχαριστω πολύ την αγαπημένη μου Βαρβάρα για τη στήριξη, τις φωτογραφίες, την αγάπη!
Να είσαι πάντα καλά και να χαμογελάς. Με όλη τη δύναμη της ψυχής σου να χαμογελάς!

Σχόλια

  1. Ευαίσθητη πάντα η καλή μας Βαρβάρα έδωσε στο βιβλίο σου τη θέση που του πρέπει.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλησπέρα αγαπημένη μου Κική!
    Και πού νάξερε, ο αγαπημένος μας...προλαλήσας, ότι εκ πελάγους, έφτασαν οι Αντίθετοί του στα χέρια μου!Είναι το επόμενο ανάγνωσμά μου με την πρώτη χρονική ευκαιρία για ένα ιστορικό μυθιστόρημα.
    Δεν έκανα τίποτα παραπάνω απ ' αυτό που έλεγε η καρδιά μου!Έλαβα το πακέτο σου ακριβώς την ώρα που φεύγαμε για τη θάλασσα και έκανα υπομονή να ανοίξω το φάκκελο δίπλα στο κύμα!
    Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για το αφιέρωμα!
    Καλοτάξιδο και στην ομογένεια, αφού εκεί είχες την τύχη της πρώτης σου συνέντευξης!Συγχαρητήρια και στον αγαπημένο μας κ. Ντένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου γλυκιά μου σ΄ευχαριστώ για την έκπληξη.
      Θα περιμένω με αγωνία τη γνώμη σου για το βιβλίο μου.
      Την αγάπη μου πάντα.

      Διαγραφή
  3. Το είχα γράψει και στο blog της Βαρβάρας, αν δεν κάνω λάθος... Ειδικά τις φωτογραφίες που φαίνονται τα παγάκια, τις βρίσκω απίθανες! Αλήθεια, μου τράβηξαν την προσοχή!
    Κάθε καλό στα Λάφυρά σου, κορίτσι μου!
    Φιλάκια πολλά και στις 2 σας! Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία η φωτογράφιση που έκανε η Βαρβάρα στα Λάφυρα!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και τι όμορφες φωτογραφίες που τράβηξε η Βαρβάρα μας! Περιποιημένες - περιποιημένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύχομαι στα λάφυρά σου να γίνει πατρίδα όλη η γη και όσοι διαβάζουν να τα πάρουν στα χέρια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με την κακοκαιρία που έχει σήμερα ήταν ότι έπρεπε η ανάρτηση αυτή. Την Βαρβάρα δεν την γνωρίζω αλλά θα την γνωρίσω σύντομα! :) Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο Κική μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι αυτός ο σταθμός του βιβλίου σου Κική μου, ήταν υπέροχος!
    Γνώρισες και την Βαρβάρα ε; Τι τύχη κι αυτό!
    Πήρα λίγη απ' την καλοκαιρινή σας αύρα και εύχομαι ολόψυχα καλή συνέχεια στο ταξίδι του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαράκι μου και καλή εβδομάδα.
      Όχι, δε τη γνώρισα από κοντά.
      Εκείνη προθυμοποιήθηκε να γνωρίσει απο κοντά τα Λάφυρα.
      Ευχομαι στο μέλλον να καταφέρω να τη γνωρίσω και εγώ :)

      Διαγραφή
  9. Σου είχα γράψει χθές, αλλά δεν φαίνεται το σχόλιό μου. Και μου κάνει εντύπωση που δεν βλέπω κι άλλα σχόλια...?????
    Πάντως, η Βαρβάρα πέτυχε σούπερ σκηνοθεσία στην φωτογράφιση του βιβλίου σου!!!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περνάνε απο έγκριση τα σχόλια αγαπημένη μου και δεν είχα μπει να τα δημοσιεύσω γι αυτό.
      Ευχαριστώ πολύ! Να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  10. Δίπλα στη θάλασσα άλλωστε όλα γίνονται ακόμα πιο ξεχωριστά!
    όμορφες εικόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα Λάφυρα εντέλει πάνε παντού μιας και γίνονται σιγά σιγά πολυταξιδεμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλοτάξιδο να είναι Κική! Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Α ωραία έκπληξη σου επιφύλασσε η Βαρβάρα μας!
    Πολύ όμορφες φωτό! :)))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να