Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2015

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ - ΜΑΚΙΓΙΑΡΙΣΜΕΝΑ ΑΜΑΚΙΓΙΑΡΙΣΤΑ - ΧΑΜΟΣ ΣΑΣ ΛΕΩ - ΧΑΜΟΣ.



Τι άλλο να πω;
Τα είπε όλα ο τίτλος. ;)



Απόσπασμα από το ποίημα σε ελεύθερο στίχο: " Η Φυγή" της ποιητικής συλλογής "Τα Λάφυρα της Ψυχής μου".



 Απόσπασμα από το ποίημα σε ελεύθερο στίχο: "Ο Ήλιος" της ποιητικής συλλογής: "Τα Λάφυρα της Ψυχής μου".



 Απόσπασμα από το ποίημα σε ελεύθερο στίχο "Μέρα", της ποιητικής συλλογής "Τα Λάφυρα της Ψυχής μου



 Απόσπασμα από το ποίημα σε ελεύθερο στίχο "Κι είναι το πράσινο", της ποιητικής συλλογής "Τα Λάφυρα της Ψυχής μου".



 Aπόσπασμα από το ποίημα σε ελεύθερο στίχο "Ελευθέρια Πορεία", της ποιητικής συλλογής "Τα Λάφυρα της Ψυχής μου".



Aπόσπασμα από το ποίημα σε ελεύθερο στίχο "Δείπνο", της ποιητικής συλλογής "Τα Λάφυρα της Ψυχής μου".





Απόσπασμα από το ποίημα σε ελεύθερο στίχο "Νύχτα", της ποιητικής συλλογής "Τα Λάφυρα της Ψυχής μου"




Απόσπασμα από το ποίημα σε ελεύθερο στίχο "Το Κυνήγι", της ποιητικής συλλογής "Τα Λάφυρα της Ψυχής μου"


Για να επικοινωνήσετε μαζί για οτιδήποτε θελήσετε μπορείτε ανα πάσα ώρα και στιγμή είτε στις σελίδες μου που βρίσκονται στο πλάι του ιστολογίου είτε στο προσωπικό μου e mail: kikh_k@hotmail.com.

Eυχαριστώ πολύ για όλα!

16 σχόλια:

  1. καλημερα και παντα να λες τι νιωθεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α εγώ σε ευχαριστώ Κικίτσα μου που μου αφήνεις να ρίξω κλεφτές ματιά στα ποιήματα σου!
    Καλή εβδομάδα κορίτσι μου !
    Φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα, ευαίσθητα, τρυφερά τα λάφυρα της ψυχής σου Κική!!!
    Σ' ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας
    Καλή σου εβδομάδα φίλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω ευχαριστω για ολα!
      Να ειστε παντα καλα!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Κική μου Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς γιαβάζοντας αυτά τα "μακιγιαρισμένα και τα αμακιγιάριστα"
    Υπέροχα.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφος χαμός! :) Καλημερούδια Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα αγαπημενη μου
      να εισαι παντα καλα

      Διαγραφή
  7. Αυτή είναι μια χορταστική ανάρτηση με συναισθήματα της ψυχής!
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου Κική μου! ☀ღ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ αγαπημενο μου Μαράκι! :)

      Διαγραφή

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ