Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΟΙ ΦΕΓΓΙΤΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΑΝΤΙΚΡΥΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη και ενθουσιασμένη, τόσο πολύ, που δεν γινόταν να μη μοιραστώ μαζί σας, τα ευχάριστα νέα μου.

Για να είμαι ειλικρινής, απο την αρχή του έτους, του έτους που θεωρούσα αρκετά ευοίωνο για εμένα και τα όποια σχέδιά μου, έχω συναντήσει αρκετές δυσκολίες, οι οποίες σχετίζονται περισσότερο με προσωπικά προβλήματα και με ψυχολογικές μεταπτώσεις.

Όμως, γιατί πάντα υπάρχει ένα "όμως" που μας τροφοδοτεί με ελπίδα, ήξερα ή μάλλον καλύτερα ένιωθα, πως μετά τις μεγάλες δυσκολίες θα έρθουν τα καλύτερα πράγματα και θα μπορώ πλέον να τα απολαύσω.

Ανάμεσα λοιπόν στα μεγάλα και δύσκολα διαστήματα που καλέστηκα ξαφνικά να αντιμετωπίσω - και πιστέψτε με δεν ήμουν καθόλου μα καθόλου προετοιμασμένη-, υπήρχαν κάποιοι μικροί μικροί "Φεγγίτες", που ερχόντουσαν και έδιναν φως στα όποια σκοτάδια μου.

Να το πω πιο απλά, το νόημα, η σκέψη, ο συμβολισμός των όσων υπάρχουν στο δεύτερο βιβλίο και εμπνεύστηκαν για να γίνουν ο τίτλος του, έγιναν κατα κάποιο τρόπο πράξη στη ζωή μου. 

Και προσέξτε να δείτε πιο είναι το "καλό" ή το παράλογο αν θέλετε της υπόθεσης...  Πως ενώ πίστευα πως είχα αντιμετωπίσει αρκετά απο τα σκοτάδια μου και στην ουσία βρέθηκα, εντελώς απροετοίμαστη και μόνη απο επιλογή, να τα αντιμετωπίζω και να τα εξαλείφω ένα ένα...

Τότε, και μόνο τότε κατάλαβα, το πόσο ασήμαντα μπορεί να είναι τα θέματα που νομίζουμε πως μας επηρεάζουν αρνητικά στη ζωή μας.
Και ξαφνικά όταν έρθουν τα δύσκολα, εκεί καταλαβαίνεις πως ότι αντιμετώπισες στο παρελθόν και φάνταζε βουνό στα μάτια σου, ήταν απλώς μια φαντασία.

Δε θέλω να μπω σε λεπτομέρειες, διότι όσο κι αν φαίνομαι ανοιχτός άνθρωπος, δυστυχώς ή ευτυχώς, δυστυχώς δηλαδή, έχω μάθει τα άσχημα να τα κρατάω μόνο για μένα και να μιλάω για αυτά όταν έχουν περάσει ή περνάνε..., θέλω να σας πω όμως οτι καλό είναι ότι σας απασχολεί να το μοιράζεστε, έστω με τους πιο κοντινούς σας ανθρώπους, να το μοιράζεστε.  Εγώ δεν το έκανα αυτό στην αρχή και ίσως γι' αυτό να κράτησε τόσο, απο τη στιγμή όμως που άρχισα να μιλάω για τα προβλήματά μου, όλο αυτό που φάνταζε ακατόρθωτο και αδιανόητο στο μυαλό μου, άρχισε σιγά σιγά να μικραίνει και να εξαφανίζεται.

Δε θέλω να σας φοβίσω άδικα, τώρα είναι όλα καλά και αναμένω τα καλύτερα, απλώς ήθελα να σας πω ότι μικρά μικρά κομμάτια της καθημερινότητας και των ανθρώπων που με περιστοιχίζουν (ακόμη και ηλεκτρονικά), χωρίς να το ξέρουν μάλιστα, έγιναν οι δαυλοί μου και μου έδειξαν τον δρόμο για να βγω από έναν λαβύρινθο που άθελά μου είχα εισέλθει.

Τραγική Ειρωνία (αν είμασταν σε αρχαία τραγωδία): Οι Φεγγίτες περιλαμβάνουν κάτι απο την Ελευθέρια Πορεία, πεζοποίημα των Λαφύρων, σημείο δράσης αυτής, ο λαβύρινθος, ένας λαβύρινθος που ξαφνικά βρέθηκα κι εγώ. 

Κάθαρση (αν είμασταν σε αρχαία τραγωδία): Το σημείο εκείνο που επιτέλους άρχισα να προχωράω.. προς την έξοδό του. Μου εδειξαν το φως και απλώς βάδισα...

Και προσέξτε, στο νέο βιβλίο υπάρχει ένα πεζό ποίημα που ξεκινάει έτσι: 


" Προχωρούσα...
και προχωρούσα….
και προχωρούσα….., χαμένη στον δρόμο, που οδηγούσε στο Εγώ μου.

Ένα φθινοπωρινό φυλλαράκι, που είχε πέσει από κάποιο δέντρο, βρέθηκε στο διάβα μου και με έκανε να σταματήσω, να σκύψω, να το πιάσω, να το δω.
Νοσταλγικά θυμάμαι του χαμογέλασα, το άφησα πάλι κάτω και συνέχισα να προχωρώ σε έναν άυλο δρόμο."

πορεύεται έτσι:


"Προχωράω…
και προχωράω ….
και προχωράω…..,

Φτάνω σε μια ακρογιαλιά, έχει το δείλι που αγαπώ και λατρεύω πάντα.
Έχει ένα μεθυστικό ηλιοβασίλεμα και μια θάλασσα με ένα γλυκό και ήρεμο φάρο.
Εχει όστρακα, βότσαλα, ψιλό χαλίκι και μια γλυκιά θολούρα ανεξάρτητης μοναξιάς.

Προχωράω…
και προχωράω ….
και προχωράω…..,
αμέριμνη προχωράω στη λασπωμένη άμμο και οι πατούσες μου διαγράφουν μια σπαρταριστή, ακανόνιστη πορεία.
Οι μικρές μου πατούσες…"

και τελειώνει έτσι: 

"Προχωράω…
και προχωράω ….
και προχωράω…..,

Παρέα με το δικό μου γλάρο προχωράω, δεν πετάω απλώς, ανακαλύπτω, ανασαίνω, προβληματίζομαι, ελπίζω, κατανοώ, ορθώνω ανάστημα, παλεύω, ΖΩ!"


 Προβληματισμός μου: 


"Οι περισσότεροι, ζούνε κάτι και το αποτυπώνουν στο χαρτί, εγώ το αποτυπώνω και το ζω μετά... Πως γίνεται αυτό; Τι συμβαίνει με εμένα;"

Πάντα έλεγα πως είμαι "ανάποδος" ανθρωπος τελικά...

Εντάξει, φτάνουν οι εξομολογήσεις και οι καταθέσεις ψυχής, αρκετά είπα, πολύ παραπάνω μάλιστα από όσα είχα σκοπό να σας γράψω, ας μοιραστώ μαζί σας τα ευχάριστα νέα μου που αφορούν την κυκλοφορία του δεύτερού μου βιβλίου, που πιστεύω άμεσα θα γίνει.


Για πέστε μου..
Πως σας φαίνεται το εξώφυλλό μας; :D



Δεν είναι εκπληκτικό; :D


Θέλω να ευχαριστήσω την δημιουργική ομάδα του Mystory Editions, για το πανέμορφο εξώφυλλο που μου έφτιαξαν. Να επισημάνω μάλιστα, πως το δημιουργικό αυτό βασίζεται επάνω σε πίνακα του ζωγράφου Άντρε Κον, έργο του οποίου "έντυσε" και το πρώτο μας βιβλίο.

Κι επειδή, ότι αφορά τις επιλογές μου σε σχέση με τα βιβλία που γράφω και θέλω να μοιραστώ με όλον τον κόσμο, έχουν πάντα ένα υπόβαθρο πίσω τους και παίρνονται κατόπιν συζήτησή μου μαζί τους (όταν λέω οτι μιλάω με τα γραπτά μου το εννοώ όπως ακριβώς το καταλαβαίνεται), θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας για ποιον λόγο κάναμε αυτή την επιλογή και τι ακριβώς συμβολίζεται - υπαινίσσεται.

Ας θυμηθούμε όμως το εξώφυλλο των "Λαφύρων" πρώτα:




Συμβολικά και όχι μόνο, μπορώ να συνοδέψω την επιλογή του νέου μας εξωφύλλου με την εξής φρασεολογία:

 "Η γυναίκα ή το πρόσωπο αν θέλετε, που "γεννήθηκε" με την πλάτη στραμμένη στον κόσμο, γύρισε μπροστά, τον αντίκρυσε και πλέον τον αντιμετωπίζει σθεναρά ". 

Με λίγα λόγια εκφραστικοί, δεν επιδιώκω μια απλή συνέχεια, δεν θέλω το ένα να είναι η συνέχεια του άλλου, θέλω όμως και πιστέψτε με το θέλω πολύ, να είναι παράγωγό του. Να γεννάτε το ένα απο το άλλο μα ταυτόχρονα να συνυπάρχει. Έτσι το έχω ονειρευτεί. :)

Αρκετά σας κούρασα με τις όποιες ιδέες και εξομολογήσεις μου, θέλω να κλείσω με την πιο όμορφη λέξη του κόσμου μου... με το Ευχαριστώ μου δηλαδή.

Ένα μεγάλο και τρανό Ευχαριστώ στον κάθε άνθρωπο που με τον τρόπο του, με τον οποιονδήποτε τρόπο, με στήριξε και με βοήθησε. Με τον καλό του λόγο, το χαμόγελό του, με τη χειροπιαστή του πράξη, με οτιδήποτε θέλησε να μου δείξει τη χαρά του, την παρότρυνσή του, τη στήριξη ή τον απλό συμμερισμό του έστω.

Να είστε όλοι καλά, να ονειρεύεστε, να μάχεστε γι' αυτά και να μη ξεχνάτε ποτέ τους πραγματικούς ανθρώπους σας

Καλημέρα σε όλο το κόσμο! Να είναι πάντα εκφραστικός και καλοσυνάτος εύχομαι!

Σχόλια

  1. Καλημερα Κικη μου! Μου αρεσει πολύ το εξώφυλλο και ευχομαι μονο χαρές απο δω και πέρα!
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το εξώφυλλο, Κική μου. Πολύ δημιουργικό!
    Καλή δύναμη πάντα! Σ'ό,τι όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραίος ο τίτλος και το εξώφυλλο έχει ενδιαφέρον. Καλοτάξιδο!
    Όλοι περνάμε δύσκολες στιγμές, αλλά πάντα υπάρχουν "φεγγίτες" Κικάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κίκου μου!!!
    Πόσο χαίρομαι!!!
    Καλοτάξιδο μάτια μου!
    Υπέροχος τίτλος, αρμονική φωτό...μπράβο για τις επιλογές σου μάτια μου!
    Αναμένω αποσπάσματα !

    φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1) To εξωφυλλο τελειο!
    2) Αν δε μιλουσες με τα γραπτα σου και αν δεν ειχες ψυχολογικες μεταπτωσεις οπως καθε ποιητης αυθεντικος που σεβεται τον εαυτο του θα ανησυχουσα για σενα!
    3) Κι εγω γραφω και μετα μου συμβαινουν πραγματα... περιεργο ε;

    4)ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!! ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΝΑ ΑΛΗΘΕΨΟΥΝ!!!! ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΕΛΝΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κικιτσάκι μου σου ευχήθηκα ήδη με το καλό να εκδοθεί, να κερδίσει τον κόσμο, να ανέβει ψηλά στ'αστέρια όπως σου αξίζει. Μπράβο σου. Μ'αρέσει πολύ και το εξώυλλο και ο τίτλος και το ότι το ένα βιβλίου γεννιέται από το άλλο!
    Όσο για τα προβλήματα αφού τα ξεπέρασες θα γίνουν περασμένα και εύχομαι ξεχασμένα
    Φιλιά πολλά και περιμένω νέα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν χαίρομαι που πέρασες δυσκολίες, χαίρομαι όμως που βρήκες τον τρόπο να τις επεξεργαστείς δημιουργικά και εν τέλει, να τις μεταστρέψεις σε κάτι καλό.
    Καλοτάξιδο να είναι και αυτό το βιβλίο σου, Κική μου και σου εύχομαι κάθε επιτυχία!
    Το εξώφυλλο είναι υπέροχο, το team του mystory έκανε εξαιρετική δουλειά.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κικίτσα μου χαίρομαι πολύ για το καινούριο σου βιβλίο!!! Δεν θα μπορούσε να υπάρξει πιο αντιπροσωπευτικός τίτλος και πιο συμβολικό εξώφυλλο από αυτά που επέλεξες πολύ επιτυχημένα και έχεις προλογίσει ήδη με αυτήν την προσωπική εξομολόγηση, η οποία για μένα είναι στάση ζωής, γενναία, αξιοπρεπής και γεμάτη σεβασμό προς ότι αξίζει... καλοτάξιδο και πάντα τέτοια κοπέλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κική μου καλώς όρισε και το 2ο μικρό διαμαντάκι της δημιουργίας σου. Μέσα στον ανθό της νιότης σου βλέπω και προχωράς με όμορφα, σταθερά, δημιουργικά βήματα. Ήδη προχωράς στο 2ο σκαλοπάτι σου, στο 2ο βιβλίο σου.
    Πολύ όμορφος ο τίτλος. "Οι φεγγίτες της ζωής μου" λοιπόν....
    Να ευχηθώ να είναι καλοτάξιδο, ευλογημένο με καλές σκέψεις και συνοδεία ευχών και θετικών σκέψεων.
    Καλή επιτυχία κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για να είμαι ειλικρινής μ' αρέσει περισσότερο όλο το πακέτο του νέου σου βιβλίου. Εξώφυλλο και τίτλος εννοώ. Κι αυτό είναι το αναμενόμενο άλλωστε. Διαρκής βελτίωση και νέα πνοή στα έργα σου.
    Χαίρομαι που σ' "ακούω" καλύτερα και μην ανησυχείς. Όλα αυτά είναι μια φυσιολογική διεργασία που κάθε άνθρωπος βιώνει. Αν δεν πέσεις, πώς θα σηκωθείς άλλωστε;
    Καλή επιτυχία στο νέο σου πέταγμα Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κορίτσι μου, είναι απόλυτα φυσιολογικό η ζωή μας να έχει τα πάνω και τα κάτω της... Χαίρομαι όμως που βρήκες τη δική σου διέξοδο! Είσαι πολύ δημιουργικό πλάσμα και μόνο σε καλό μπορεί να σου βγει αυτό!
    Και αυτό το εξώφυλλο μου αρέσει εξίσου με το πρώτο! Όλα καλά θα πάνε ΚΑΙ αυτή τη φορά!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κική μου καταρχάς καλοτάξιδο το νέο σου λογοτεχνικό "παιδί". Υπέροχο το ποίημα που μοιράστηκες μαζί μας! Το δε εξώφυλλο δεν το συζητώ...απλά πανέμορφο!
    Όσον αφορά τις ψυχολογικές σου μεταπτώσεις και τους φεγγίτες που φώτισαν το σκοτάδι σου, σε καταλαβαίνω απόλυτα.. Συνέχισε να γράφεις, αυτό μονάχα θα σου πω.
    Αφήνω ένα φιλί και φεύγω.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙ!ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ! υπεροχο το νεο εξωφυλλο!!
    ευχομαι να εισαι παντα δημιουργικη...γεματη φως και χρωμα ...στην ψυχη....και στη ζωη σου!!!
    σου αφηνω μια μαμαδιστικη αγκαλια!!!
    καλη επιτυχια!μικρη μου!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εύχομαι να απογειωθεί γιατί είμαι σίγουρος ότι έχεις βάλει όλη την αγάπη σου σ' αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγγχαρητήρια για το νέο σου βιβλίο! Είμαι σίγουρος ότι θα διαγράψει μια εξίσου (και καλύτερη, γιατί όχι;) επιτυχημένη πορεία όπως τα Λάφυρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια, καλή μου φίλη.
    Καλοτάξιδο το βιβλίο σου με το φανταστικό εξώφυλλο.
    Θα γοητεύσει όλους και αυτό.
    ΜΝάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κική μου εύχομαι όλες οι δυσκολίες να πέρασαν και να καταφέρνεις πάντα να ανοίγεις "φεγγίτες"...καλοτάξιδο να είναι το νέο σου βιβλίο...
    Το εξώφυλλο είναι υπέροχο!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο Κική. Καλοτάξιδο και αυτο το βιβλίο! Και μακριά κάθε δυσκολία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τελειο!!!!!!!!!! Καλοταξιδο Κικη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή ...απογείωση,
    όπως
    και Καλή Ανάσταση!

    Σε όλους σας,
    και στην ζεστή σου φαντασία.

    Υιώτα


    "αστοριανή¨
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφο το εξώφυλλο Κική!!
    Εύχομαι καλή Ανάσταση ψυχής :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΩΩ!!! Συγχαρητήρια Κική μου για το νέο σου πόνημα!! Εύχομαι να ναι το ίδιο καλοτάξιδο και καλοδιάβαστο με τα Λάφυρα και ακόμα περισσότερο!!! Πολύ ωραίο και το εξώφυλλό σου, τα αγαπώ πολύ αυτά το χρώματα!! Κι ο τίτλος σου με παραπέμπει σε αποδράσεις!!
    Να σαι καλά και να απολαύσεις το καινούριο ταξίδι και τις συγκινήσεις που θα σου προσφέρει!!
    ΥΓ. Κι εγώ στα δύσκολα θέλω ελάχιστους ή κανέναν..
    Φιλάκια πολλά πολλά και συγχαρητήρια κοπέλα μου!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπράβο σου, χαίρομαι για την πορεία σου!!
    Καλοτάξιδο!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να