Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΣΤΙΧΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΜΕ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ - ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΑΒΡΗΣ (Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΓΛΑΡΟΣ).



Εγώ τον ρώτησα τι τίτλο θέλει για τα ποιήματά του αλλά δεν μου απάντησε. 
Δεν θέλει λέει να τους βάζει ταμπέλες. "Αφήστε τους στίχους να ανασάνουν", μου ήρθε στο νου και αποφάσισα να μη τους βάλω τίτλους. Έπρεπε όμως με κάποιον τρόπο να βρω έναν τίτλο για την ανάρτηση τούτη που να μπορεί να τα περιλαμβάνει όλα. Και τον βρήκα εύκολα μπορώ να πω. Με βοήθησε άλλωστε το χαρτί που μου έδωσε με τα ποιήματά του. Ένα μικρό, λευκό σημειωματάριο που χρησιμοποιεί στην καφετέρια που εργάζεται για να μην ξεχάσει τις παραγγελίες των πελατών. 

Κοιτάζω το χαρτί, εστιάζω σε μια συγκεκριμένη παραγγελία (περιττό να σας πω οτι τα δυο χαρτιά που μου έδωσε είναι γεμάτα στίχους και σε κάτι μικρές γωνίτσες καταχωνιασμένες οι παραγγελίες) και σκέφτομαι πως ο ιδανικός τίτλος για αυτή την ανάρτηση είναι αυτός που προ ολίγου διαβάσατε.


Τίτλους δεν έβαλα αλλά εικόνες μπορώ ;)




Σαν άνεμος θα έρθει να μας χτυπήσει,
σαν χέρι του Θεού.
Σαν άγκυρα να μας βυθίσει
σαν τον χιτώνα ενός τρελού.

Ότι αντιμετωπίζεις, είναι φανερό
Σε ότι αντιστέκεσαι, είναι ζοφερό

Πάνω από τα κύματα να με χτυπούν με πάθος,
να βλέπω πιο είναι το σωστό μα και πιο είναι το λάθος
Πώς να ήξερα πως έχτιζα νέα κάστρα εγώ στην άμμο
ενώ νόμιζα, πως καμάρωνα τον κόσμο από ’κει ’πάνω.

Η προσευχή είναι μία λύση,
η αλλαγή επιτακτική.
Πριν ο εαυτός σου αμαρτήσει,
πριν εμφανιστούν και παραβούν οι όρκοι αυτοί.

Οι όρκοι είναι μία αρχή
για κάθε ένοχο τέλος
Να θυμάσαι να πως εσύ κρατάς
και ρίχνεις της καρδιάς το νέο βέλος.

Ότι αντιμετωπίζεις, είναι φανερό
Σε ότι αντιστέκεσαι, είναι ζοφερό

Βάλε το φως στη ζωή σου
κι όλα θα ανθίσουν ξανά
Στάξε λίγες σταγόνες μέλι στη ψυχή σου
κι άσε με να ακούσω την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά.



Είδα ένα αστέρι εκεί ψηλά,
μα έκανα ένα λάθος...
πίστευα πως είναι πιο κοντά
και το άγγιξα με πάθος.

Χρυσόσκονη, ευθύς όλος έγινα
λαμπύρισα τον κόσμο όλο
μετωρίτες, γαλαξίες συνάντησα
κι όλο το σύμπαν μεμιάς αγάπησα.

Τη κόμμη μου σαν άλλαξα
τη μάσκα, νέας ζωής, καθώς φορούσα
το χθες μου ξανά λησμόνησα
λαχτάρησα αυτό το γήινο, που χρόνια μεριμνούσα.

Ανάμεσα  στα στέρια σαν πετούσα
αγάπη, φως, καρδιές ποθούσα
Πιο φωτεινά, πιο λαμπερά, μέρα με τη μέρα
πιο φθηνά, πιο φανερά αισθανόμουνα να πάω, κάθε λίγο και πιο πέρα.

Μα δεν αρνήθηκα ποτέ μου να απογειωθώ
για να έρθω να σε βρω
κατάφερα να συνθλίψω το εγώ 
και με επιτυχία να εγκαταλείψω τον κόσμο αυτό.

Μετατράπηκα σε αστέρι για να είμαι κοντά σου
κάθε πρωί να προφέρω το όνομά σου
Μου αρκεί να ξυπνώ και να βλέπω το χαμόγελο αυτό
Θα λάμπω όσο μπορώ, να φέγγω για τον κόσμο μας, εδώ...

Κι είναι τόσο δύσκολο να είσαι αστέρι...
Να λάμπεις, μα να χάνεσαι!


Κι είναι οι στίχοι, ποιήματα, τραγούδια, όπως θέλετε πείτε τα, ενός καλού μου φίλου, του Αντώνη Καλαβρή. Με πολλή χαρά τα μοιράστηκα μαζί σας. Θεωρώ πως είναι ένας πολύ ωραίος και συνάμα ιδιαίτερος τρόπος να σας ευχηθώ καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Έχω πει επανειλημμένως στον Αντώνη να μου πει πως θέλει να υπογράφει τα ποιήματά του. Να βάζω όνομα, ψευδώνυμο, τι θέλει; Δεν ασχολείτε όμως, το μόνο που θέλει είναι να τα μοιραστεί μαζί μας και τον ευχαριστώ πολύ για αυτό! Ήθελα όμως να σας πω οτι εγώ τον λέω "Γλάρο" και θα ήθελα κάποια στιγμή να το υιοθετήσει. Συμφωνείστε και εσείς μαζί μου να τον πείσουμε. :) ;)

Να είστε όλοι καλά!
Φιλιά πολλά εκφραστικοί μου!

Σχόλια

  1. Εξαιρετικοί στίχοι με "χρυσόσκονη" αστεράτου ταλέντου, Κικούλα μου!
    Η παρουσίαση και η αφιερωμένη ανάρτηση στον φίλο σου Αντώνη, είναι καταπληκτική και Μπράβο σου!
    Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν τα ποιήματα είναι απόλυτα ταιριαστές και δίνουν τη λαμπρότητα που απαιτείται στο τιμώμενο πρόσωπο! Να είσαι καλά φίλη μου και να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

    Υ.Γ. Υπέροχη η ξενάγηση στο χωριό κι η γιαγιά γλυκύτατη, στην προ-προ-ανάρτηση σου!
    Σε διαβάζω πάντα, αλλά δεν έχω χρόνο λόγω πολλών και διαφόρων λόγων...
    Φιλάκια πολλά με μια ζεστή αγκαλιά!:))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Κική μου!! Να συνεχίσει να εκφράζεται με τον τρόπο του, όπως επιθυμεί ο καλός σου φίλος!!
    Ξέρω φίλους που γράφουν σε πακέτα τσιγάρων!! Να γράφει όσο λαχταρά!!
    Φιλιά κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρα πολυ ομορφοι στιχοι και ναι καλλιστα θα μπορουσαν να γινουν τραγουδια!! Το Γλαρος ειναι υπεροχο ψευδωνυμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ουαο!! Μπράβο στον Αντώνη! εχει ταλεντο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να