Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ ΔΩΡΑΚΙΑ.


Έτσι δεν είναι, εκφραστικοί;
Δεν είναι όμορφες οι εκπλήξεις;
Τα αναπάντεχα, απρόσμενα γεγονότα;

Κι εγώ έζησα ένα απο αυτά το Σάββατο, που συναντήθηκα με την συλλεκτική Μαρία αλλά αυτά θα τα μοιραστώ μαζί σας άλλη στιγμή.

Για την ώρα, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάτι άλλο, κάτι που έκανα και πέρυσι και συνέχισα και φέτος.

Μου αρέσουν τα ξαφνικά πράγματα πιστεύω το ίδιο και εσάς.

Πέρυσι λοιπόν, ξαφνικά, είχα δύο νικήτριες σε δύο διαγωνισμούς, που δεν ήξεραν οτι συμμετείχαν. 
Ήταν η Μαρίνα,  η διπλανή μας, που είχε κερδίσει το χειροποίητο ΕΚΦΡΑΣΟΥ, από τα χέρια του μπαμπά μου και ήταν και η Συριανή, η Γιάννα μας, που είχε κερδίσει "τα Λάφυρα", χαρίζοντάς μας έπειτα πανέμορφες φωτογραφίες από το υπέροχο νησί της Σύρου.

Φέτος λοιπόν και χωρίς να το γνωρίζετε, μιας και αναφέρω ξανά οτι αγαπώ τις εκπλήξεις, διοργάνωσα δύο διαγωνισμούς και δύο δώρα. Δεν είπα τίποτα γιατί δεν ήθελα να υπάρχει κάποιο σχόλιο μόνο και μόνο για να μπει στο διαγωνισμό, αγαπώ κάθε αληθινό και εγκάρδιο, οπότε και χωρίς να το γνωρίζετε όσοι αφήσατε σχόλιο, αντίστοιχα στις δύο τελευταίες μου αναρτήσεις, συμμετείχατε χωρίς να το γνωρίζετε σε κλήρωση για δωράκι.

Στην ανάρτηση σχετική με την έκδοση του βιβλίου, μπορείτε να δείτε εδώ: http://ekfrastite.blogspot.gr/2016/06/oi.html, θέλησα να κληρώσω για δωράκι κάτι που έφτιαξε ο μπαμπάς μου πριν λίγο καιρό και το έχω μοιραστεί μαζί σας στο παρελθόν: http://ekfrastite.blogspot.gr/2016/05/blog-post.html, 
αφορά την χειροποίητη, ξύλινη κατασκευή με την εικόνα της Αναστάσεως. Έβαλα λοιπόν τον μπαμπά να επιλέξει έναν αριθμό, που αντιστοιχεί σε αριθμό του κάθε σχολίου και με βάση την επιλογή που έκανε, η τυχερή μας φίλη είναι η γλυκιά Αριάδνη.

Κοριτσάρα μου περιμένω τα στοιχεία ταχυδρόμησής σου στο μαιλ μου: kikh_k@hotmail.com

Και πάμε τώρα στο δεύτερο δωράκι και στη δεύτερη κλήρωση που αφορά ένα αντίτυπο του νέου μου βιβλίου "Οι Φεγγίτες της Ζωής μου".

Η διαδικασία ήταν η ίδια, μόνο που αυτή τη φορά, επέλεξε η μαμά μου τον τυχερό αριθμό, ο οποίος προερχόταν από την ανάρτηση της Γιαγιάς: http://ekfrastite.blogspot.gr/2016/06/to.html

Με χαρά διαπίστωσα πως έχουμε άντρα νικητή και πρώτη φορά υπάρχει άντρας νικητής σε δική μου κλήρωση και ομολογώ πως χάρηκα πάρα πολύ. Γιάννη μου,  εσύ είσαι!!! Περιμένω τα στοιχεία ταχυδρόμησής στο μαιλ μου: kikh_k@hotmail.com

Εύχομαι ολόψυχα να είστε πάντα καλότυχοι!

Καλό απόγευμα σε όλους, φίλοι.
Να είστε πάντα καλά!

Σχόλια

  1. Καλησπερα Κικη μου! Σε ευχαριστω παρα πολυ και εσενα και τον καλλιτεχνη πατερα σου. Να ειστε καλα. Λατρευω τις εκπληξεις. Καλοταξιδη η νεα ποιητικη σου συλλογη. Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό Καλοκαίρι να έχεις Κική και πάντα δοτική να χαρίζεις και να μοιράζεσαι.

    Επειδή είχαμε κάνει μια κουβέντα στο παρελθόν, θέλω να σου επισημάνω πως τα κείμενά σου εδώ στο μπλόγκ μπορούν και αντιγράφονται. Έβγαλες τον σχετικό κώδικα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο βρε Κικίτσα με τις εκπλήξεις σου!! Τι όμορφο και μ'αρέσει καλύτερα που δεν προαναγγέλεις το δώρο στα σχόλια ανάρτησης.
    Να τα χαίρονται οι φίλοι τα δώρα τους
    Καλά να περνάς
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κική τι λές τώρα......!!!!!!!!!!!!!!! Δώρο και μάλιστα από τα γλυκά χέρια της ΜΑΜΑΣ σου ;;;; πωπωπωπωωωωω......νιώθω πολύ τυχερός τώρα, συγκινημένος και ειλικρινά με μια μικρή αλλά γλυκύτατη ευλογία για αυτήν την ομορφιά.
    Κοίτα τώρα συμπτώσεις.
    1) Δικό σου έργο, δική σου έμπνευση, δημιουργία
    2) Τα χέρια της Μαμάς σου στην επιλογή του τυχερού μου αριθμού, και
    3) Το θέμα με την ΓΙΑΓΙΑ που μου άρεσε πάρα πολύ για τη σημασία του

    Σε ευχαριστούμε ειλικρινά για τις χειρονομίες σου κορίτσι μου και για ένα ακόμα λόγο εγώ που ήμουνα ο δεύτερος τυχερός της κλήρωσης.

    Θα επανέλθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ εσύ κι εκπλήξεις !!!

    Να είσαι καλά κορίτσι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέτοιες εκπλήξεις είναι πάντα ευπροσδεκτες!
    Συγχαρητήρια στην Αριάδνη και στον Γιάννη! Να χαρούν τα δώρα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α, τί ωραία!!! Πάντα τέτοιους είδους να είναι οι εκπλήξεις στις ζωές όλων μας!!!
    Συγχαρητήρια στα παιδιά!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να