Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2016

ΚΑΙ ΓΟΝΑΤΙΣΑ ΜΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ.






Μ' έβαλαν να ορκιστώ με το χέρι στην καρδιά.
«Ορκίσου!» μου είπαν ... «Ορκίσου στην Αγάπη!»
Και ορκίστηκα στην αγάπη.
Και μου ξανάβαλαν το χέρι στην καρδιά.
«Ορκίσου!» μου ξανάπαν ... «Ορκίσου στον Άνθρωπο».
Kαι ορκίστηκα στον άνθρωπο.
Μα είχα για τόσα πολλά να ορκιστώ ...τόσους πολλούς όρκους να δώσω ... στη Φιλία, στο Κάλλος, στην Τιμή ... σε ποιο να πρωτο-ορκιστώ; ... "Ορκίσου σ΄ όλα!" μου είπαν.
"Τότε, είπα κι έσκυψα .... τότε ορκίζομαι σ΄ όλα."
Και γονάτισα μπρος στην Αγάπη.

Μενέλαος Λουντέμης


__________

Καλό τριήμερο, εκφραστικοί μου.

10 σχόλια:

  1. Τι όμορφο απόσπασμα...πόσο γεμάτο!!!

    Την καλημέρα μου Κική μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα κι από εδώ Κική μου!
    Ο ωραιότερος όρκος!
    Φιλί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό Σ/Κ να έχεις Κική μου. Λουντέμης υπέροχος....! να περνάς καλά κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλό Σαβ/κο, ωραία ανάρτηση!

    Όμορφες εμπνεύσεις νάχεις φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ αγάπη !!!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά
    καλό υπόλοιπο στο Σαββατοκύριακό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σε ξαναβρίσκω με ένα αγαπημένο απόσπασμα του Λουντέμη.
    Κική μου καλό σου φθινόπωρο και καλές διαδρομές σ' όποιο ταξίδι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο!! Καλησπέρα Κικίτσα μου
    Φιλί γλυκό και μια μεγάλη αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέρασα να πω μια καλησπέρα και με μάγεψες με την επιλογή σου Κική μου!!!
    Καλό σου βράδυ μάτια μου, να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ