Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΣΙΜΩΝΗ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΝΩΡΙΣ - ΚΙΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ






Η ΣΙΜΩΝΗ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΝΩΡΙΣ

Η μυρωδιά του ξεραμένου καφέ στο σεντόνι, μαρτυρούσε πως ο βίαιος τσακωμός, δεν ήταν ένα ακόμη αποκύημα της φαντασίας μου.

Ο έντονος πονοκέφαλος, με έκανε να πιστέψω πως κάποιος, με είχε χτυπήσει με τσιμεντόλιθο. Προσπαθούσα να ανοίξω τα μάτια μου, μα τα βλέφαρα, βαριά όσο άλλοτε, αρνούνταν να με βοηθήσουν.

Έκανα να σηκωθώ και σπιθαμή προς σπιθαμή του κορμιού μου, κάθε σάρκα και κάθε του οστό, πονούσε λες και είχα ζήσει την μεγαλύτερη κτηνωδία της ζωής μου, μέσα σε ένα εργοστάσιο γεμάτο μεταλλεύματα, που στόχο είχαν να συρρικνώσουν τη ψυχή μου.

Η ψυχή μου…

Αχ, η ψυχή μου

Ποτισμένη στη λήθη, δηλητηριασμένη πόσιμη πηγή από βάναυσες επιλογές και κυρίως, εξαρτημένη από λευκή ουσία που την ονομάζω «αλάτι», επειδή με παραπέμπει σε ένα παραμύθι που αγαπούσα σαν ήμουν παιδί..

«Σαν ήμουν παιδί, διάολε!»

Με δυσκολία σηκώθηκα από το κρεβάτι. Τα μελανιασμένα μου πόδια, έσυραν το αποστεωμένο μου σώμα μέχρι την άκρη του καναπέ που συναντά κανείς στο βομβαρδισμένο μου καθιστικό.

Ξάπλωσα εκεί. Πονούσα το ίδιο. Αποκοιμήθηκα.

Δεν ξέρω πόση ώρα είχε περάσει όταν κάποιες φωνές μου έκοψαν στη μέση το όνειρο. Καιρό είχα να δω τόσο όμορφο όνειρο. Υπέθεσα πως ήταν οι πιτσιρικάδες "της από πάνω". Να δεις πως με έλεγε τις προάλλες; Κάπως με έλεγε στην διαχειρίστρια αλλά δεν θυμάμαι τον χαρακτηρισμό… Κρίμα, τέσσερις ώρες κλαίγοντας και μία «οκτάβα», μου πήρε για να το ξεπεράσω.

Στο όνειρό μου ήμουν ντυμένη νύφη αλλά πρόσεξε, μία νύφη που επέπλεε σε έναν βυθό. Ήταν κάπως περίεργο. Αιωρούταν η ψυχή μου κάτω από ένα γαλάζιο κρυστάλλινο νερό και το σώμα μου, τέμνονταν πάνω από μία διάφανη πράσινη βλάστηση ενώ τα ψάρια με διαπερνούσαν. Χρόνια είχα να αισθανθώ τόσο καθαρή μέσα μου, να νιώθω, πως μέσα μου δεν κατοικεί τίποτα παρά μόνο μία λευκή ζεστή χιονοστιβάδα. Πάω στοίχημα, πως αν η ψυχή μας μπορούσε να ζωγραφίσει την αγνότητα, θα έφτιαχνε τον πίνακα που οραματίστηκα μόλις.

Και καθώς περνούσε η ανθοδέσμη από μπροστά, σε αργό και κυματιστό ρυθμό, οι φωνές των «μπούληδων» με διέκοψαν.

«Στο διάολο» Κι ούτε που πρόλαβα να δω αν είχε τα αγαπημένα μου λουλούδια…

Είχα ανάγκη από καθαρό αέρα, από αναζωογονητικό οξυγόνο, το κεφάλι και το σώμα συνέχιζαν να πονούν μα τώρα ένας εσωτερικός μεγαλύτερος και ανοικοδόμητος πόνος, με έκανε να αναζητήσω τη σωτηρία σε ένα πηγαίο, γάργαρο νερό.

Ούτε και ξέρω πως βρήκα την δύναμη. Έτρεξα στο μπάνιο και από τον νιπτήρα γαντζώθηκα. Σαν το πιο βάναυσο αρπακτικό, άνοιξα την βρύση και άρχισα με μανία να μαστιγώνω, το ανελέητο πρόσωπό μου. Κλείνοντάς την, με φόβο ύψωσα το ανάστημά μου για να δω εμένα, να κείτομαι στα πλακάκια του μπάνιου, νεκρή…

«Σιμώνη» άκουσα την Λένα να φωνάζει χτυπώντας με δύναμη την πόρτα.

«Σιμώνη» επέμεινε.

«Σιμώνη σε παρακαλώ, ανησυχώ»

 «Η μόνη μου φίλη, κανείς δεν θα της ανοίξει», σκέφτηκα

Και ξαφνικά, ομίχλη…



________________________________


Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο "18ο παιχνίδι των λέξεων"  που διοργανώνει η αγαπημένη μας MeMaria .
Όλες οι συμμετοχές ήταν εξαιρετικές. Τα πιο βαθιά μου συγχαρητήρια σε όλους και στη Μαρία που συνεχίζει δυναμικά αυτόν τον θεσμό, αλλά και στην Μαριάννα μας, που με την "Μάνα" κατάφερε να συγκινήσει και να κατακτήσει την 1η θέση.
Μπράβο σε όλους μας. Να σας πω πως "γεύτηκα" την κάθε συμμετοχή! Όλες είχαν να μου δώσουν και κάτι.
Επίσης, να μην ξεχάσω να αναφέρω το video που επιμελήθηκε ο δικός μας Γιάννης ή αλλιώς σινεφίλ και το απόλαυσα πάρα μα πάρα πολύ: https://www.youtube.com/watch?v=aYtlqTdCc20
Ευχαριστούμε πολύ Γιάννη, Μαρία και όλους όσους συμμετείχαν είτε με κείμενο, είτε με ψήφο, είτε με ψυχή.
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους. Να περάσετε όμορφα!


Σχόλια

  1. Κική μου !
    Η Σιμώνη που κοιμήθηκε νωρίς. Με το καλημέρα, με την ανάγνωση του τίτλου νιώθεις ότι κάτι δυνατό κρύβεται εδώ. Κάτι που κρύβει συγκίνηση, αισθήματα. Και πράγματι έτσι ήταν.
    Διάβασα την Σιμώνη (Εξαίρετη επιλογή στο όνομα της ηρωίδας σου) και την άφησα να με συνταράξει μέχρι το τέλος. Ο Μονόλογός της, το άνοιγμα της καρδιάς της, η τελευταία έξοδος.
    Όλα, ένα προς ένα, μέχρι το τέλος. Ο Απολογισμός της ζωής της.

    "Πάω στοίχημα, πως αν η ψυχή μας μπορούσε να ζωγραφίσει την αγνότητα, θα έφτιαχνε τον πίνακα που οραματίστηκα μόλις"

    Τι όμορφα λόγια βάζεις στο στόμα της Κική. Η Σιμώνη... μια τραγική φιγούρα, που γίνεται συμπαθής, ερωτεύσιμη, τραγική στα μάτια μας.
    Και τώρα την βίωσα ακόμα πιο "ζωντανή". Με τη φωνή σου στο βίντεο στο κανάλι σου. (https://youtu.be/3crywZWYjdc)
    Πόση έκφραση ακόμα της έδωσες καλή μου. Πόσο αλήθεια !

    Δοκίμασες ένα άλλο είδος Κική. Και το έχεις κάνει ξανά. Μπήκες σε αυτό που λέμε "σκοτεινό δράμα". Και το υπηρέτησες με την πλοκή και την έκφρασή σου λογοτεχνικά άρτια και όμορφα.
    Ακουμπώ εδώ τα προσωπικά μου συγχαρητήρια κορίτσι μου και προσδοκώ να συνεχίσεις.

    Υ.Γ. Κάνω μια πρόταση: Στο βίντεό σου, στην απαγγελία σου, βάλε μουσικό χαλί. Κάντο ! θα με θυμηθείς !

    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 3αράκι και δεν είμαι καλά. χαχα
    Την αγάπησα την ιστορία σου, Κικίτσα μου. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι έκπληξη! Τη λάτρεψα τη συμμετοχή αυτή για όλα της! Μπράβο, Κική μου! 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κική μου, καλησπέρα.
    Πολύ ωραία η συμμετοχή σου.
    Γλυκόπικρη.. σου αφήνει την έννοια να έρθεις να την αναζητήσεις.
    Να γνωρίσεις τον δημιουργό της.
    Συγχαρητήρια!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξεχωριστή η συμμετοχή σου Κική μου, συγχαρητήρια.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ιδιαίτερη συμμετοχή με μία ιστορία ¨κραυγή".....Συγχαρητήρια Κική μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικά ιδιαίτερη η συμμετοχή σου Κικίτσα μου!
    Μπράβο σου!
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να

Η Σοφίτα

  Κεντρική Ιδέα Πλοκής Το παλιό οικογενειακό σπίτι στο ορεινό χωριό, έχει την αγάπη σας αλλά περιμένει και τη φροντίδα σας. Η κατάστασή του είναι κακή και εσείς σχεδιάζετε να το ανακαινίσετε. Βρίσκεστε ήδη εκεί αλλά ένα αναπάντεχο πρόβλημα καθιστά άμεσα αναγκαία την επίλυσή του. Ο μοναδικός / μοναδική, από τη γειτονική κωμόπολη, που θα ανέβει στο σπιτικό προκαλεί πραγματικό σοκ με την άφιξή του / της. Ίσως να μη περιμένατε ποτέ να βρεθεί απέναντί σας. Η ξαφνική χιονοθύελλα έχει τα δικά της σχέδια και θα σάς αναγκάσει να μείνετε εκεί, στον ίδιο κλειστό χώρο μέχρι να απεγκλωβιστείτε. Η νύχτα και το παρελθόν έρχεται ξανά. Τι μπορεί άραγε να κουβαλάει αυτό το πρόσωπο; Είχατε ποτέ σχέση μαζί του; ή μήπως προκύπτει μια έμμεση σχέση μαζί του; Τι μπορεί να φέρει; Τι μπορεί να αλλάξει; Μπορείτε να το αφήσετε στην άκρη;      Καθώς έκλειναν οι πόρτες του λεωφορείου πίσω της, ο καθαρός παγωμένος αέρας την καλωσόρισε, κάνοντας τα μάγουλά της να κοκκινίσουν ελαφρώς. Κοίταξε τριγύρω τ

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια