Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2016

ΡΟΚΑΡΟΥΜΕ.


Σήμερα, στο μπλοκάκιον τούτο θα ροκάρουμε γιατί καιρό τώρα θέλω να μοιραστώ μαζί σας κάποια δυναμικά τραγούδια αλλά το αμελούσα και επειδή πέρασε και καιρός, σήμερα θα σας τα παρουσιάσω όλα μαζεμένα. Εντάξει, δεν θα είναι πολλά αλλά αν δε τα ξέρετε, ακούστε τα, πιστεύω πως θα σας φτιάξουν τη διάθεση.

Let's rock, friends.

Halestorm - I Miss The Misery [Official Video] 

 

Halestorm - Freak Like Me

 

Kαι οι επανεκτελέσεις τους φοβερές:


Halestorm - Bad Romance (Lady Gaga cover version) 

 

Halestorm-Get Lucky (Daft Punk Cover) 

 

 

The Pretty Reckless - Make Me Wanna Die 

 

 

Kongos' Come With Me Now - The Voice Canada


Simon Morin Sings Kongos' Come With Me Now - The Voice Canada

Εδώ σας εχω βάλει το πρωτότυπο τραγούδι και στη συνέχεια τη ροκ εκδοχή του σε τηλεοπτικό μουσικό παιχνίδι. ;)

Μάλλον δε ροκάραμε απλώς γιατί αν δε κάνω λάθος κάποια απο τα παραπάνω πρέπει να ανήκουν στην κατηγορία των μεταλ αλλά εμένα πολύ μου αρέσουνε όλα. Ελπίζω και σε εσάς.

Καλό μεσημέρι, εκφραστικοί. 

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Κική μου
    Πάμε δυναμικά....

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γουστάρωωωω!!!
    Ειδικά το ''come with me now'' το έχω
    λιώσει στο fb αν έχεις δει...
    Η ερμηνεία του νεαρού στα blind auditions
    του the voice, απλά ΤΑ ΣΠΑΕΙ...
    Φιλιά Κική μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κική μουυυυ! Ροκού;..σε βλέπω να γράφεις στίχους για τραγούδια στη πίστα!Καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ! :)

ΜΕΙΝΑΜΕ ΜΟΝΟ... ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ.

Εκφραστικοί μου, καλημέρα. Τη συγκεκριμένη εικόνα την βρήκα σε μια αγαπημένη μου σελίδα, την  Secret Place και αμέσως θέλησα να τη...