Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μνήμες


Και έραβαν τη σάρκα της, οι Άφθαρτες Πεταλούδες.
Σαν γινόμενος εραστής, γεννήθηκε ένας πλανόδιος μουσικός. Οι νότες, γεννούσαν τα σχοινιά της.
Η τεταμένη τύχη την παρέσυρε σε μία αλλιώτικη πλάνη και υπεκφυγή.

Σε εκείνον τον κόσμο οι μέλισσες ήταν κουνούπια. Τα κουνούπια έγιναν προνύμφες και οι λαγοί, παρέμειναν λαγοί μιας ματαιόδοξης και υπεροπτικής Αλίκης.

Κάποια βράδια την ακούν να αναμοχλεύει μνήμες και μνήμες, αλλά πάλι, τη νιώθουν να κλαίει και λίγα λεπτά, ελάχιστα, να χαμογελά.

Ησύχασε, έρχονται οι φτερωτές Θεές να επιδιορθώσουν τη Φλόγα.

Μας έγινε η απώλεια βέλος και μας έμεινε η ανάμνηση της κάθε στιγμής, σαν ένας σκουριασμένος θεσμός.

Γέμισαν το ταβάνι με σκόρους, οι Ανθρώποι.

Η οικογένεια των Τινεϊδών, μας ξεγέλασε.

~~ Μνήμες - Κική Κωνσταντίνου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να

Φθινόπωρο

    Τα μάτια σου για εμένα είναι, ένα μελαγχολικό φθινόπωρο που πασχίζει μέσα από πλημμύρες να αναγεννηθεί.   Η δική μου Εύκρατη Ζώνη  σε πολιορκεί θανάσιμα  και ως Φθινοπωρινή Ισημερία  έχει ορίσει τον ανέλπιστο εκείνο μήνα,  της συμφοράς.   Κανένα χειμερινό ηλιοστάσιο δεν μας παρέδωσε την "φλόγα", όσο κι αν την διεκδικήσαμε εμείς, θανάσιμα.   Όσο η μέρα μειώνεται, τόσο ο ήλιος της καρδιάς μου γεμίζει και όσο η θερμοκρασία της γης πέφτει, τόσο ανεβαίνει η ψυχική μου αναλγησία.   Σαν εποχή της συγκομιδής σε κουβαλάω μαζί μου και αποδομούμαι, σαν το σενάριο εκείνο, το πιο εφιαλτικό.   Τα φυλλοβόλα δέντρα θα χάσουν το φύλλωμα τους και τα αειθαλή θα παρακολουθούν θέλοντας να λάβουν μέρος στην μυσταγωγία της φύσης.    Πάντα θα ρέει μέσα μου, ο αμυντικός μηχανισμός της χλωροφύλλης.    Είναι που η δική μου ρίζα πηγάζει κατευθείαν από την καρδιά  -ως άλλη μία -  άσβηστη φλόγα.   Τα χρώματα και η αρμονία σου,  κάνουν την υφήλιο να μοιάζει  με έναν καφέ παράδεισο. Τον δικό μου Παράδει

Οι Τελευταίες των Ρομαντικών

    Ο Ρομαντισμός είναι ένα πνευματικό και καλλιτεχνικό κίνημα που ξεκίνησε στα τέλη του18° αιώνα από την Ευρώπη. Ειδικότερα στην ποίηση, εκφράζει τα προσωπικά συναισθήματα του ποιητή ή του ήρωα, όπου κυριαρχεί στους στίχους η μελαγχολία και η θλίψη για ανεκπλήρωτους ή μοιραίους έρωτες, η νοσταλγία για το παρελθόν, η απαισιοδοξία για το παρόν και το μέλλον. Στην εποχή μας, εξακολουθεί να προσελκύει και να μαγεύει τον αναγνώστη, ενώ παράλληλα, του ξυπνά αναμνήσεις με έντονο συναισθηματικό φορτίο. Σαράντα επτά ρομαντικές ποιήτριες της σύγχρονης εποχής, σας καλωσορίζουν στο παρόν ανθολόγιο και σας υπόσχονται μια ατέρμονη, όσο και αξέχαστη, ποιητική ρομαντζάδα! Ποιητική Έλξη Χρήστος Χριστόπουλος Το τρίτο ανθολόγιο της ομάδας "Ποιητική έλξη" με τίτλο "Οι Τελευταίες των Ρομαντικών", κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΓΛΑΥΚΑ και περιλαμβάνει ποιήματα σε ρομαντικό ύφος από γυναίκες ποιήτριες. Περήφανη που συμμετέχω και εγώ, με τέσσερα ποιήματά μου, στο συλλο