Παρασκευή, 13 Μαΐου 2011

ΕΣΥ ΔΕ ΖΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ - ΜΠΛΕ

    Από τα αγαπημένα μου τραγούδια....


10 σχόλια:

  1. ΜΑΤΙΑ μου..

    εμεις ΖΟΥΜΕ παντου....

    ακομη και με καταρρευσεις του ΚΟΣΜΟΥ
    εμεις ανθιζουμε στο Κενό!!!!

    φιλακι επαναστασης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιτέλους λύθηκε το πρόβλημα και μπορούμε να κάνουμε ανάρτηση!!!
    Φιλάκια πολλά καλή μου!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από τα αγαπημένα μου όχι, αλλά άρεσε πολύ στον καλύτερό μου φίλο, που δεν είναι πια κοντά μας. Οπότε πατάω το play, δυναμώνω την ένταση και του το στέλνω στους ουρανούς. Όλα αυτά μέσα από το βλογ σου!!! Ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ~reflection~

    για αλλη μια φορα γραφεις τοσο μαγευτικα! κι ειναικ ενα απλο σχολιο και το κανεις πανεμορφο φιλη μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ξενοφιλιε

    πολυ καλο συγκροτημα και η Τζωρτζια φωναρα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μοντερνα μου

    ναι λυθηκε το προγραμμα και επανερχομαστε στους καθημερινους μαε ρυθμους σιγα σιγα.

    φιλακια πολλα

    καλο σκ και σε σενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αθηνά μου το σχόλιο σου με συγκίνησε! πραγματικά με συγκίνησε! ελπίζω να ακούστηκε εκεί που έπρεπε να ακουστεί ή μαλλον ειμαι σιγουρη πως ακουστηκε!

    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πού είναι η Οργισμένη καταθεση Ψυχης?....


    Με γλυκιά προσεγγιση εισέρχομαι στη Σκηνη της Σκέψης σου....

    Φιλί γλυκού πρωινού....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ~reflection~

    η οργισμενη καταθεση ψυχης επανηλθε στο μπλοκ χωρις τα σχολια της βεβαια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ! :)