Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΧΤΥΠΗΜΑ - THE BEST OFFER.

Εκφραστικοί μου φίλοι καλημέρα!
Σήμερα με πολλή χαρά σας παρουσιαζω μία ταινία που πραγματικά θαύμασα, αγάπησα και δε μπορώ να καταλάβω γιατί δεν είχε την προώθηση που της άρμοζε.
Ειλικρινά, για μένα πάντα και πολλά βραβεία άξιζε αλλά και περισσότερη διαφήμιση.

Λοιπόν μη σας καθυστερώ, πάμε να δούμε το τρέιλερ και συνεχίζουμε.

ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΧΤΥΠΗΜΑ (The Best Offer). 

 


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Τζουζέπε Τορνατόρε,  
  • ΣΕΝΑΡΙΟ: Τζουζέπε Τορνατόρε,  
  • ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Τζέφρι Ρας,  Τζιμ Στέρτζες,  Σίλβια Χεκς,  Ντόναλντ Σάδερλαν. 

 Είδος ταινίας
Δράμα, Αστυνομική, Αισθηματική

 Μουσική
Ennio Morricone



 Λίγα λόγια για την υπόθεση του έργου:

Ο Virgil Oldman (Geoffrey Rush) είναι ένας εξαιρετικός εκτιμητής, δημοπράτης και συλλέκτης έργων τέχνης. Εκκεντρικός, σνομπ και ανορθόδοξος δεν αφήνει περιθώριο σε κανέναν και ειδικά στο αντίθετο φύλο να τον πλησιάσει. Όταν η Claire (Sylvia Hoeks), μια κληρονόμος που πάσχει από αγοραφοβία, ζητάει τη βοήθεια του, ο Virgil θα αισθανθεί μια ακαταμάχητη έλξη για εκείνη. Το μυστήριο που καλύπτει την πελάτισσα του θα τον παρασύρει σε μια συγκλονιστική περιπέτεια που θα του αλλάξει τη ζωή.


  Η προσωπική μου άποψη: 

Η αλήθεια είναι πως δηλώνω κατενθουσιασμένη με αυτή τη ταινία! Ειλικρινά είχα καιρό να ευχαριστηθώ τόσο πολύ ερμηνείες και ατμοσφαιρική ατμόσφαιρα μιας καλογυρισμένης ταινίας, που δε σου δίνει απλώς μια ιστορία αλλά πολλά περισσότερα.

Θα μπορούσα να πω πολλά αλλά δε θέλω, πρώτον γιατί αξίζει να τα ανακαλύψετε μόνοι σας και δεύτερον γιατί μπορεί να σας επηρεάσω αρνητικά. Θέλω να πω πως όταν ακούς καλά λόγια για μια τέτοια παραγωγή, όταν τη δεις μπορεί να αισθανθείς πως είναι λιγότερο καλή απ' ότι περίμενες, ενώ στην ουσία είναι αρκετά καλή αλλά εσύ είσαι ήδη προιδεασμένος/μένη για το αποτέλεσμα.


 Η πιο δυνατή σκηνή του έργου:

Για μένα φίλοι σα πιο δυνατή σκηνή του έργου μπορώ να χαρακτηρίσω κάθε σκηνή που κυριολεκτικά ντύνεται απο μια πανδαισία "οργισμένων" βιολών. Εξαιρετικό μουσικό ντύσιμο του έργου!


 Αρνητική επισήμανση:

Με το χέρι στη καρδιά καμία!


Eνα μεγαλο ΣΥΝ:

Στη καταπληκτική μουσική επένδυση φίλοι! Εξαιρετική!






 Ελπίζω να την ακούσετε! <3



Όσοι απο εσάς έχετε δει τη ταινία θα χαρώ να μάθω τη γνώμη σας και όσοι απο εσάς τη δείτε, αν θέλετε ελάτε εδώ να μου καταθέσετε τις απόψεις σας.


Για περισσότερες "Ταινιοεκφράσεις" πατήστε πάνω στην ετικέτα.

Να είστε καλά! Όμορφη μέρα σε όλους!

Σχόλια

  1. Λοιπόν φίλη μου, ούτε εγώ την έχω δει αυτή την ταινία. Και φαίνεται καλή. Θα την έχω στα υπόψη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την ταινία δεν την έχω δει αλλά θα την πάρω με τόσα καλά λόγια!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!!
    Την ταινία την είδα στο σινεμά και ήταν υπέροχη!!!
    Στο τέλος βέβαια, μου άφησε κάποια κενά το σενάριο... όπως ως φύσει ρομαντική, την αμαρτία μου την λέω, θα ήθελα ένα άλλο happy end... Αν και αποκαλύπτω πράγματα, θα ήθελα το συμπέρασμα της ταινίας να ήταν πως "ο έρωτας όλα τα κερδίζει" (ακόμα και τη φρίκη της αγοραφοβίας)... πως το συνταίριασμα δύο ανθρώπων διώχνει μακριά εμμονές, ψυχικές διαταραχές και όλα αυτά... Τέλος πάντων... το τι ήθελα εγώ, δεν μειώνει καθόλου την καλλιτεχνική αξία της ταινίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημερα και απο εδω φιλη μου!
      Εμενα μου αρεσε το τελος, διοτι ετσι το ειχα σκεφτει απ την αρχη!
      χιχιχιχ!
      φιλακια πολλα αγαπη μου!
      να εισαι καλα!
      και δυνατη ε!!!!
      μη το ξεχνας!

      Διαγραφή
  4. Λοιπόν επειδή το cinema είναι μια παλιά και διαχρονική μου αγάπη, θα δώ αν παίζεται στη Θεσσαλονίκη και θα πάμε να τη δούμε. Σ'ευχαριστώ που μας ενημερώνεις. Καλή σου μέρα.Μαριέτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Μαριετα μου!
      δεν παιζεται σε αιθουσες τωρα.
      σε dvd μπορεις να τη βρεις!
      στο βιντεοκλαμπ της γειτονιας σου λοιπον!
      χιχι!
      φιλακια!

      Διαγραφή
    2. O.K. Kική, εκδράμω στο seven, σήμερα με βροχερό καιρό είναι ότι πρέπει.

      Διαγραφή
    3. καλημερα! αν την ειδες περιμενω αποψη! φιλακια! <3

      Διαγραφή
  5. Καλημερα ΕΚΦΡΑΣΟΥΛΑμου!!! Σε εμπιστευομαι και θα εχω αποψη οταν θα την δω!!! Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Σοφουλινα μου!
      ευχαριστω ποολυ πολυ!
      φιλακια πολλα αγαπη!

      Διαγραφή
  6. Δεν θα πρωτοτυπήσω: Ούτε εγώ την έχω δει!
    Μπήκε στα υπ' όψιν, όμως!!!
    Με την πρώτη ευκαιρία θα την αναζητήσω!!
    Φιλάκια, κούκλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα Συριανο κοριτσι μου!
      την αγαπη μου φυσικα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  7. δεν την έχω δει...
    σε ευχαριστούμε για την παρουσιάση της...
    φιλιά πολλά
    καλό μεσημερι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. με ξεσηκωνεις , ρωτησα και την κορη μου πριν λιγο και μου επιβεβαιωσε τα λογια σου χωρις να εχει διαβασει την αναρτηση σου η επομενη κινηση δικη μου λοιπον σε γλυκοφιλω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που η κορη σου και εγω σε πεισαμε!
      χιχιχιχ!
      περιμενω αποψη!
      φιλακια πολλα αγαπη μου!

      Διαγραφή
    2. περνα μια βολτα http://starsandicicles.blogspot.gr/2014/01/blog-post_5730.html

      Διαγραφή
    3. μολις περασα και αφησα το σχολιο μου!
      χαρηκα τοσο πολυ!
      φιλακια! <3

      Διαγραφή
  9. Απο τον ενθουσιασμό σου θα φροντίσω να την δω κι εγώ !! Σιγουρα θα με γοητεύσει !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελικά είναι ωραία η παρουσίαση ταινιών και η δική σου πρόταση έχει πολύ ενδιαφέρον σήμερα! Φιλιά γλυκά και καλό μεσημέρι Κικάκι μου! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι ωραια η παρουσιαση των ταινιων. Εκφραζομαστε και χαιρομαστε θαρρω.
      Να τη δεις αδυναμια και να μου πεις!
      Καλο απογευμα!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  11. Δεν την έχω δει......................αλλά έσπειρες την επιθυμία και θα τη δω με την πρώτη ευκαιρία. Πάντως το τρέιλερ μ'άρεσε. Και οι ηθοποιοί είναι πολύ αξιόλογοι. Καλησπέρα Κική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σε παροτρυνα θερικα Αννα μου!
      Ευχομαι να τη δεις και να σου αρεσει!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  12. Μου αρέσουν οι ταινίες του Τορνατόρε (κορυφαία του είναι το «Σινεμά ο Παράδεισος» αν δεν το έχεις δει, δες το) και αυτή μου άρεσε. Πολύ καλός ο Τζ. Ρας. Το καταπληκτικό soundtrack του Ένιο Μορικόνε κέρδισε το βραβείο από την Ευρωπαϊκη Ακαδημία Κινηματογράφου (δες εδώ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταματη καλησπερα.
      Δεν εχω δει τη ταινια με τιτλο Σινεμα ο Παραδεισος αλλα ειναι στα αμεσα θελω μου!
      Δεν ηξερα οτι η μουσικη του εργου ειχε βραβευτει! Χαρηκα πολυ τωρα! Το αξιζει!
      Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες!
      Να εισαι καλα!

      Διαγραφή
  13. Δεν την έχω δει Κική μου!
    Σ'ευχαριστούμε για την ενημέρωση :)
    Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο βρε Κική μου, κι εγώ απορώ γιατί δεν είχε προώθηση!! Πάρα πολύ καλή ταινία, την είδα τα Χριστούγεννα και δεν πρόλαβα να κάνω αφιέρωμα, λόγω φόρτου εργασίας έμεινε πίσω το blog.. Καλά έκανες και δεν την ανέλυσες για να μην προϊδεάσεις όσου θέλουν να την παρακολουθήσουν! Καλό απόγευμα φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερινάκι μου!
      Σκέφτηκα πως ισως να φταίει το ότι είναι Ιταλικής παραγωγής και όχι Αμερικάνικης και γι αυτό δεν είχε καλή προώθηση. Τι να πω, δε ξέρω, τέτοιες ταινίες αξίζουν πολλά περισσότερα στο τομέα της διαφήμισης.
      Χαιρομαι που σου άρεσε και ευχαριστώ που μοιράστηκες την γνώμη σου μαζί μου!
      Μου εχει λειψει το μπλοκ σου! Αναμενω κατι συντομα!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  15. Εξαιρετική ταινία από κάθε άποψη!
    Και ο Τζέφρι Ρας για ακόμα μία φορά αποδεικνύει το τεράστιο υποκριτικό του ταλέντο!
    Από τις καλύτερες ταινίες που έχω δει τελευταίως.
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπερα Αθηνα μου!
      Και εγω το ιδιο νοιωθω!
      Χαιρομαι που συμφωνουμε!
      Φιλακια πολλα! <3

      Διαγραφή
  16. Δεν την έχω δει αλλά λατρεύω τον Ρας. Νομίζω ότι με έπεισες για πολλά αλλά θα χρειαστεί να περιμένω πολύ για να τη δω. Με ένα σινεμά στην πόλη μου ελπίδες δεν έχω.
    Φιλάκια πολλά Κικίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Αριστεα μου!
      Ειναι σχετικα παλια για σινεμα ταινια.
      Νομιζω πως μονο σε dvd μπορεις να τη βρεις!
      Επισκεψου το video club της γειτονιας σου!
      Θα σου αρεσει!
      Εχει και πινακες ζωγραφικης μεσα! Θα αισθανθεις ομορφα!
      Φιλακια πολλα καλη μου!
      Καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  17. Δεν την έχω δει Κική μου αλλά με τόσα καλά λόγια θα την δω πάραυτα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πρέπει να είναι πολύ καλή ταινία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εξαιρετική ταινία Κική μου!!
    Ο Ρας τι ερμηνεία, θεέ μου!! Φοβερός όπου και αν παίζει!! :)
    Δεν θέλω να σχολιάσω πολλά για την ταινία, το μόνο που θέλω να πω είναι πως προσωπικά με άφησε άφωνη το συναίσθημα που με κυρίευσε.. να εμπιστεύεσαι και να αφήνεσαι, πονάει πολύ μερικές φορές!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα περιστερακι μου!
      Χαιρομαι που συμφωνουμε!
      Να εισαι καλα φιλη μοιυ!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  20. μμμμ ταινιούλα!!! :) ούτε και γω την έχω δει.. το έχω παραδεχτεί δεν είμαι και πολύ του σινεμά! :) φιλάκια Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Mένω περισσότερο στην μουσική επένδυση του Μορικόνε που την λάτρεψα και στον Ρας που είναι από τους καλύτερους ηθοποιούς που έχω δει!
    Χαίρομαι που σου άρεσε τόσο κι εσένα :-)
    Φιλιά Κική μου
    να είσαι καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα μαγικο μου Λεβινακι!
      Ευχαριστω πολυ για το σχολιο και την επισκεψη!
      Να εισαι καλα φιλη μου!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  22. Δεν την έχω δει... στα υπόψη, λοιπόν!! Καλό σου βράδυ, Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ενδιαφέρουσα μου ακούγεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ταινιάρα! Την έχω δει και με μάγεψε. Δεν περίμενα το τέλος με τίποτα.
    Εξαιρειτική επιλογή Κική!! Ταιριάζουμε απολυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημερα και απο εδω καλη μου φιλη!
      Χαιρομαι ιδιαιτερα που συμφωνουμε!
      Να εισαι καλα!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  25. Γεια σας!!
    Θα ηθελα να ρωτησω και εγω κατι με την σειρα μου. Μπορειτε να μου απαντησετε στις εξης ερωτησεις;
    1) Η αγοραφοβικια, το αγορι και η μελαχρινη.., ηταν στο κολπο απο την αρχη;
    2) Η κοπελα ηταν αγοραφοβικια ή το επαιζε τελικα;
    3) Τελικα ποιοι ηταν στο κολπο; Η κοπελα νανος, η τριαδα που ανεφερα στο (1) και ο επιστατης;
    4) Γιατι να κανουν ολοκληρη φααση τετοια για να του παρουν την συλλογη, απο τη στιγμη ..που δεν ηξεραν για το μυστικο δωματιο;


    πραγματικα ομως..μολις τελειωσε η ταινια..και εχω χασει την μπαλα πραγματικα ετσι; μπερδευτηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ανώνυμη φίλη / ανωνυμε φιλε;
      Δε μου γραφεις και ονομα για να ξερω... :)

      Καταρχας ελπιζω να σου αρεσε η ταινια αν και σε βρισκω πολυ μπερδεμενη/μπερδεμενο που μαλλον σημαινει οτι δε σου πολυαρεσε. Λυπαμαι...

      Λοιπον, η αγοραφοβία της μελαχροινής κοπέλας ήταν ψεύτικη. Ήταν κολπο. Στο κολπο ηταν η μελαχροινη κοπελα, ο ομορφος νεαρος και ο γερος με τα μουσια στην αρχη αρχη που αγοραζε τους πινακες. Η γυναικα νανος ηταν καλη.

      Ηξεραν για το μυστικο δωματιο αλλα δεν ηξερα κωδικους.... :)

      Να εισαι καλα! Κλαημερα!

      Διαγραφή
    2. Μαρία λέγομαι φίλη μου!!! Μου αρεσε η ταινια, παρόλο που ειχα πολλα κενα.χαχαχα. Ενταξει δεν μου αρεσε και στην φαση που βλεπω καποια σχόλια του στυλ: "Οτι καλυτερο εχω δει τα τελευταια χρονια" ή "ταινιάαααααρααααα" κτλ! Ειπαμε..! Μια πολυ καλη ταινια ηταν για εμενα απλα..! Α και κατι αλλο εχω να ρωτησω. Στην βιλα, οτι οτι υπηρχε ηταν κλεμμενα (για να δελεασουν το θυμα) ε; Αυτο καταλαβα εγω παλι. :P
      Παντως.. η γυναικα νανος, ειχε πολυ φαση. Δεν της ειχε ξεφυγει το παραμικρο. θυμοταν και το 3434343 και δεν ειχε παρει χαμπαρι τη συνομωσια; Δεν το δεχομαι. χιχι

      Διαγραφή
  26. Kαλημέρα Μαρία μου! Καλως όρισες στο μπλοκ μου! Ευχομαι να τα λέμε συχνά! :)

    Λοιπόν ακου να δεις τι είχε γίνει. Η βιλα με τα ακριβα επιπλα ανηκε στην γυναικα νανο. Εκεινη ηταν η πλουσια κληρονομος με τη βιλα και τα επιπλα. Επειδη ομως δεν ηθελε να ζει εκει, νοικιαζε το διαμερισμα σε ανθρωπους. Η μελαχροινη γυναικα που ηταν στο κολπο ηταν ηθοποιος και ειχε νοικιασει το σπιτι για να στησουν τη παγισα στον γερο. χαχαχαχα

    Ναι ναι η γυναικα νανος ηταν πανεξυπνη! Θυμοταν τα παντα! Αριθμομνημων! Ε μετα αν κρινω απο τη φατσα του γερου ολοι ειχαν καταλαβει πως τον ειχαν δουλεψει φουλ! :)

    Να εισαι καλα! Καλο μεσημερι να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα ναι..! και η γυναικα νανος.. ηταν στο κολπο λοιπον. τι δεν εβλεπε τα επιπλα μεσα εξω;χαχα. Μα κ αυτος, να πιαστει τοσο χαζος πια; βρηκε την 1η του γυναικα στη συνταξη και πετυχε το τζοκερ. αυτο θα πει τυχη

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχα! απλα ηταν νεαρη αυτη και ομορφη! τσιμπησε ο γερος. χαχαχα

      καλο σκ να εχεις!

      Διαγραφή
  27. Καλησπέρα, εγώ έχω να πω ότι ήταν πραγματικά μια αξιοθαύμαστη ταινία μόνο και μόνο απ'την πλοκή της. Έχω δει πολλές ταινίες μυστηρίου αλλά αυτή ήταν η καλύτερη ταινία μυστηρίου που έχω δει! Πρωτότυπη για μένα, δεν θα μπορούσα να φανταστώ το τέλος με την καμία όμως, και καθώς τα μυστικά ένα ένα έρχονταν στην επιφάνεια ένιωθα σαν θεατής που μετατρεπόταν σε ένα είδος εξερευνητή που έλυνε τους γρίφους, έναν-έναν. Η υπέροχη και συνάμα δραματική μουσική βγαλμένη από άλλες εποχές, άλλους καιρούς σε συνδυασμό με την όλη ατμόσφαιρα της ταινίας στο μεγαλύτερο μέρος της που εξελισσόταν στην βίλα Ίμπετσον, με τους ζωγραφισμένους τοίχους, τα παλιά έπιπλα, την σκόνη, σαν όλα να διαδραματιζόταν σε μία άλλη εποχή... Για μένα δεν ήταν ταινία... ήταν κάτι σαν ένας γρίφος που σιγά σιγά άρχιζες να λύνεις το μυστήριο. Τροφή για την φαντασία και την σκέψη. Η αγαπημένη μου σκηνή η οποία με ξάφνιασε κιόλας ήταν όταν ο κ.Oldman μπήκε στο μυστικό δωμάτιο και ξαφνικά ήταν άδειο! Σαν να γκρεμίστηκε μια αυτοκρατορία, όπως το χε πει και στην ταινία για την βίλα της Claire ο επιστάτης. Πραγματικά μια πολύ καλή ταινία, την συστήνω οπωσδήποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η αγάπη κερδίζει στο τέλος, δεν τον ενδιαφέρει η συλλογή που έχασε και γιαυτό δεν πάει στην αστυνομία μόνο η κοπέλα που είναι σίγουρος ότι θα γύρισει κοντά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να