Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΙΑ ΑΛΛΙΩΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ.

Εκφραστικοι μου φιλοι καλημερα!!!

2Ο14 απο σημερα ε; Το λεω γιατι ανεκαθεν ειχα ενα θεμα με την αλλαγη της ημερομηνιας. Στο σχολειο για καιρο εγραφα το ετος της προηγούμενης χρονιας για μεγαλο χρονικο διαστηκα στο τετραδιο μου!

Εκφραστικοι μου φιλοι σημερα θα μοιραστω μαζι σας ενα κειμενο που ειχα γραψει παλια, ευχομαι να σας αρεσει και να το χαρειτε!

Αν και δεν ειμαι καθολου καλη μαγειρισσα εβαλα τα δυνατα μου!

Τρεξτε στη κουζινα σας, παρτε τα καταλληλα μαγειρικα σκευη και ξεκιναμε!



ΜΙΑ ΑΛΛΙΩΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ.


Η παρακάτω συνταγή είναι λίγο διαφορετική από τις καθιερωμένες συνταγές όμως είναι σίγουρα νόστιμη σα τα αγαπημένα μας φαγητά….
Δε περιέχει πολλά εξωτικά υλικά, περιέχει λίγα και καλά.
Είναι ανέξοδη αλλά πολύτιμη συνάμα!
Η κύρια διαφορά της με άλλες αγαπημένες μας συνταγές  είναι ότι αυτή δε τροφοδοτεί το στομάχι μας…, τροφοδοτεί όμως το μυαλό, τη καρδιά και τη ζωή μας γενικότερα.


Υλικά:

            Πίστη
            Αγάπη
Αρετή
            Αντοχή
            Ευτυχία
            Υπομονή
Χαμόγελο
Καλοσύνη
Αισιοδοξία
Συγχώρεση
Αυτογνωσία
            Ευγνωμοσύνη
           

           
 Δοσολογία:

            Δεν υπάρχει συγκεκριμένη… όσο περισσότερα από τα παραπάνω τόσο καλύτερα!!!!
            Πάντως στη συγκεκριμένη περίπτωση μονάδα μέτρησης δεν είναι τα γραμμάρια και οι φέτες, είναι μονάχα η προσφορά, η αγκαλιά και οτιδήποτε μπορεί να σε κάνει να χαμογελάσεις και να προσφέρεις κατι αγνό στους συνανθρώπους σου.



Εκτέλεση:

            Δεν αναμιγνύεις τα πάντα, προσπαθείς απλά να τα κατανοήσεις και να τα χρησιμοποιήσεις τη στιγμή που τα χρειάζεσαι πραγματικά.
            Πότε θα έρθει η ώρα;
            Αυτό θα το καταλάβεις ακούγοντας τη καρδιά σου να σου μιλά… είτε φωνάζοντας, είτε αιμορραγώντας, είτε αγαλλιάζοντας.



Μικρά μυστικά:

            Να μη ξεχάσεις να εμπλουτίζεις καθημερινά τα υλικά της συνταγής με όσα ζεις και παρατηρείς να συμβαίνουν στη καθημερινότητά σου.
           Όμορφα ή άσχημα τα όσα συμβαίνουν στη καθημερινότητά σου δε ξέρω… Ξέρω μονάχα πως τα καλά πράγματα πρέπει να προσθέτονται και έπειτα να πολλαπλασιάζονται, ενώ τα λυπηρά να αφαιρούνται και έπειτα να υποβάλλονται στη πράξη της διαίρεσης.
            Κάνε τις ανωτέρω πράξεις και θα καταλάβεις…



Κίνδυνοι συνταγής:

            Υπάρχουν πολλές φορές που για διάφορους λόγους (ακατάλληλη μίξη υλικών, διάφορες συγκυρίες, ανθρώπινα λάθη άλλων που μας βοηθούν στη συνταγή μας, κτλ) το «φαγητό» που θα μας παρέχει η συγκεκριμένη συνταγή καίγεται, τσικνίζεται ή βγαίνει εντελώς αποτυχημένη…
            Μη πτοηθείς! Κανείς δεν έμαθε να μαγειρεύει καλά με τη πρώτη, ούτε με τη δεύτερη, ούτε με τη τρίτη……. Και πολλά χρόνια να μαγειρεύεις κάποια στιγμή δε θα αποφύγεις το «τσίκνισμα» της κατσαρόλας.



Αποφυγή λαθών για τη σωστή εκτέλεση της συνταγής:

            Μη προσπαθείς να αποφύγεις τα λάθη της δικής σου συνταγής, άφησέ τα να γίνουν, μάθε από αυτά και σέρβιρε στον εαυτό σου το καλύτερο «φαγητό» που θα έχεις φτιάξει ποτέ!
           Αυτό το φαγητό θα ονομαστεί ύστερα από πολλά χρόνια Πολύτιμη Πείρα Ζωής και θα είναι το νοστιμότερο όλων!


_____________________________________________________


Εβαλα τα δυνατα μου φιλοι! Ευχομαι να σας αρεσε!

Τωρα θα αργησουμε λιγο να τα ξαναπουμε γιατι εχω μια τσαχπινα ανηψια που με περιμενει!

Να ειστε ολοι καλα!

Φιλια σε ολους!  <3 <3 <3

Σχόλια

  1. Ωραία η συνταγή! Όποιος την πετύχει θα είναι πάντα χορτάτος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οποιος την κανει την συνταγη ας μας πει τα αποτελεσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε δε νομιζω πως χρειαζεται να μας τα πει Ιωαννα μου.
      ψυχικη γαληνη θα ναι θαρρω.

      φιλακια!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά, πάρα πολλά κ γεμάτα ομορφιά!!!!!!!

    Με υγεία, ελπίδα, αγάπη για τ'αγαπημένα σου πρόσωπα κ για όλους! Είμαστε ένα όλοι μας! Αρκεί να το καταλάβουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ καλε μου φιλε!
      να εισαι καλα!
      οτι καλυτερο ευχομαι και σε σενα!
      οντως ενα ειμαστε ολοι!
      αλλα λιγοι το νοουν...

      Διαγραφή
  4. Θα δοκιμαστεί το συντομότερο η συνταγή σου!!!
    ;-)
    Φιλάκια στην... τσαχπίνα!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα
      στην τσαχπινα ε;
      πολυ τσαχπινα Γιαννα μου χαλαλι της!
      χιχιχιχι

      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  5. Είναι η Ωραιότερη και η πιο Σπάνια Συνταγή / ανάρτηση που έχω διαβάσει!!!
    Τα Υλικά δεν είναι τόσο δύσκολο να τα περισυλλέξω, τα περισσότερα τα έχω, ίσως χρειαστώ κάνα τόνο υπομονή, καμιά καραβιά αντοχή και μερικά κιλά συγχώρησης για κάποιους (κυρίως, ανελέητους πολιτικούς). Η εκτέλεση θα με δυσκολέψει λίγο αλλά θα αναθεωρήσω και θα προσπαθήσω να αποφύγω τα χειρότερα! Αχ! βρε Κικούλα μου, τι όμορφα που εκφράστηκες πάλι και πόσο πρωτότυπη η ιδέα σου! Μπράβο σου, κοπέλα μου! Κάθε σου ανάρτηση υποστηρίζει κι ΕΚΦΡΆΖΕΙ τον τίτλο σου, πως τα καταφέρνεις αλήθεια???
    Να είσαι πάντα δημιουργική και καλή επιτυχία και στη δική σου Εκτέλεση!!!
    Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλιά θαυμασμού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινα μου γλυκο σ ευχαριστω τοσο μα τοσο πολυ για τα καλα σου λογια! Χαρηκα τοσο πολυ που σου αρεσε! Ειναι δυσκολο να γινει πραξη και εγω γι αυτο την εγραψα για να τη θυμαμαι και να προσπαθω να τη κανω πραξη οποτε και οταν μπορω.
      Σ ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια. Δεν ειναι δυσκολο για μενα να εκφραζομαι ετσι, μου βγαινει αυθορμητα, αν δε το κανω δεν ειναι καλα, αν το κανω χαμογελω. :)

      Να εισαι παντα καλα ξεχωριστη μου φιλη! φιλακια πολλα! <3

      Διαγραφή
  6. πολύ πολύ όμορφο και ιδιαίτερα ενδιαφέρον!!!!!
    Σ'ευχαριστούμε που το μοιράστηκες... :)
    Καλή χρονιά φίλη μου με ότι αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου αρεσε φιλη μου!
      εγω ευχαριστω για ολα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  7. Αγάπησα όλα τα υλικά σου
    και μου άρεσε η άθροιση
    και ο πολλαπλασιασμός
    των καλών και ευχάριστων
    γεγονότων που μας προτρέπεις
    να κάνουμε!!!

    Φιλιά πολλά και να μου χαιρετήσεις το ανηψούδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπημενη μου Ελενη ευχαριστω τοσο μα τοσο πολυ για το σχολιο σου!
      εισαι τοσο καλη μαζι μου!
      να εισαι παντα καλα ευχομαι και να μας αγκαλιαζεις τρυφερα!
      φιλακια πολλα πολλα και θα χαιρετισω την ανηψουλα μου!
      μακιαααααα

      Διαγραφή
  8. Αχ αυτή τη συνταγή εκφρασούλα μου δεν την πετυχαίνω πάντα σωστά ούτε εγώ!! :))) Πάντα κάτι ή θα λείπει ή θα είναι υπέρ του δέοντος που λένε!!! Χαχαχα!! Η προσπάθεια μετρά όμως κι η καλή θέληση!!
    Κι από τα λάθη μαθαίνουμε!!
    Να περάσεις πολύ όμορφα με την ανηψιά σου!!
    Σε φιλώ γλυκά!! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις δικιο καλη μου φιλη!
      η προσπαθεια μετραει!
      και η αρχη της προσπαθειας!
      εξαλλη η αρχη ειναι το ημισυ του παντος, δε λενε; :)

      να εισαι καλα καλη μου φιλη!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχη συνταγή!!
    ας ελπίσουμε να πιάσει!!
    καλή χρονιά εκφραστική μου φίλη <3
    τα καλύτερα για τον καινούριο χρόνο μέσα από την καρδιά μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ πολυ Νικολετα μου! να εισαι παντα καλα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  10. Καταπληκτική ανάρτηση! Και πολύ πρωτότυπη!! Α, ρε Κικάκι αστέρι! Να είσαι καλά, πολλά φιλιά, καλή χρονιά με υπέροχες συνταγές επιτυχίας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα
      σ ευχαριστω αδυναμια μου!
      να εισαπ παντα καλα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  11. Νομίζω είναι η καλύτερη συνταγή αυτή! Καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Κική μου για την ονομαστική σου γιορτή!!!!
    Ότι επιθυμείς να σου φέρει ο καινούριος χρόνος!!!!!
    Η συνταγή σου με ξετρέλανε και πάει για εκτέλεση!!!!!!
    Πολλά εκφραστικά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ πολυ Σιλενα μου!
      να εισαι παντα καλα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  13. Καλή μου ακούγεται η συνταγή Κική μου...
    πολλοί πρέπει να τρώνε από αυτό το πιάτο... όσο περισσότεροι γίνεται μήπως και χορτάσει αυτός ο πλανήτης και με κάτι άλλο πέρα από σάρκες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποσο δικιο εχεις λεβινα μου....
      εξαιρετικη η τοποθετηση σου!
      σ ευχαριστω!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφη συνταγή.
    Καλή χρονιά να έχεις
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραία συνταγή Κική μου!
    Εύχομαι να την φτιάχνουμε όλοι μας κάθε μέρα σε όλη μας τη ζωή!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νοστιμότατη η συνταγή σου Κική μου. Τα υλικά πανεύκολα, ανέξοδα και βρίσκονται μέσα στον καθένα μας αρκεί να θέλει να τα αναδείξει και να τα χρησιμοποιήσει. Σε φιλώ, Καλή και Νόστιμο Χρονιά συντροφιά με την ωραιότερη συνταγή του χρόνου. Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ Μαριετα μου!
      εχεις απολυτο δικιο!
      να εισαι παντα καλα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  17. καταπληκτική συνταγή!!!!!! όλοι πρέπει να τη δοκιμάσουν!!!!! :) πολύ όμορφα τα έγραψες Κική μου!!! ευχαριστούμε πολύ!!!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω σ ευχαριστω εβονιτα μου!
      να εισαι παντα καλα γλυκια μου φιλη!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  18. Μακάρι να μαγείρευαν όλοι αυτή τη συνταγή! Ο κόσμος μας θα ήταν καλύτερος Κικίτσα μου!
    Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι πιστευω και εγω φιλη μου!
      ευχαριστω πολυ για την επισκεψη και το σχολιο!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  19. πολυ νοστιμη η συνταγη σου κικη μου!θα φροντισω να τη μαγειρευω οσο πιο συχνα μπορω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στο ευχομαι ολοψυχα πεταλουδιτσα μου!
      να εισαι παντα καλα!
      ]φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  20. Χμ, εγώ μαγειρεύω λίγα πράγματα αλλά νομίζω καλά, αυτή τη συνταγή όμως, αν και μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα, δεν ξέρω αν θα την πετύχω, και η προσπάθεια αξίζει όμως ε;

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα καλε μου φιλε!
      εννοειτε πως η προσπαθεια μετραει!
      παντα! :)

      να περνας ομορφα ευχομαι!

      Διαγραφή
  21. Η συνταγή αν δεν έχει Χριστό μέσα, τότε δεν θα έχει το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Γιατί όλα τα υλικά θα μπορούσαν να εφαρμοστούν κάλλιστα και από άθεους αλλά αυτό δεν θα φέρει σ' αυτούς πνευματικό κέρδος αλλά αύξηση του εγωισμού! Η ανιδιοτελής αγάπη αυτοπραγματώνεται στο πρόσωπο του Χριστού, που μας επανέφερε στον δρόμο του «καθ' ομοίωσην» και θα εκτιμήσει τα στολίδια της ψυχής μας.

    Καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε μου φιλε δε μπορω να καταλαβω γιατι θεωρεις οτι εαν εφαρμοθει απο αθωους θα τους κανει εγωιστες, εγω θεωρω πως και πιο κοντα του θα ερθουν αφου ειναι ολα οσα πρεσβευει αλλα και θα νοιωσουν καλα με τον εαυτο τους λογω της ψυχικης γαληνης που θα επελθει...

      καλη χρονια και σε σενα! να εισαι καλα!

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ φιλη μου!
      καλη χρονια και σε σενα!
      με οτι καλυτερο!
      φιλακια!

      Διαγραφή
  23. Η καλύτερη συνταγή που έχω δει:)) Χρόνια πολλά Κική και καλή χρονιά να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ φιλη μου!
      καλη χρονια και σε σενα!
      με υγεια και οτι αλλο επιθυμεις!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  24. Κικη μου καλη χρονια , κραταω τη συνταγη σου και για μενα εχει ιδιαιτερη σημασια αυτες τις μερες .....να δω αν θα τη πετυχω , πολλα φιλιά. υγεια ευτυχια χαρα για το 2014 !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη χρονια Μαιρακι μου!
      να εισαι παντα καλα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  25. Από τις καλύτερες συνταγές!!!!!!!!! Πολλές πολλές ευχές για ένα ευτυχισμένο 2014.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ γλυκια μου φιλη!
      οτι καλυτερο ευχομαι και για σενα!
      φιλακιαααα

      Διαγραφή
  26. Μου αρεσε πολύ ο τρόπος παρουσιασης...και ο τρόπος που τα σύνδεσες και όλο το σκεπτικό και η συνταγή σου φυσικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ δελφινακι μου!
      να εισαι καλα γλυκια μου υπαρξη! <3

      Διαγραφή
  27. Καλή χρονιά Κική μου....υπέροχη ακούγεται η συνταγή σου...ελπίζω μέσα στο 2014 να καταφέρω να την πετύχω....!!!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ...να περνάς όμορφα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χεχεχε! Να χαρείς τις στιγμές με την ανιψιά σου!! :) Να την χαίρεσαι αγαπημένη μου Κική!!
    Καλή χρονιά εκφρασούλα μου με όλα αυτά που περιέχει η ιδιαίτερη μαγειρική συνταγή που μοιράστηκες μαζί σου! Υπέροχο το κείμενο, το λάτρεψα!
    Να περάσεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ για ολα παλομιτσα μου!
      να εισαι καλα γλυκο μου πλασμα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  29. καλή χρονια και με επιτυχία στη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εύχομαι τούτη η χρονιά για όλους να διαφέρει
    και ότι καθένας μας ποθεί και αποζητά
    κοντά του να το φέρει !!!!!! !
    με ολη μου την αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κική μου είναι η ωραιότερη συνταγή που έχω διαβάσει! Δύσκολη βέβαια αλλά όχι ακατόρθωτη! (Κι εγώ για καιρό ξεχνάω και στα τετράδια μου ανί για 2014 γράφω 2013, ακόμα και σήμερα!)
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου και Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Μαρακι μου!
      Ευχαριστω πολυ γλυκια μου!
      Να εισαι παντα καλα!

      Ευχομαι ενα υπεροχο σκ!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να