Πέμπτη, 28 Μαΐου 2015

ΤΑ ΛΑΦΥΡΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΕΙΜΜΕΝΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.



Κράτησα μια στιγμή μέσα στο χέρι μου, λαμπερή σαν αστέρι, εύθραυστη σαν λουλούδι, ένα μικροσκοπικό θραύσμα μιας ώρας. Μου έπεσε απρόσεκτα, αχ! Δεν ήξερα ότι κρατούσα μια ευκαιρία.

Hazel Lee


Κάποια μέρα κοιτάζοντας πίσω, τα χρόνια που αγωνίστηκες θα σου φαίνονται τα πιο ωραία.

Ζίγκμουντ Φρόυντ, 1856-1939, Αυστριακός ψυχίατρος



Και στο τέλος, δεν είναι τα χρόνια της ζωής σου που μετράνε. Είναι η ζωή στα χρόνια σου.

Abraham Lincoln


Σβήνοντας ένα κομμάτι από το παρελθόν είναι σαν να σβήνεις και ένα αντίστοιχο κομμάτι από το μέλλον.

Γιώργος Σεφέρης, 1900-1971, Έλληνας ποιητής, Νόμπελ 1963

20 σχόλια:

  1. Κική, τελικά το βιβλίο σου όντως είναι καλοτάξιδο, αφού έχει γνωρίσει τόσους "προορισμούς"! :)) Καλό μεσημέρι Κικάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανω οτι καλυτερο μπορω αγαπημενη μου. Η αληθεια ειναι πως το χαιρομαι πολυ και εχω πολλες ιδεες!
      Φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  2. Ωραίες φωτογραφίες, ειδικά η πρώτη!
    Έτσι, Κική μου, τα Λάφυρά σου να πάνε παντού... αυτό σου εύχομαι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσε Έλλη μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο αυτό που γράφει...καιρός να βάλουμε ζωή στα χρόνια μας ;)
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα έδεσες άψογα τα αποφθέγματα με τις φωτό!! Ειδικά οι δυο πρώτες μου άρεσαν τόσο!!
    Εδώ γίνεται πράξη το, ένα βιβλίο σε ταξιδεύει!! Ωραία έμπνευση!! Φιλιά πολλά Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσε ο ολος συνδυασμος Μαριλενα μου.
      Εχω κανει πολλα ακομη, θα τα ανεβασω συντομα.
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  5. Εύχομαι το βιβλίο σου να έχει τη διαχρονικότητα και την αναγνώριση του παλιού ντεσεβό!
    Υπέροχες και νοσταλγικές οι φωτογραφίες σου Κική μου.
    Καλό βραδάκι!

    (μου αρέσει πολύ κι η φωτογραφία σου... μάτια από τοπάζι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ομορφη ευχη! Και τη ομορφο κοπλιμεντο!
      Ευχαριστω πολυ αγαπημενη μου! Να εισαι παντα καλα!

      Φιλακια πολλα! <3

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο........οι φωτογραφίες γεμάτες ευαισθησία και τρυφερότητα.
    Πολύ όμορφες εμπνεύσεις θα έλεγα. Καλό βράδυ Κική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσαν φιλε μου!
      Καλημεραααααα

      Διαγραφή
  7. Ομορφα λόγια με υπέροχα ταξίδια για τα ΄΄λάφυρα΄΄ σου Κική μου !!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ αγαπημενη μου φιλη!
      Να εισαι παντα καλα!

      Διαγραφή
  8. Εύχομαι το βιβλίο σου να το αγαπάει ο κόσμος για πολλά χρόνια όπως και το νρεσεβο που το λατρεύω!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ αγαπημενη μου! Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ