Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γιαγιά Αντιγόνη, Καρμέλα Αντιγόνη Σώρρου, εσύ!

 

Αγαπημένη μου,

σε συνάντησα πριν χρόνια, ερχόμενη στον κόσμο των blogs και έκτοτε, κατέκτησες μια θέση στην καρδιά μου.

Θυμάμαι τη χαρά που είχα κάθε φορά που επισκεπτόμουν το μπλοκοσπιτάκι σου, για να διαβάσω τις ιστορίες, εκείνες, από το τετράδιο, που ζέσταναν κάθε φορά τη ψυχή μου.

Θυμάμαι τα e mails σου… στην αρχή για το καλωσόρισμα, στη συνέχεια για την αναφορά στα γραπτά μου, για την πίστη σου σε εμένα και το έναυσμα να προχωρήσω.

Θυμάμαι επίσης το e mail σου με την εξομολόγηση της ασθένειάς σου και εγώ ένιωθα, πως η δύναμη που ανέβλυζες, ήταν η ελπίδα για όλους εμάς.

Γιαγιά Αντιγόνη, Καρμέλα Αντιγόνη Σώρρου, εσύ!

Τη βιβλιοθήκη αλλά και την καρδιά μου, στολίζουν τα δύο υπέροχα έργα σου «Οι Αύγουστοι» και «360 μίλια χαμένης αθωότητας».

Θυμάσαι σαν χθες, όταν τα κράτησα στα χέρια μου και το πόσο όμορφα αισθάνθηκα με τις αφιερώσεις/ευχές/εναύσματά σου.

Θυμάμαι επίσης σαν χθες, τα καλοκαιρινά βράδια, όταν βρισκόμουν στο χωριό που μιλούσαμε στο τηλέφωνο και μου έδινες συμβουλές για το τι να προσέξω στον χώρο των εκδόσεων που τόσο ήθελα κι εγώ να βαδίσω.

Στη συνέχεια, γεννήθηκαν και τα δικά μου βιβλία και εσύ, ήσουν εκεί, με λόγια αλλά και με πράξεις να με στηρίξεις.

Και βρέθηκαν στην αγκαλιά σου και συζητήσαμε για αυτά, τα μελετήσαμε, τα αγαπήσαμε, αποφασίσαμε πως θα έρθει σύντομα η στιγμή που θα τα παρουσιάσουμε στην Αθήνα.

Μιλούσαμε για αυτή την παρουσίαση, μιλούσαμε συνεχώς, την ετοιμάζαμε και καμία από εμάς δεν περίμενε πως η μοίρα είχε άλλα σχέδια.

Δύο ημέρες πριν την παρουσίαση που είχαμε ετοιμάσει σε γνωστό βιβλιοκαφέ/βιβλιοπωλείο στην περιοχή των Εξαρχείων, με πήρες τηλέφωνο και μου είπες για το πρόβλημα υγείας που προέκυψε και δυστυχώς δεν θα μπορούσες να παραστείς.

Και ένιωθες τόσο άσχημα για αυτό γλυκιά μου και εγώ δεν ήξερα τι να κάνω να σε παρηγορήσω.

Θυμάμαι πως σου είπα να μη στεναχωριέσαι, να μην ανησυχείς για μένα, είχα άτομα να με βοηθήσουν και εσύ, να γίνεις καλά και κάποια άλλη στιγμή, θα συναντηθούμε.

Και αυτή η στιγμή δεν άργησε να έρθει, αγαπημένη μου.. τη θέλαμε άλλωστε τόσο πολύ και οι δυο μας.

Σε συνάντησα επιτέλους στη παρουσίαση του βιβλίου "Η Αγάπη Δηλώνει Παρ(ώ)ν" στον όμορφο χώρο του Βυρσοδεψείου στον Πειραιά και ήσουν πανέμορφη, εντυπωσιακή, ευγενική με ήθος, αξιοπρέπεια, τρυφερότητα. Ήσουν όλα όσα είχα τόσο καιρό αισθανθεί.

Σε άκουσα να μιλάς για τα έργα μου, για εμένα, σε άκουσα να διαβάζεις, σε αγκάλιασα, σου κράτησα τα χέρια και αυτές οι στιγμές χαράχθηκαν μέσα μου.

Κάπως έτσι θα σε αποχαιρετήσω σήμερα, κρατώντας σε για πάντα στο μυαλό και στην καρδιά μου. 

 


 

Καλή ανάπαυση στον Παράδεισο, καλό ταξίδι στο Φώς, αγαπημένη, Γιαγιά Αντιγόνη!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ.

Καλημέρα και καλό μήνα! Εύχομαι ολόψυχα αυτός ο μήνας και όχι μόνο αυτός φυσικά, να έχει χαρμόσυνες ειδήσεις για όλους μας. Και επειδη σήμερα είναι η αρχή ενός νέου η μήνα, η αρχή μιας νέας εβδομάδας και γιατί όχι η αρχή μιας καλύτερης ζωής, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας καποια αποσπάσματα από ένα δοκίμιο που έγραψα μόλις αλλα για διάφορους λόγους δε θα το αναρτήσω ακόμη ολοκληρωμένο. " Η ψυχή των ανθρώπων φαντάζει στο νου μου ως ένα μικρό (εξωτερικά) θησαυροφυλάκιο. Η καρδιά είναι το κουτί του θησαυρού, το μυαλό είναι το λουκέτο του και τέλος τα συναισθήματα και οι αξίες των ανθρώπων είναι τί άλλο; Μα φυσικά το περιεχόμενο του θησαυρού! Ο ίδιος ο θησαυρός αν θέλετε." " Ο άνθρωπος γεννήθηκε για να προσφέρει και εμείς νομίζουμε πως υπάρχουμε για να λάβουμε. Ναι να λάβουμε, μόνο όταν μάθουμε να προσφέρουμε. Και προσφορά δεν είναι «δίνω» ότι υλικό αγαθό μου περισσεύει, είναι μαθαίνω να μάχομαι, να αναγνωρίζω, να θαυμάζω και να βοηθάω τον συνάνθρωπό μου. "

Το Χειρόγραφο

  "Μια Ιδέα-Μια Έμπνευση" Τρίτος κύκλος Κεντρική Ιδέα Πλοκής   Ο θόρυβος των μηχανών ελαττώθηκε. Οι στροφές έπεφταν καθώς το πλοίο ήδη έκοβε ταχύτητα. Έστεκε ψηλά στο κατάστρωμα, το θαλασσινό αγέρι ανέμιζε τα μαλλιά του/της. Στα δεξιά ο μεγάλος λιμενοβραχίονας του λιμανιού οριοθετούσε το λιμάνι. Ένα λιμάνι μεγάλο, όμορφο. Στα δεξιά δεμένα, σαν πολύχρωμα στολίδια διάφορα σκάφη και στα αριστερά στο κέντρο, ο άδειος χώρος για τον οποίο το πλοίο που τον/την μετέφερε ήδη είχε βάλει ρώτα. Η καλοκαιρινή ζέστη του δειλινού ήταν εμφανής και η υγρασία μούσκευε το κορμί του/της. Άπλωσε το βλέμμα του/της σε όλο το μήκος του λιμανιού. Ένα υπέροχο καρτ-ποστάλ ήταν ζωγραφισμένο στα μάτια του/της. Λίγα μέτρα χώριζαν το πλοίο από την αποβάθρα και έπρεπε να ετοιμάζεται για την αποβίβαση. Άνοιξε το κινητό του/της. Έψαξε τα μηνύματα, στάθηκε στο τελευταίο και διάβασε προσεκτικά: “Φτάνει στο τέλος του μήνα. Πρέπει να βιαστείς. Δεν υπάρχει πια χρόνος” Πήρε μια βαθιά ανάσα. Το είχε διαβ