Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι Τελευταίες των Ρομαντικών

 

 
Ο Ρομαντισμός είναι ένα πνευματικό και καλλιτεχνικό κίνημα που ξεκίνησε στα τέλη του18° αιώνα από την Ευρώπη.

Ειδικότερα στην ποίηση, εκφράζει τα προσωπικά συναισθήματα του ποιητή ή του ήρωα,
όπου κυριαρχεί στους στίχους η μελαγχολία και η θλίψη για ανεκπλήρωτους ή μοιραίους έρωτες,
η νοσταλγία για το παρελθόν, η απαισιοδοξία για το παρόν και το μέλλον.
Στην εποχή μας, εξακολουθεί να προσελκύει και να μαγεύει τον αναγνώστη, ενώ παράλληλα,
του ξυπνά αναμνήσεις με έντονο συναισθηματικό φορτίο.
Σαράντα επτά ρομαντικές ποιήτριες της σύγχρονης εποχής, σας καλωσορίζουν στο παρόν ανθολόγιο
και σας υπόσχονται μια ατέρμονη, όσο και αξέχαστη, ποιητική ρομαντζάδα!

Ποιητική Έλξη
Χρήστος Χριστόπουλος



Το τρίτο ανθολόγιο της ομάδας "Ποιητική έλξη" με τίτλο "Οι Τελευταίες των Ρομαντικών", κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΓΛΑΥΚΑ και περιλαμβάνει ποιήματα σε ρομαντικό ύφος από γυναίκες ποιήτριες.

Περήφανη που συμμετέχω και εγώ, με τέσσερα ποιήματά μου, στο συλλογικό αυτό έργο.

Το καλαίσθητο εξώφυλλο του ανθολογίου είναι από την εικαστικό και συγγραφέα Koulla Lily και την ευχαριστούμε θερμά.

Ακολουθεί η πρόσκληση για την παρουσίαση του βιβλίου στην Θεσσαλονίκη.

 

 

Καλοτάξιδο και πολυαγαπημένο να 'ναι.

Ανυπομονώ να το κρατήσω στην αγκαλιά μου και να απολαύσω όλων, τις δημιουργίες.

Ευχαριστώ από καρδιάς για αυτή την δυνατότητα.


Σημείωμα διαχειριστή ομάδας «Ποιητική έλξη», 

Χρήστος Χριστόπουλος:

Θέλω να ευχαριστήσω και τους 47 συμμετέχοντες για την άψογη συνεργασία καθώς και την εκλεκτή φίλη και συγγραφέα Anastasia Ifantidou για την πολύτιμη βοήθεια, ώστε να παρουσιάσουμε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.

 

 

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ.

Καλημέρα και καλό μήνα! Εύχομαι ολόψυχα αυτός ο μήνας και όχι μόνο αυτός φυσικά, να έχει χαρμόσυνες ειδήσεις για όλους μας. Και επειδη σήμερα είναι η αρχή ενός νέου η μήνα, η αρχή μιας νέας εβδομάδας και γιατί όχι η αρχή μιας καλύτερης ζωής, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας καποια αποσπάσματα από ένα δοκίμιο που έγραψα μόλις αλλα για διάφορους λόγους δε θα το αναρτήσω ακόμη ολοκληρωμένο. " Η ψυχή των ανθρώπων φαντάζει στο νου μου ως ένα μικρό (εξωτερικά) θησαυροφυλάκιο. Η καρδιά είναι το κουτί του θησαυρού, το μυαλό είναι το λουκέτο του και τέλος τα συναισθήματα και οι αξίες των ανθρώπων είναι τί άλλο; Μα φυσικά το περιεχόμενο του θησαυρού! Ο ίδιος ο θησαυρός αν θέλετε." " Ο άνθρωπος γεννήθηκε για να προσφέρει και εμείς νομίζουμε πως υπάρχουμε για να λάβουμε. Ναι να λάβουμε, μόνο όταν μάθουμε να προσφέρουμε. Και προσφορά δεν είναι «δίνω» ότι υλικό αγαθό μου περισσεύει, είναι μαθαίνω να μάχομαι, να αναγνωρίζω, να θαυμάζω και να βοηθάω τον συνάνθρωπό μου. "

Το Χειρόγραφο

  "Μια Ιδέα-Μια Έμπνευση" Τρίτος κύκλος Κεντρική Ιδέα Πλοκής   Ο θόρυβος των μηχανών ελαττώθηκε. Οι στροφές έπεφταν καθώς το πλοίο ήδη έκοβε ταχύτητα. Έστεκε ψηλά στο κατάστρωμα, το θαλασσινό αγέρι ανέμιζε τα μαλλιά του/της. Στα δεξιά ο μεγάλος λιμενοβραχίονας του λιμανιού οριοθετούσε το λιμάνι. Ένα λιμάνι μεγάλο, όμορφο. Στα δεξιά δεμένα, σαν πολύχρωμα στολίδια διάφορα σκάφη και στα αριστερά στο κέντρο, ο άδειος χώρος για τον οποίο το πλοίο που τον/την μετέφερε ήδη είχε βάλει ρώτα. Η καλοκαιρινή ζέστη του δειλινού ήταν εμφανής και η υγρασία μούσκευε το κορμί του/της. Άπλωσε το βλέμμα του/της σε όλο το μήκος του λιμανιού. Ένα υπέροχο καρτ-ποστάλ ήταν ζωγραφισμένο στα μάτια του/της. Λίγα μέτρα χώριζαν το πλοίο από την αποβάθρα και έπρεπε να ετοιμάζεται για την αποβίβαση. Άνοιξε το κινητό του/της. Έψαξε τα μηνύματα, στάθηκε στο τελευταίο και διάβασε προσεκτικά: “Φτάνει στο τέλος του μήνα. Πρέπει να βιαστείς. Δεν υπάρχει πια χρόνος” Πήρε μια βαθιά ανάσα. Το είχε διαβ