Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ!



Χρόνια πολλά! Καλή χρόνια με υγεία, χαρά, ειρήνη και αγάπη!
Εύχομαι το νέο έτος να είναι χαρούμενο, δημιουργικό, ειρηνικό και γεμάτο με όμορφες εκφράσεις!
Να περάσετε όμορφα και να διασκεδάζετε το κάθε λεπτό της ημέρας!

Χρόνια πολλά σε όλους! Να είστε πάντα καλά!

Και επειδή σήμερα γιορτάζω, διότι έχω δυο ονόματα, περάστε να πάρετε το γλυκό και να πιείτε το ποτό σας!




Εύχομαι να βρεις και το φλουρί για να είναι η χρόνια σου!!!
Δες καλύτερα  τη φωτογραφία, με περισσότερη προσοχή…..!!!!!




Στην υγειά σας εκφραστικοί φίλοι! Διασκεδάστε οσο μπορειτε!


Α! και μη ξεχασω, θελω καλο ποδαρικο σημερα, με το δεξι ε;!!!!


Να ειστε καλα! Φιλακια πολλα και ομορφες ευχες σε ολους!

Σχόλια

  1. Καλή χρονιά!!!!!! Και χρόνια πολλά πολλά!!!!!! Παίρνω και το γλυκάκι μου!!! Εύχομαι Υγεία, Ευτυχία, Αγάπη, Αισιοδοξία, όμορφες Εκφραστικές στιγμές!!! :) Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα γλυκο μου πλασμα!
      σ ευχαριστω πολυ πολυ!
      ευχομαι οτι καλυτερο για τη νεα αυτη χρονια!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά Κική μου να είσαι πάντα γερή και δυνατή και ευτυχισμένη!
    Να μας αγγίζεις με τις ξεχωριστές σου εκφραστικές πορείες!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα αγαπημενη μου φιλη!
      ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου!
      ανταποδιδω εις διπλουν!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια σου πολλά Κική μου!!
    Καλή χρονιά να έχεις, γεμάτη από όσα σε ευχαριστούν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Κατερινα μου!
      ευχαριστω πολυ!
      οτι καλυτερο ευχομαι και σε σενα!
      φιαλκια πολλα!

      Διαγραφή
  4. Κικίτσα μου κοριτσάκι μου
    πολύχρονη και ευτυχισμένη!!!!!
    Η καινούργια χρονιά να σε γεμίζει
    αγάπη ομορφιά δημιουργικότητα
    και με πνεύμα φωτεινο!!!!!

    πολλά φιλιά και ευχαριστώ καλή μου για το κέρασμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα αγαπημενη μου ποιητρια!
      σ ευχαριστω ολοψυχα για ολα!
      οτι καλυτερο ευχομαι και για σενα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια σου πολλά και καλή και ευτυχισμένη χρονιά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ καλη μου φιλη!
      ανταποδιδω για οτι καλυτερο!
      φιλακιααααα

      Διαγραφή
  6. Χρονια πολλα κικη μου να εισαι παντα καλα και να εκφραζεσαι!!!!! Το ειδα το φλουρακι θα παρω και το κομματι της πιτας και ελπιζω να ειμαι τυχερη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Σοφουλινα μου!
      σ ευχαριστω πολυ για τιες ευχες!
      οτι καλυτερο ευχομαι και για σενα και την οικογενεια σου!
      φροντισα η πιτα να εχει μεσα φλουρι για ολους!
      οιποτε εισαι τυχερη!
      χιχιχι
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  7. Ευχές πολλές πολλές! Χρόνια πολλά και για τ' όνομα! Υγεία, αγάπη και χαρά! Μόνο χαρά! Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα αγαπη μου!!
      σ ευχαριστω πολυ πολυ!
      ανταποδιδω τις ομορφες ευχες σου!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά κι από δω καλή μου Κική και πολύχρονη για τη γιορτούλα σου!Καλή δύναμη και συνέχεια στο υπέροχο εκφραστικό σου ταξίδι, που μας συνεπαίρνει τόσο όμορφα!Να 'σαι πάντα καλά και να χαμογελάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ καλε μου φιλε!
      οτι καλυτερο ευχομαι και σε σενα!
      να εισια παντα καλα και να περνας ομορφα!

      Διαγραφή
  9. Α! Χρόνια σου πολλά Κικίτσα!
    Καλή χρονιά ν αέχεις!
    τρέχω να δω τι έχασα χτες με το τρέξιμο για το ρεβεγιόν!
    Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Αριστεα μου!
      ευχαριστω πολυ πολυ!
      να εισαι καλα γλυκια μου φιλη!
      φιλακια!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Κική!
    Να έχεις υγεία και τύχη!!
    Και καλή χρονιά...με το δεξί...και το αριστερό μαζί :P

    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα σερενατα μου!
      ευχαριστω πολυ!
      καλη χρονια και σε σενα!
      με υγεια και χαρα!
      φιλακιαααα

      Διαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά.
    Καλή χρονιά με υγεία
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ φιλη μου!
      καλη χρονια και σε σενα!
      με υγεια χαρα και τρελλα!
      φιλακιαααα

      Διαγραφή
  12. Xρόνια Πολλά Κική!!
    Να χαίρεσαι τη γιορτούλα σου και να περάσεις όμορφα...
    Κεράστηκα γλυκάκι και σ΄αφήνω με πολλές -πολλές ευχές για τη νέα χρονιά!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Αννιω μου!
      ευχαριστω πολυ πολυ!
      οτι καλυτερο ευχομαι και σε σενα!
      φιλακιαααααα

      Διαγραφή
  13. Κική μου αφού γιορτάζεις σηκώνω το ποτήρι με το ποτάκι και σου εύχομαι χρόνια σου πολλά να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη. Το 2014 να σου φέρει ότι επιθυμείς.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ πολυ Ελενη μου!
      οτι καλυτερο ευχομαι και σε σενα ολοψυχα!
      να εισαι παντα καλα!
      φιλακιααααα

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία και ό,τι άλλο επιθυμείς! :)

    Ευχαριστούμε για το κέρασμα, μου πήρε λίγα δευτερόλεπτα αλλά το είδα το φλουρί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σαι καλα καλε μου φιλε!
      οτι καλυτερο ευχομαι και εγω σε σενα με τη σειρα μου!
      να περνας ομορφα!
      φιλακια!

      Διαγραφή
  15. Σου ευχομαι τα καλυτερα αυτή τη χρονιά και να πραγματοποιηθούν τα όνειρα και οι στόχοι σου . Ευτυχισμένο το 2014 σε ότι ελπίζεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω παρα πολυ Ζηνα μου!
      ευχαριστω και ανταποδιδω τις ομορφες ευχες σου για οτι καλυτερο!
      φιλακιααααα

      Διαγραφή
  16. Χρόνια σου πολλά καλή μου έκφραση!!!
    Να χαίρεσαι την γιορτή σου!! Πάντα τυχερή κι ευτυχισμένη!!
    Να έχεις ένα πολύ αισιόδοξο, δημιουργικό κι εκφραστικό 2014!!!
    Α!! Πέτυχα και το φλουράκι της πίτας σου!!! Χαχαχαχα!!
    Φιλάκια πολλά πολλά καλή μου!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα καλη μου φιλη!
      ευχαριστω πολυ πολυ για τις ευχες σου!
      να εισαι παντα καλα και ευτυχισμενη!
      συγχαρητηρια για το φλουρακι! χιχιχ
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά καλά κι ευτυχισμένα.
    Μια καλή αρχή για τα καλύτερα που θα έρθουν
    ας είναι η σημερινή μέρα για σένα.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστψω πολυ πολυ Φλωρα μου!
      ευχομαι οτι καλυτερο και σε σενα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια Πολλά καλή χρονιά και από μένα ,υγεία σε εσένα και τους δικούς σου ανθρώπους .Ο νέος χρόνος να σου φέρει ότι σου στέρησε ο παλιός .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ Κατερινακι!
      ευχομαι οτι καλυτερο και σε σενα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  19. Καλη χρονια με υγεια και πολλα χαμογελα,χρονια πολλα και για τη γιορτη σου,φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ καλη μου φιλη!
      να εισαι παντα καλα!
      οτι καλυτερο ευχομαι ολοψυχα!
      φιλακιαααα

      Διαγραφή
  20. Χρόνια σου πολλά, Κική μου! 'Ο,τι επιθυμείς!!!
    Καλή χρονιά, με υγεία και χαρά για σένα και τους αγαπημένους σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ καλη μου φιλη!
      να εισαι παντα καλα!
      ανταποδιδω για οτι καλυτερο!
      φιλακιααααααα

      Διαγραφή
  21. Καλή χρονιά και χρόνια πολλά Κικίτσα μου!!!!
    Σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλα σου τα όνειρα το 2014!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω παρα πολυ Ρενα μου!
      καλη χρονια και σε σενα!
      οτι καλυτερο ευχομαι ολοψυχα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  22. Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη και ότι επιθυμείς
    ευχαριστούμε για το κεραστικό σου
    δεν είμαι του ποτού αλλα ευχαριστως θα πάρω από τη βασιλόπιττα
    βρήκες και τα λεφτά, άντε θα ειναι τυχερή χρονιά για σένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα δελφινακι μου!
      καλη χρονια και σε σενα!
      με υγεια και χαρα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  23. χρόνια πολλά για την ονομαστική σου γιορτή
    οι αγιοι σου να σε προστατεύουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ δελφινακι μου!
      οτι καλυτερο ευχομαι και σε σενα!
      μακιαααααα

      Διαγραφή
  24. Καλή και εκφραστική Χρονιά Κική μου , να χαίρεσαι την γιορτή σου και από σήμερα καλά και σταθερά βήματα για όλο το χρόνο
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω παρα πολυ Νικολ μου!
      ευχαριστω για ολα!
      ευχομαι ολοψυχα για σενα οτι καλυτερο!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  25. Καλή χρονιά να έχεις Κική μου, γεμάτη έκφραση, δημιουργία και έμπνευση!
    Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σου!
    Σ' ευχαριστώ πολύ για όσα μου χάρισες τη χρονιά που πέρασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οοοο Μαρακι γλυκο εγω σ ευχαριστω για οσα μου χαρησες!!!
      ευχομαι ολοψυχα οτι καλυτερο! υγεια χαρα αγαπη και οτι αλλο επιθυμεις!
      ευχαριστω για ολα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  26. Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και ο,τι καλύτερο στη ζωή σου!
    Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου, γεμάτα χαμόγελα και χαρούμενες μέρες!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ πολυ φιλη μου!
      ευχομαι οτι καλυτερο και σε σενα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  27. Καλή Χρονιά και χρόνια πολλά ! .. Με υγεία και αγάπη! Και καλύτερες μέρες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ πολυ!
      καλη χρονια και σε σας!
      οτι καλυτερο ευχομαι ολοψυχα!

      Διαγραφή
  28. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα για τη γιορτή σου , Κική μου !!!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με ΥΓΕΙΑ , ΧΑΡΑ , ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΌΤΗΤΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω [πολυ καλη μου φιλη!
      οτι καλυτερο ευχομαι και σε σενα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  29. Τις ευχές μου για Καλή Χρονιά!
    Το βρήκα,το βρήκα(το φλουρί καλέ)!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συγχαρητηρια που βρηκες το φλουρακι φιλη μου! χιχιχ
      παντα καλοτυχη να εισαι!

      ευχαριστω πολυ! καλη χρονια και σε σενα! με υγεια και χαρα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  30. Χρόνια σου πολλά και καλή χρονιά.με υγεία, αγάπη,ευτυχία και πολλή πολλή εκφραστικότητα.Φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα!
      ευχαριστω πολυ πολυ!
      ευχομαι οτι καλυτερο και για σενα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  31. Καλή χρονιά, Κική μου!!!
    Υγεία, κέφι και όνειρα πασπαλισμένα με χρυσόσκονη!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα!!!
      ευχαριστω πολυ!
      ευχομαι οτι καλυτερο και σε εσας!
      να ειστε παντα καλα!
      φιλακιαααααααα

      Διαγραφή
  32. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ με ΥΓΕΙΑ Κικούλα μου! Κάθε επιτυχία κι ευτυχία σου εύχομαι ολόψυχα για τη γιορτούλα σου! Το γλυκάκι σου φίλη μου, εκτός από ομορφιά, ήταν πασπαλισμένο μ' εκφραστική αγάπη και το ποτό σου εκτός από το χρυσαφένιο του χρώμα, μας έδωσε μια εύφορη διάθεση! Τα γεύτηκα όλα! Καλή Χρονιά, Κικούλα μου, με δυναμική Έκφραση Αγάπης, Δημιουργίας και Γόνιμων Προσωπικών Επιτυχιών! Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινουλα μου τι ομορφο το σχολιο σου!!!
      Ευχαριστω τοσο μα τοσο πολυ!
      Εισαι εκπληκτικη! θελω να το πω αυτο!
      ευχαριστω για ολα!
      ευχομαι οτι καλυτερο για τη νεα χρονια!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  33. Καλή Χρονιά Κική μου με υγεία και χαρά! :)
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ Ελευθερια μου!
      οτι καλυτερο ευχομαι και για σενα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  34. πολυχρονη κικη μου!παντα ευτυχισμενη!χρονια καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ καλη μου φιλη!
      ευχομαι οτι καλυτερο και για σενα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  35. καλημερα καλη μου φιλη!
    ευχαριστω πολυ πολυ!
    οτι καλυτερο ευχομαι και σε σενα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να