Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΓΑΛΗΝΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα!
Όμορφη μέρα ε;
Σε παραπέμπει να χαμογελάσεις!

Φίλοι δε μπορώ να σας κρυφτώ, νοιώθω μια άγουρη, πρωτόγνωρη ίσως χαρά που θέλω να τη μοιραστώ μαζί σας.

Όσοι από εσάς με παρακολουθείτε τακτικά ξέρετε πως μου αρέσει να εκφράζομαι γραπτώς αλλά υπάρχει ένα είδος που δε μπορώ με τίποτα να αγγίξω και δεν έχω κάνει ποτέ καμιά ολοκληρωμένη απόπειρα επάνω στο συγκεκριμένο είδος.
Αναφέρομαι φυσικά στη ποίηση, που για μένα είναι κάτι πολύ μεγαλειώδης, αρκετά δύσκολο και γενικά εχει πολλές παγίδες, όπως το να μοιάζει παιδική, να είναι ακαταλαβίστικη, να μη υπάρχει ποικιλία λέξεων, κτλ. κτλ

Είναι ένα ειδος που αγαπώ να διαβάζω ή μαλλον για να είμαι πιο σωστή, προσπαθώ να διαβάζω και να κατανοώ όσα υποστηρίζει ο εκάστοτε ποιητής αλλά ποτέ μα ποτέ δεν είχα επιχειρήσει να κάνω κάτι αντίστοιχο, σαν την απόπειρα που κάνω για πρώτη φορά σήμερα δηλαδή.

Θες  από φόβο, από προκατάληψη, ακόμη κι από ντροπή δεν είχα προσπαθήσει ποτέ να ασχοληθώ έστω και λίγο μαζί της. Βασικά ίσως να μην είχα νοιώσει αυτή την ανάγκη αλλα και πάλι δεν εχει σημασία.

Σημασία εχει πως σήμερα φίλοι θέλησα να προσπαθήσω να γράψω κάτι για το διαγωνισμό ποίησης με θέμα τη Γαλήνη που εχει διοργανώσει το αγαπητό μας Δελφινάκι.
 
Για να είμαι ειλικρινής από εχθές κάτι μέσα μου μου έλεγε θα γράψεις ή μαλλον θα προσπαθήσεις να γράψεις αλλα εγω επέμενα πως όχι, σήμερα ανέλαβε αυτό και με έπεισε να γράψω.

Καλό κακό, δε ξέρω.
Δε ξέρω καν αν μπορεί να θεωρηθεί ως ποίημα
Ξέρω όμως πως εγω αισθάνομαι όμορφα και κάπως έτσι: http://ekfrastite.blogspot.gr/2013/09/blog-post_3916.html
Και γενικώς θέλω να το μοιραστώ μαζί σας, να ακούσω την αντικειμενική σας γνώμη και εννοείτε πως δε θέλω επιείκεια ή κάτι αντίστοιχο, θέλω αντικειμενικότητα και μονο αυτή.
Δηλαδή και ποίημα να μην είναι να μου το πείτε. Για τα δικά μου δεδομένα είναι , για τα δικά σας δε ξέρω. :)

Λοιπόν φίλοι σας αφήνω να το διαβάσετε και στο τέλος έχω ακόμη κάτι να σας πω σχετικά με τη Γαλήνη.



ΓΑΛΗΝΗ.


Ψάχνω να σε βρω γαλήνη, μα όλο μ’ αποφεύγεις.
Γαλήνη!


Ψάχνω σε λόγγους, σε κοιλάδες, σε βουνά.
ψάχνω σε κάμπους, σε πεδιάδες, σε λιβάδια
Μα μήτε εκεί σε βρίσκω,
Γαλήνη!


Ψάχνω σε θάλασσες, σε ωκεανούς,
Ψάχνω σε λίμνες, σε ποτάμια μακρινά
Μα μήτε εκεί σε βρίσκω,
Γαλήνη!


Ψάχνω σε σπίτια, σε πολυκατοικίες
σε ερείπια, σε τούβλα γκρεμιστά,
σε ξεχασμένους τόπους, μα μήτε εκεί σε βρίσκω,
Γαλήνη!


Αλαφιασμένη διανύω δρόμους, στενά, οδούς
Μα πάντα σε αδιέξοδο καταλήγω,
Γαλήνη!


Ψάχνω να σε βρω γαλήνη, μα όλο μ’ αποφεύγεις.
Γαλήνη!


Κουράστηκα να σε αναζητώ,
κουράστηκα να χάνω στο κρυφτό σου
μια γωνιά θέλω να αποκοιμηθώ κι ας
ηταν να ξυπνήσω στο προσκέφαλό σου.
Γαλήνη!


Η κούραση κυριεύει το κορμί,
ο φόβος πως δε θα ρθεις αγκαλιάζει τη ψυχή μου.
Τα μάτια κλείνουν να σε ονειρευτούν,
Να λυτρωθεί η ψυχή μου.
Κι όταν ξυπνήσω ας είσαι εκεί,
να με πάρεις να βαδίσουμε μαζί.
Γαλήνη!


Στη μεθυστική του ύπνου παραζάλη,
τα βλέφαρα ανοίγω και σα βροχή
χρυσόσκονη στο χώρο μου εισβάλει.


Μια όμορφη, αέρινη οπτασία
στέκεται μπροστά μου.
Μου μοιάζει, δε μου μοιάζει
δε μπορώ να καταλάβω.


Με πλησιάζει, με κοιτά,
στα μάτια με φωτίζει.
και σα φως από τη σκιά
μέσα μου αναβλύζει.


Μια φλόγα καίει τα σωθικά
μα ξάφνου δροσιά ξεχύνει
Μια ευωδία αποπνέει βιαστικά
και σα προβολέας
που χάλασε ξαφνικά
όλο το φως που υπήρχε, σβήνει.


Μένω στη γωνιά μου δυο λεπτά
και ξάφνου νοιώθω την ανάγκη
να φύγω μακριά.


Θέλω να πετάξω να χαθώ,
να νοιώσω σαν αερικό.
Ίσως έτσι να σε βρω,
Γαλήνη!


Ψάχνω να σε βρω γαλήνη, μα όλο μ’ αποφεύγεις.
Γαλήνη!


Ακόμη κι όταν έρχεσαι
θα ναι για λίγο μόνο
Γαλήνη!


Γιατί;
Γαλήνη!
 


Αυτό ηταν!
Ελπίζω να σας άρεσε!
Θα περιμένω τα σχόλια σας γιατί θα είναι σημαντικά για μένα. Δηλαδή πάντα είναι και θα είναι σημαντικά για μένα αλλά αυτή τη φορά τα περιμένω με λίγο παραπάνω αγωνία και ανυπομονησία.

Πριν σας αποχαιρετήσω φίλοι, θα ήθελα να πω ότι ίσως η λέξη Γαλήνη από μόνη της με ώθησε να προσπαθήσω για το ποίημα. Είναι τοσο όμορφη λέξη που λογικό να σου δίνει εμπνεύσεις, ιδέες και όλα τα συναφή.

Για να είμαι ειλικρινής σκέφτηκα να γράψω για τη Γαλήνη με το τρόπο που αναλύω κάτι ως συνήθως αλλά τελικά χαιρομαι που δεν το εκανα γιατί το σημαντικότερο είναι να προσπαθείς για να μαθαίνεις και όχι να προσπαθείς για να γίνεις καλύτερος/καλύτερη.

Κάποια στιγμή όμως μπορεί να γράψω κανα δοκίμιο για τη Γαλήνη. Θα δούμε…

Α, ήθελα επίσης να πω ότι είθιστε να λένε πως πρέπει να συγχωρούμε τους άλλους για να έχουμε Γαλήνη. Συγχωρούμε τους άλλους για να έχουμε Γαλήνη ακόμη και όταν δεν μας εχουν ζητήσει οι ίδιοι να το κάνουμε. Συγχωρούμε δηλαδή για να νιώσουμε εμείς καλα ακόμη κι όταν οι άλλοι εχουν αντίθετη άποψη, διότι για να μη ζητάει ο άλλος συγνώμη σημαίνει πως πιστεύει ότι εχει πράξει ορθά.

Ξέρετε τι πιστεύω;
Ότι τη Γαλήνη τη προσφέρουμε εμεις στον άλλον όταν τον συγχωρούμε εφόσον μας εχει ζητηθεί αλλά τη δική μας Γαλήνη τη προσφέρουμε στον εαυτό μας συγχωρόντας μας για όσα του κάναμε και για όσα επιτρέψαμε στους άλλους να μας κάνουν.

Έτσι η Γαληνη επέρχεται κάπως πιο εύκολα!
Τη χαρίζουμε στον εαυτό μας αλλα επιτρέπουμε και στους άλλους να μας τη χαρίσουν για όσα φταίξαμε!

Γιατί οι άνθρωποι φταίμε! Δε φταίνε οι άλλοι πάντα! Έτσι δεν είναι; Είθιστε να βλέπουμε τα λάθη των άλλων μα τα δικά μας ποτέ.

Βασικά θα πάω αλλού τωρα το θέμα και δε θέλω γιατί για τη Γαλήνη μπορούμε να πούμε τόσα πολλά και να αναλύσουμε πολλούς τρόπους που επέρχεται στις ψυχές μας.

Ίσως να γίνει στο μέλλον, σε κάποιο ανάλογο ποστ…

Λοιπόν, ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και γενικώς ευχαριστώ για όλα!

Όμορφη μέρα και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

Να είστε πάντα καλα και να περνάτε όμορφα!



Σχόλια

  1. Eκφρασούλα μου , τι όμορφο ποίημα ειναι τούτο; τι όμορφα λόγια...το αγάπησα πολύ..όπως και όλες τις άλλες συμμετοχές / ποιήματα τα αγάπησα όλα... ουτε εγω ιδεα απο ποίηση δεν ασχολήθηκα ποτε΄μη νομίζεις...η καθεμια όπως το αντιλαμβάνεται οτι της βγει και γράψει αυτό ειναι το όμορφο και το ωραίο....ευχαριστώ πολύ που αφιέρωσες χρονο να σκεφτείς και να γράψεις αφού λες εινια η πρωτη σου φορά (και να μη το ελεγες ούτε που το καταλαβαίνετε) καλή επιτυχία σου εύχομαι
    καλό υπόλοιπο ημέρας κ καλό σαβ/κο
    δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα δελφινακι μου!
      χαιρομαι που σου αρεσε!
      ειλικρινα χαιρομαι πολυ!
      περιμενω με ανυπομονησια το πρωτο σχολιο.
      χαιρομαι που ειναι τοσο θετικο!

      ευχαριστω παρα πολυ που με το διαγωνισμο σου μου εδωσες την ευκαιρια να γραψω!

      καλο σκ και σε σενα γλυκια μου!
      να περνας ομορφα!
      φιλακια πολλα πολλα! <3

      Διαγραφή
    2. την νοιώθω την ανυπομονησία σου :)
      ξέχασα πριν να πω ότι μου άρεσε που έβαλες ανάμεσα στα λόγια και την αγαπημενη μου θάλασσα

      Διαγραφή
    3. ναι προσπαθησα να πιαστω με πολλα απο τα στοιχεια της φυσης! :)
      χιχιχι!

      δελφινακι σου εστειλα το λινκ, πρεπει να σου στειλω και το ποιημα, χρειαζεται κατι αλλο;

      Διαγραφή
    4. ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΒΡΗΚΕΣ ΤΗ ΓΑΛΗΝΗ (ΣΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ) Ή ΟΧΙ;
      ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
      :)
      ΝΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ ΤΟ ΛΙΝΚ , ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ
      ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΕΓΩ ΝΑ ΚΑΝΩ COPY ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΟΥ
      (ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ COPY ΣΤΟ ΒLOG ΣΟΥ, ΕΤΣΙ);

      Διαγραφή
    5. οχι δελφινακι μου δε μπορεις.
      επειδη ειχα ενα θεματακι παλαιοτερο που μου επαιρναν τα κειμενα διχως να με ρωτησουν και χωρις αναφορα πηγης μου εβαλε ενας φιλος μου γκατζετ να μη τα παιρνουν ελευθερα. θα στο στειλω ομως εγω. ειναι πανευκολο για μενα. ερχομαι να στο βαλω στα σχολια σου και μετα μπορεις να το παρεις.
      φιλακιαααα


      ααααα στο ποιημα μου τη γαληνη τη βρηκα αλλα ηταν για λιγο μονο. διαβασε το ξανα και θα καταλαβεις.

      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
    6. ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΣΤΟ ΕΜΑΙΛ ΜΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
      ΠΡΟΤΙΜΩ ΕΚΕΙ
      ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ :)

      Διαγραφή
    7. στο στειλα στο φεισ αλλα δεν βρηκε καλα.
      θα στο στειλω στο μαιλ.
      οκ
      φιλακια!

      Διαγραφή
  2. Κοίτα, όμορφη η ποιητική σου δημιουργία, αλλά παραδέξου το:
    Αντί για Γαλήνη, ήθελες να γράψεις... Γιάννα, έτσι δεν είναι???
    ;-)
    Φιλάκια, Κική μου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    Και καλή επιτυχία με τη συμμετοχή σου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα
      ελα ρε συ δεν επρεπε να το πεις αυτο.
      ηθελα να το κρατησω κρυφω!
      αμαν, με ανακαλυψες!
      οκ το παραδεχομαι!
      Γιαννα ηθελα να γραψω!
      ευχαριστημενη;
      χαχαχαχα

      ευχαριστω πολυ αγαπη!
      καλο σκ και σε σενα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  3. κικη μου ειναι πολυ πολυ ομορφο!ενας τοσο εκφραστικος ανθρωπος δεν πρεπει να φοβαται να δοκιμαζει.πολυ καλα εκανες και τολμηαες,σε δικαιωσε το αποτελεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πεταλουδιτσα μου γλυκια σ ευχαριστω τοσο μα τοσο πολυ!
      ευχαριστω μεσα απο τη καρδια μου!
      να εισαι παντα καλα γλυκια μου φιλη!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  4. Αγαπημενη μου και γλυκια Εκφρασουλα καταρχην να πω οτι δεν εχω ιδεα απο ποιηση αλλα μπορω ωστοσο να διακρινω αν κατι μου αρεση. Ηλεξη ΓΑΛΗΝΗ απο μονη της με ηρεμει τα λογια που εγραψες ο τροπος που τα εγραψες με εκαναν να εστανθω υπεροχα.Ειναι ενα ΥΠΕΡΟΧΟ και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ποιημα που μου αρεσε παρα παρα πολυ.Να μην εχης ενδιασμους για αυτα που γραφεις και να προσπαθης να τολμας γιατι η προσπαθεια μετραει και αυτο εχει σημασια.εχης ενα αστιρευτο ταλεντο που ζηλευω παντα καλοπροεραιτα!!! εισαι ενα αστερι που σε λιγο καιρο οσο το δυνατον γρηγοροτερα ευχομαι να λαμψη ακομα περισσοτερο. Σε φιλω γλυκα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι ομορφα τα λογια σου Σοφουλινα μου!
      Ευχαριστω παρα μα παρα πολυ!
      Σ ευχαριστω μεσα απο τη καρδια μου!
      Εισαι παντα τοσο καλη και τρυφερη μαζι μου!
      Χαιρομαι ιδιαιτερα που σου αρεσε και κυριως που σε εκανε να αισθανθεις ομορφα! Το κυριοτερο για μενα!

      Δε ξερω αν ειμαι αστερι αλλα ευχομαι να μην ειμαι μετεωριτης! χαχαχαχα

      πλακα κανω, αγαπω το χιουμορ και τον αυτοσαρκασμο!

      σ ευχαριστω πολυ για τις ομορφες ευχες σου!
      μακαρι να πανε κατ ευχην τα πραγματα και για μενα αλλα και για ολους εσας!


      φιλακια πολλα πολλα αγαπη μου! να περνας ομορφα!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα!!!
    Για μένα προσωπικά, σημασία δεν έχει αν είναι τεχνικά άρτιο το ποίημα ή αν θα το δουν κάποιοι κριτικοί λογοτεχνίας και θα ενθουσιαστούν...
    για μένα σημασία έχει, ένα ποίημα να μιλήσει στην ψυχή μου... και το δικό σου μίλησε... μ'άγγιξε...
    Καλώς ήρθες λοιπόν στο μαγικό κόσμο της ποίησης!!!

    Υ.Γ. Όχι... εγώ δεν έχω γράψει ποτέ μου ούτε στίχο... είναι κάτι που δεν το 'χω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νεα μου φιλη καλως ηρθες στο μπλοκ μου!
      Σ ευχαριστω παρα πολυ καλη μου φιλη για το σχολιο σου!
      Και εγω δε ξερω πολλα απο ποιηματα αλλα σιγουρα το δικο μου δεν ειναια αρτιο τεχνικα αλλα για μενα αυτο ειναι δευτερευον. Οπως ειπες και εσυ για μενα σημασια εχει να αγγιξει ολους εσας και εμενα μαζι.
      Χαιρομαι που τα καταφερα!

      Να εισαι παντα καλα καλη μου φιλη!
      Να εχεις ενα τελειο σκ!
      Φιλακιαααα

      Διαγραφή
  6. Κική μου, ΚΑΛΗΜΕΡΑ! Πρώτον, μπράβο, μπράβο.... να συνεχίσεις με την ποίηση, το έχεις και αυτό! Εγώ πριν ξεκινήσω με την συγγραφή, εκεί στα 13 μου έγραφα ποίηση...

    Δεύτερον, η λέξη "γαλήνη" είναι τόσο όμορφη (από τις πιο όμορφες λέξεις) γιαί τελικά όλοι μα ςαυτή ψάχνουμε! Εγώ τουλάχιστον, γι' αυτή προσπαθώ και παλέυω!

    Θέλουμε κι αλλα ποιήματα από εσένα! Σου στέλνω τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Μαρια μου!
      Ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια!
      Θα ηθελα να δω και κατι δικο σου επανω στη ποιηση!
      Θα ηταν χαρα για μενα!
      Σε πιστευω!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  7. η ποίηση είναι προσωπική έκφραση του καθενός και 'απαξ και εκφραζει τα σύναισθήματά σου δε θα επρεπε να ντρεπεσαι .....λίγοι μπορούν να εκφραστούν με την ποίηση και φυσικά υπάρχουν πολλά ρεύματα...
    πολύ καλή η προσπάθειά σου ,μου άσεσαν περισσότερο οι τελευταίες στροφες ,οι πρωτες 3 θα μπορουσαν να γινουν μία,αφού ζήτησες τη γνώμη μου χαχαχαχα ....μην πτοείσαι ,να συνεχίσεις όπως εσύ νιώθεις!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Νασια μου!
      Εδωσες θαρρω μια απο τις ωραιοτερες ερμηνειες για τη ποιηση!
      Ευχαριστω πολυ για ολα!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  8. Το'χω δηλώσει επανηλειμένως ότι δεν το'χω με την ποίηση...
    Ωστόσο επειδή ως κριαράκι μου αρέσουνε οι προκλήσεις τρώω και γω τα μούτρα μου κατα καιρούς με διάφορες προσπάθειες που κατά περίεργο τρόπο αρέσουνε κιόλας! (αυτό είναι το πιο τρελλό!!)
    Μου άρεσε η γαλήνη σου γιατί στο τέλος ο τίτλος μου επέφερε αυτό το συναίσθημα. Να το ξαναπροσπαθήσεις... είσαι σε καλό δρόμο Κικίτσα! :)
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιακαδιτσα μου το οτι στο τελος επεφερε στη καρδια σου το ποιημα γαληνη ειναι το καλυτερο δωρο και σχολιο γοα μενα.
      χαρηκα παρα πολυ!
      σ ευχαριστω πολυ!
      και αφου σου αρεσουνε οι προσπαθειες σου να τησ συνεχισεις!
      μονο χαρα μας δινουν αυτες οι τουμπες.
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  9. Δεν το έχω με το γράψιμο και με την ποίηση ακόμα χειρότερα.... ξέρω όμως πως όταν διαβάζω κάτι θέλω να με αγγίζει να μου δημιουργεί συναισθήματα και το ποίημα σου πραγματικά με άγγιξε!!!! Συνέχισε και εμείς θα είμαστε εδώ για να σε ενθαρρύνουμε!!!!!!!!! Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω ποδηλατισσα μου για τα καλα σου λογια.
      Το σημαντικοτερο για μενα ειναι αν αγγιζουν οσα γραφω.
      χαιρομαι που μου το ειπες.
      φιλακια πολλα αγαπη!

      Διαγραφή
  10. Κική μου μπράβο!!!!
    Σαν πρωτόλειο το βρήκα
    αρκετα συμπυκνωμένο
    και εννοιολογικά αυτάρκες!
    Ίσως μόνο να χρησιμοποιούσες
    λίγο παραπάνω την αλληγορία
    και τον συμβολισμό...αλλά και πάλι
    είμαι πολύ θετική στο δημιούργημά σου

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου καλημερα!
      Το σχολιο σου ιδιαιτερα τιμητικο για μενα!
      Με χαροποιησες ιδιαιτερα!
      Ευχαριστω παρα πολυ!
      Να εισαι παντα καλα!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφο το ποίημά σου γλυκειά μου έκφραση!! Καλή επιτυχία με τον διαγωνισμό και σε εσένα!! Η λέξη από μόνη της όντως σε ωθεί να χαλαρώσεις και να δημιουργήσεις!!
    Με τις κριτικές ποτέ δεν τα πήγαινα καλά, να πω την γνώμη μου μόνο ναι! Είναι υπέροχο το νόημα και φαίνεται αυτή η αγωνιώδης αναζήτηση της γαλήνης που γυρεύεις!!
    Ισως αν ήθελες κι εσύ να πειραματιστείς μήπως να συνέχιζες στο τέλος κάθε στροφής τη λέξη γαλήνη γιατί σε κάποιες δεν την έχεις!! Αν αυτό έτσι σε εξυπηρετεί άστο όπως έχει!!! Εξάλλου μπορεί να ακούσεις χιλιάδες απόψεις, ήμαστε όλοι τόσο διαφορετικοί!!! Σημασία έχει που μέσα σου ένιωσες την ανάγκη να το κάνεις κι αυτό είναι θαυμάσιο από μόνο του!!
    Σε φιλώ γλυκειά μου κι εύχομαι καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Μαριλενα μου!
      Εννοειτε πως θελω τη γνωμη σου. Γνωμη αλλωστε ζητησα οχι κριτικη.
      Θελω να σε ευχαριστησω ιδιαιτερα για τα καλα σου λογια μα και για τις συμβουλες σου.
      Να εισαι παντα καλα! Και περιμενω συντομα αναρτηση σου!
      Μου εχεις λειψει πολυ!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  12. Η πρώτη σου προσπάθεια δείχνει πως έχεις μέλλον... συνέχισε! Μου άρεσε το ποίημά σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Ελλη μου!
      να εισαι καλα γλυκια μου!
      χαρηκα ιδιαιτερα!
      μακια

      Διαγραφή
  13. Πολύ καλή η πρώτη σου προσπάθεια και με εξαιρετικό θέμα!
    Πολύ όμορφο, και πραγματικά νιώθω ότι βγάζει ψυχή!
    Τα συγχαρητήρια μου Κική μου και εύχομαι από καρδιάς να είσαι γεμάτη έμπνευση σε όλη σου τη συνέχεια!
    Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια Αμυ μου!
      Με τιμας και με συγκινεις αφανταστα!
      Ανταποδιδω για οτι καλυτερο τη ομορφη ευχη σου!
      Φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  14. Ακριβώς αυτό που σου είπε η Νασια από πάνω θα σου έλεγα Κική μου...η ποίηση ειναι η έκφραση του κάθε ενός που γράφει .. είναι η σκέψη του .. είναι το συναίσθημα που εκείνη την ώρα εκφράζει.. είναι η ψυχή του.. και ίσως να θέλει ενα σκούντημα ..να βγεί στην επιφάνεια και εσύ αυτό το κίνητρο το είχες.. και έκανες ενα πολύ όμορφο ξεκίνημα .. αυτή είναι η δική μου γνώμη ... αλλα πιο περιστατωμένα θα σου το πουν φίλες που έχουν άποψη επάνω στο θέμα .. μέσα από την κουλτούρα η την απλότητα η ποίηση είναι αγαπημένη...θα την αγαπήσεις σίγουρα..φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδενια μου ενα εχω να πω!
      Εισαι ενα σμαραγδι!
      Ονομα και πραγμα που λενε!
      Με συγκινεις!
      Ευχαριστω παρα πολυ!
      Να εισαι καλα!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!

      Διαγραφή
  15. Κικη μου εγραψες ενα πολυ ομορφο ποιημα τελικα και η ουσια των οσων λες με εκφραζει απολυτα εκφρασουλα μου ! αυτα που αναλύεις στο τελος για το πως συγχωρουμε , αν εχουμε τη δυναμη να το κανουμε οτι ετσι χαριζουμε τη Γαληνη στον εαυτο μας ποσο δικιο εχεις.....φιλακια και μπραβο σου απου το τολμησες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω αγαπημενη μου Μαιρη!
      Ευχαριστω για ολα!
      Να εισαι καλα αγαπη μου!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!

      Διαγραφή
  16. Κικίτσα μου καλή χρονιά!Χάθηκα αρκετό καιρό από τα δρώμενα αλλά γυρνώντας είδα πράματα και θάματα!Κακώς που δεν είχες ξαναδοκιμάσει να γράψεις ποίηση γιατί το χεις!Με άγγιξες σου λέω,με έκανες να αισθανθώ τη γαλήνη σου ως το κόκκαλο!Ο τολμών νικά λοιπόν γιαυτό κιπ ον!Σε φιλώ και σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου για τον καινούργιο χρόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιραντουλα μου καλημερα!
      Ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια.
      Το να σας αγγιζω ειναι το σημαντικοτερο για μενα!
      Να εισαι παντα καλα γλυκια μου κοπελα!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  17. Μου άρεσε πάρα πολύ Κική μου!
    Να το συνεχίσεις!
    Οταν βγαίνει κάτι από μέσα σου και είναι αληθινό πάντα είναι όμορφο και αρέσει και στους άλλους!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ιδιο πιστευω και εγω γενικως για τη ζωη μας Ελενακι μου.
      Να εισαι καλα γλυκια μου φιλη!
      Ευχαριστωωωω!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  18. μου άρεσε! κοιτα την απολυτη γαληνη μονο στην άλλη ζωη θα τη βρούμε
    όσο ζούμε η γαληνη θα είναι σα την ευτυχια
    λίγη ακριβή και θα κρατάει λίγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα καλε μου φιλε!
      Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου!
      Ευχαριστω για την επισκεψη και το σχολιο!
      Να εισαι καλα!

      Διαγραφή
  19. Ωραίο το ποίημα Κική μου! Δεν είμαι ειδικός όμως μου αρέσει και το θέμα! Πράγματι πιστεύω πως η γαλήνη πηγάζει από μέσα μας όταν αγαπάμε τον εαυτό μας και δεν επιτρέπουμε στους άλλους να μας τη "χαλάνε". Τόσο απλά! Είναι πιο ευκολο αν απλά αγαπάμε τον εαυτό μας!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η πρώτη προσπάθεια είναι πάντα ξεχωριστή. Και σημασία δεν έχει η γνώμη των άλλων αλλά πως ένιωσες εσύ.
    Πάντα ενθαρρύνω τη δημιουργία . Και δεν κρίνω τη σκέψη και την ευαισθησία των άλλων γιατί ξέρω από πρώτο χέρι πόσο έχει βασανίσει ο καθένας μας τις λέξεις του για να γράψει.
    Επειδή ζητάς αντικειμενικά την άποψη μας να σου πω ότι μεμονωμένα στίχοι σου ήταν άκρως ποιητικοί και υπέροχοι. Απέφυγε τη μεγάλη έκταση στις αρχές για .να μπορείς να χειρίζεσαι τις σκέψεις σου και να μην χάνεσαι. Μόνο αυτό θα είχα να πω με πολλή αγάπη.
    Διάβαζε ποίηση και θα βρεις τα μονοπάτια σου αν το θες....
    Φιλάκια πολλά Κικίτσα μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Αριστεα μου!
      Ευχαριστω παρα μα παρα πολύ για τις συμβουλες!
      Τις εχω αναγκη για να βρω το δρομο μου!
      Εισαι πολυ καλος ανθρωπος!
      Ξεχωριστος! Με χαρισματα!
      Παντα διπλα σε ολους!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!

      Διαγραφή
  21. Δε ξέρω αν είναι ποίημα αυτό, εμένα με γέμισε εικόνες και συναισθήματα!!
    Διαβάζω πολύ αλλά όχι ποίηση!!!
    Τη Γαλήνη όμως την κατάλαβα πολύ καλα, γιατί όλοι μας την αποζητάμε αλλά πού να τη βρούμε;;
    Συνέχισε και μη διστάζεις καθόλου!!!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα μου ευχαριστω τοσο πολυ για το σχολιο σου!
      Μου εβγαλε μια χαρα και εναν ενθουσιασμο που ειχα αναγκη να εισπραξω!
      Να εισαι καλα φιλη μου!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  22. Πολυ ομορφη προσπαθεια..
    Και το περιεχομενο εξαιρετικα σημαντικο και καθημερινο...Αναζηταται απο τον καθενα μας..
    Καλη χρονια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλη μου ευχαριστω παρα πολυ!
      Να εισαι καλα!
      Καλη χρονια καισε σενα!
      Φιλακια!

      Διαγραφή
  23. Το ποίημα σου είναι πολύ όμορφο και φαίνεται σαν να βγήκε από μέσα σου εντελώς αβίαστα/
    Εγώ για να είμαι ειλικρινής δυσκολεύτηκα πολύ για να γράψω κάτι για τη γαλήνη γιατί ως φαίνεται μάλλον με επισκέπτεται σπάνια.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλωρα μου καλημερα!
      Ευχαριστω για την επισκεψη και το σχολιο!
      Η αληθεια ειναι πως βγηκε απο μεσα μου παρα πολλη αβιαστα, τοσο αβιαστα που επειτα τρομαξα.
      Μαλλον περνουσε τη φαση που κυνηγουσα τη γαληνη και δεν εγραφε το μυαλο αλλα η ψυχη.
      Δε μπορω να το χαρακτηρισω αλλιως.
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  24. Λοιπόν.. Προσωπικά δεν το έχω και πολύ με την ποίηση, να φανταστείς 2-3 φορές να έχω γράψει στη ζωή μου, η τελευταία δε προχθές επειδή με ενέπνευσε το συμπόσιο της Αριστέας (παραπάνω δεν μπορώ να πω για ευνόητους λόγους). Συνεπώς, δεν μπορώ να έχω ιδιαίτερη κρίση, πάντως μου φάνηκε αρκετά αξιόλογη η προσπάθειά σου, ειδικά το δεύτερο μισό. Επίσης να πω ότι μου άρεσαν πολύ και συμφωνώ με αυτά που έγραψες στο τέλος για τη γαλήνη.

    Καλά να περνάς Κική και καλό Σ/Κ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλε μου φιλε ευχαριστω παρα πολυ για το σχολιο σου!
      Τι σημασια εχει αν ξερεις απο ποιηση, σαμπως εγω ξερω; χαχαχ
      Χαρομαι ομως που προσπαθεις κ εσυ και εγω και ολοι μας.
      Εκφραση ειναι η εκφραση ειναι ο εαυτος μας!
      Να περνας ομορφα!
      καλο σκ ακι σε σενα!

      Διαγραφή
  25. Κική επειδή εγώ δεν τα πάω καλά ούτε καν με τον πεζό λόγο(γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε,χα,χα,χα) θα ήταν θράσος μου να κρίνω το ποίημα σου. Εγώ το μόνο που έχω να πω είναι ένα μπράβο για την διάθεση σου να καταπιαστείς και με αυτό το είδος της έκφρασης που το θεωρώ ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτητικό.
    Εγώ πάντως το διάβασα και μου άρεσε. Ελπίζω να αρέσει σε όλους τους μπλγκόφιλους σου.
    Καλή συνέχεια λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα καλη μου φιλη!
      Χαιρομαι που σου αρεσε!
      Να εισαι καλα!
      Καλο βραδυ να εχεις και να περνας ομορφα!
      Μακια!

      Διαγραφή
  26. Καλησπέρα Εκφρασούλα μου γλυκιά!πόσο με συγκίνησες που μας έκανες ανάρτηση την απόπειρά σου στην ποίηση με θέμα την γαλήνη!λοιπόν μη φοβάσαι να γράφεις έχει πολύ συναίσθημα το ποίημά σου..η γαλήνη σαν λέξη και μόνο είναι ποιητική και εσύ την εξύμνησες με τον τρόπο σου με αυτό τον γλυκούλικο απλό και ρεαλιστικό τρόπο που έχεις στο γράψιμό σου γενικά..λύνεσαι και μας βγάζεις αυτό που έχεις στην ψυχή..για μένα αυτό μετράει..τα λουλούδια που κρύβονται μέσα μας,.αν σου γράψω κάτι άλλο θα είναι υποκρισία..μόνο αλήθειες γράφω..να το θυμάσαι αυτό Κικίτσα μου..εγώ γράφω τελευταία μόνο κοινωνικο-πολιτικό στίχο..δεν μου βγαίνει κάτι άλλο γιατί ανησυχώ για την χώρα μας και το λαό της..δεν υποκρίνομαι..αυτό νιώθω..αυτό γράφω!γιαυτό σε εκτιμώ γιατί εκφράζεσαθι με όσα έχεις μέσα σου..μπράβο σου κοπελίτσα μου!!πάρα πολλά φιλάκια και την αγάπη μου σου στέλνω.!καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιτη μου δεν εχω τι να σου πω!
      Ειλικρινα ενα ευχαριστω ειναι λιγο!
      Εισαι πολλη αξιοθαυμαστος ανθρωπος!
      Καλο βραδυ να εχεις!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  27. Όμορφο το ποιημα σου , Κική μου !!!!! Μου άρεσε !!!!!
    Πολλά φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπράβο Κική μου!!!!!!! Είσαι ταλέντο!!!
    Ακόμα και να μελοποιηθούν οι στίχοι σου μπορούν!!!
    Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!! Μπράβο!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ Μαγδα μου!
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα!
      καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  29. Επειδή νομίζω πως η ποίηση δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι προϊόν κριτικής, αλλά μόνο γνήσιας έκφρασης και προσωπικής καταγραφής, θέλω μόνο να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την κατάθεσή σου. Με συγκίνησε η εκδοχή σου για τη γαλήνη, ίσως γιατί και προσωπικά θεωρώ πως σχετίζεται απόλυτα με την αρετή της συγχώρεσης. Είναι λυτρωτική και οδηγεί στους προσωπικούς μας παραδείσους. Δίχως αγκυλώσεις και συμπλέγματα.
    Κική μου στο έχω ξαναπεί. Ο τίτλος σου και μόνο (Εκφράσου), είναι ένα φιλοσοφικό αξίωμα από μόνο του. Να'σαι καλά και καλή συνέχεια στον εκφραστικό δρόμο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου με συγκινεις!
      Παντα με συγκινεις!
      ευχαριστω τοσο πολυ!
      με τιμας αφανταστα!
      καλο βραδυ να εχεις!
      και να περνας ομορφα!
      φιλακια!

      Διαγραφή
  30. Εντελώς σοβαρά σου λέω, ότι το βρήκα ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!
    Το βρήκα σπουδαίο και σου πηγαίνει πολύ αυτό το στυλ! Καλή σου επιτυχία Κικάκι μου!!!!!! Πολλά φιλιά και ξαναγράφε! Το 'χεις! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σαι καλα αδυναμια μου!
      ευχαριστω πολυ!
      καλο βραδυ!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  31. Καλή μου φίλη να γράφεις συχνότερα κι άφοβα!Η πρώτη σου απόπειρα ήταν εξαιρετική και σ' ευχαριστούμε πολύ που τη μοιράστηκες!Ό,τι κι αν κάνουμε κι εφόσον βγαίνει από μέσα μας είναι ένα θαύμα, πρώτα για μας κι ύστερα για όλους τους άλλους!Συνέχισε και μη φοβάσαι... έχεις την εκφραστικότητα... αξιοποίησέ την και στην ποίηση!Να 'σαι πάντα καλά γλυκιά μου, καλή δύναμη και συνέχεια και σ' αυτήν την προσπάθεια και χαίρομαι πολύ που ασχολείσαι με όλα τα είδη της έκφρασης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε μου φιλε!
      οπως παντα τοσο γενναιοδωρος και δοτικος μαζι μου!
      ευχαριστω ευχαριστω ευχαριστω για ολα!
      χαρα μου να σε εχω μαζι μου!
      να εισαι καλα!
      καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  32. Kαλώς σε βρήκα. Και μπαίνοντας πρώτη φορά στο χώρο σου ξαφνιάστηκα που έγραψες ότι είναι η πρώτη σου απόπειρα στην ποίηση. Ξέρεις...μπαίνοντας εδώ, πήγα μέχρι κάτω τη σελίδα σου, διάβασα πρώτα το ποίημά σου και μετά το πεζό σου λόγο. Έτσι ανεπηρέαστα θα σου πω ότι μου άρεσε. Γεμάτο εικόνες, γεμάτο συναίσθημα, σκέψεις και σοβαρή προσπάθεια. Αυτό βλέπω. Δεν μπορώ να το κρίνω όμως γιατί δεν καταπιάνομαι με ποιήματα.........αδυνατώ τελείως. Όμως θα σου πω συνέχισε.......Έχεις την ικανότητα για να γράφεις........γενικώς.
    Καλησπέρα και καλή επιτυχία εύχομαι. Καλή χρονιά επίσης!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα φιλη μου!
      Καλως ηρθες και καλως σε βρηκα και εγω!
      Το πρωτο σου σχολιο ακρως συγκινητικο!
      ΝΑ εισαι καλα!
      Ευχαριστω μεσα απο τη καρδια μου!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  33. Μερικα πραγματα ειναι μεσα μας περιμενωντας υπομονετικα να τα προσεξουμε..
    Ωραιο το ποιηματακι...καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σαι καλα!
      ευχαριστω πολυ!
      και συμφωνω στη πρωτη σου φραση!
      φιλακια πολλα!
      και καλως σε βρηκα!

      Διαγραφή
  34. Το λάθος σου Κική μου είναι που ζητάς διακαώς την επιβεβαίωση γι αυτό που έγραψες.
    Γράφε με την ψυχή σου, όπως σου έρχεται η σκέψη και μετά… ξεσκόνιζε αυτά που γράφεις και σημασία δεν έχει αν αρέσουν σε κάποιον, σημασία έχει αυτό…
    Εσένα σου αρέσει;
    Εγώ τώρα σου απαντώ στην δική σου ερώτηση με ερώτηση.
    Σου αρέσει ; σε εκφράζει ;
    Αν ναι τότε δεν έχεις ανάγκη να σου πει κανένας τίποτα για δυο λόγους… αν σου χαϊδέψει τα αυτιά και είναι λάθος θα συνεχίσει λάθος ο δρόμος … αν σου δώσει λάθος συμβουλές θα συνεχίσεις πάλι λάθος.
    Αν είναι να ασχοληθείς πάντως με ποίηση θα πρέπει να διαβάσεις και πολύ ποίηση, μόνο αυτό μπορώ να πω…
    Τα φιλιά μου γλυκό μου ευαίσθητο κορίτσι και προχώρα μπροστά με το σπαθί σου.
    Καλή Κυριακή να έχεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα αγαπημενη μου Λεβινα.
      Αρχικα θελω να σε ευχαριστησω πολυ για το σχολιο σου. Ξερεις ποσο σε εκτιμω και οσα μου λες εχουν πολυ βαρυτητα για μενα.
      Εννοειτε πως οτι γραφω με εκφραζει, οτι κανω ελευθερα ειναι εκφραση για μενα.
      Ομως θελω να σου πω κατι. Διαφωνω σε αυτο που ειπες πως ζηταω διακαως την επιβεβαιωση για αυτα που γραφω.
      Δεν εχω την αναγκη να το κανω αυτο. Δε θα αισθανθω περισσοτερο περηφανη αν μου πουνε μπραβο, θα αισθανθω ομως χαρουμενη και ολοκληρωμενη αν μου πουνε πως αυτο που εγραψα τους αγγιξε. Το συναισθημα ειναι το παν οχι το γραπτο. Το συναισθημα δινει την ουσια.
      Να εισαι καλα λεβινακι μου!
      Καλο σκ να εχεις!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  35. Εγώ δε ξέρω και πολλά από ποίηση (εννοώ τα τεχνικά μέρη και την ανάλυση), αλλά μου αρέσει πολύ αυτό που έγραψες! Σε καταλαβαίνω απόλυτα στο σημείο που λες πως φοβόσουν να γράψεις ένα ποίημα.
    Μας τρομάζει για κάποιο λόγο η ποίηση!
    Καλή επιτυχία εύχομαι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοριτσακι μου γλυκο σ ευχαριστω παρα μα παρα πολυ!
      να εισαι καλα!
      νοιωθω πως μου δινεις απεραντη αγαπη!
      ευχαριστω πολυ!
      φιλακια!

      Διαγραφή
    2. ηθελα να συμπληρωσω πως μαλλον δε μας τρομαζει η ποιηση οσο η κριτικη που μνπορει να μας κανουν, νομιζω δηλαδη.

      φιλακια!

      Διαγραφή
  36. Αυτό που κοιτάω εγώ στην ποίηση είναι αν μου αφήνει ωραία γεύση, αν μου γεννά συναισθήματα και ποια είναι αυτά. Ποίηση = ψυχικές και συναισθηματικές δονήσεις. Οπότε σου απαντώ με πολλή ειλικρίνεια πως αυτό που διάβασα μου άρεσε πολύ. Και θα σου έλεγα ν' ασχοληθείς, γιατί το 'χεις. Κι όσο θα γράφεις και θα έρχεσαι σ' επαφή μαζί της, τότε θ' ανοίξουν κανάλια, και θα σου είναι ακόμη πιο εύκολο και θα γίνεσαι ολοένα και καλύτερη. (Και δεν σ' τα λέω αυτά με φωνή δασκάλας. Πώς θα μπορούσα, άλλωστε;! Ακόμη στην στράτα είμαι.)

    Χίλια μπράβο & καλή σου επιτυχία!!! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασακι μου, αγαπημενη μου φιλη ευχαριστω τοσο μα τοσο πολυ!
      Σα φυλαχτο κρατω τις συμβουλες σου.
      Με τιμας αφανταστα!
      Να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  37. Χαίρομαι που το τόλμησες και που είχα την τιμή να το διαβάσω...
    Μου άρεσε πολύ!!

    Α και για τη γαλήνη...δεν είναι η συγχώρεση σε αυτούς που σου έκαναν κακό που τη φέρνει, αλλά η γνώση πως εσύ δεν έχεις βλάψει κανέναν...μεταξύ άλλων πολλών βέβαια...
    Δεν με νοιάζει πάντως στο ελάχιστο αν θα βρουν γαλήνη όσοι προσπάθησαν να με καταστρέψουν...αδιαφορώ και προχωρώ...ο καθένας είναι υπεύθυνος για τη δική του γαλήνη και μόνο...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι μου δικη μου η τιμη και η χαρα να το μοιραζομαι μαζι σου!
      να εισαι καλα! φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
    2. α Μαρακι μου θα ηθελα να πω σχετικα με τη δευτερη παραγραφο του σχολιου που πως συμμεριζομαι την αποψη σου αλλα στο νου μου εχω καπως διαφορετικα τον ορισμο και τη τροπο που τη βρισκουμε.
      να εισαι καλα. φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  38. ακόμα και στα ποιήματα έχεις ταλέντο Κική!!!! εμένα μου άρεσε πολύ να ξέρεις.. δεν είμαι ειδική στα ποιήματα, ίσως η λέξη Γαλήνη να μη χρειαζόταν να αναφέρεται τόσες πολλές φορές.. :) αυτό μόνο.. θέλω ένα ποίημα να γράψεις για νεράιδες!!!! :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εβονιτακι μου καλησπερα.
      ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!
      να εισαι καλα!
      μακαρι να καυταφερω να γραψω για τις νεραιδες. σε ποιημα γιατι σε παραμυθι κατι εχω κανει.
      μπορει στο μελλον να τα καταφερω.
      να εισαι καλα.
      φιλακια πολλα φιλη!

      Διαγραφή
  39. Καλή μου Κική,
    μου άρεσε πολύ η προσπάθειά σου και το ποίημα που προέκυψε! Μπράβο, να συνεχίσεις να γράφεις και να ασχοληθείς και με την ποίηση! :))
    Το θέμα "γαλήνη" είναι εξαιρετικό και το σχολίασες ορθά! Μου άρεσαν πολύ και τα λόγια που έντυσες την ποίηση πριν και μετά, τόσο ουσιαστικά!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω περιστερακι μου για την αγκαλια και τη προτροπη που μου δινεις!
      να εισαι καλα αγαπη μου!
      καλο βραδυ να εχεις!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  40. Πάντα στις ευχές μου υπάρχει το: "Γαλήνη ψυχής", το θεωρώ πρωταρχικό στοιχείο για ευτυχία.Είναι δυνατόν να μη τα πας καλά και στη ποίηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ναι.. πολύ όμορφο..και γαλήνιο... γεια σου φίλη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να