Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΑΙ ΝΕΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.

Εκφραστικοί μου φίλοι καλημέρα.
Λίγο καθυστερημένα σας τη λέω σήμερα αλλά στη μπλοκογειτονιά υπάρχουν πολλά όμορφα πράγματα και ήθελα χρόνο να τα απολαύσω.

Για σήμερα έχω ετοιμάσει μία ανάρτηση που έχει να κάνει με ένα βραβειάκι που εχθές απονεμήθηκε στο μπλοκόσπιτό μου απο την νέα μα πολύ κοντινή μου πλεον μπλοκοφίλη Σοφία Σοφάκι που και χαρά μου έδωσε αλλά και τροφή για νέα ανάρτηση.

Σοφάκι μου ευχαριστώ πολύ! Τιμή και χαρά μου! :)

Το βραβείο είναι το εξής:




και ακολουθείτε απο τους κάτωθι κανόνες:

1. Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου
2. Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις αυτού που σου έκανε tag και να γράψεις 11 ερωτήσεις γι' αυτούς που θα κάνεις εσύ tag
3. Βράβευσε 11 άτομα
4. Ενημερώνεις τα άτομα που βράβευσες
Πάμε λοιπόν.

11 Πράγματα για τον εαυτό μου:

  1. Παρατηρώ όσο μπορώ τα πάντα γύρω μου. Παρατηρώ με την έννοια του οτι τα επεξεργάζομαι κιόλας.
  2. Μου αρεσει να περπατω αργά για να κάνω πράξη το παραπάνω και όταν για κάποιο λόγο πρέπει να βαδίσω γρήγορα αγχώνομαι και δεν απολαμβάνω τίποτα απ τη διαδρομή.
  3. Όταν ταξιδεύω θέλω οπωσδήποτε να ακούω τραγούδια.
  4. Μου αρέσει να διαβάζω και να κάνω δουλειές συντροφιά με τραγούδια ή τηλεόραση.
  5. Δε μπορώ να κρατήσω κακία, θυμό κτλ σε κανέναν μέχρι στιγμής τουλάχιστον (και εύχομαι να μη χρειαστεί ποτέ)
  6. Συνήθως ή θα μιλάω πολύ ή δε θα μιλάω καθόλου. Όταν συμβαίνει το πρώτο νοιώθω άνετα και οικεία ενώ όταν συμβαίνει το δεύτερο είναι πιθανό να σκέφτομαι κάτι άσχημο και με δυσκολία να  το κρατώ. Αν νευριάσω όμως το πετάω όπως να ναι χωρίς "συμμάζομα" και μετα το μετανιώνω.
  7. Θέλω να γελάω δυνατά και έχω την ανάγκη να συναναστρέφομαι με ανθρωπους που επίσης γελάνε αρκετά και δυνατά.
  8. Στη ζωή μου δεν αντέχω με τίποτα το προγραμματισμό. Δε τον θελω λέμε!
  9. Αγχωνομαι σχετικα ευκολα και δε μου αρεσει καθολου αυτο.
  10. Μου αρεσει να συναναστρεφομαι με διαφορετικό κόσμο αντιλήψεων, ιδεών κτλ, όχι μονο γιατί μαθαινω, οχι μονο γιατι πιστευω οτι και εκεινοι μπορουν να μαθουν κάτι απο μενα αλλά γιατι αυτός είναι ο ρόλος μας στη κοινωνία. Να αποδεχόμαστε και να συμβιώνουμε.
  11. Κανω πολλα ονειρα και η σκεψη τους μου αρκει να χαμογελω. Θελω να γινουν πραγματικότητα αλλά και να μη γίνουν μου φτάνει που μπορώ να τα αγγίξω και έτσι.

Παμε τώρα στις 11 ερωτήσεις που μου απευθύνει το Σοφάκι:
  
1)  Ποιό είναι το αγαπημένο σου βιβλίο;
Η αλήθεια είναι πως δε δένομαι με αντικείμενα. 
Ναι θα με αγγίξει μια ιστορία, θα τη μεταδώσω αν θεωρώ πως αξίζει αλλά αγαπημένο κάτι δεν το κάνω. Δε ξέρω πως θα ακουστεί αυτό αλλά κρατώ την αγάπη μου μόνο για τους ανθρώπους.
Εντάξει ένα βιβλίο μπορεί να είναι μια κατάθεση ψυχής και όχι μόνο αλλά αν δε γνωρίζω αυτόν που το έγραψε και δε κατανοω και το λόγο που το έγραψε θα το θαυμάσω, θα το προωθησω αλλά  μέχρι εκεί. Να αγαπήσω το δημιουργό του μπορώ, την ιστορία του όμως όχι. 

2) Ποιό είναι το γεγονός που σημάδεψε τη ζωή σου;
 Με τρομάζει αυτό που θα πω αλλά απο τη στιγμή που επέλεξα να απαντήσω θα το κάνω με το χέρι στη καρδιά. Το γεγονός αυτό θαρρώ πως δεν έχει έρθει ακόμη. Όυτε με την ομορφη αλλα ουτε και με την άσχημη μορφη του.

 3) Ποιός είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;
Έχω πολλούς φόβους αλλά δε τους μετραω. Βασικά τους αφήνω να κάνουν τη "δουλειά τους" και εγώ κάνω τη "δική μου".

4) Ποιος είναι ο αγαπημένος σου ήρωας;
 Οι άνθρωποι που με περιβάλλουν. Για τον εκάστοτε λόγο ο καθένας.


5) Πού θα ήθελες να περάσεις το επόμενο καλοκαίρι;
 Π.χ τετοια ονειρα δε κανω. Ειναι και προγραμματισμός αυτός και εγώ δεν τα πάω καλά μαζί του. Δε ξέρω αν θα ακουστεί μακάβριο αλλά μου αρκεί να ζω μεχρι το επομενο καλοκαιρι. Απο κει και περα τα αλλα είναι μηδαμινα για μενα.


6) Νιώθεις καλύτερα, όταν….
Διαβαζω αυτα που γραφω ενω τα εχω γραψει χωρις να τα σκεφτω. Βλεπω λιγο πιο ξεκαθαρα τη ψυχη μου και οσους τη περιβαλλουν.

7) Όταν θυμώνεις,…..
Ξεσπαω, δεν ελεγχω την παρορμητικότητά μου.


8) Υπάρχει κάποιος άνθρωπος που θα ήθελες να ευχαριστήσεις έστω και καθυστερημένα;
Τους παντες! Για μενα το ευχαριστω μου ειναι η ευγνομωσυνη μου!

9) Αν εμφανιζόταν ένα τζίνι και πραγματοποιούσε μια ευχή, αυτή θα ήταν…
 Πέρα απο την υγεία, αν είχα μια ευχή σε ένα τζίνι θα ζητούσα να εκδώσω βιβλίο. Το θέλω αρκετά.


10) Η πρώτη λέξη που σου έρχεται στο μυαλό…
 Χαίρομαι.

11) Άνοιξες blog γιατί…
Ισως γιατι επρεπε...


Οι δικες μου 11 ερωτησεις φιλοι ειναι οι εξης:
  1. Αν μιλουσες στον εαυτό σου σα να ήταν ξένος, αυτή τη στιγμή τί θα του έλεγες;
  2. Αν μπορουσες να αλλάξεις το κόσμο, με ποιες κινήσεις θα ξεκινούσες. Τρεις θα ήθελα.
  3. Αν ειχες μια "μαγικη" ικανοτητα, ποιά θα ήθελες να ήταν, γιατί και πώς θα τη χρησιμοποιούσες;
  4. Αν μπορούσες να αλλάξεις μια μέρα απο τη ζωή σου, ποιά θα ήταν αυτή;
  5. Τί σου δινει χαρα και τί στεναχώρια;
  6. Τι σε ηρεμει και τί σε ταραζει;
  7. Τί αντεχεις και τί όχι;
  8. Αν μπορουσες να φτιαξεις ενα εργο στην Ελλαδα, ποιό θα ήθελες να ηταν αυτό;
  9. Αν μπορουσες να κατεδαφίσεις κάποιο έργο στην Ελλάδα, ποιό θα ήθελες να ήταν αυτό;
  10. Τί θα αλλάζες πάνω σου και γιατί; (είτε χαρακτήρα είτε χαρακτηριστικό)
  11. Και τί ειναι αυτό που αγαπας επάνω σου και θέλεις να εξελίξεις.

Αυτά απο μένα φίλοι.

Τα 11 μπλοκ που βραβεύω είναι τα ακόλουθα:

  1. Σοφία Αρσενίου.
  2. ΒUTTERFLY.
  3. Συλλέγω στιγμές.
  4. Λιακάδα.
  5. Ποδηλάτισσα
  6. Ψυχής Σιωπές (Αμυ)
  7. Hengeo
  8. Έλενα Λ.
  9. Άσωτος Γιος.
  10. Σκρουτζακος
  11. Το Συριανό κορίτσι.

Nα είστε καλά φίλοι. Φιλάκια πολλά!

Σχόλια

  1. Σου εύχομαι να το βρεις το τζίνι και να διαβάσουμε κι εμείς όλα όσα εσύ γράφεις!!!
    ;-)
    Συγχαρητήρια για το βραβείο, κούκλα!!!
    Το συριανό κορίτσι εγώ είμαι???
    ΤΗΑΝΚ ΥΟU!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι Γιαννα μου εσυ εισαι! Χιχιχιχ!
      Ευχαριστω πολλη φιλη μου!
      Να εισαι καλα!
      Καλο ΣΚ και σε σενα!
      Φιλακια!

      Διαγραφή
  2. Άρχισαν οι δωροβραβεύσεις πάλι καλή μου Κική στη γειτονιά και μου φαίνεται πως το εγκαινίασες!χαχααα!
    Συγχαρητήρια πάντως για τις πολύ ευαίσθητες κι ώριμες απαντήσεις σου... αξίζεις περισσότερα δωροβραβεία!Χαίρομαι πολύ που μάθαμε αρκετά όμορφα στοιχεία του εαυτού σου!Εύχομαι ολόψυχα να 'ρθει εκείνη η στιγμή και να εκδόσεις κάποτε ένα βιβλίο σου!Να 'σαι πάντα καλά γλυκιά μου κι όλο τέτοιες χαρές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλε μου φιλε ευχαριστω μεσα απο τη καρδια μου για τα καλα σου λογια! Ευχομαι οτι καλυτερο και για σενα!
      Να περνας ομορφα! Καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  3. Να χαίρεσαι το βραβείο σου Κική μου!!!!
    Ειλικρινείς απαντήσεις, από τα χαρακτηριστικά το 5,7 και 8 χαρακτηρίζουν έντονα κι εμένα!!!!
    Εύχομαι γρήγορα στην έκδοση βιβλίου!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα αγαπημενο μου Σιλενακι!
      Ευχαριστω πολυ για την ευχη!
      Ευχομαι οτι καλυτερο και για σενα!
      Και χαιρομαι που εχουμε κοινα γνωρισματα!
      Καλο βραδυ!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  4. Μα και μόνο που λες πως θα ήθελες να ευχαριστήσεις τους πάντες, γιατί το ευχαριστώ σου είναι η ευγνωμοσύνη σου, αυτό δείχνει πόσο τρυφερός και γλυκός άνθρωπος είσαι γλυκιά μου Κικούλα και πολύ με συγκινεί η μεγαλόψυχη καρδούλα σου! Πολλά γλυκά φιλιά! :)) Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ειμαι τοσο καλη αδυναμια μου, προσπαθω ομως και θελω να γινω!
      Καλο βραδυ να εχεις φιλη μου!
      Και να περνας ομορφα!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήριααααα για το βραβείο!!
    Κι εμένα μ'αρέσει να διαβάζω η να κάνω δουλειές κλπ με παρέα την τηλεόραση!Και αγχώνομαι με το παραμικρό...πφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα φιλη μου!
      Αγχωνεσαι κ εσυ ;
      Αυτο το αγχος δεν το θελω καθολου δε ρε παιδι μου.
      Να το καταπολεμουμε οσο μπορυμε!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το όμορφο βραβείο σου έκφρασή μου!!!
    Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου αλλά κι οι ερωτήσεις που διάλεξες να κάνεις!!! Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Μαριλενακι μου!
      Ευχαριστω πολυ!
      Μου βγαζει παντα μια ζεστασια!
      Νοιωθω πως εισαι πολυ τρυφερος ανθρωπος!
      Να εισαι καλα φιλη μου!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου Κικίτσα μου!Οι απαντήσεις σου που τις έδωσες με το χέρι στην καρδιά μου άρεσαν πολύ!Είσαι πολύ τρυφερό και αγαπησιάρικο παιδί και αυτό βγαίνει προς τα έξω.Αλλά και οι ερωτήσεις σου είναι εξίσου όμορφες!
    Καλό απόγευμα και πάντα τέτοια κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστω πολυ αγαπημενη μου φιλη!
      Ευχαριστω και ανταποδιδω και για σενα!
      Ξερεις πως σε συμπαθω πολυ και αισθανομαι ομορφα οταν συνανανστρεφομαι μαζι σου!
      Να εισαι καλα φιλη μου!
      Καλο βραδυ!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο για το βραβείο!
    Και οι απαντήσεις σου δείχνουν ένα πολύ γλυκό παιδί που δεν αμφέβαλλα λεπτό ότι είσαι!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα Αθηνα μου!
      με τιμησες πολυ με το σχολιο σου!
      ευχαριστω πολυ!
      καλο βραδυ να εχεις!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  9. οκ ! Χαίρομαι που δεν βράβευσες το πετροκόριτσο και μου το άφησες!
    Έχω πάρεικι εγώ το ίδιο βραβείο.
    Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου όσο κι οι ερωτήσεις που απευθύνεις!
    Φιλιά πολλά Κικίτσα μου και σε ευχαριστώ κι εδώ που είσαι καθημερινά μια καλημέρα στο μπλογκ μου -άσχετα να εγώ πια καλησπερίζω! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Αριστεα μου!
      το μπλοκ σου ειναι αγαπημενο μου! εγω σ ευχαριστω που υπαρχεις!
      ναι ειδα οτι πηρες το βραβειακι και περιμενω να κανεις τη σχετικη αναρτηση. θα χαρω να σε διαβασω.
      απλα επειδη υπαρχουν πολλοι μπλοκοφιλοι θελω να βραβευω διαφορους. αφησα το πετροκοριτσο για ηξερα πως θα το βραβευσουν αρκετοι εκει εξω. χιχιχιχ
      καλο βραδυ καλη μου φιλη!
      ευχαριστω για ολα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  10. Kαλησπέρα Κική μου γλυκιά σε ευχαριστώ πολύ για το βραβειο θα προσπαθήσω να προλάβω και να γράψω και εγώ!
    Πολύ με τιμάς που μου δίνεις το βραβείο σου!
    Είσαι γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελενάκι μου τρυφερό!
      Σ ευχαριστώ πολυ που το δέχτηκες αλλα και τα καλα σου λογια!
      Η χαρα και η τιμη ειναι ολη δικη μου!
      Να εισαι καλα φιλη!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  11. συγχαρητήρια!! Ενδιαφέρουσε ςοι απαντήσεις σου!!!
    καλό Σαβ.κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Παρασκευη μου!
      ευχαριστω πολυ!
      να εισαι καλα!
      καλο σκ και σε σενα!

      Διαγραφή
  12. Αυτά τα βραβεία είναι μια καλή ευκαιρία να ανοίγει λίγο η κουρτίνα και να φαίνεται ο χαρακτήρας των μπλογκόφιλων.
    Το άνοιγμα της δικής σου κουρτίνας μας επιβεβαίωσε τις υποψίες μας ότι πίσω από το......ΕΚΦΡΑΣΟΥ κρύβεται μια γλυκιά και ευαίσθητη γυναίκα.
    Καλή συνέχεια Κική και τα συγχαρητήρια μου για το βραβείο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Χριστιν μου!
      Θελω να σε ευχαριστησω παρα μα παρα πολυ για τα καλα σου λογια!
      Ευχαριστω μα και ανταποδιδω!
      Να εισαι καλα φιλη μου!
      Καλο σκ να εχεις!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  13. Θα σε σκοτωσω!!! αυτο σκεφτηκα μολις ειδα το ονομα μου πρωτο πρωτο!!! καλε εγω ντρεπομαι να παιζω παιχνιδια τετοια και να περνω βραβεια!!!!!!ΑΧ!!! ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΗΣ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΗΣ!!!!!(ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ Ο ΒΟΥΤΣΑΣ ΣΤΗΝ ΜΑΡΘΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ?) Χα!χα!χα!. Ελα ας αφησω τα αστεια και ας σοβαρευτω μεγαλη γυναικα!!! Τ Ι Μ Η μου λατρεμενη μου ΕΚΦΡΑΣΗ!!! Αν και ντρεπομαι λιγο με πολυ χαρα θα λαβω μερος ..... ειναι η πρωτη φορα!!!!!Σε φιλω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα
      με εκανες και γελασα Σοφουλινα μου!
      λυπαμαι που σε αγχωσα μα ξερω πως κανοντας την αναρτηση θα το απολαυσεις πολυ!
      εισαι μοναδικη!
      σου αξιζουν ολα τα βραβεια!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  14. Κική μου, συγχαρητήρια για το υπέροχο βραβείο με τις ιδιαίτερες ερωτήσεις και με τις απαντήσεις σου που ξεχωρίζουν και μας αποδυνεύουν πόσο υπέροχη προσωπικότητα είσαι!
    Σ' ευχαριστώ που μου το προσφέρεις και σε μένα! Χαρά μου και τιμή μου!
    Θα ανεβάσω σύντομα τη δική μου ανάρτηση! (αν και κάπως δύσκολες οι ερωτήσεις σου, μου αρέσουν γιατί να! μια ευκαιρία να κάνω μια ακόμη ψυχανάλυση με τον εαυτό μου!)
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Μαρακι μου!
      ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!
      ευχαριστω και ανταποδιδω!
      θα περιμενω με πολλη χαρα να διαβασω τη σχετικη αναρτηση οταν τη κανεις!
      να εχεις ενα ομορφο σκ και να περνας τελεια!
      φιλακια ποολα!

      Διαγραφή
    2. Έτοιμη και η δική μου ανάρτηση!
      http://www.syllegw-stigmes.gr/2014/01/tag-11-11.html

      Διαγραφή
    3. την ειδα Μαρακι μου!
      σου αφησα και σχολιο!
      φιλακια πολλα!
      καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  15. Ευχαριστώ πολύ πολύ για την πάσα, θα την τιμήσω!

    Ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις σου!

    Καληνύχτα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα καλε μου φιλε!
      να εισαι καλα!
      θα περιμενω να παιξεις!
      καλο σκ να εχεις!

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια για το βραβείο, Κική μου! Βρήκα πολύ ενδιαφέρουσες και ειλικρινείς τις απαντήσεις σου και με βοήθησαν να σε γνωρίσω λίγο καλύτερα!
    Καλό Σαββατοκύριακο, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου....όμορφες οι απαντήσεις σου...!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλα,περιττπ να σου πω οτι 5,6,7,10 απο αυτα ππυ λες για τον εαυτο σου θα μπορουσα να τα εχω γραψει αυτολεξει!
    πολυ ωραοες κι αληθινες απαντησεις αλλα κι υπεροχες οι ερωυησεις που θετεις.μακαρι να εκδοσεις το βιβλιο σου κι εγω τξν ιδια επιθυμια εχω.
    σε ευχαριστω πολυ πολυ κικη μου οσο το δυνατο γρηγοροτερα θα ανταππκριθω!
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα πεταλουδιτσα μου!
      χαιρομαι που εχουμε πολλα κοινα!
      θα περιμενω να παιξεις!
      ευχαριστω για ολα!
      καλο σκ να εχεις!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  19. Κική μου, χαίρομαι τόσο πολύ που αποδεχόμενη το βραβείο, μου έδωσες την ευκαιρία να μάθω τόσο για σένα... Βρίσκω τόσα κοινά, ιδίως αυτό με τον προγραμματισμό που τον τελευταίο καιρό με κάνει κι εμένα να βγάζω σπυράκια...
    Εύχομαι το όνειρό σου να εκδώσεις βιβλίο, να γίνει γρήγορα πραγματικότητα και να είμαστε από τους πρώτους που θα το μάθουμε...
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω παρα πολυ Σοφακι μου!
      Σου ευχομαι και σενα ολοψυχα οτικαλυτερο!
      Φιλακια πολλα! <3

      Διαγραφή
  20. Συγχαρητήρια για το βραβείο...και εις άλλα!!!!!
    Ωραίες οι απαντήσεις σου
    και εκλεκτά τα πρόσωπα
    που διάλεξες!!!

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπερα Ελενη μου!
      σ ευχαριστω πολυ!
      να εισαι καλα!
      καλο βραδυ να εχεις!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  21. Καταρχήν συγχαρητήρια για το βραβείο Κική μου!
    Σ'ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που με σκέφτηκες!!!
    Θα προσπαθήσω αυτές τις μέρες να στρωθώ και να ετοιμάσω και γω :))
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπερα καλη μου φιλη!
      ναι οταν εχεις χρονο ετοιμασε το!
      θα χαρω!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  22. Σε ευχαριστώ πολύ Κικίτσα μου για την τιμή...
    Θα το παίξω με την πρώτη ευκαιρία παρόλο που ήδη το εχω παίξει ξανά μόνο και μόνο για να απαντήσω στις δικές σου προσωπικές ερωτήσεις.
    Φιλάκια πολλά και να περνάς όμορφα...! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ λιακαδιτσα μου!
      να εισαι καλα!
      θα χαρω να σε διαβασω!
      φιλακια πολλα!
      καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  23. Ειλικρινής, ιδιαίτερη, ζεστή >> γλύκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σαι καλα γλυκια μου!
      με τιμας!
      ανταποδιδω και για σενα φυσικα!
      καλο βραδυ να εχεις!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  24. συγχαρητήρια για το βραβείο..ωραίες ερωτήσεις / απαντήσεις...και οι δικές σου ερωτήσεις ενδιαφέρουσες
    είδα και τις άλλες αναρτήσεις σου με τα αναστενάρια (χορός)
    και το τζιουκμποξ (μπράβο για την ιδεα και την εκπληρωση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σαι καλα δελφινακι μου!
      ευχαριστω πολυ!
      χαιρομαι που σου αρεσαν ολα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  25. χίλια συγνώμη που άργησα να έρθω από εδώ αλλα έτρεχα σα τρελός
    χαίρομαι που έμαθα αλλα 11 πράγματα για σένα
    και χαίρομαι πολύ που με τίμησες με το βραβειακι
    το οποιο και θα αξιοποιήσω στην επομενη ανάρτηση
    αύριο μεθαύριο
    φιλια πολλά και να σαι πάντα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα καλε μου φιλε!
      να εισαι καλα!
      σ ευχαριστω για ολα!
      να περνας ομορφα ευχομαι!

      Διαγραφή
  26. Αν και καθυστερημένα, συγχαρητήρια εκφρασούλα μου για το βραβείο σου! Μου άρεσαν οι απαντήσεις και οι ερωτήσεις που θέτεις!
    Σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά, να εκδώσεις σύντομα κάποιο βιβλίο! :) Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα παλομιτσα μου!
      Ευχαριστω πολυ για την ευχη σου!
      ευχαριστω πολυ και ανταποδιδω για οτι καλυτερο και σε σενα!
      φιλακια πολλα πολλα!
      ομορφη μερα να εχεις!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να