Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΡΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΛΙΣΣΑΒΩΝΑ.

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλησπέρα!

Σήμερα θα σας παρουσιάσω μια ταινία για τη στήλη των "Ταινιοεκφράσεων", που είδα πρόσφατα και μου άρεσε πάρα πολύ.

Ομολογώ πως βλέποντας το πανέμορφο και καθηλωτικό για μένα εξώφυλλο της ταινίας καθώς επίσης και το μεγαλοπρεπές θα πω τίτλο της, εντυπωσιάστηκα τόσο που στο τέλος της ένοιωσα την ανάγκη να είχα δει και κάτι περισσότερο στο έργο. Όχι πως δεν το ένιωσα επαρκές αλλά είχα ενθουσιαστεί τόσο με όσα ανέφερα πριν λίγο που ήθελα και κάτι επιπλέον.

Πάμε να δούμε το τρέιλερ της πολύ καλής θα πω ιστορίας (βασισμένη η ταινία σε μυθιστόρημα που δε γνώριζα) και συνεχίζουμε με κάποιες μικρολεπτομέρειες.


ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΡΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΛΙΣΣΑΒΩΝΑ (NIGHT TRAIN TO LISBON).





ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Βilly August,  
  • ΣΕΝΑΡΙΟ: Pascal Mersier, Greg Latter
  • ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Τζέρεμι Άιρονς, Μαρτίνα Γκέντεκ, Σαρλότ Ράμπλινγκ, Μελανί Λοράν.

  Λίγα λόγια για την υπόθεση του έργου:

Ο Ραϊμόντ Γκρεγκόριους είναι δάσκαλος στη Βέρνη και εξπέρ στη γλωσσολογία. Μια μυστηριώδης γυναίκα θα τον κάνει να αναζητήσει ένα εξίσου μυστηριώδες κείμενο. 

Tη γυναίκα αυτή θα τη γνωρίσει πηγαίνοντας στο σχολείο που διδάσκει μια βροχερή μέρα και θα τη σώσει απο την αυτοκτονία. Η κοπελα θα φυγει ξαφνικα και του αφησει ενα βιβλιο. Εκεινος θα ξεκινήσει να διαβάζει το βιβλίο και θα "κολλήσει" με όσα αναγράφονται μέσα.

 Για να μπορέσει να καταλάβει επακριβώς αυτά που γράφονται, αφήνει τη θέση του στη Βέρνη και ταξιδεύει άμεσα θα πω στη Λισσαβώνα για να βρει τον συγγραφέα, Αμαντέ ντε Πράντο. 

Ο Πράντο είχε προλάβει να ζήσει στη δικτατορία του Σαλαζάρ κι έκδιδε τις ιδέες του σε περιοδική έκδοση της αδελφής του, Αντριάνα. Οι ιδέες του ήταν επηρεασμένες από την πολιτική κατάσταση, ενώ ο ίδιος είχε διαπρέψει κι ως επαναστάτης.

Για να καταφέρει να φτάσει εκεί που θέλει θα γνωρίσει πολλά πρόσωπα και θα μάθει για πολλές καταστάσεις που έζησαν στο παρελθόν τα πρόσωπα που εμπλέκονται με τον συγγραφέα του βιβλίου.

Με λίγα λόγια ο κύριος αυτός θα ζήσει όπως πάντα ήθελε.


  Η προσωπική μου άποψη: 

Αρκετά καλή ταινία με μοναδικές ερμηνείες και εικόνες!
Ταξιδιάρικη θα πω ταινία, σαν το τίτλο της και θα το αφήσω εκεί!
Α, και οτι μου άρεσε η απόφαση του πρωταγωνιστή στο τέλος! 


 Η πιο δυνατή σκηνή του έργου: 

Μου αρεσε ιδιαιτερα η σκηνη της ομπρελας και η στιγμη που ο ηρωας σκεφτεται αν θα πρεπει να μπει στο τρενο (και τις 2 φορες).


Αρνητική επισήμανση:

Θεωρώ ότι δε διαφημίστηκε όσο θα έπρεπε και επίσης σε κάποιες σκηνές νομίζω πως καλύτεροι διάλογοι θα είχαν πιο δυνατό αποτέλεσμα και ίσως κάποιες φορές να ήθελα λίγο πιο έντονες τις εκφράσεις των ηθοποιών. Όχι ακριβώς με την έννοια της ερμηνείας τους, ίσως λίγο με το κοίταγμα των ματιών τους γιατί κατα τα άλλα οι ερμηνείες ήταν φοβερές!


Όσοι απο εσάς έχετε δει τη ταινία θα χαρώ να μάθω τη γνώμη σας και όσοι απο εσάς τη δείτε, αν θέλετε ελάτε εδώ να μου καταθέσετε τις απόψεις σας.

Για περισσότερες "Ταινιοεκφράσεις", μπορειτε να πατησετε πανω τους!

Να είστε καλά φίλοι! Καλό βράδυ σε όλους!

Σχόλια

  1. Την είδα την ταινία στο σινεμά και, ενώ πήγα ουσιαστικά με το ζόρι, ενθουσιάστηκα! Θα συμφωνήσω πως δεν διαφημίστηκε ΚΑΘΟΛΟΥ στην Ελλάδα αλλά στους διαλόγους και στις εκφράσεις των ηθοποιών δε θα άλλαζα κάτι... Μου άρεσε αυτή η απλότητα... Μου άρεσε αυτή η αμηχανία που είχαν ορισμένες σκηνές...
    Σε φιλώ! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα κοριτσακι μου!
      Ευχαριστω πολυ που μοιραστηκες τις αποψεις σου μαζι μου!
      Να εισαι καλα!
      Να εχεις ενα ομορφο βραδυ!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρουσα ταινία φαίνεται Κική μου!
    Και κάτι διαφορετικό επιτέλους!
    Βαρέθηκα τα ίδια και τα ίδια στους κινηματογράφους!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Ελενακι μου!
      ειναι οντως κατι διαφορετικο!
      και ποιοτικο και πολυ ομορφο σαν ιστορια αλλα και ως συνολο!
      εγω παντως στο προτεινω!
      φιλακια πολλα!
      καλημερα!

      Διαγραφή
  3. Γεια σου κοριτσακι μου!!! Δεν ειδα την ταινια για την ακριβεια τωρα απο εσενα μαθαινω για αυτην.Θα ηθελα πολυ να την δω πρωτα πρωτα γιατι εμπιστευωμαι την δικη σου κριση και δευτερον στο τρειλερ ειδα πολυ δυνατες σκηνες ,μου εκανε εντυπωση η εκφραση στο προσωπο των ηθοποιων.Επισης υπηρχε παθος και συναισθημα που εβγαινε προς τα εξω!!! πολλα πολλα φιλια με την αγαπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Σοφουλινα μου!
      ευχαριστω πολυ πολυ για τα καλα σου λογια!
      νομιζω πως θα σου αρεσει σαν ταινια!
      να εισαι καλα αγαπη!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. δεν το εχω διαβασει. δεν το ηξερα καν. οποτε δεν εχω αποψη.
      φιλακια πολλα φιλη!
      καλημερα!

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Εκφρασούλα μου,
    μπήκα να σε διαβάσω και έπεσα σε ταινιούλα!
    Φαίνεται αρκετά ενδιαφέρουσα και η παρουσίασή της είναι άψογη! Μάλλον θα πάρει σειρά στον κατάλογο. Όταν έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο θα τη δω! Μέχρι τότε θα περιμένω την επόμενη πρότασή σου!
    Φιλάκια πολλά και καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα παλομιτσα μου!
      ευχαριστω πολυ για την επισκεψη και το σχολιο.
      θεωρω οτι θα σου αρεσει σαν ταινια.
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  6. Θέλω να δω τόσες ταινίες και τελικά με τρώει το σπίτι και ο μικρός. Θα την βάλω σε προτεραιότητα γιατί μου φάνηκε ενδιαφέρουσα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα νεα μου φιλη!
      αν κατυαφερεις να τη δεις θα περιμενω τη γνωμη σου!
      φιλακια πολλλα!

      Διαγραφή
  7. Να είσαι καλά που μας ενημερώνεις για αξιόλογες ταινίες.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Φλωριτσα μου!
      χαρα μου ειναιθ!
      να εισια καλα!
      φιλακια πολλα αγαπη!

      Διαγραφή
  8. μου αρέσει πολύ το μυστήριο και βρίσκω ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα την πλοκή!! ε, αφού είναι και ταξιδιάρικο, ήρθε και έδεσε!!! πολλά like!!! :) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα εβονιτουλι μου!
      ελπιζω να σου αρεσει αν τη δεις!
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  9. Καλημερα, οριστε πηγαμε και σινεμα ....εγω που δεν παω καθολου πια ειναι σαν να ειδα το εργο, μπραβο Κικη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Μαιρη μου!
      χαιρομαι που σε ταξιδεψα σε σινεμα!
      χιχιχι!
      να εισαι καλα αγαπη!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  10. Όχι μόνο δεν διαφημίστηκε, αλλά κατά την ταπεινή μου γνώμη θάφτηκε.
    Και κρίμα διότι τέτοια εξαιρετική ερμηνεία όπως του Άιρονς δεν συναντάται εύκολα. Μου άρεσε πάρα πολύ η ταινία, είναι πολύ ενδιαφέρουσα, το κάστινγκ απίστευτο, φαντάσου ότι την έχω κρατήσει στο αρχείο διότι σκοπεύω να την δω κι άλλες φορές!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Αθηνα μου!
      Βασικα με μεγαλη μου λυπη εχω διαπιστωσει πως στην Ελλαδα και γενικοτερα δηλαφη διαφημιζουν μονο τις αμερικανες παραγωγες ενα αυτη που ειναι πορτογαλικη αν δε κανω λαθος οπως ειπες και εσυ θαφτηκε. λες και δεν υπηρξε ποτε. τι κριμα ομως. να χανονται ετσι υπεροχες ταινιες.

      και μενα μου αρεσε παρα πολυ ο πρωταγωνιστης! υπεροχος! θεωρω πως αυτος και ο παππας ηταν οι καλυτεροι. εκει που κατι μου ελειπε ηταν σε δυο τρρις σκηνες ηθελα απο τη γιατρο λιγο πιο εντονο κοιταγμα.αυτο μονο.

      φιλακια πολλα φιλη!

      Διαγραφή
  11. 'Όμορφη ταινία!

    Μου άρεσε η υπόθεση και ο τρόπος που αποδόθηκε το θέμα.

    Εξαιρετική μέσα στο απέριττο και την απλότητα το παίξιμο του 'Αιρονς, ενώ οι παρουσίες του Κρίστοφερ Λη και της Σάρλοτ Ράμπλινγκ μου θύμισαν πώς περνούν τα άτιμα τα χρόνια!

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα καλε μου φιλε!
      ευχαριστω πολυ για την επισκεψη και το σχολιο!
      χαιρομαι που συμφωνουμε!
      \να εισαι καλα και να εχεις μια ομορφη μερα!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα, Κική μου!
    Δεν την έχω δει ! Να μια καλή επιλογή λοιπόν για το σαββατοκύριακο...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να