Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΒΥ ΞΥΛΙΝΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ.

Εκφραστικοί μου φίλοι καλημέρα ξανά!
Σήμερα έχω διάθεση για πολύ μπλόκινγκ! 

Λοιπόν το βραβείο που τριγυρνά στις γειτονιές μας ήρθε ξανά στα χέρια μου από έναν φίλο που δεν το περίμενα και τον ευχαριστώ ιδιαίτερα γι' αυτό. Μια μη αναμενόμενη έκπληξη θα πω που με χαροποίησε πολύ!

Θα απαντήσω όμως μόνο στις ερωτήσεις που το συνοδεύουν γιατί όλα τα υπόλοιπα τα τήρησα τη πρώτη φορά που το έλαβα.

Ευχαριστώ λοιπόν τον Ξύλινο Ιππότη που με σκέφτηκε και με τίμησε! :)

Οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις για τον νέο μου φίλο είναι οι εξής:

1.  Αγαπημένη συνήθεια;
 Βlogging! :)
 
2.  Κακή συνήθεια;
Baριέμαι εύκολα.
 
3.  Αγαπημένο ποίημα;
Μονόγραμμα - Ελύτης γιατί δεν είναι απλώς ένα ποίημα.
 
4.  Αγαπημένο βιβλίο;
Αγαπημένο βιβλίο δεν έχω. Γενικώς δε δένομαι με αντικείμενα. Μια φορά έκανα το λάθος να θεωρήσω ένα βιβλίο αγαπημένο μου και προφανώς το έκανα επειδή δεν γνώριζα τη δημιουργό του. Παρόλο που ήταν  και είναι γνωστή δεν την ήξερα. Κι όταν τυχαία παρακολούθησα μια συνέντευξή της και είδα πως με το εγώ της έπλεκε και έστρωνε ολομέταξο κόκκινο χαλί για να διαβεί αναγούλιασα. Να ήταν ενθουσιασμός θα χαιρόμουνα μαζί της, ήταν όμως ολοφάνερα έπαρση και ματαιοδοξία. Α πα πα... Σιγα το πράγμα που κάνει στην τελική! Να γράφουν όλοι μπορούνε!

5.  Αγαπημένος καλλιτέχνης (οποιασδήποτε Τέχνης);
Δε μπορώ να ξεχωρίσω διότι μου αρέσουν πολλοί άνθρωποι στο είδος τους. Και η τέχνη για μένα δεν χωρίζετε σε επτά ή σε εννιά σε κατηγορίες, τέχνη για μένα είναι τα πάντα! Και ο μέγιστος καλλιτέχνης για μένα είναι ο μπαμπάς μου! Οικοδόμος! Δε φτιάχνει απλώς κάτι, μεγαλουργεί πάνω του!

6.  Τι είναι φτώχεια;
Φτωχεια ειναι κατι που δεν μπορούμε να αναλύσουμε εφόσον δεν έχουμε κοιμηθεί σε παγκάκι μέσα στο κρύο και στη βροχή και εφόσον δεν έχει χρειαστεί να φάμε μέσα απο τα σκουπίδια άλλων. Μόνο αυτοί οι ανθρωποι γνωρίζουν τι θα πει πραγματική φτώχεια. Τα άλλα όλα είναι εικασίες.
 
7.  Τι είναι ευτυχία;
Ευτυχία είναι το συναίσθημα της ικανοποίσης και της πληρότητας. Όχι με όσα επιθυμούμε αλλά με όσα ήδη έχουμε.
 
8.  Υπάρχει Θεός;
Φυσικά και υπάρχει! Δε ξέρω πως λέγεται, δε ξέρω πως είναι, δε ξέρω που βρίσκεται μα ξέρω πως υπάρχει! Κανένας και τίποτα δε θα μπορούσε να πλάσει τη φύση και όσα είδη είμαστε πάνω της με αυτό τον τρόπο και κανένα από αυτά τα είδη δε θα μπορούσε να προκαλέσει τα δεινά που προκαλούμε εμείς στη φύση, στα ζώα και στους συνανθρώπους μας! Έτσι για να βλέπουμε και τί είμαστε και ποιά η θέση μας έναντι όλων.
 
9.  Τι είναι σκέψη;
Σκέψη είναι το να οραματίζεσαι και να οπτικοποιείς τα ερεθίσματα που δέχεσαι ή δημιουργείς για να ζήσεις όσο καλύτερα μπορείς και να προσφέρεις κάτι καλό στους γύρω σου. 
* Όταν όμως κάποιος σκέφτεται αρνητικά δυστυχώς πάει την έννοια της σκέψης σε άλλο επίπεδο! Τρέλα ονομάζεται και δεν είναι καλή... κυρίως αν οδηγήσει σε παράνοια κτλ κτλ
 
10.              Τι είναι μοίρα, και ποιος την ορίζει;
Ανεξήγητα πράγματα! Μου αρκεί να πιστεύω στο παραμύθι με τις 3 μοίρες. ;)
Λοιπόν η μοίρα εάν υπάρχει είναι μια προμελετημένη πορεία ενός ανθρώπου την οποία την ορίζει ο ίδιος ο άνθρωπος. 
Στη τελική όταν καλείσε να ακολουθήσεις μια διαδρομή μόνος σου επιλέγεις πού θα στρίψεις, αν θα ακολουθήσεις κάποιο παράδρομο, αν θα εμπιστευτείς πινακίδες και συνταξιδιώτες κτλ κτλ κτλ.
Όποιος καταλαβε, καταλαβε... 
 
11.              Και τι αλήθεια είναι καλό;
Καλο ειναι να σε νοιαζει και το χαμογελο του διπλανου σου πέρα απο το χαζο χαμόγελο το δικό σου! ;)
 
 
Λοιπόν φίλοι απάντησα με μια πνοή που λένε. Ευχαριστήθηκα την ανάρτηση γιατί έδωσα ορισμούς σε πράγματα που δεν είχα αισθανθεί την ανάγκη να δώσω, με έναν απλό και γρήγορο τρόπο που σαφώς όμως είναι το πιστεύω μου.
 
Καλό μεσημέρι σε όλους!

Σχόλια

  1. Καταπληκτικες ερωτησεις και ακομα ποιο καταπληκτικες απαντησεις!!!! δηλαδη δεν περιμενα κατι λιγοτερο απο εσενα!!! εγω θα κολουσα σε τετοιες ερωτησεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα βρε αγαπη!!!
      Ευχαριστω παρα πολυ!
      Δε θα κολλουσες ομως!
      Ειμαι σιγουρη!
      Φιλακια πολλα!
      Καλο μεσημερι να εχεις!

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτικό βραβείο και οι απαντήσεις σου αγγίζουν κατ ΄ευθειαν τον άλλον στη καρδια !! Μπραβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ Ζηνα μου!
      με τιμαει το σχολιο σου!
      καλο βραδυ!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  3. Αυτό για τη συγγραφέα μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση. Υποτίθεται οι καλλιτέχνες (οι πραγματικοί) είναι χαμηλού προφίλ, σεμνοί. Τώρα πιά θα μου πείς όλοι καλλιτέχνες λέγονται, σ' ένα σακί! Αυτά έχει η εξέλιξη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι ομως πολλοι ειναι καβαλημενοι!
      τι να πεις...
      μακρια απο μας!

      φιλακια αγαπη!

      Διαγραφή
  4. Από που να ξεκινήσω και που να τελειώσω...!
    Αρχικά, σ' ευχαριστώ που δέχτηκες να απαντήσεις στις ερωτήσεις μου!
    Έπειτα, μου άρεσαν πάρα πολύ οι απαντήσεις σου... έξυπνες, φιλοσοφημένες, αυθεντικές...
    Στο Μονόγραμμα, πραγματικά με εντυπωσίασες ευχάριστα, γιατί το λατρεύω κι εγώ! http://www.youtube.com/watch?v=vjeBPB99EFk (δεν ξέρω αν το γνωρίζεις αυτό της Ζαμάνη).
    Οι ορισμοί έπειτα που έδωσες, μου άρεσαν με το στοιχείο αυτό που τους απόδωσες. Σκέφτηκες κι απάντησες, "έξω απ' το κουτί". Κάτι σαν τον Μέγα Αλέξανδρο που έλυσε τον Γόρδιο δεσμό, με έναν τρόπο που όλοι οι άλλοι είχαν "αποκλείσει", γιατί πίστευαν ότι με έναν μόνο τρόπο πρέπει να το λύσουν! Έτσι κι εδώ εσύ, δεν έπεσες στην "παγίδα" να απαντήσεις με έναν συγκεκριμένο τρόπο... και έδωσες στις απαντήσεις τον δικό σου εκπληκτικό τόνο!
    ...
    Χάρηκα πάρα πολύ με τις απαντήσεις και πάλι, γιατί γνώρισα ακόμα καλύτερα το άτομο που κρύβεται πίσω από την "Εκφράσου"!
    Εύχομαι ένα όμορφο απόγευμα να περάσεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα καλε μου φιλε!
      Η χαρα και η ευχαριστηση ειναι ολη δικη μου!
      Εγω ευχαριστω για ολα!
      Και για το λινκ, δεν το ειχα ξαναδει!
      Να εισαι καλα!
      Ευχαριστω και για τα καλα σου λογια!
      Οι ερωτησεις σου ηταν υπεροχες!
      Και με εκαναν να σκεφτω πραγματα που δεν ειχε τυχει μεχρι στιγμης.

      Να εισαι καλα!
      Καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Κική μου
    Άνετα απάντησες και αιτιολόγησες
    τις απαντήσεις σου!!!!

    ΦΙΛΆΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενδιαφέρων ο τρόπος που απάντησες, Κική μου! Καλό σου βράδυ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να εισαι καλα Ελλη μου!
      ευχαριστω πολυ!
      καλο βραδυ!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  7. "... Και ο μέγιστος καλλιτέχνης για μένα είναι ο μπαμπάς μου..."
    Δεν χρειάζονται άλλες συστάσεις. Και μόνο αυτή η απάντησή σου με ρίγησε. Έδωσες τον ακριβή όρο του "αγαπημένου καλλιτέχνη"...
    Η απάντησή σου περί φτώχειας, απόλυτα δίκαιη και ρεαλιστική...

    Ευτυχής για τη γνωριμία μας Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια Μαρακι μου!
      με τιμας απεριοριστα!
      να εισαι παντα καλα!
      καλο βραδυ!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  8. ενδιαφέρουσες απαντήσεις.. σε ενδιαφέρουσες ερωτήσεις..μπραβο για το βραβείο!!! καληνύχτα, φίλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου!

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ καλε μου φιλε!
      να εισαι καλα!
      καλο βραδυ και σε σενα!

      Διαγραφή
  10. Από ερωτήσεις σε ερωτήσεις, βλέπω τώρα τελευταία! Μάλλον θα... μπουχτήσεις στο να απαντάς! :)
    Μήπως πριν κανείς στείλει βραβείο σε κάποιον, να τσεκάρει αν το έχει ο άλλος ήδη πάρει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπερα καλε μου φιλε!
      ναι οντως πολλες απαντησεις! :)
      να εισαι καλα!
      καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  11. Kαλημέρα Κική...
    Να χαίρεσαι τα βραβεία σου και συγχαρητήρια γιατί αν και βρίσκεσαι στη θέση του ανακρινόμενου τελευταία...απαντάς με όρεξη και χαρά!
    Πάντα βραβευμένη εύχομαι...
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιω μου καλησπερα!
      συνεντευξιαζομενη νοιωθω οχι ανακρινομενη. χιχιχι
      να εισαι καλα αγαπη μου!
      καλο βραδυ ευχομαι!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  12. Μια βιαστική καλησπέρα!!!
    Έχω την εντύπωση πως κατάλαβα για ποια συγγραφέα μιλάς, αλλά δεν θα το πω...
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα βιαστικο μου Σοφακι!
      ναι ναι μη το πεις; χιχι
      καλο βραδυ να εχεις φιλη μου!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  13. Προσπέρασα την ταινία λίγο γρήγορα και απόλαυσα τις απαντήσεις σου!! Ειδικά τις 6,7 10 και 11!! Φυσικά και την 5!!! Ο πατέρας μου ήταν οικοδόμος επίσης! :) Για να δω τι απαντήσεις περιλαμβάνει η επόμενη ανάρτηση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημερα Παρασκευουλα μου!
      σ ευχαριστω πολυ για ολα αγαπη μου!
      εχουμε και κοινο επαγγελμα των πατεραδων μας δηλαδη! :)
      πολλη δυσκολο επαγγελμα!
      να εισαι καλα αγαπη!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να