Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΛΗΘΕΙΑ - ΨΕΜΑ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ Χ...

Βρέθηκαν το ψέμα και η αλήθεια σε ένα πάρκο. Ρωτάει το ψέμα την αλήθεια:
- Τι κάνεις;
- Τι να κάνω, δεν έχω μια, έχω μια εβδομάδα να φάω, απαντάει η αλήθεια.
- Εγω είμαι ματσωμένος. Πάμε σε μια ταβέρνα να φάμε, κερνάω εγω, είπε το ψέμα.
Αφού πήγαν στη ταβέρνα, παρήγγειλαν διάφορα φαγητά και κρασιά. Έφαγαν μέχρι σκασμού.
- Πεινάς άλλο; Ρώτησε το ψέμα.
- Όχι, χόρτασα, απάντησε η αλήθεια.
- Έλα μικρέ κάνε μας λογαριασμό, φώναξε το ψέμα και αφού πέρασε αρκετή ώρα ζήτησε τα ρέστα απο το μικρό.
- Δε με πληρώσατε είπε στο ψέμα ο μικρος και το ψέμα επέμενε ότι τον πλήρωσαν και περίμεναν τα ρέστα.
Ο μικρος συνέχισε να επιμένει ότι δεν πληρώθηκε και το ψέμα επέμενε ότι είχαν πληρώσει και περίμεναν τα ρέστα.
Τότε ο μικρος πήγε στο αφεντικό και του είπε τι είχε συμβεί.
Βγαίνει έξω το αφεντικό και πλησίασε το ψέμα
- Ο μικρος λέει ότι δεν τον πληρώσατε είπε στο ψέμα και το ψέμα συνέχιζε να λέει ότι τον πλήρωσε και περιμένουνε τα ρέστα.
Μετα απο αρκετή φασαρία ο καταστηματάρχης ρώτησε το κόσμο για το τι είχε συμβεί αλλά δεν μίλαγε κανένας.
Και τότε φώναξε αγανακτισμένα:
- Ένας μωρέ δε βρίσκεται να πει την αληθεια;
Και τοτε πετάγεται η αλήθεια και λέει:
- Εδώ είναι και η αλήθεια αλλά έχω μια εβδομάδα να φάω!


_____________________________________________
Ανεκδοτο σαν τη ζωη φιλοι!
Ολοι αγαπαμε την αληθεια αλλα ενιοτε, για το συμφερον μας, κανουμε και το γνωστο κοροιδο...

Σχόλια

  1. Εκπληκτικό αν και λίγο πικρό ανέκδοτο,όμως πάρα πολύ αληθινό!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αλήθεια πρέπει να είναι κυρίαρχη
    με το όποιο αντίτιμο!!!!
    Κάποια μόνο συνθήκης ψεματάκια
    σε στιγμές ελάχιστες πάντα μπορεί να λέγονται!!!!
    Ελάχιστα ισχύει το παραπάνω το παραδέχομαι....

    φιλί εκφραστικό μου πλάσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ για την επισκεψη και το σχολιο
      αγαπημενη μου φιλη!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  3. ...Γραφενια μου..να σαι καλα..Χαρουμενο και Ευλογημενο το νεο ετος..να περνας ομορφα..χαρουμενη Κυριακη..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ αγαπημενη μου φιλη!
      καλη χρονια και σε σενα!
      οτι καλυτερο ευχομαι ολοψυχα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  4. καλή και χαρούμενη χρονιά!
    πολύ διδακτική η ιστορία σου αλλά τόσο αληθινή δυστυχώς!
    φιλάκια πολλά <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχαχα!
    Πολύ πετυχημένο Κική μου!
    Δυστυχώς όταν η κοιλιά είναι άδεια είναι κακός σύμβουλος!
    Είναι το αίσθημα της επιβίωση ίσως τι να πω!
    Δεν έχω βρεθεί σε αυτή την θέση και δεν ξέρω τι θα έκανα και νομίζω ότι κανένας που δεν το έχει ζήσει δεν μπορεί να πει τι θα έκανε!
    Πολλά φιλιά και εύχομαι να μην χρειαστεί ποτέ ξανά κανένας άνθρωπος να πει ψέματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Ελενη μου!
      εχεις δικιο!
      και εγω το ιδιο ευχομαι!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  6. Καλόοο! και παραδειγματικό, τελικά άλλος στη ζωή πληρώνει !Καλή εβδομάδα φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΙ διδακτικές αναρτήσεις λοιπόν! Να είσαι καλά γλυκό μου Κικάκι και πολλά φιλιά! Καλό σου βραδάκι χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. διδακτικο ανεκδοτο. χιχι
      και γελας και μαθαινεις!
      φιλακια φιλη! <3

      Διαγραφή
  8. Πολύ καλό, έτσι είναι, τα κατά συνθήκην που λένε!

    Μου θύμισε ένα άλλο ανέκδοτο που ξέρω:

    Ήταν κάποια παιδιά μαζεμένα γύρω από ένα σκύλο. Πλησιάζει κάποιος και τους λέει:
    - Τι κάνετε εδώ;
    Ένα από τα παιδιά λέει:
    - Κάνουμε διαγωνισμό ψέματος, όποιος πει το μεγαλύτερο κερδίζει το σκύλο.
    - Ααα, σα δε ντρέπεστε μικρά παιδιά, εγώ δεν έχω πει ποτέ ψέμματα!
    Και τότε ένα άλλο παιδί λέει:
    - Παιδιά, δώστε του το σκύλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα συνφωνησω με το τελευταιο που εγραψες οτι ολοι αγαπαμε την αληθεια αλλα καοιες φορες λειτουργουμε με το συμφερον μας και κανουμε το κοροιδο.Η αληθεια μερικες ποναει και λεμε το ψεμα για να μην πληγωσουμε ατομα που αγαπαμε. Το ξερω δεν ειναι σωστο αλλα πολλες φορες ετσι πρατουμε ως ανθρωποι με λαθη και παθη!!! φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαχαχαχα ωραίο το παράδειγμα σου...αν και προτιμώ την αλήθεια, με οποίο κόστος...!
    Καλό σου βράδυ Κική μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα φιλη μου!
      ολη τη προτιμαμε αλλα δε τη λεμε παντοτε.

      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  11. Πετυχημένο! Ακόμη και η αλήθεια μπροστά στο συμφέρον κάνει την πάπια...
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι έγινε; Παρασύρθηκε κι η αλήθεια; Πού πάμε; Πού πάμε;

    Φιλάκια Κικίτσα μου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειχε μια βδομαδα νηστικη! θα πεθαινε η καημενη. οποτε καλα εκανε. χιχιχι

      φιλακια φιλη!

      Διαγραφή
  13. Αυτήν την ιστορία την ξέρω λίγο αλλιώς. Συνοπτικά:
    Πάνε το ψέμα με την αλήθεια, τρώνε του σκασμού (κυριολεκτικώς) και όταν πάει να πληρωθεί ο ταβερνιάρης (δεν παρεμβάλλεται μικρός) το ψέμα λέει ότι πλήρωσε. Ο ταβερνιάρης κάνει μήνυση και πάνε στο δικαστήριο όπου ο δικαστής καλεί την αλήθεια ως το μοναδικό αυτόπτη μάρτυρα και αυτή λέει: Εγώ παράφαγα όπως το ψέμα και όταν το παρακάνω στο φαγητό, ξεχνάω εύκολα!
    Με δίδαγμα ότι η αλήθεια δεν συνυπάρχει στον κορεσμό των παθών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ ποση αληθεια κρυβει!!! Κ οσο τιμιος και να εισαι αν βρισκεσαι σε κατασταση απογνωσης ξεχνας τιμιοτητα κ υπερηφανεια κ σκεφτεσαι μονο την επιβιωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχαχαχα!!! (Σαν τη ζωή... ακριβώς!!!)
    ;-)
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στην σύγχρονη γλώσσα
    "κάνω τον κινέζο"
    "κάνω την πάπια"
    Κατά την άποψή μου αυτές οι συμπεριφορές μετατρέπουν την αλήθεια σε ψέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εκφρασούλα μου , μου άρεσε το κείμενο σου (εσύ το έγραψες;) και το νόημα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δελφινακι μου οχι δεν το εγραψα εγω, ανεκδοτο ειναι!
      φιλακιαααα

      Διαγραφή
    2. ναι δελφινακι μου ανεκδοτο ειναι. αν στο λενε γελας στο τελος. αλλα τα ανεκδοτα χανουν οταν γραφονται.

      φιλακια πολλα φιλη!
      να εχεις μια ομορφη μερα!

      Διαγραφή
  18. τα καλά και συμφέροντα..να δούμε πότε θα φάει η αλήθεια!!!
    ... καλή σου χρόνια καλή μου φίλη.. σου εύχομαι παντα να εκφράζεσαι τέλεια !!!! καλή επιτυχία στο όμορφο μπλογκ σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ καλη μου φιλη!
      οτι καλυτερο ευχομαι και για σενα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να