Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ.

Εκφραστικοί μου φίλοι καλημέρα!
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες!
Να τους χαιρόμαστε και να μας χαιρονται! :)

Σήμερα γιορτάζει η μιση (και βάλε) Ελλάδα, χαμός! 
Επι ευκαιρείας θέλησα να μοιραστώ μαζί σας ορισμένες παροιμίες για τους Γιάννηδες ;)



Αφιερωμένες στους εορτάζοντες λοιπόν:

Σπίτι χωρίς Γιάννη, προκοπή δεν κάνει

Γιάννης και του Θεού η χάρη

Όχι Γιάννης, Γιαννάκης
  

Γιάννης κερνάει και Γιάννης πίνει

Τα καλά του Γιάννη τα θέλουμε, τον Γιάννη δεν τον θέλουμε

Πότε ο Γιάννης δεν μπορεί, πότε ο κώλος τον πονεί

Φοβάται ο Γιάννης το θεριό, και το θεριό το Γιάννη

Σαράντα πέντε Γιάννηδες ενός κοκόρου γνώση


Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα

Γιάννη είχα, Γιάννη έχω κι αν ποτέ μου θα χηρέψω, πάλι Γιάννη θα γυρέψω!

Τι κάνεις Γιάννη; Κουκιά σπέρνω

Αν είχαν οι Γιάννηδες γνώση, θα μας δάνειζαν καμπόση!

Τρέξε Γιάννη γύρευε και Νικολό καρτέρει. Ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τονε βγάλαμε

Άλλη καμιά δε γέννησε μόνο η Μαριώ το Γιάννη

Κάνε Γιάννο μ' τη δουλειά σου, κι ύστερα και πάλι θεια σου.

Να σε κάψω Γιάννη, να σ’ αλείψω λάδι

Ούτε ποτέ χαρά'ς το Γιάννη, ούτε τώρα'ς τα παιδιά του

Κατά το μαστρο-Γιάννη και τα κοπέλια του

Οπου γάμος και τραπέζι και ο Γιαννάκης εις τη μέση

Ολη μέρα καλογιάννη και το βράδυ κακογιάννη

Πιάσ' το Γιάννη τον άπιαστο

Ο Γιάννης ο σπανός μας λείπει

Ο Γιάννης καβάλα στ' άλογο και τ' άλογο αραδούσε

Οπου ακούς Μαρία και Γιάννη βάλε ψάρια στο τηγάνι

Εξω Γιάννης μέσα Σουλεϊμάνης

Ολα τα φαγιά του Γιάννη

Ολοι μιλούν για τ' άρματα και ο Γιάννης για την πίτα

Σέρνει ο Γιάννης το Γιαννάκη, κι η Γιαννάκαινα το Γιάννη

Ποιος κλάνει; Τον Γιάννη ρώτα

Ο Αλής γίνεται Γιάννης, κι η όρνιθα κταπόδι

Ισα Γιάννης ίσα Χασάνης

Από το Γιάννη ως το Λιό, τύφλα να 'χουνε και οι δυο

Αλλη καμιά δε γέννησε, μόνο η Μαριώ τον Γιάννη

Ξέρ' ο Γιάννης τ' έχ'ς τον τορβά του

Γύρευ' αγά μου τη δουλειά σου κι ο Γιάννης δεν είναι για χαράτζι

Κόψε ξύλο κάμε Αντώνη
κι από πλάτανο Μανώλη
κι αν ρωτάς και για τον Γιάννη,
ό,τι ξύλο κόψεις κάνει.



Όχι φίλοι δεν τις ήξερα όλες, δεν ήξερα καν τις μισές, τις βρήκα όλες εδώ:  http://grizosgatos.blogspot.gr/2013/01/blog-post_6.html και λέω αντι να τις ξεχωρίσω θα τις τοποθετήσω όλες μαζί! :)

Πάντως, μεταξύ μας ποτέ δε κατάλαβα γιατί είθιστε οι παροιμίες να αφορούν μόνο τους άντρες και όχι τις γυναίκες...

Λοιπόν φίλοι όσο ανοργάνωτη και απογραμμάτιστη είμαι στη ζωή μου, τόσο προγραμματισμένη και τακτοποιημένη φροντίζω να είμαι στο μπλοκ μου, όχι για κάποιο ιδιαίτερο λόγο απλώς μου βγαίνει ενδόμυχα η θέληση του να τα έχω όλα τακτοποιημένα, κοινώς να δημιουργώ τις ετικέτες των στηλών μου.

Που λέτε σήμερα φίλοι έτυχε να δω στην οθόνη ενός καταστήματος ένα πολύ σοφό για κάποιους ρητό, απο εναν πολυ καταξιωμενο ανθρωπο, αλλά εμένα κάτι μου "ξινισε" και σκεφτηκα οτι καλο θα ειναι οπως ενιοτε βαζω καποιο αγαπημενο μου αποφθεγμα, να βαζω και καποιο αλλο στο οποιο μπορει και να εχω διαφορετικη αποψη ή να μη μπορώ να το κατανοήσω εντελώς. 

Με την άνω σκέψη φίλοι, σκέφτηκα να δημιουργήσω μια στήλη που θα μου αρεσε να την ονομασω "Εκφρασοεκφράσεις", δηλαδή η έκφραση η δικη μου και η δικη σας (οσοι σχολιασετε δηλαδη) επανω στην μικρη μα σοφη εκφραση του αλλου. Εννοειτε πως σε αυτη τη στηλη θα φιλοξενουνται μικρες ρησεις και οχι εκφρασεις φιλων που χρησιμοποιω για την αλλη μου στηλη και φυσικα θα ειναι οι καλυτερες - εκφραστικότερες μαλλον για μενα ρησεις(γνωμικα κτλ) αλλα και εκεινες που δεν τις κατανοω ή διαφωνω ενιοτε.

Δε ξερω, αυτη τη σκεψη τωρα τη πλαθω στο μυαλο μου και θα ηθελα λιγο τη γνωμη-βοηθεια σας.

Εαν τα καταφερω αυριο θα κανω τα εγκαινια με το αποφθεγμα που ετυχε να δω σημερα! :)

Καλο μεσημερι φιλοι! Να ειστε παντα καλα και να περασετε ομορφα! <3

Σχόλια

  1. Α, γι' αυτό κάνω όλο "Αψού" - "Αψού"!!! Εσύ με... μελετούσες???!!!!
    ;-) χαχαχα!!!
    Εγώ θα ήθελα να δω την... εκφρασο-έκφραση!!!
    ;-)
    (Και ως πνεύμα αντιλογίας που είμαι, θα σας στείλω όλους στο ψυχιατρείο με τις απόψεις μου! Είμαι κι εγώ... σοφή, κυρία μου!!! Αμέ! Τί νόμιζες???!!!)
    ;-)
    Φιλάκια, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα!
      εισαι υπεροχη λεμε!
      και καλαμπουρτζου!
      το σημαντικοτερο!
      φιλακια πολλα! <3

      Διαγραφή
  2. Περιμένω την πραγματοποίηση της νέας σου ιδέας γλυκό μου Κικάκι! Φιλιά πολλά και καλή σου μέρα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφες οι παροιμίες...η αλήθεια είναι πως ούτε κι εγώ τις έχω ακούσει όλες αυτές...τις περισσότερες όμως τις ξέρω....επίσης μου έκανε εντύπωση αυτό που γράφεις πως δεν υπάρχουν παροιμίες για γυναίκες...έχεις δίκιο..δεν το είχα προσέξει....τέλος να σου πω πως μου άρεσε η ιδέα σου για την καινούρια στήλη και θα χαρώ να ακούσω το απόφθεγμα....καλή συνέχεια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπερα καλη μου φιλη!
      ευχαριστω πολυ πολυ!
      να εισαι καλα!
      καλο βραδυ!
      φιλακια!

      Διαγραφή
  4. Κικίτσα μου κάτι καλό μου μύρισε και να πω έτσι όπως το περιγράφεις μου αρέσει κιόλας . Να διαφωνείς η να συμφωνείς αλλά πάντα με άποψη .
    Τόσες πολλές ρήσεις για τους Γιάννηδες!!!!!
    Φιλάκια κοριτσάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Νικολ μου!
      εννοειτε με αποψη γλυκια μου!
      να εισαι καλα αγαπημενη μου φιλη!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  5. Προσωπικά μου ακούγεται ενδιαφέρον,γιατί πολλές φορές έχει τύχει και σε 'μένα το να διαφωνώ με κάτι που έχει πει/γράψει κάποιος "μεγάλος"...οπότε μαζί σου Κική μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα φιλη μου!
      χαιρομαι που εισαι μαζι μου!
      χιχιχι!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  6. Πόσο χάρηκα μ΄αυτήν την συλλογή σου, δεν περιγράφεται!!!
    Ούτε φανταζόμουν ότι υπήρχαν τόσες παροιμίες για το όνομα αυτό!
    Που το λατρεύω γιατί έχω γιόκα Γιάννη!
    Καλή χρονιά!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α να τον χερεσαι φιλη μου!
      Πολυχρωνος και ευτυχισμενος να ειναι παντα!
      Φιλακια πολλα αγαπη μου!
      Καλη χρονια και σε σενα!

      Διαγραφή
  7. Να τους χαιρόμαστε λοιπόν τους Γιάννηδες και τις Ιωάννες χεχε!

    Η ιδέα σου μου φάνηκε πολύ καλή και να πω την αλήθεια έχω περιέργεια να δω το ρητό και την άποψή σου.

    Καλό απόγευμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλε μου φιλε καλημερα!
      Ευχαριστω για την επ0ισκεψη και το σχολιο!
      Να εισαι παντα καλα!
      Καλο σκ να εχεις!

      Διαγραφή
  8. πολύ ωραία ιδέα.. .ό,τι θες.να το κάνεις!!! περιμένω...
    και..να χαιρόμαστε... τους Γιάννηδες!!!!! και τους 45!! χαχαχα...
    καλή χρονια και παλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν τις ήξερα όλες αυτές τις παροιμίες με τους Γιάννηδες!!!! Πολύ καλή κίνηση να μας τις γνωστοποιήσεις καθώς και η ιδέα σου Κική είναι ενδιαφέρουσα!!!!
    Καλό βράδυ!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα καλη μου φιλη!
      χαιρομαι που σου αρεσε!
      καλο σκ να εχεις!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  10. Θέλω να δω τη σκέψη σου να υλοποιείται...
    πιστεύω πως θα μας αρέσει...
    Πειραματίσου και θα σε στηρίξουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλωρουλινι μου καλημερα!
      Σ ευχαριστω πολυ γλυκια μου!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  11. ωραίες οι παροιμίες
    και η ιδεα της νέας στήλης αν και δε πολυκατάλαβα
    θα περιμένω να δω την αυριανή πρώτη για να καταλάβω
    καλή αρχή να ευχηθώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα δελφινακι μου!
      θα αργησει λιγο η αρχη διοτι προεκυψαν νεες ανρτησεις οπως θα ειδες. χιχιχ
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  12. ααααα τι πολλές!!!!!! ούτε κι εγώ τις ήξερα όλες!!! να χαιρόμαστε όλους τους Γιάννηδες και Γιαννούλες!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Κική μου! Πραγματικά δεν ήξερα πως υπάρχουν τόσες παροιμίες για τους Γιάννηδες! Όσο για τις ρήσεις περιμένω να δω την ανάρτηση των εγκαινίων και θα σου πω τη γνώμη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό ξεκίνημα με τη νέα σου στήλη εκφρασούλα μου!! :) Ωραία όλα αυτά που μάζεψες για τον Γιάννη!! Είπαμε, ο κάθε Γιάννης είναι μία ιστορία!! :-))) Χαχα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εχω και εγώ έναν Γιάννη στο σπίτι αλλά τόσες παροιμίες δεν τις ήξερα ήξερα μόνο τις κλασσικές!
    Και το σπίτι χωρίς Γιάννη προκοπή δεν κάνει αν μπορούσε θα το έκανε πλακατ ο άντρας μου!
    Χαχα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα
      καλο!
      να τον χερεσαι τον αντρα σου φιλη!
      πολυχρονως να ειναι και να ειστε για παντα ευτυχισμενοι ευχομαι ολοψυχα!

      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  16. Όμορφες οι παροιμίες για τους Γιάννηδες.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κικη μου διαβασα το ομορφο παραμυθι σου,τι γλυκο δωρο για το νεογεννητο πλασματακι! οσο για τη στηλη καλοριζικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα πεταλουδιτσα μου!
      ευχαριστω πολυ! να εισαι καλα γλυκο μου πλασμα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  18. Τα ρητά είναι εύστοχα αναλόγως την εμπειρία και το βάθος σκέψης αυτού που τα λέει. Θα 'θελα να δω το ρητό που σου ξίνησε.
    Αυτή η λέξη «εκφρασοεκφράσεις» μάλλον χρήζει περισσότερης πλάσης διότι και ηχητικά είναι κακόηχη και νοητικά άτοπη. Μάλλον θα εννοείς ρηταποφθέγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα καλε μου φιλε!
      Συμφωνω σε αυτο που ειπες για τα ρητα αλλα λογικο ειναι να εχει και ο καθε αποδεκτης τους καποιες φορες διαφορετικη αποψη. Καλο ειναι αυτο, θαρρω πως μαθαινουμε. Η ανταλλαγη γνωμων ειναι σημαντικο προσον.

      Για να ειμαι ειλικρινης θελω να κανω λογοπαιγνιο με την ονομασια του μπλοκ. γι αυτο σκεφτηκα τις εκφρασοεκφρασεις. Δε το θεωρω κακοηχο, ομως το θεωρω νοητικα ατομο.

      Σ ευχαριστω που μου προτεινες το ρηταποφθεγματα, θα το σκεφτω!

      Να εισαι καλα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να