Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ BY ΣΟΦΟΥΛΙΝΑ.

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα ξανά!

Σήμερα προχωρώ για άλλη μια φορά με τις ερωτήσεις που έρχονται από μία ιδιαίτερα αγαπημένη μου φίλη που μπορειτε να τη συνάντησε στο δικό της πανέμορφο στέκι!

Το στέκι λοιπόν της Σοφίας, Σοφουλίνας για μένα, μου απεύθυνε τις εξής ερωτήσεις που τις απάντησα με πολλή χαρά και ενδιαφέρον! Ομολογώ πως οι ερωτήσεις της είναι άκρως ενδιαφέρουσες!

Πάμε λοιπόν να τις απαντήσουμε.

1 Πώς θα αντιδρούσες αν αντιλαμβανόσουν ένα περιστατικό κακοποίησης;
Εξαρτάται το περιστατικό κακοποίησης και ποσο σοβαρό θα ηταν. Για παράδειγμα αν θεωρούσα πως μπορώ να επέμβω ομολογουμένως θα έκανα κάτι.Θα φώναζα, θα εμπαινα στη μεση, θα καλούσα σε βοηθεια αν υπήρχαν περαστικοί, πάντως σίγουρα δε το άφηνα έτσι. Εάν πάλι έκρινα ότι ηταν ιδιαίτερα σοβαρό και δε μπορούσα να βοηθήσω άμεσα γιατί δε θα μπορούσα γενικώς η γιατί θα έθετα σε κίνδυνο τη ζωή τη δική μου η των υπολοίπων τότε θα καλούσα άμεσα την αστυνομία ή όποια αρμόδια υπηρεσία χρειαζόταν. Δε θα αδιαφορούσα πάντως.

2 Βλέπεις ένα σπασμένο γυαλί. Τι σκέψεις σου έρχονται στον νου;
Από τι να έσπασε άραγε; Κομμάτι τίνος αντικειμένου να είναι; Και μετα κάνω κατευθείαν σκέψη για την ιστορία του. Και κάπως έτσι μπορεί να δημιουργηθεί καποια ιστορία που με χαρά θα μοιραστώ μαζί σας.

3 Ποιό ζώο αγαπάς και γιατί;
Περισσότερο αγαπώ τα σκυλάκια! Γιατί είναι όλα αυτά που δε θα γίνουμε ποτέ εμείς, σε καμιά ζωή! Υπομονετικά, πιστά και φίλοι – φύλακες!

4 Τι χρώματα κυριαρχούν στο σπίτι σου;
Έχω έντονο πορτοκαλί στις κουρτίνες και όσο να ναι είναι κυρίαρχο χρώμα στο μικρό μου σπίτι.

5 Με ποιόν θα ήθελες να είσαι αυτή τη στιγμή και που;
Αυτή τη στιγμή πουθενά και με κανέναν. Μια χαρά είμαι και εδώ. Απολαμβάνω αυτή τη στιγμή τωρα.

6 Τι σκέφτεσαι όταν βλέπεις τον αριθμό 11;
Έναν αριθμό σύμβολο. Μπορώ να κάνω πολλά μαζί του αν ασχοληθώ. Αυτή τη στιγμή όμως δε θέλω.

7 Σε ποια εποχή θα ήθελες να ζήσεις και γιατί;
Η αλήθεια είναι πως μου αρέσει εκείνη η εποχή η παραμυθένια. Με τα μακριά φορέματα και το μαλλί εκείνο το μπουκλωτο που μοιάζει με αυτό που έχουν οι πορσελάνινες κούκλες.

8 Ποιό είναι το αγαπημένο σου άρωμα;
Όλα μου αρέσουν! Δεν έχω θέμα! Λίγο παραπάνω προτίμηση δίνω στο συστατικό της βανίλιας.

9 Εχεις κάποιο πάθος που θες να καταπολεμήσεις;
Πάθος δεν το λες ακριβώς αλλα έχω διαφορα θέματα που θέλω να καταπολεμήσω. Ένα είναι κάποιες φοβίες που έχω και ένα άλλο είναι η παρόρμηση μου. Για να καταλάβετε το μυαλό μου κατεβάζει χιλιαδες σενάρια όταν θέλει και τα αραδιάζει όλα σαν ένα μπερδεμένο κουβάρι. Πιάνομαι από κάτι με ενθουσιασμό! Μετά το αφήνω και πιάνομαι με κάτι άλλο. Και αυτό συνεχίζεται! Και συνεχίζεται! Και στο τέλος τα παρατώ όλα και πιάνομαι με κάτι άλλο. Αυτό θέλω να το ελέγξω αλλα ακόμα οι σκέψεις μου με κάνουν ότι θέλουν. Θεωρώ ότι στο μέλλον θα το χαλιναγωγήσω.

10 Ποιό είναι το σημαντικότερο χαρακτηριστικό ενός άντρα που θα σε έκανε να τον επιλέξεις;
Χιούμορ οπωσδήποτε, θαυμασμό και καλοσύνη.

11 Αν ήσουν υπουργός ποιό υπουργείο θα ήθελες να έχεις;
Κανένα! Τι βαρετή δουλειά!
Χαχαχαχα!
Εντάξει αν ήμουν υπουργός και μπορούσα να διοικώ ελεύθερα και με σύνεση θα επέλεγα αυτό της δημοσιας τάξης. 

Αυτά απο μένα φίλοι! Τα λέμε!
Εκφραστικό μεσημεροαπόγευμα σε όλους!

Σχόλια

  1. Αγαπη μου γλυκια σε ευχαριστω παραπαραπαραπολυυυυυυυ!!!!!!!!Οι απαντησεις μοναδικες και ανεπαναληπτες.Στην ερωτηση 2 μαε το σπασμενο γυαλι αυτο περιμενα και περιμενω απο σενα μια ιστορια !!! Να εισαι καλα αγαπημενη μουΕΚΦΡΑΣΟΥΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφουλινα μου!!!
      εγω ευχαριστω!!!
      μου αρεσε η ολη διαδικασι!
      να εισαι καλα αγαπη μου!
      φιλακια πολλα πολλα!
      καλο μεσημερι να εχεις!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις σου Κική! Επίσης η ταινία που περιέγραψες ενδιαφέρουσα μου ακούγεται, όταν τη δω θα πω τις εντυπώσεις μου εκεί.

    Καλή υπόλοιπη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπερα καλε μου φιλε!
      ευχαριστω πολυ για το χρονο σου να διαβασεις ολες τις αναρτησεις.
      να εισαι καλα!
      καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  3. Τι ωραίες απαντήσεις! Μου άρεσε η απάντησή σου για το γυαλί...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ Ελλη μου!
      και κυριως ευχαριστω που ειχες χρονο για ολες τις αναρτησεις μου!
      ελπιζω να μη σε κουρασα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ενδιαφέρουσες ερωτήσεις και οι απαντήσεις σου ειλικρινέστατες! Μ'αρέσει που είσαι πάντοτε "ετοιμοπόλεμη" και απαντάς άμεσα!! :))
    Στην ερ.1 λόγω του ότι βρίσκεται στο αντικείμενό μου, σε τέτοιες περιπτώσεις γίνεται παραπομπή σε εξειδικευμένο επαγγελματία κι εκείνος με την σειρά του στον εισαγγελέα. Αν δεν γνωρίζεις Κοινωνικό Λειτουργό ή αν δεν υπάρχει κοντά σου κοινωνική υπηρεσία, νομίζω πως υπάρχουν φορείς που αναλαμβάνουν τέτοιες περιπτώσεις καταγγελιών τώρα δεν μου ρχονται στο μυαλό λόγω κούρασης.
    Το θέμα που αναφέρεις στην ερ.9 όντως είναι παίδεμα, το παθαίνω συχνά.. κυρίως παλιότερα! Πιστεύω πως αν ξεκαθαρίσεις τι θέλεις, τι σε εκφράζει περισσότερο και βάλεις προτεραιότητες, θα το καταπολεμήσεις!
    Στην ερ.10 ανέφερες πολύ σημαντικά χαρακτηριστικά άντρα!
    Πολλά φιλάκια και εύχομαι να κάνεις την δική σου ζωή καλύτερα και από την παραμυθένια που σου αρέσει!! Φιλιά πολλά καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκια μου Κατερινα ευχαριστω παρα πολυ για ολο σου το σχολιο!
      Και κυριως για τις επεξηγησεις σου και την ευχη σου! Ευχαριστω και ανταποδιδω φυσικα για οτι καλυτερο και για τη δικη σου ζωη!

      Να εισαι παντα καλα γλυκο Κατερινακι!
      Καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  5. Πολύ μου αρέσει που σε γνωρίζω ακόμα περισσότερο!!
    Σε ψηφίζω για Υπουργό ασυζητητί!!!!!
    Ψήφος στην Κική ψήφος στην Κική!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα!
      σε θελω με πανο στις προεκλογικες μου εκστρατειες.
      χαχαχαχα

      να σαι καλα αγαπη!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  6. αυτά τα παραμυθένια φουσκωτά φορέματα πάντα μου άρεσαν και μένα.. όποτε βλέπω έργα εποχής είναι σα λες και ταυτίζομαι!! ο ενθουσιασμός δύσκολα χαλιναγωγείται, αλλά εμένα μου αρέσουν πολύ οι ενθουσιώδεις άνθρωποι! ίσως γιατί κι εγώ πολλές φορές το κάνω αυτό που περιγράφεις!!! :) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Εβονιτακι μου και απο εδω!
      χαιρομαι πολυ που εχουμε πολλα κοινα!
      να εισαι καλα ομορφη!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  7. Υπουργός Δημόσιας Τάξης;;;
    Ειλικρινά με εξέπληξες... για Υπουργό Πολιτισμού σε σκεφτόμουν...
    Καληνύχτα γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα αγαπημενη μου φιλη!
      Θα σου πω γιατι επελεξα αυτο που φαινομενικα ειναι κοντρα σε μενα.
      Στη ζωη μας εκτος πολλων αλλων με εξοργιζει και σιχαινομαι το εγκλημα, τη βια και τη καταχρηση εξουσιας.
      Θεωρω πως απο εκει θα μπορουσα να καταπολεμησω αυτα τα θερια.

      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  8. Η απάντησή σου στο σπασμένο γυαλί ήταν όμορφη, αλλά και αναμενόμενη από σένα...σίγουρα θα σκεφτόσουν κάποια ιστορία!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Μαρακι μου!
      Ναι αναμενομενη γιατι σε ολες απανταω με ειλικρινια.
      Δε σκεφτομαι ομως αμεσως ιστορια, μπορει και να μη τη σκεφτω ποτε, απλως κανω μια προχειρη σκεψη.

      Καλο σκ και σε σενα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχες και τόσο ειλικρινέις οι απαντήσεις σου Κική μου!
    Εγώ εδώ και 10 χρόνια έχω σκυλάκι και είναι απίστευτα όταν γυρίζω σπίτι και με περιμένει με τόση χαρά. Μου άρεσε τρελά η απάντησή σου στην ερώτηση 5. Θεά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Μαρακι μου!
      ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!
      να εισαι παντα καλα!
      και να χερεσαι το σκυλακι σου!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  10. Έτσι μαθαίνω την Κική!!!!


    φιλάκια πολλά και καλό σ.κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να