Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΟΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ;

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα!
Μετά από πολλή βροχή, ήλιος κάνει την εμφάνισή του και χαρά θαρρώ πως σκορπά.

Έχω καιρό να γράψω θέμα σε αυτή τη στήλη και ομολογώ πως τις τελευταίες μέρες είχα έντονη την ανάγκη αυτή. Σήμερα επιτέλους τα κατάφερα.

Δε θα πω πολλά. Θα πω μόνο πως είθιστε ανα διαστήματα της ζωής μας, να μας συντροφεύει και κάποιο μουσικό κομμάτι που για κάποιο λόγο μας εκφράζει και προφανώς κάτι μας κάνει να εισπράττουμε απο αυτό.

Σήμερα λοιπόν να θα σας ζητήσω να εκφραστείτε μαζί μου με ένα τραγούδι.
Να μου γράψετε δηλαδή ποιό τραγούδι σας εκφράζει και γιατί!

Κάνω την αρχή!

Το τραγούδι που με εκφράζει είναι το εξής:




Εντάξει δεν είναι ελληνικό αλλά τί σημασία έχει;!
Με εκφράζει ομως γιατί μου δίνει χαρά και διάθεση να δω το κόσμο διαφορετικά, πιο ευχάριστα θα πω.

Εσένα τί σε εκφράζει σήμερα; Και γιατί;

Αναρωτήθηκες; ;)

Θα περιμένω φίλοι!


* Όπως παρατηρήσατε έχω τονίσει και χρησιμοποιήσει αρκετά τη λέξη σήμερα φίλοι, οποτε μη μου γράψετε ποιο αγαπάτε γενικώς αλλά ποιό σας εκφράζει σήμερα! :)

Να είστε καλά! Φιλιά και θετικές ευχές σε όλους!

Σχόλια

  1. καλημερα.μπηκα απο κινητο καο τπ βιντεο δεν ανοιξε.εμενα σημερα στριφογυριζει στο μυαλο μου το παρε με του παπακωνσταντινου κι ειδικοτερα ο εκπληκτικος στιχος που με ανατριχιαζει "οχι πως εχω το κλειδι του παραδεισου μα σ'αγαπω κι αυτο νομιζω ειναι κατι".το σκεφτομαι και συγκινουμε με το μεγαλειο των συναισθηματων που γεννα η αγαπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα πεταλουδίτσα μου!
      εχω βαλει το smooth του santana.
      αρκετα ανεβαστικο και κεφατο!
      σ ευχαριστω πολυ που μοιραστηκες την τραγουδιστικη σου διαθεση σημερα μαζι μου!
      να εισαι καλα!
      φιλακια! <3

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα όπως είδες και στο blog μου, πρωινιάτικα είχα τη φοβερή παρόρμηση να φωνάξω: "Όλα τα μωρά στην πίστα!!!"
    Ωστόσο αυτό που σιγοτραγουδώ από το πρωί, είναι:
    "Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα..." του Φίλιππου Πλιάτσικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Σοφακι μου!
      Ευχαριστω που εγραψες αγαπη μου!
      νΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!

      Διαγραφή
  3. Γλυκια μου ΕΚΦΡΑΣΟΥΛΑ καλημερα!!! Ξερης βιντεο δεν ξερω να βαζω αλλα αυτο που μου χαρισε ο αγαπημενος μου το πρωι εντελως τυχαια ειναι(ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ) του ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ και του απαντησα με το(ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΗΣ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ) της ΜΑΡΙΝΕΛΛΑΣ!!!!!!! ΔΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Σοφουλινα μου!
      Τι ομορφα τραγουδια!
      Υπεροχοι στιχοι!
      Ποσο χαρηκα!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο κομμάτι!!!!!
    Σήμερα από το πρωί σιγοψιθυρίζω το I will survive...δεν ξέρω...ίσως η ανάγκη μου για μια ανάσα αισιοδοξίας?ποιος ξέρει!:)
    Την καλησπέρα μου Κική μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα φιλη μου!
      Ευχαριστω π[ου εγραψες!
      δυνατο κομματι!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  5. Σήμερα δεν έχω διάθεση για κανένα τραγούδι....
    Αυτός ο καιρός είναι για μένα βάσανο....
    και δεν θέλω τίποτα.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλωριτσα μου δε φανταζομουν τετοιο σχολιο!
      Μου αρεσε ομως γιατι ειναι η αληθεια σου!
      Ευχομαι να αισθανθεις συντομα καλα και να εχεις ορεξη για τραγουδακια!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  6. Αγαπημένη σου αφήνω βραβειάκι στο:
    http://happiness-bonheur.blogspot.gr/2014/01/blog-post_4665.html
    Εάν θέλεις το παραλαμβάνεις.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φυσικα και θα το παραλαβω αγαπη μου!
      ερχομαι να δω!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  7. Από το πρωί που ξύπνησα και άνοιξα το παράθυρό μου και είδα πως έχει συννεφιά, σιγομουρμουρίζω το "Να διώξω τα σύννεφα"...
    Και ξέρεις κάτι? Νομίζω πως με τη... φωνή μου, τα έδιωξα τα σύννεφα!!! Τώρα έχουμε ήλιο!!!
    ;-) χαχα!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχααχα!
      τι ωραια που τα ειπες!
      τελικα τα εδιωξες τα συννεφα!
      μπραβοοοοο!

      καλο βραδυ φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  8. Επειδή δεν είμαι και στα καλύτερα μου, Κικούλα μου, ακούω αυτά σήμερα, από μια καταπληκτική φωνή! Διεισδύει στη μελαγχολία μου!
    Η Μαρίζα είναι απ' την Πορτογαλία κι έχει πουλήσει πάνω από 1 εκατομ. δίσκους! http://www.youtube.com/watch?v=k1pcP2MBd1Q
    Όμορφο το τραγουδάκι σου και η ανάρτηση σου, αισιόδοξη!
    Καλή συνέχεια και Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Κατερινακι μου!
      Μου γνωρισες ενα πολλη ομορφο τραγουδι!
      Ευχαριστω!
      ευχομαι να εισαι καλα σημερα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  9. Πολύ κεφάτη η επιλογή σου!

    Η δικές μου εδώ (το σκεφτόμουν πριν δω την εγγραφή σου):

    http://hengeo.blogspot.gr/2014/01/blog-post_16.html

    Καλή συνέχεια Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπερα φιλε μου!
      τις ειδα!
      πολλη καλες επιλογες!
      καλο βραδυ!
      να εισαι καλα!

      Διαγραφή
  10. Οκ, *Οι δικές μου*, τέτοια ορθογραφικά μαργαριτάρια δεν κάνω συχνά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενταξει καλε και τι εγινε.
      σιγα το πραγμα.
      εγω να δεις ορθογραφηκα που κανω.
      χαμος.
      και θελω να βγαλω και βιβλιο καποτε, αυτο που το πας;
      χαχαχα

      καλο βραδυ! να εισαι καλα!

      Διαγραφή
  11. Steven Tyler "Dream on"
    Frank Sintra "My way"
    Φιλιά πολλά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. http://www.youtube.com/watch?v=a-tVlv8xb6Q
    Μου έχει κολλήσει και το λατρεύω χωρίς λόγο ίσως γιατί το βρίσκω υπέροχο!! Φιλάκια πολλά Κικάκι μου!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλα αδυναμιουλα μου!
      πολυ καλο οντως!
      καλο βραδυ!
      φιλακια!

      Διαγραφή
  13. Σημερα ξύπνησα χαρούμενη
    και σιγοψιθυρίζω συνεχώς
    το τραγούδι του "τρίφωνου"
    Να μ' αγαπάς

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μετά από τόση Πάολα και Παντελίδη που άκουσα πάλι σήμερα στη δουλειά (παρά τη θέληση μου ) τι να πω Κικίτσα; Τυχαία γνωριστήκαμε τραγουδάω κι άμα το δει το συριανό τρελοκομείο την έβαψα! :)))
    Να έχει λιακάδα σήμερα και να βασανίζομαι με κλαψο-καψουροτράγουδα ...δεν υπάρχει χειρότερο!
    Με το που ήρθα έβαλα τη μουσική στο μπλογκ μου που με ηρεμεί!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα
      αχ βρε Αριστεα μου
      μα που δουλευεις πια;
      δηλαδη αν εισαι σε γραφειο και ακους τετοια
      απορω πως μπορεις να συγκεντρωθεις.
      δε θα μπορουσα.
      το συριανο τρελοκομειο δε σε ειδε. χαχαχαχα
      τη γλιτωσες. χαχαχα
      φιλακιαααααα

      Διαγραφή
    2. Ναι αλλά με είδε στης Πέτρας ( βλέπεις δεν κρατάω το στόμα μου κλειστό) και με κανόνισε στο μπλογκ μου δεόντως αχαχα!

      Σε ανδροκρατούμενο χώρο είμαι τι περιμένεις;

      Διαγραφή
    3. ανδρες και ακουνε Παντελιδη;;; ωωωωω τι τραβας και εσυ φιλη!
      καλο βραδυ ομορφη! φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  15. Σήμερα το πρωί ο σκύλος μου ξύπνησε με νεύρα, οπότε αυτομάτως μου ήλθε στο μυαλό το Every Dog has It's Day από Roomfull Of Blues και αυτό μου έχει κολλήσει όλη την ημέρα!
    http://www.youtube.com/watch?v=gI0UEF0LThs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειδες τι κανει ο σκυλος ΑΘηνα μου!
      χιχιχι\
      μια χαρα σε βρισκω!
      να εισαι καλα!
      φιλακια!

      Διαγραφή
  16. Σήμερα επειδή έχω διάθεση μελαγχολική θα άκουγα ένα με τον Μητροπάνο το " Γράψε μου κάτι "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. με εκφράζει αυτό... : http://youtu.be/R8ILpVANrjY
    ... ποτέ δεν θα το μάθεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Εκφραστική οικοδέσποινα!!!!!! Σήμερα ξύπνησα με πονοκέφαλο και δεν έχω καθόλου όρεξη για τραγούδι................Αν και τώρα με κάνεις να σιγομουρμουρίζω το σήμερα του Πάριου!!!!!!!!!
    Να είσαι καλά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Αννουλα μου!
      Χαρηκα που σε εκανα να σιγομουρμουρησεις!
      φιλακια πολλα!
      καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα σοφή της παρέας!Δεν ξέρω αν με αντιπροσωπεύει απλά μου ε΄χει..κολλήσει!!!Το "Δια ταύτα", μου έχει μπει στο μυαλό μου και σιγοτραγουδάω το σκοπό!Στο ημερολόγιο έγραψα κι όλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπερα.
      δε μου γραφεις ονομα και δε ξερω πως να σου απαντησω.
      θα χρησιμοποιησω το φιλε/φιλη, θα σε ευχαριστησω για το τραγουδι σου και θα σου ευχηθω ενα ομορφα βραδυ!
      να περνας ομορφα! :)

      Διαγραφή
  20. εισαι ολες εκεινες μαζι οικονομοπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα, Κική μου! Το τραγούδι είναι αυτό:
    http://www.youtube.com/watch?v=TH3mUwsqH0E
    Όταν περάσει ο (αναγκαστικός) χρόνος αναμονής μου τότε... I'm gonna give it a whirl!!
    Όπως καταλαβαίνεις, ελπίζω σε μια αλλαγή...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα κοριτσακι μου!
      καλη εβδομαδα να εχεις!
      πολυ ομορφο τραγουδι εβαλες αλλα αργησες να το προσθεσεις.
      ηθελα να κανω την ντομινοεκφραση και την εβαλα πριν αφησεις και εσυ το σχολιο σου!
      σ ευχαριστω πολυ παντως!
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να