Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

EΡΩΤΗΣΕΙΣ BY MAYUMI.

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα!
Η πρωινή βόλτα στη μπλοκογειτονια μου έδειξε πως είμαστε όλοι στο «πυρετό» βραβείων και οι ερωτο-απαντήσεις εχουν πάρει κυριολεκτικά φωτιά.
Χαμός φίλοι, χαμός! :)

Ήθελα όμως να πω σε αυτό το σημείο πως αυτό που αγαπώ πολύ σε όλους εσάς γιατί διάβασα όλων σας τις ερωτο-απαντήσεις, είναι ότι απαντάτε όλοι (τουλάχιστον εγω αυτό εισπράττω) με ειλικρίνεια και ακόμη και όταν απαντάτε με χιούμορ απαντάτε με ειλικρινές χιούμορ.

Ειλικρινά αυτό το έχω ξεχωρίσει! Νοιώθω πως πρώτη φορά συμμετέχουμε σε ένα τοσο «καθαρό» παιχνίδι ερωτο-απαντήσεων και μου αρέσει γιατί τα μπλοκ δεν είναι απλά μια ιδιότητά μας, είμαστε και οφείλουμε πάνω απ’ όλα να είμαστε εμείς!
Αυτό θεωρώ εγω τουλάχιστον.

Φυσικά δε θα μπορούσα να πάω κόντρα στο «ρέμα», οπότε και μένα σήμερα η ανάρτησή μου αφορά το συγκεκριμένο βραβείο που βολτάρει στα στενά των γειτόνων μου! :)

Ούτε μία, ούτε δύο, ούτε τρεις, ούτε τέσσερις, ούτε πέντε εφόσον συμπεριλάβω και την ερώτηση της Έλλης που μου άρεσε πάρα πολύ, αλλά έξι φορές έφτασε στη πόρτα μου το συγκεκριμένο βραβειοπαίχνιδο.

Αυτό σημαίνει ή ότι με αγαπάτε πολύ :)
ή ότι είστε απρόσεχτοι και δεν είδατε ότι το έχω ξαναπάρει
ή ότι θέλετε να απαντήσω στις ερωτήσεις σας! :)

Εγώ θεωρώ, μαλλον είμαι βέβαιη πως ισχύει το 1 και το 3, οπότε σήμερα θα κάνω αυτό το ποστ, στο οποίο θα επικεντρωθώ μονο στις ερωτο-απαντήσεις και εννοείτε ότι θα απαντήσω και εγω με τη σειρά μου ειλικρινέστατα.

Δε θα αναφέρω όμως 11 πράγματα για τον εαυτό μου, ούτε θα ξαναβάλω φωτο του βραβείου αλλα ούτε θα κάνω 11 ερωτήσεις στο τέλος και ούτε θα το ξαναδώσω σε άλλους 11 παίχτες γιατί το εκανα τη πρώτη φορά, την οποία μπορειτε να τη διαβάσετε εδώ: http://ekfrastite.blogspot.gr/2014/01/blog-post_17.html

Να πω μονο πως το βραβείο ηρθε και ξανάρθε σε μένα με την εξής σειρά:
Την  αρχή την έκανε η Sofia Sofaki και τις απαντήσεις μου θα τις διαβάσετε πατώντας στο επάνω λινκ και έπειτα ακολούθησαν οι εξής καλές φίλες:

Και η Έλλη που το δίνει σε όλους με μια ερώτηση.

Ελπίζω να μην ξέχασα κανέναν αλλά και να ξέχασα μου το θυμίζετε, κανένα πρόβλημα! :)

Ευχαριστώ πολύ όλες τις επάνω φίλες και ξεκινώ αμέσως τις ερωτο-απαντήσεις. :)

Να σας πω μονο πως θα κάνω ξεχωριστή ανάρτηση για κάθε φίλη που μου έκανε ερωτήσεις για να μη σας πέσουν μαζεμένα αλλά και για να μη κουραστώ και ξεπετάξω τις ερωτήσεις - απαντήσεις, δίχως να με αντιπροσωπεύουν πλήρως.

Σε αυτή την ανάρτηση λοιπόν θα δούμε τις ερωτο-απαντήσεις της Μαγιούμι:

1.Αν πήγαινες σε έναν ψυχίατρο.. από τι νομίζεις θα σου έλεγε πως υποφέρεις??
Για να είμαι ειλικρινής επειδή δε γνωρίζω όλες τις παθήσεις ή τους ιατρικούς αν θέλετε όρους δε μπορώ να πω με σιγουριά από τί θα μου έλεγε πως πάσχω. Πάντως σίγουρα κάπως θα με χαρακτήριζε. Εύχομαι μόνο να ήταν κάτι που θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί άμεσα.

2.Έχεις κάποιο ιδιαίτερο σημάδι/χαρακτηριστικό πάνω στο σώμα σου??
Ναι ναι έχω, σε χωριό μεγάλωσα φίλοι, είναι δυνατόν να μην έχω φάει τα μούτρα μου και μία και δύο και βάλε φορές; Ε ένα πέσιμο από αυτά μου άφησε σημάδι και πολλά ράμματα στο γόνατο.

3.Αν σε έδεναν με σχοινιά με κάποιον για 24 ώρες.. με ποιον θα μπορούσες να αντέξεις όλες αυτές τις ώρες??
Εξαρτάτε το λόγο του δεσίματος. Αν πχ με είχαν δεμένη με κάποιον για να μας κάνουν κακό δε θα άντεχα λεπτό κι ας ήταν και το άλλο μου μισό. Θα ήθελα να ξεφύγουμε. Αν πάλι ήταν κάτι σα πείραμα, δε θα χα θέμα έχω πολλούς φίλους που θα άντεχα δεμένη για 24 ώρες μαζί τους. Αυτοί πάλι δεν είμαι σίγουρη αν θα με άντεχαν!

4.Ποια είναι η αγαπημένη σου ατάκα από ταινία???
Εμένα φίλοι μου αρέσουν πολλή οι ατάκες που με κάνουν να γελάω. Να πέφτω κάτω από τα γέλια. Θεωρώ πως όσο εύκολο είναι να συγκινήσεις κάποιον με ατάκα άλλο τοσο δύσκολο είναι να τον κάνεις να γελάσει με όλη του τη ψυχή. Τέτοιες ατάκες λοιπόν έχω συναντήσει σε πολλές ελληνικές σειρες κωμωδίας. Δε θέλω να αναφέρω μια μονο, θα ηταν άδικο εκ μέρους μου. Είναι πολλές πάντως.

5.Πιστεύεις στον Θεό??
Ναι πιστεύω! Δε θεωρώ πως ο άνθρωπος είναι τα πάντα και φυσικά δε θεωρώ πως ο εαυτός μου είναι τα πάντα. Όπως πιστεύω στους ανθρώπους, όπως πιστεύω στον διπλανό μου, όπως πιστεύω στις δυνατότητές μου, όπως πιστεύω στη φύση και όπως πιστεύω σε πολλά άλλα, έτσι πιστεύω και στο Θεό.
Και να σας πω κάτι; Προτιμώ να πιστεύω κάπου παρά να μη πιστεύω πουθενά. Διότι αν δε πιστεύεις πουθενά μαλλον δε πιστεύεις και στους ανθρώπους. Και επίσης προτιμω να προσεύχομαι σε κάποιον που πιστεύω παρά να προσεύχομαι μονο όταν έχω ανάγκη κάπου που δε ξέρω πού.
Φυσικά όπως πολλοί άνθρωποι, έχω και εγω διάφορες ενστάσεις για όλο το θέμα που μπορεί να περικλείει ο όρος θρησκεία και κυρίως για την μετα θάνατον ζωή αλλα όπως είπε και κάποιος που δε θυμαμαι ποιός «Δε ξέρω αν υπάρχει κόλαση και παράδεισος, αλλά αν υπάρχει τη βάψαμε».
Και εάν η κόλαση και ο παράδεισος βρίσκετε μέσα στις ψυχές μας ας φροντίσουμε να τις τρέφουμε με αυτό που εχουν πραγματικά ανάγκη.

6.Αν είχες δολοφονήσει κάποιον.. πως θα εξαφάνιζες το πτώμα?
Δε θα το εξαφάνιζα. Μου είναι δύσκολο να διανοηθώ πως θα δολοφονούσα κάποιον πέρα από το να βρισκόμουν σε άμυνα, οπότε θα είχα ελαφρυντικά και δε θα είχα να φοβηθώ κάτι. Θα είχα τύψεις σίγουρα αλλα φόβο όχι.

7.Πότε έκανες sex για πρώτη φορά?
Αυτό μαγιουμάκι μου αν θες μπορώ να στο πω στις προσωπικές μας συζητήσεις. Εδώ όχι γιατί με διαβάσουν άτομα που με ξέρουν καλα και δε θα ήθελα να μοιραστώ τίποτα προσωπικό μαζί τους.

8.Έχεις πει ποτέ "σ'αγαπώ" σε κάποιον... χωρίς να το εννοείς??
Όχι, όταν το έλεγα το εννοούσα. Τι έγινε μετα τι σημασία έχει; Σιγά!

9.Αν μπορούσες να αναστήσεις από τους νεκρούς μία ιστορική/διάσημη προσωπικότητα...ποια θα ήταν αυτή??
Καμία, γιατί αυτομάτως θα αισθανόμουν τύψεις που δεν επέλεξα κάποιον άλλο/άλλη στη θέση του. Είναι δύσκολο να επιλέγεις ποιός θα ζήσει. Και αυτό μπορεί να συμβεί στη ζωή μας και δε θα θελα ποτέ να βρεθεί κανένας άνθρωπος σε τέτοιο δίλημμα. Όχι να αναστήσει βέβαια αλλα μπορεί καποια στιγμή να βρεθεί σε τέτοια κατάσταση που να κινδυνεύουν δυο άνθρωποι και να μπορεί να σώσει μονο έναν. Εκεί είναι το δύσκολο και δε θέλω καν να το σκέφτομαι!

10.Ποια δουλειά του σπιτιού θεωρείς πραγματικά αγγαρεία και σιχαίνεσαι να κάνεις??
Δεν τη θεωρώ αγγαρεία αλλα βαριέμαι να τη κάνω. Κι αυτή η δουλειά είναι γενική καθαριότητα στο μπάνιο.

11.Θα ήθελες να είσαι δωρητής οργάνων μετά τον θάνατο σου??
Η πρώτη απάντηση που μου έρχεται στο νου είναι με σιγουριά ναι! Και αμέσως με ακολουθεί το εξής υποσυνείδητο ερωτηματικό: «Γιατί είναι λίγοι αυτοί που επιλέγουν από νωρίς να γίνουν δωρητές οργάνων;»

Αυτά φίλοι μου μέχρι στιγμής!
Θα ακολουθήσουν οπότε προλάβω και άλλες ερωτο-απαντήσεις με τη σειρά που έφτασαν σε εμένα!

Να είστε καλα!

Όμορφη μέρα σε όλους!

Σχόλια

  1. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!!! ΕΧΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΕΥΦΡΑΔΕΙΑ ΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Σοφουλίνα καλημέρα!
      Χαιρομαι να σε τρελ'ενω ευχάριστω!
      χαχαχα
      Ευχαριστώ πολυ αγάπη για όλα!
      Να εισαι πάντα καλά!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ δύσκολες οι ερωτήσεις! Τις απάντησες όμως πολύ ωραία! Θα πω μόνο για το σημάδι στο σώμα πως και εγώ που μεγάλωσα σε πόλη γεμάτη σημάδια είμαι χαχαχα! Τα παιδιά είναι παιδιά παντού!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα
      ετσι ειναι κοριτσακι μου!
      τα παιδια ειναι παιδια παντου!
      εχεις απολυτο δικιο!
      να εισαι καλα αγαπη!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσουν πολύ οι απαντήσεις σου και δείχνουν έναν υπέροχο ισορροπημένο άνθρωπο... όχι σαν εμένα την τρελλή που είμαι για "δέσιμο"... Μαζί μου δεμένη όχι 24 ώρες ούτε δεκάλεπτο δεν θα άντεχες...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα σοφακι μου γλυκο!
      σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.
      προσπαθω να ειμαι ισορροπημενη.
      ειναι δυσκολο ομως.
      εισαι τρελλη ε;
      χοιχιχιχι
      μου αρεσουν απιστευτα τα τρελλα τυπακια σαν εσενα!
      παρα πολυ ομως!!!!!

      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  4. πήρες φορα και εσυ ε; και έκανες ερωτησεις απαντησεις μπραβο κουκλα εκφραστικη εισαι και εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Ιωαννα μου!
      πηρα φορα ναι!
      χαχαχα

      να εισια καλα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  5. Οι ερωτήσεις της Mayumi ήταν ιδιαίτερες, ήθελαν σκέψη για να τις απαντήσεις! Τουλάχιστον αυτό έπαθα εγώ...
    Έδωσες ωραίες απαντήσεις, Κική μου! Περιμένω να δω και τα υπόλοιπα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Ελλη μου!
      δε μπορω να πω πως σκεφτηκα ιδιαιτερα.
      απλως μου εβγαινε αμεσα το τι με αντιπροσωπευε ως απαντηση στη καθε ερωτηση.

      να εισαι καλα αγαπη!
      φιλακια πολλα!
      να περνας ομορφα!

      Διαγραφή
  6. μου αρέσει αυτό που είπες να μη τις ξεπετάξω..να κάνεις ξεχωριστή ανάρτηση για καθε μια που σου έδωσε ... ωραιες οι απαντήσεις στη μαγιουμίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα δελφινακι μου.
      απλα ηθελα να απανταω με καθαρο μυαλο αλλιως αγχωνομαι.
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  7. Τελικά, είσαι ένα γλυκό παιδί! Κι εγώ σου στέλνω ένα γλυκό φιλί! Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οοοο ευχαριστω πολυ αδυναμια!
      χιχιχιχ
      παρε και απο μενα δυο γλυκα φιλα!
      καλημερα! :)

      Διαγραφή
  8. Σου πάει πολύ το χιούμορ Κικίτσα μου και να το κάνεις συχνότερα!Οι χιουμοριστικές πινελιές που έβαλες σε κάποιες απαντήσεις σου τις απογείωσαν!χιχιΕίσαι τόσο αυθεντικό παιδί!Συγχαρητήρια για όλα τα βραβεία σου!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Μιραντουλα μου!
      ευχαριστω πολυ για το σχολιο σου!
      με τιμας αφανταστα!
      ευχαριστω και ανταποδιδω και για σενα!
      σημερασ απαντησα και τις δικες σου ερωτησεις!
      θα της δεις αμεσα πιστευω.
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  9. Κική μου,
    μπράβο που απάντησες στις ερωτήσεις της mayumi! Έθεσε ιδιαίτερες και ενδιαφέρουσες ερωτήσεις το γλυκό μας! :) Οι απαντήσεις σου δε είναι εξαιρετικές! :)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα παλομιτσα μου!
      χαιρομαι που σου αρεσαν.
      ευχαριστω πολυ!
      να εισαι παντα καλα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  10. ααα πολύ μου άρεσαν όσα απάντησες!!! ήσουν λίγο ζουζουνάκι μάλλον για να απέκτησες σημάδι, χε χε.. το μπάνιο εμένα είναι το αγαπημένο μου!! όσο για το Θεό έχεις δίκιο!!! αν δεν πιστέψουμε κάπου, πως.. νομίζω όλοι το έχουν ανάγκη να πιστεύουν σε ένα Θεό.. :) συγχαρητήρια για το βραβείο, αναμένουμε και τη συνέχεια!! εγώ τα έβαλα όλα μαζί αλλά έγραφα και δυο μέρες, χαχχα.. χαλί λέμε!!! :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Εβονιτακι μου.
      εχεις κανει αναρτηση με ερωτοαπαντησεις;
      η τελευταια σου αναρτηση ειναι με τα γλυκα και πιο πριν χριστουγεννιατικη.
      αν θελεις στειλε μου το λινκ να δω αν την εχω διαβασε. δε θυμαμαι καλα....
      ευχαριστω πολυ για ολα!
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα ομορφη!

      Διαγραφή
    2. ααα όχι, χτες την ολοκλήρωσα και λέω να την αναρτήσω σήμερα που βρήκα λίγο χρόνο.. :) οπότε θα τη δεις σύντομα! :)

      Διαγραφή
    3. α ωραια!!! μου αρεσει πολυ να σε διαβαζω!
      καλημερα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  11. Εξαιρετικές οι απαντήσεις σου!!!!
    Μπράβο Κικίτσα μου!!
    Μου άρεσαν πάρα πολύ κι οι ερωτήσεις
    δίναν το έναυσμα για σκέψεις!!

    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα σαι καλα Ελενη μου!
      ευχαριστω παρα πολυ!
      καλο βραδυ να εχεις!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να