Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ι LOVE FILOTAS.

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα!
Για σήμερα σας έχω ετοιμάσει ένα θέμα αχαρακτήριστο!
Ειλικρινά, δε ξέρω τί χαρακτηριστικό προσδιορισμό θα μπορούσα να του δώσω!

Μαργαριτάρι, ίσως; :P
Eίναι κι αυτό μια λύση!

Φίλοι το ομολογώ, μετα την Γαλήνη, ο «ποιητής» ξύπνησε μέσα μου και όλο ιδέες εχει.

Μια ιδέα σαν την πάνω φίλοι και αυτή που ακολουθεί.

Θέλω να σας κάνω ένα πρόλογο για να μη σας «τρομάξω» γιατί η κατεύθυνση που ακολουθώ είναι εντελώς αντίθετη από αυτή που θα πρεπε αλλά αφού μου «βγήκε» και μου άρεσε βρε φίλοι, πώς να μη τη μοιραστώ μαζί σας;

Καταρχάς να πω πως όσα θα διαβάσετε στο κάτω ποίημα βασίζονται σε πραγματική ιστορία και είναι αληθινά συμβάντα. Στο τέλος σας έχω και την επεξήγηση για να καταλαβεται πλήρως το όλο σκεπτικό.

Να πω μονο πως το αφιερώνω με πολλή αγάπη στη μια μου κολλητή (που άμα δει το πόστ παίζει και να μη μου ξαναμιλήσει) :P και να πω επίσης οτι το ποίημα γράφτηκε εχθές στη σκέψη της λέξης  «χελώνα». Βασικά ηταν εύκολο να βγει γιατί είναι αλήθεια.

Α! Να πω και κάτι ακόμα! Επειδή διαπίστωσα πως όταν διάβαζα το ποίημα εχθές από μέσα μου δε το ευχαριστιόμουν όσο όταν το διάβαζα φωναχτά και με το κατάλληλο τρόπο, θα ήθελα να βάλετε τα δυνατά σας και να το απαγγείλετε δυνατά! Ξέρετε με ένταση, στυλ και τρόπο! Εγώ κουνούσα και το χέρι! Δε ξέρω αν σας βοηθαει αυτό. Προσωπικά, ακόμη γελάω!



Ι LOVE FILOTAS.


Νεροχελώνα ήμουνα
με λέγανε Φιλώτα
Κόσμο πολύ εγνώρισα
μα κάποιοι μου αλλάξανε τα φώτα.


Γαρίδες έπρεπε να έτρωγα
μα ένας μικρός που είχε χάρη
Ρίγανη ευθύς με πότισε
και μου φύγε το χαλινάρι.


Χαμός γινότανε στο σπίτι μου
δε με άφηναν να κοιμάμαι
Νόμιζα πως δε θα ζήσω για καιρό
μα χρόνια μετά ένας κούκλος να μαι.


Μεγάλωσα, πρασίνισα αρκετά
τρωω όλο τα φαί μου
μα πάντα οφείλω τη χάρη μου
στη παλιά τη θύμησή μου.


Αγάπη από κόσμο έλαβα
με κάνανε και μπάνιο
μα το χαμόγελο που έπαιρνα
ηταν το κάτι άλλο.


Στη μπανιέρα θυμάμαι ήμουνα
η μάνα έπλενε τη γυάλα
και ένα αγόρι με μαλλιά
μου είπε πάμε γι’ άλλα.


Χελωνιτζάκι με έκανε
φόρεσα τα καλά μου
και μια μάχη έδωσα
καήκαν τα σωθικά μου.


Μέχρι και μύγες έφαγα
επιβίωσα με τρόπο
Φίλοι καλοί με πρόσεχαν
μου φτιάξανε και motto.


Τα άλλα τα κρατώ για με
θα είναι τα δικά μου
Μα μέχρι τότε να θυμάστε
άμα πάω να πέσω πιάστε.



Χαχαχαχα

Φίλοι έχω ενθουσιαστεί τοσο που άμα μπορούσα να γράφω τέτοια είδη ώστε να γελάω και να έχω την ευκαιρία να κάνω και εσάς να γελάτε θα το εκανα συχνά με πολλή χαρά και θέληση.

Εύχομαι να σας άρεσε και να σας εκανα να γελάσετε!

Πάμε λοιπόν στην επεξήγηση.

Όπως καταλάβατε ο Φιλώτας ηταν και είναι ένα χελωνάκι που μας συντρόφευε στα φοιτητικά μας χρόνια.

Κατοικίδιο – γιος μιας αγαπημένης φίλης και μασκοτ για όλους εμάς που τον ζήσαμε εκείνες τις εποχές.

Προσπάθησα να αναφέρω πραγματικά γεγονότα, όπως αυτό της ρίγανης. Ο μικρούλης αδερφός της φίλης μου τον είχε περιποιηθεί καταλλήλως τότε και γενικώς να εντάξω όσα περισσότερα μπορούσα σε λίγες μόνο παραγράφους, δοσμένα βέβαια με τρόπο που ταίριαζε όσο αυτό γινόταν.

Να σας πω ότι ο τίτλος του ποιήματος είναι η επιγραφή της γυάλας του και εδώ σκέφτομαι πως καλό θα ηταν να σας τον είχα βάλει και φωτο να τον βλέπατε. Τον έχω αλλα δεν τον έχω μόνο, είναι πάντα με παρέα στις πόζες, σα σταρ!

Νομίζω ότι δε χρειάζεται να πω κάτι άλλο! Θέλω μονο να το αφιερώσω στη μαμά του Φιλώτα όπως είπα και πάνω αλλα και σε όλους εμάς που τον πλαισιώσαμε κάποτε! Αλλά ναι, σήμερα τον πλαισιώνεται με κάποιο τρόπο και εσείς! Οπότε και δικό σας φίλοι! :)

Όμορφη μέρα! Φιλάκια πολλά! <3

Σχόλια

  1. Εντάξει!! Εγώ γέλασα πάρα-πάρα πολύ και ΑΠΑΙΤΩ να γράφεις συχνότερα τέτοιου τύπου ποίηση!!! Αχαχαχα! Τι γλυκούλι χελωνάκι, τι γλυκό ποίημα! Πολλά φιλιά Κικάκι μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα
      να σαι καλα βρε αδυναμια!
      χαιρομαι ιδιαιτερα που σου αρεσε!
      και κυριως που γελασες!
      το κυριοτερο για μενα!
      μακαρι να μπορω να γραφω ετσι!
      να σκορπας γραπτως χαμογελα ειναι το ομορφοτερο και και πιο δυσκολο συναμα για μενα τουλαχιστον!
      θα προσπαθω ομως! υποσχεση!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  2. Καλα δεν παιζεσαι!!! Ακομα γελαω!!! !!!!! ΑΑΑΑ!!! Κατι αλλο δεν νομιζω να θυμωσει η φιλη σου!!! Εγω προσοπικα αν εγραφες για μενα θα το καταευχαριστιομουνα και θα ηταν τιμη μου!!!!!Σ,ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφουλινα μου!!!!
      και εγω σ αγαπω πολλη γλυκια μου!
      το ξερεις αλλωστε αυτο!
      αμοιβαια τα αισθηματα!
      ναι καλε δε θα θυμωσει, πλακα της κανω!
      χιχιχιχ!
      χαιρομαι που γελασες!]
      φιλακιια πολλα!

      Διαγραφή
  3. Μωρέ, εσύ ότι και να γράψεις, είτε ο αναγνώστης αναρωτηθεί "τι θέλει να πει η ποιήτρια;" είτε το πιάσει το νόημα (αν κι εμένα μου αρέσει η πρώτη εκδοχή, ειδικα΄όταν γράφω ή μιλάω εγώ) σημασία έχει ότι θα έχεις βάλει τον άλλον να σκεφτεί.

    Πάντως, εγώ προσωπικά τα ποιήματα όπως και τους στίχους, δυνατά και απ' έξω μου τα διαβάζω, έτσι γαι να νιώθω το παλμό των λέξεων!
    (Τώρα αν κατάλαβες τι θέλει να πει η ποίητρια, δηλ. εγώ,)
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Μαρακι μου!
      Ευχαριστω πολυ για το σχολιο σου!
      Ειναι τιμη για μενα να μου λες πως οτι και να γραψω βαζω τον αλλο να σκεφτει. Χαιρομαι γιατι υπαρχουν ανθρωποι, οπως κ εσυ που ειναι θετικοι στο να σκεφτονται! :)

      Σχετικα με τη δευτερη παραγραφο του σχολιου σου εννοειτε πως καταλαβα τι θελεις να πεις! Συμφωνω!

      Φιλακια γλυκια μου φιλη!

      Διαγραφή
  4. Πω πω πω! Μεγάλες στιγμές για τον Φιλώτα !!!! Χα χα χα χα!
    Δόξα και τιμή με το ποίημα σου...
    Κική το έχεις ...!
    ....Και σε φανταζόμουν να το απαγγέλεις φωναχτά...!
    Μου΄φτιαξες τη μέρα!!!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα
      να σαι καλα βρε Αννιω μου!
      σ ευχαριστω πολυ!
      και το απεγγειλα φωναχτα και κουνουσα και το χερι!
      αμ πως! χαχαχα

      φιλακια αγαπη! <3

      Διαγραφή
  5. Ωωωωω!!! Γλυκούτσικο χελωνάκι!!!
    χιχιχι!!! Απολαυστικότατο ποίημα, Κική μου!!! Μπράβο! Πολύ μου άρεσε!
    Ο ξάδερφός μου έχει δυο μεγάλες χελώνες νερού και μία μικρούλα ξηράς!
    Όταν την είχε φέρει τη μικρούλα, την... βάφτισα Μερόπη! (Στην πορεία καταλάβαμε πως ήταν αγοράκι, αλλά Μερόπη συνεχίζουμε να ΤΟΝ λέμε!!!)
    ;-) χαχα!
    Μία ντοματούλα κερασμένη στον Φιλώτα από εμένα, παρακαλώ!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννα μου καλημερα!
      Χαιρομαι που σου αρεσε καλη μου!
      Ακομη Μεροπη τον λετε;;;
      χαχαχαχα καλο!
      Του εμεινε το ονομα, ελπιζω οχι και το χουι.
      χαχαχαχα
      πλακα κανω!

      Θα του δωσω τη ντοματουλα σου! Αλλα δε ξερω αν την τρωει, ειναι νεροχελωνα, γαριδες ξερω πως τρωει. χιχιχιχ

      φιλακια πολλα! να εισια καλα!

      Διαγραφή
  6. Κικη εχεις ενα υφος Σουρη ! σου παει αυτο το ειδος, ο Φιλωτας πολυ καλος.... με εκανε και περασα πολυ καλα , φιλιά καλη μερα σημερα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργιος Σουρης. Οντως σατιριζε αρκετα στα ποιηματα του! Και τον εαυτο του θαρρω!
      Χαιρομα που σου αρεσε και που περασες ομορφα φιλη μου!
      Να εισαι καλα!
      Φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  7. Βρε Κικίτσα μπράβο!Γέλασα τόσο πολύ!
    Είχα και εγώ ένα μικρούλι χελωνάκι ξηράς το καλοκαίρι που το φώναζα Νίτσα (από το χελωνίτσα) αλλά μάλλον μας βαρέθηκε την κοπάνησε από τη γυάλα του και μη την είδατε τη Νίτσα!!
    Να γράφεις πιο συχνά,είσαι φοβερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Μιραντα μου!
      χαιρομαι που σου αρεσε και κυριως που γελασες!
      ωραιο ονομα της ειχες παντως της χελωνιτσας!
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα γλυκια μοθυ!

      Διαγραφή
  8. Κική μας σ'ευχαριστούμε πολύ για το γέλιο που μας χάρισες!!!!
    Είναι πραγματικά πολύ γλυκό!!!
    Συνέχισε!!!!το χεις!!!!!
    Φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το χω ε;
      αχαχαχαχα
      με τη τρελλα ναι!
      χαχαχαχα

      σ ευχαριστω πολυ καλη μου φιλη!
      να εισαι καλα!
      φιλακια!

      Διαγραφή
  9. Δόξα και τιμή στο φιλωτάκι που κοντεύει να γίνει καρέτα καρέτα! Μας συγκινήσατε μις! Ο Φιλώτας αν δεν είχε πέσει σε χειμερία νάρκη θα σου έστελνε λουλούδια! Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως για το ποίημα! φιλιά δαγκωτά από το παιδί-κανίβαλο και από μένα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα Καιτουλι μου!
      χαιρομαι που αφησες σχολιο!
      χιοχιχιχιχ
      τα λουλουδια πες στο Φιλωτα να ξυπνησεο. τα θελω τη Κυριακη!!!
      χαχαχαχα

      φιλακια πολλα σε ολη την οικογενεια!
      ματς μουτς!

      Διαγραφή
  10. Βρε συ, εγώ έχω μια παπαγαλίνα. Θα την περιποιηθείς κι αυτήν, σε παρακαλώ; χαχαχα

    Σοβαρά τώρα: Εντάξει, μου 'φτιαξες το κέφι. Είναι υπέροχο, και σου πάααει αυτό το στιλ. Και πού είσαι; Η φίλη σου θα έχει λιώσει και θα έχει ένα μόνιμο χαμόγελο στα χείλη. Αν πει οτιδήποτε αντίθετο, μην την πιστέψεις, θα είναι ψέματα. Να, εγώ την βλέπω: έχει πάρει αγκαζέ τον Φιλώτα και κάνουν φούρλες στο σαλόνι απ' τη χαρά και τη συγκίνησή τους.

    Α ρε Φιλώτα (πολύ μου άρεσε το όνομα!!!), πού να ήξερες ότι θα γινόσουν φίρμα!! :)

    https://www.youtube.com/watch?v=d7pjIMPw6OE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα
      παπαγαλινα ε;
      πως την λες;
      να ξερω σε περιπτωση που ερθει εμπνευση!
      χιχιχιχιχ

      χαιρομαι που γελασες φιλη μου!
      ωραιο βιντεο! :)

      φιλακια πολλα! καλο σκ να εχεις!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα!!! Βρε, μη μασάς... σε πειράζω. :P

      Σαμπρίνα την λέμε -ο αδερφός μου είχε την έμπνευση.
      Είναι eastern rosella. :)

      https://www.google.gr/search?q=eastern+rosella&client=firefox-a&hs=mLL&rls=org.mozilla:en-US:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=azbcUublLY210QXBqYGACg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=665

      Διαγραφή
    3. καλημερα Αναστασακι μου!
      πολυ ομορφο ονομα της δωσατε!
      μου θυμισε ενα παιδικο που εβλεπα παλια τη Σαμπρινα. :)

      να εισαι καλα! φιλακια πολλα πολλα!
      αααα και ξεχασα ειναι πανεμορφη! <3

      Διαγραφή
  11. Αχ υπέροχο....!
    Καλό σου απόγευμα Κική μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα τι γλυκά και περιπετειώδη συναισθήματα που εισέπραξε αυτός ο Φιλώτας!
    Τι υπέροχο που το έκανες και ποίημα Κικούλα μου!!!
    Να είσαι καλά και πάντα με... ποικίλες εμπνεύσεις!
    Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Κατερινακι μου!
      χαιρομαι πολυ που σου αρεσε!
      να εισαι καλα αγαπη!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  13. Πολύ καλό Κικίτσα ΜΟΥ!!!
    Τελικά βρήκαμε φλέβα ποιητική!!!
    Και εις άλλα τέτοια κρυφοταλέντο μου!!!
    Θεσπέσια περιέγραψες τις περιπέτειες
    του Φιλώτακαι τις όποιες ανατροπές!!!

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου καλημερα!
      ευχαριστωπολυ!
      χαρηκα που σου αρεσε!
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  14. Ξετρελάθηκα Κική μου το διασκέδασα πάρα πολύ!
    Τρελαίνομαι για χελωνάκια είναι πολύ γλυκά!
    Να γράφεις πιο συχνά τέτοια πράγματα!
    Αχ βρε Φιλώτα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σαι καλα Ελενακι μου!
      ενοιωσα τον ενθουσιασμο σου!
      μου εδωσες πολλη χαρα!
      ευχαριστω πολυ!
      να εισαι καλα!
      φιλακιαααα

      Διαγραφή
  15. Α! Θα ήθελα και μια φωτογραφία μου έλειπε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις δικιο φιλη μου!
      και εγω ηθελα αλλα δεν τον εχω μονο του σε φωτο...

      φιλακια!

      Διαγραφή
  16. Είσαι ανεπανάληπτη!!!! Πολύ το ευχαριστήθηκα!!!
    Έχω μια χελώνα ξηράς 4-5 χρόνια και τη φωνάζω κι εγώ Νίτσα!!!!
    Καλό βράδυ εκφραστικό κορίτσι!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Σιλενακι!
      Νιτσα κ εσυ ε;
      χιχιχιχ
      πολυ χαριτωμενο ονομα της ταιριαζει!
      να τη φιλησεις απο μενα!
      χιχιχι

      φιλακα πολλα!

      Διαγραφή
  17. Βρε το Φιλώτα! Πού να'ξερε ότι θα αποτελούσε έμπνευση για σένα και θα σε βοηθούσε να εκφραστείς ποιητικά!
    καλή συνέχεια στις προσπάθειες σου Κικίτσα μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. απόλαυσα την ποίηση σου....χαρούμενη...εύθυμη...μπράβο στο ποίημα / αφιέρωμα στο χελωνάκι Φιλωτάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα Κική μου!
    Διαβάζοντας τον τίτλο στην αρχή νόμιζα πως θα έγραφες για το χωριό Φιλώτα που βρίσκεται στην Πτολεμαίδα και μου ξύπνησες πολλές αναμνήσεις από τα νεανικά μου χρόνια της ανεμελιάς! Όταν το διάβασα όμως ομολογώ πως μου φάνηκε πολύ αστείο. Που να φανταστώ πως θα έγραφες για μια χελώνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα
      να σαι καλα Χριστινακι μου!
      χαιρομαι που σου αρεσε και που σουτ ξυπνησα μνημες εστω κ αν ηταν αλλο το θεμα τελικα,
      χιχιχι
      φιλακια π[ολλα αγαπη!

      Διαγραφή
  20. Δεν χρειάζεται να σου πω..ΚΑΛΗΜΕΡΑ..ούτε καν..ΧΑΜΟΓΕΛΑ..εσύ κορίτσι μου το έχεις μέσα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οοοο
      αχτιδουλα μου
      τι ομορφο σχολιο!
      ευχαριστω απο καρδιας!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να