Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ - PERFECT SENSE.

Εκφραστικοί φίλοι, καλημέρα.

Σήμερα, μιας και που ήλιος μας "έλουσε", θέλησα να σας ζεστάνω με πρόταση μια εξαιρετικής για μένα αισθηματικής και κοινωνικής θα μπορούσα να πω ταινίας που την είδα πριν χρόνια αλλά θεωρώ πως αξίζει να τη μοιραστώ μαζί σας και σε περίπτωση που δεν την έχετε δει να τη δείτε.
Σε καμία περίπτωση δεν είναι μια χαζορομαντική ταινία. Δραματική τη θεωρούνε κάποιοι αλλά εγώ μένω στο αισθηματικό κομμάτι περισσότερο. Θα δείτε όμως στο τρέιλερ που ακολουθεί την πλοκή της και θα πάρετε μια γεύση.

Πάμε λοιπόν:


Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ - PERFECT SENSE.






ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

Aγγλική ταινία, σκηνοθεσία Ντέιβιντ Μακένζι με τους: Γιούαν ΜακΓκρέγκορ, Εύα Γκριν, Στίβεν Ντιλέιν, Κόνι Νίλσεν.

Από τις λίγες φορές που ένα τρέιλερ δε με ικανοποιεί και δεν το θεωρώ και αντιπροσωπευτικό της ταινίας. Ειλικρινά μου φαίνεται λίγο παρακολουθώντας το ενώ έχει τύχει να δω τη ταινία χωρίς το τρέιλέρ της. Το παρακολούθησα σήμερα και ομολογώ πως δε θα με έπειθε. Οπότε δώστε της μια ευκαιρία διαβάζοντας τα όσα ακολουθούν.


Λίγα λόγια για την υπόθεση του έργου:

Η Σούζαν είναι μία επιδημιολόγος που έχει αφιερωθεί στη δουλειά της και στην ανάλυση πολλών πραγμάτων και συναισθημάτων, μα έχει αφήσει την αγάπη να χαθεί εντελώς απο τη ζωή της.

Μία μέρα όμως, κάπως ας πούμε στα ξαφνικά θα γνωρίσει έναν σεφ που δίνει πνοή στη κουζίνα με τη μαγειρική του, ο οποίος έχει μάθει να ζει κάπως πιο έντονα ας πούμε τη καθημερινότητά του.

Όπως καταλαβαίνεται, γνωρίζονται, ερωτεύονται και ξεκινάει μια μάχη για την κατάκτηση της αιώνιας αγάπης.

Μέχρι εδώ πολλά κοινά με άλλες ταινίες του είδους.

Απο κει και έπειτα ξεκινά το διαφορετικό της ιστορίας.

Μια επιδημία ξεσπά. Και τι πέρνει μαζί της; Τις αισθήσεις των ανθρώπων! Μία μία αίσθηση αφανίζεται και αφανίζεται με τρόπο παράλογο!

Όχι όχι δε θα σας πω περισσότερα γιατί αυτά πρέπει να τα ανακαλύψετε μόνοι σας στην ταινία.

Πάντως νομίζω πως καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει....

Άραγε μπορεί η αγάπη να αντέξει όλα αυτά; Κι αν μπορεί πόσα κύματα θα περάσει;

Ειλικρινά αν δε την έχετε δει, δείτε την! Αξίζει τον κόπο!


Η προσωπική μου άποψη: 
Ήθελα κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο! Και στο τέλος ήθελα κάτι με την αφή!
Μου άρεσε πάρα πολύ η όλη ιδέα και δεν είχε τυχει να δω κατι άλλο παρεμφερή μέχρι τότε τουλάχιστον!
Γενικά θεωρώ πως είναι μια ταινία που μένει βαθιά μέσα σου!


Η πιο δυνατή σκηνή του έργου: 
Για μένα οι σκηνές που προυπήρχαν πριν οι αισθήσεις εγκαταλείψουν τους ανθρώπους.
Η πιο συγκινητική όμως στιγμή το τέλος! Ήθελα κι άλλο!


Αρνητική επισήμανση:
Ήθελα κάτι με την αίσθηση της αφής.


Δυνατό κομμάτι του έργου:
Για μένα η ερμηνεία της πρωταγωνίστριας. Εκπληκτική.


Σαν έξτρα μπόνους (χαχαχα) θα σας πω πως αυτο το δοκιμιο: http://ekfrastite.blogspot.gr/2013/09/blog-post_6.html το ειχα γραψει λιγο καιρο μετα τη ταινια. Αλλιως ξεκινησα αλλιως το πηγα. Οταν γραφω δε σκεφτομαι απλως μου βγαινουν προφανως οσα εχω ενδομυχα. Λογικα ειχα καπου εκει την ιστορια της ταινιας. :)


Όσοι απο εσάς έχετε δει τη ταινία θα χαρώ να μάθω τη γνώμη σας και όσοι απο εσάς τη δείτε, αν θέλετε ελάτε εδώ να μου καταθέσετε τις απόψεις σας.


Για περισσότερες Ταινιοεκφράσεις πατήστε εδώ: http://ekfrastite.blogspot.gr/search/label/%CE%A4%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CE%B5%CE%BA%CF%86%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82.

Εκφραστική, όμορφη μέρα σε όλους! :)

Σχόλια

  1. Τι ωραία παρουσίαση Κική μου!Η ταινία φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα και επειδή έχω κολλήσει τώρα τελευταία και βλέπω πολλές θα την ψάξω στα σίγουρα!Φιλί για καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα ομορφο Μιραντονι!
      Χαιρομαι που σου φανηκε ενδιαφερουσα!
      Αν τη δεις περιμενω γνωμη!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  2. Καλημερα κουκλιτσα μου!!! παρολο που δεν ειμαι ειδικος και απο ταινιες δεν βλεπω πολλες πιστευω οτι η συγκεκριμενη ειναι πολυ καλη και εχει δυνατες σκηνες.θα ψαξω να τη δω για να εχω μια καλυτερη αποψη!!! σε φιλω γλυκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Σοφουλινα μου!
      ειναι αρκετα καλη!
      αν τη δεις πες μου!
      φιλακια πολλα αγαπη!

      Διαγραφή
  3. Kαλημέρα καλή μου Εκφρασούλα!!!!
    Σ'ευχαριστούμε για ακόμη μία φορά :))
    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κική μου αγαπημένη συγκλονίστηκα μπορώ να πω από το τρέιλερ και την αφήγησή σου και θα τη δω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!! Περίμενε εντυπώσεις μου.. Σε ευχαριστούμε πολύ για την ενδιαφέρουσα πρότασή σου! Πολλά πολλά φιλιά!!! Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπη μου ομορφη καλημερα!
      Χαιρομαι πολυ που αισθανθηκες ετσι!
      Ευχομαι να σου αρεσει πραγματικα!
      Φιλαια πολλα πολλα!
      <3 <3

      Διαγραφή
  5. Μόλις πήρα στο videoclub και την κράτησα να τη δω το βράδυ! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ καλα εκανες Μαιρη μου!
      Ευχομαι να σου αρεσει!
      Φιλακια πολλα πολλα!
      Αναμενω την γνωμη σου αυριο!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  6. Α, φαίνεται να έχει αρκετό ενδιαφέρον!
    Και ξέρεις, ε? Τους τελευταίους μήνες, έχουμε βάλει στο πρόγραμμα με την παρέα μου, μια φορά τη βδομάδα να βλέπουμε ταινιούλα στο σπίτι...
    Νομίζω πως αυτό το στυλ, θα αρέσει στην κολλητή μου! (Ας της κάνουμε κι εκείνης το χατήρι μια φορά! Όλο το δικό μου ή των αγοριών περνάει!!! χαχα!!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι να της κανετε το χατηρι!
      χιχιχιχιχιχ!
      αμα τη δειτε περιμενω αποψη!
      να εισαι καλα φιλη!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  7. Δεν έχω δει την ταινία, αλλά η πολύ καλή παρουσίαση σου, με ξεσήκωσε! Να είσαι καλά! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ενδιαφέρουσα ταινία φαίνεται Κική μου!
    Θα προσπαθήσω να την δω!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα καλη μου Ελενα!
      ευχομαι αν τη δεις να σου αρεσει!
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  9. Σίγουρα εσύ έχοντας δει την ταινία ίσως βρίσκεις χλιαρό το τρέιλερ!
    Εμένα μου άρεσε και μαζί με την παρουσίαση σου με κανεις να θέλω να τη δω!
    Φιλάκια πολλά Κική μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα την ψάξω Κική, δεν την είχα κατά νου!!!! Έχει απ΄ ότι είδα και λίγη μαγειρική οπότε σίγουρα θα με ενθουσιάσει!!!!
    Καλό απόγευμα!!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Κικάκι μου και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η ταινία είναι φοβερή, Κική μου, έχεις δίκιο!
    Ο τρόπος που πραγματεύεται το θέμα της (το οποίο είναι και πρωτότυπο, θεωρώ) είναι πολύ έντονος ψυχολογικά, θυμάμαι πως με είχε συγκινήσει. Και δεν το παθαίνω αυτό συχνά με ταινίες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Ελλη μου!
      Χαιρομαι που συμφωνουμε!
      Να εισαι καλα!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  13. Όμορφη ταινία πρέπει να είναι.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ καλή και πρωτότυπη ταινία!
    Συμφωνώ απόλυτα για τα trailers, ας μη μένουμε σε αυτά γιατί πολλές φορές αδικούν τις ταινίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα γλυκια μου Κατερινα!
      χαιρομαι που συμφωνουμε!
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να