Παρασκευή, 4 Αυγούστου 2017

ΤΟ ΌΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΈΠΛΑΣΑ


Eπειδή σε ονειρεύτηκα #AL
Κι ήσουν ξανθός, με σκυθρωπό πρόσωπο, λευκή επιδερμίδα
Φορούσες μια ξεθιωριασμένη, γκρι μπλούζα κι ήσουν γαλήνιος.

Περίεργο, ήσουν γαλήνιος
Μπορεί και να μου χαμογέλασες κιόλας, δεν θυμάμαι.



 

Emotional Dark Music - The Eternal Forest 

 

 

ήσουν το όνειρο που έπλασα 

κι εκεί να παραμείνεις 

 

«Μια τελική συνάντηση μες στων αλλεπαλλήλων
Άδειων νυκτών τη στείρα διαδοχή
(Όχι συμπτωματικά ούτε τυχαία)
Μια συνάντηση — στην άβατο διάβαση πέρασμα
Απ’ του μυαλού πέρα τ’ αταίριαστα διδάγματα
Όταν οι άλλοι σιτίζονται με ράκη προσευχής
Νοσταλγούν εσχατιές φανταστικών επιλύσεων
Εκθέτουν σε σχήματα ασελγή των σωμάτων
Την ασταθή βεβαιότητα μιας νοσηρής υγείας.
Μια συνάντηση —όχι τυχαία— επινόηση
Θανάτου χωρίς αργύριο υποταγής
Στην άγρια νύχτα που καλπάζει σ’ ένα αιώνιο
Απαράβατο, πριν και μετά, Καθορισμένο.»


- Μανόλης Αναγνωστάκης, «Μια τελική συνάντηση»

  (Μ. Αναγνωστάκης, Τα ποιήματα, εκδ. Νεφέλη)

8 σχόλια:

  1. Πάντα τρυφερή, πάντα ρομαντική Κική μου. Όμορφο βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κική μου καλό ΣΚ ο Αναγνωστάκης αγαπημένος μου από το σχολείο ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι απλά υπέροχη! Σε φιλώ, Κική μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι κάνεις χαρά μου; Πώς περνάς; Πάντα με συναίσθημα οι αναρτήσεις σου αφήνουν τη σφραγίδα τους.
    Φιλί γλυκό από Κεφαλλονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κεφαλλονια!!! Τι ωραία!
      Να περνάς όμορφα γλυκια μου

      φιλια ποολλα

      Διαγραφή

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ