Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΓΙΑΤΙ Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΦΡΑΓΜΟΥΣ ΚΑΙ ΌΡΙΑ, ΈΧΕΙ ΜΟΝΟ ΓΕΦΥΡΙΑ.





Η Αγάπη Δηλώνει Παρών, παρόν σε κάθε εποχή, σε κάθε εορταστική και μη, ατμόσφαιρα, να σας πάρει από το χέρι και να σας μυήσει στις ιστορίες αγάπης που φιλοξενεί.
Ακολουθήστε την "Στην Αγάπη της Σιωπής"
Ακούστε την μελωδία "Της Φυσαρμόνικας των Αισθήσεων"
Αναρωτηθείτε, δίπλα στις ράγες του τρένου, που κατοικεί η αγάπη στην καθημερινή επαφή μας.
Και για το τέλος, αναρωτηθείτε για την αγάπη που έπεται....
















Η Αγάπη Δηλώνει Απών, έρχεται.
Πριν από αυτή όμως, φρόντισε να αποκτήσεις το πρώτο μέρος της τριλογίας.
Ζήτησέ τη μου, υπογεγραμμένη και ενυπόγραφη.
Επικοινώνησε μαζί μου μέσω inbox και σύντομα θα την έχεις πλάι σου!




 Ευχαριστώ πολύ!














Γυναίκες, σας περιγράφουμε όπως μας αρέσει
κι εξοργιζόμαστε που δεν χωράτε στις περιγραφές μας.

Τίτος Πατρίκιος, 1927 -, Έλληνας ποιητής



Στην αγκαλιά της συγγραφέως μας, Μαρία Κανδύλη.
Η Μαρία Κανδύλη έχει γράψει το βιβλίο "Πλυμένα Λάβαρα" από τις εκδόσεις Τύρφη.
Αναζητήστε το!



"Τρεις νουβέλες γραμμένες με πολύ αγάπη. Το αποτύπωμα της συγγραφέως φαίνεται να είναι τυλιγμένο από την κουβέρτα της αγάπης. Άρα δε θα μπορούσε να είναι διαφορετικό το έργο της. Δίνει χώρο σ' εκείνη την αγάπη που νομίζουμε ότι θα πονέσουμε, αλλά ευχόμαστε να βρεθεί στο δρόμο μας για να τη διαβούμε. Καταργεί εκείνη την αγάπη που νομίζουμε ότι έχουμε, αλλά βολευόμαστε από φόβο. Στο τέλος ο αναγνώστης καταθέτει αρκετά περιθώρια σκέψης και προβληματισμού. Δε σταματά σε ένα είδος αγάπης, αλλά μυρίζει όλα τα αγνά συναισθήματα που αναδύονται από αυτήν. Μένει με τη γλυκιά αίσθηση ότι η αγάπη δε διαθέτει μόνο ήρωες, αλλά και δική της λογική. Γιατί δεν έχει φραγμούς και όρια, παρά μόνο γεφύρια. Ανοίγει δρόμους, ξεκλειδώνει καρδιές, μαλακώνει συνειδήσεις. Είναι στη φύση της να περιπλανιέται λεύτερη. Όσοι αντιστέκονται σ' αυτήν, τόσο η ίδια θα στέκεται περήφανη, φωνάζοντας με τιμή και δύναμη ανδρείας όχι παρούσα, αλλά παρών στο παρόν."



____________________


Τα υπέροχα λόγια επάνω, λόγια που με έκαναν να συγκινηθώ και να χαμογελάσω δειλά, έρχονται από έναν άνθρωπο που θεωρώ δικό μου και ξέρω πόσο με στηρίζει, με πιστεύει και με βοηθά. Οι θησαυροί του άλλωστε, όλα τα τρειλερ των βιβλίων μου που μου έχει χαρίσει μέχρι στιγμής, δείχνουν και με πράξεις όσα σας είπα μόλις. Αυτός ο πολύτιμός άνθρωπος είναι ο Νίκος Μουσαβερές. Τιμή και χαρά μου, τα λόγια σου φίλε μου!


Και η πανέμορφη φωτογραφία, η επιβλητική αυτή φωτογραφία, μέσα στην απέραντη γαλήνη της θάλασσας που τη συνοδεύει, έρχεται από μία αγαπημένη Γυναίκα και ανερχόμενη συγγραφέα, την Μαρία Κανδύλη, την οποία και θερμά ευχαριστώ!


Η Αγάπη, πάντα, Θα Δηλώνει Παρών!


Σας ευχαριστώ πολύ!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να