Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΡΙΑΛ.


            Το τελευταίο διάστημα ακούω και διαβάζω συχνά πως το καλοκαίρι θα πρωταγωνιστήσουν στα τηλεοπτικά κανάλια πολλά ξένα καθημερινά σήριαλ και πραγματικά θλίβομαι πολύ γι αυτό.
            Η αλήθεια είναι πως το καλοκαίρι ο κόσμος δε βλέπει πολύ τηλεόραση όμως οι πιο ηλικιωμένοι άνθρωποι αν μπορώ να το πω έτσι θα συνεχίσουν να βλέπουν και ειδικά τα σήριαλ αλλά δε μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει οπωσδήποτε να βλέπουν μεταγλωττισμένες σειρές και όχι ελληνικές.
            Πιστεύω πως είναι καλύτερα να ακούν και όχι να παιδεύονται με το να διαβάζουν, αν ξέρουν όλοι φυσικά να διαβάζουν.
            Δε μου αρέσει να σχολιάζω αρνητικά ταινίες που δεν έχω δει αλλά η αλήθεια είναι ότι προτιμώ να βλέπω στη τηλεόρασή μου προγράμματα που μου θυμίζουν την Ελλάδα, παρά να βλέπω σήριαλ που μου θυμίζουν άλλες χώρες.
            Όσον αφορά τα σενάρια αυτών των σήριαλ δε μπορώ να εκφέρω άποψη μιας και που δε τα έχω δει για να μπορέσω να κρίνω αξιοκρατικά. Οι περισσότερες πάντως ξένες σειρές έχουν ωραία δομή αν και για μένα έχουν αρχίσει πια να μοιάζουν επικίνδυνα μεταξύ τους.
            Θυμάμαι πως παλιότερα, όταν ήμουνα ποιο μικρή και είχα χρόνο για τηλεόραση είχα κολλήσει με κάποιες ξένες σειρές όμως τώρα πια πιστεύω πως έχουν ανθίσει τόσο πολύ που η ύφεση δε θα αργήσει να έρθει. Η τόση αναπαραγωγή τους θα μας κάνει να τα βαρεθούμε πολύ γρήγορα. Έτσι πιστεύω.
            Έκανα τη παραπάνω εισαγωγή θέλοντας να καταλήξω ξανά στο ότι με θλίβει που η τηλεόρασή μας γέμισε ξένα προγράμματα γιατί πιστεύω πως οι Έλληνες σεναριογράφοι έχουν πολλά να δώσουν αλλά δε μπορούν, όχι τώρα τουλάχιστον.
            Κι από την άλλη είναι τόσοι οι άνεργοι ηθοποιοί που αυτό με θλίβει ακόμη περισσότερο. Τόσα παιδιά και γενικά ηθοποιοί με όνειρα και να μη μπορούν να τα πραγματοποιήσουν επειδή δεν υπάρχουν σειρές να παίξουν.
            Θεωρώ ότι όπως πρέπει να αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα για να στηρίξουμε την οικονομία μας έτσι θα έπρεπε να στηρίξουμε και τα ελληνικά σήριαλ γιατί αυτή τη στιγμή όλες οι δουλειές έχουν αντίκτυπο στην οικονομία της χώρας μας.
            Πάντως γενικά είμαι της άποψης ότι η Ελλάδα πρέπει να στηρίζει την Ελλάδα σε όλες τις δουλειές και παντού γενικότερα. Άσχετα από το τι γίνετε φυσικά.
            Κι από την άλλη σκέφτομαι πως ούτε τα ελληνικά σήριαλ που στηρίζονται επάνω σε ξένα σενάρια μου αρέσουν. Ναι ούτε εκείνα μου αρέσουν! Δεν εννοώ ότι δε μου αρέσουν σα σενάρια, εννοώ πως δε μου αρέσει η ιδέα! Δεν είναι η πρωτότυπη, ίσως γι’ αυτό! Το αυθεντικό είναι πάντα το καλύτερο!
            Ξέρω και πιστεύω πως η παρθενογέννηση δεν υπάρχει πια σε πολλούς τομείς της ζωή μας αλλά θεωρώ άδικο να στηρίζετε κάποιος επάνω σε υπάρχουσες ιδέες αντί να αφήσει τον εαυτό του να μεγαλουργήσει όπως ο ίδιος ξέρει, γιατί αυτός πάντα ξέρει καλυτέρα.
            Προσέξτε! Δεν είναι κακό να στηρίζεσαι σε μια ιδέα! Κακό είναι να την αναλώνεις συνέχεια και συνέχεια! Έτσι αναλώνεσαι και ο ίδιος.
            Τελικά νομίζω πως ανέπτυξα πολύ περισσότερα θέματα από αυτά που ήθελα να πω και νομίζω πως είναι καλύτερα να σταματήσω εδώ. Δεν υπάρχει άλλωστε λόγος να αναλώνω κι εγώ ακόμη περισσότερο τις απόψεις μου.
            Όσα ήθελα να πω τα καταλάβατε, είμαι σίγουρη γι αυτό!
            Οπότε σας αποχαιρετώ για σήμερα!

Σχόλια

  1. καλημερα γλυκο μου κοριτσακι!!! μου ελειψε τοοοσο πολυ το γεγονος οτι δεν μπορουσα να σχολιασω.αλλα παραπονο δεν εχω γιατι μας ευχοσουν ,εκανες της αναρτησουλες και δεν μας ελειψες και τοσο γενικα σαν παρουσια!! :) εχεις απολυτο δικιο σε ολα οσα λες!!και οσο για το φετινο καλοκαιρι λογω της οικονομικης καταστασης νομιζω πως περισσοτεροι θα βλεπουν τηλεοραση σε σχεση με αλλες χρονιες!και ολα,τα μεγαλα,καναλια εχουν προανναγγειλει ξενες σειρες και 2 και 3 το καθενα.και απο οτι φαινεται θα συνεχιστει αυτο και μετα!και ειναι κριμα τοσος κοσμος να ειναι ανεργος!δεν ειναι αναγκη να κανουν υπερπαραγωγες ας κανουν πιο απλα πραγματα,πιο οικονομικα.ας μην εχουν οι εκπομπες τεραστια στουντιο ας αρκεστουν σε κατι μικροτερο.λυσεις γενικα νομιζω πως υπαρχουν.και εννοειται πως σιγουρα εχουμε ανθρωπους με ταλεντο.και μπραβο σου που το γενικευεις κιολας!πρεπει να στηριξουμε γενικα τα ελληνικα προιοντα.να στηριξουμε δηλαδη ο ενας τον αλλον.ειδικα τωρα σε αυτην την δυσκολη περιοδο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα μαράκι μου! εννοείτε πως δεν ειχα σκοπό να σας λείψω!

    εχω λόγο που κλείνω τα σχόλια!

    σημερα τα άνοιξα γιατί ήθελα να σας αφήσω να εκφραστείτε, να δω τις απόψεις σας και γενικά να δω αν σας αρέσει η ιστορία μιας και που σήμερα έχει φτάσει σχεδόν στη μεση της! :)

    βεβαια θα τα ξανακλεισω για λιγο αλλα θα ηθελα να δω αν συνεχιζετε ακομη να με διαβαζετε!

    ευτυχως εσυ εισαι εδω για μενα και σε ευχαριστω!

    φιλακια πολλα μαρακι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να