Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

TO SOCIAL ART ΜΑΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΙΘΟΥΣΕΣ


Διότι εκτός από τις πύλες και τα φύλλα της καρδιάς του, μας ανοίγει και τις δημιουργικές του αίθουσες. Τις αίθουσες εκείνες που φιλοξενούν ανθρώπους, που θέλουν να μάθουν, να δημιουργήσουν, να διδάξουν, να διδαχθούν και το κυριότερο, να μοιραστούν όλα εκείνα που τόσο, αγαπούν. Διότι είναι - μαγευτικά πανέμορφο - το να μοιράζεσαι στιγμές δημιουργίας, μαζί με τους συνανθρώπους σου.




Όπως σας ενημέρωσα από την περασμένη ανάρτηση, κοντά μας έχουμε, δύο αγαπημένες μου κυρίες, την Αντιπρόεδρο του Συλλόγου, κα Ελένη Μελετίδου και την Γραμματέα και δασκάλα Ντεκουπάζ και Πηλού, κα Πετρούλα Μητακίδου, για να μας μιλήσουν, σφαιρικά, για τον Σύλλογο Πολιτιστικής Ανάπτυξης, που η καρδιά του χτυπάει δυνατά στη Λεωφόρο Τσιμισκή 117, στον 1ο όροφο και μέσω ενός ιδιαιτέρως καλαίσθητου χώρου φιλοδοξεί να προάγει τις τέχνες και τον πολιτισμό, δίνοντας το βήμα σε όλους εκείνους τους ανθρώπους που είναι δεκτικοί να μάθουν και να μοιραστούν τις γνώσεις τους και όσα αγαπούν με πολλούς συνανθρώπους τους.

Την Παρασκευή, μιλήσαμε με την Αντιπρόεδρο του συλλόγου, κα Ελένη Μελετίδου για να γνωρίσουμε τι ακριβώς είναι το  SOCIAL ART και με τι είδους δραστηριότητες ασχολείται και σήμερα, συνεχίζουμε με την γλυκυτάτη και αγαπημένη μου για πολλούς λόγους, κα Πετρούλα Μητακίδου, για να ενημερωθούμε περισσότερο για το κομμάτι της διδασκαλίας και της ομαδικής συνοχής:


1. Πώς μπήκε στη ζωή σου η τεχνική του ντεκουπάζ και ο πηλός; Πως αποφάσισες να το διδάξεις σε άλλους ανθρώπους; Τι μπορεί να εισπράξει κάποιος, μαθαίνοντας, αυτές τις τεχνικές;



Πάντα είχα κλίση με τα καλλιτεχνικά, ζωγραφική, σχέδιο και όλα τα συναφή. Θαύμαζα όλους όσους αποτύπωναν με πινέλα και χρώματα, επάνω σε καμβά, όλα τα συναισθήματα τους, τις εικόνες που βλέπανε ή φαντάζονταν! Από μεγάλους καλλιτέχνες μέχρι ανώνυμους! Ψάχνοντας και με το πέρασμα των χρόνων, ανακάλυψα και την τέχνη του ντεκουπάζ που έγινε κατά κάποιον τρόπο «της μόδας»,  ενώ στην ουσία είναι μία τεχνική που ξεκίνησε απο την Γαλλία γύρω στο 1800 !! Την χρησιμοποιούσαν άνθρωποι κατώτερων κοινωνικών στρωμάτων για να ανανεώσουν τα έπιπλα τους ή οτιδήποτε άλλο. Ίσως για αυτό να ονομάζετε και τεχνική της χαρτοπετσέτας!!! Ασχολούμενη, είδα πόσες προοπτικές έχει...  Το να αλλάζεις ένα αντικείμενο παλιό σε κάτι διαφορετικό και καινούργιο είναι μαγεία!!! Αυτό θέλω να διαδώσω... τίποτα δεν πάει χαμένο.



2. Ξέρω πως συνεισφέρεις και σε άλλους Πολιτιστικούς Συλλόγους, όπως σε αυτόν με τις ρευματοειδή παθήσεις. Θα ήθελα να μάθω ποια είναι η κινητήρια δύναμή σου για να μπορείς να ανταπεξέλθεις σε όλες αυτές τις δραστηριότητες και θα ήθελα ακόμη να μοιραστείς μαζί μας εάν υπήρξαν στιγμές που πιέστηκες και θέλησες να τα παρατήσεις.



Αρχικά, το κομμάτι αυτό μπήκε στην ζωή μου, μετά απο ένα γεγονός που με ταρακούνησε τόσο πολύ, που έταξα στον εαυτό μου να μην αρνηθώ ποτέ να δώσω ένα χέρι βοηθείας σε συνάνθρωπο μου και  είδα σαν 1η  μου ευκαιρία  το κοινωνικό ιατρείο της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης. Φεύγοντας από την βάρδια μου ένιωθα πλήρης και συνειδησιακά ήρεμη. Εν συνεχεία, επειδή πάσχω απο το νόσημα ΣΕΛ, θεώρησα υποχρέωσή μου να μπω στην διαδικασία να ενημερώνω τον κόσμο, να μαθαίνουμε οι νοσούντες και οι μη, ότι είναι στο χέρι μας να διαχειριζόμαστε αυτές τις ασθένειες και όχι εκείνες εμάς. Δεν θα έλεγα ότι ένιωσα ποτέ έντονη απογοήτευση για να τα παρατήσω, μια δυό φορές ίσως λόγω κόπωσης, αλλα και αυτό την άλλη μέρα εξατμιζόταν.



3. Πόσο εύκολο, δύσκολο ή δημιουργικό είναι να μοιράζεσαι με ανθρώπους τις γνώσεις, για τις τεχνικές που αγαπάς; Πως νιώθεις όταν τους βλέπεις να υλοποιούν τα πρώτα τους έργα; Πως μπορεί να νιώθουν εκείνοι στο πρώτο τους δημιούργημα και πως εξελίσσονται αυτά τα συναισθήματα στο πέρασμα των μαθημάτων σας;



Είναι ένα πραγματικά υπέροχο συναίσθημα και μία άκρως δημιουργική διαδικασία. Νομίζω πως νιώθω την ίδια χαρά με εκείνους, ίσως και μεγαλύτερη, γιατί έβαλα ένα λιθαράκι στο δικό τους χτίσιμο. Η ικανοποίηση και η χαρά που νιώθουν και το καμάρι στο βλέμμα τους, είναι η μεγαλύτερη «πληρωμή» μου. Αυτό το "εγώ το εκανα όλο αυτό", απλώς δεν υπάρχει.



4. Υποθέτω πως όταν είσαι ενεργό μέλος ενός συλλόγου, οφείλεις να του αφιερώνεις χρόνο από τη προσωπική σου ζωή. Σε έχει φέρει αυτό αντιμέτωπη με την οικογένεια και τους φίλους σου; Σου έχουν κάνει ποτέ παράπονα για το χρόνο που αφιερώνεις στις δραστηριότητες του Συλλόγου;



Η αλήθεια είναι ότι είχα όλη την στήριξή τους. Τα παιδιά με ενθάρρυναν, αλλά πιο πολύ ο σύζυγος μου και δείχνουν μεγάλη κατανόηση γιατί βλέπουν ότι κάνω κάτι που με κάνει χαρούμενη, οπότε κάνουν και λίγο τα «στραβά μάτια»,  αν δεν προλάβω να κάνω κάτι στο σπίτι (χαχαχα). Τους ευχαριστώ μες απ’ την καρδιά μου!




5. Θεωρώ πως τα μέλη του Συλλόγου είστε μια οικογένεια, τουλάχιστον εγώ, αυτό εισπράττω από εσάς. Σε κάθε οικογένεια υπάρχουν τόσο οι διαμάχες, όσο και οι βαθιά εσωτερικές συγκινήσεις. Θα ήθελα να μοιραστείς μαζί μας, κάποιες στιγμές και από τις δύο αυτές «δονήσεις».




Έχεις απόλυτο δίκιο για την λέξη οικογένεια .Τι εννοώ με αυτό.. Με την Ελένη, υπήρξε απο την αρχή της γνωριμίας μας, μια ιδιαίτερη χημεία. Μοιάζουν αρκετά οι χαρακτήρες μας, στην κοινωνικότητα, στο χιούμορ και πάνω απ’ όλα στο ό,τι βλέπουμε τα πράγματα από την θετική τους πλευρά. Η Ελένη πιο πολύ, εγώ απογοητεύομαι λίγο πιο εύκολα και εκεί έρχεται εκείνη να με ταρακουνήσει και ως δια μαγείας, επανέρχομαι! Αν αυτό θεωρείτε διαμάχη, τότε αυτή είναι. Συγκινήσεις, έχουμε πολλές και χαρές επίσης. Μπορώ να πω πως χαιρόμαστε σαν μικρά παιδιά. Νιώθω πολύ τυχερή που μπήκε στην ζωή μου, τόσο η Ελένη, όσο και όλα τα μέλη του Social Art και ό,τι άλλο μπορεί να πρεσβεύει ο πολιτιστικός μας σύλλογος, που όλοι αγαπάμε και φροντίζουμε, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!!!

Να ευχαριστήθω θερμά την κ. Πετρούλα Μητακίδου για την πολύτιμη συνέντευξη που μου παραχώρησε, να ευχηθώ ολόψυχα όλα τα όνειρα και οι φιλοδοξίες του Συλλόγου να γίνουν πράξη άμεσα και μάλιστα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και οι ευχές μου περνούν σε πιο προσωπικό επίπεδο για υγεία, ευτυχία και οικογενειακή γαλήνη.
Πριν μοιραστώ μαζί σας κάποιες φωτογραφίες του συλλόγου από τις ώρες των μαθημάτων τους, ένα σύντομο βιογραφικό για την γλυκυτάτη, εκφραστική μας φίλη.





Έχω γεννηθεί στην Δυτική Γερμανία. Κολωνία, Απρίλιο του 1967 και το ’78 επιστρέψαμε στην Ελλάδα . Έχω τελειώσει το 21ο Γυμνάσιο - Λύκειο Θεσσαλονίκης, είμαι Απόφοιτος του  Ι Ε Κ Μηχανογραφημένης Λογιστικής αλλά δεν άσκησα το επάγγελμα. Υπήρξα ιδιοκτήτρια περιπτέρου για 9 χρόνια και για 2 χρόνια διατηρούσα πρατήριο Άρτου. Έχω 2 παιδιά.  Μία κόρη, 29 ετών που ζει κ εργάζεται στο Λονδίνο και έναν γιο 26 ετών, που είναι σεφ. Είναι παιδιά ανεξάρτητα και είμαι πολύ περήφανη κ για τους δυό τους.

Για το τέλος, να μοιραστώ μαζί μας, μερικές φωτογραφίες των μαθημάτων του Συλλόγου που ομολογουμένως αποπνέουν φιλικότητα, ζεστασιά και καθαρά, ανθρώπινο περιβάλλον.












Διότι το πιο σημαντικό - αν όχι το πλέον πολύτιμο - σε κάθε ομάδα, είναι τα μέλη της και πως αυτά επιλέγουν, καθημερινώς, να επικοινωνήσουν, να πράξουν, να μοιραστούν και να δημιουργήσουν.

Και θα κλείσω την ανάρτηση τούτη με το μότο του συλλόγου: 


Και μην ξεχνάτε πως αυτήν την Κυριακή, θα είμαστε εκεί: http://ekfrastite.blogspot.gr/2017/10/blog-post_6.html


Καλημέρα και καλή εβδομάδα, εκφραστικοί μου.

Σχόλια

  1. Όμορφες φωτογραφίες, Κική μου. Να κρατήσετε πάντα αυτό το καλό κλίμα στο Σύλλογο. Περιμένουμε την επέκτασή του στην Αθήνα! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να ...

ΧΟΡΟΙ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

    Παραδοσιακοί χοροί Εύβοιας Εύβοια   Στο όμορφο νησί της Εύβοιας ο κορυφαίος χορός είναι ο καβοντορίτικος ή καλλιανιώτικος που χαρακτηρίζεται από ένα ιδιαίτερο χορευτικό και μουσικό στυλ. Άλλοι χοροί του νησιού είναι ο συρτός και ο µηλωνιάτικος, παραλλαγή του συρτού χορού. Στην περιοχή χορεύεται ακόµα ο λεγόµενος όρθιος μπάλος (διαφοροποιείται από τον κυκλαδίτικο µπάλο) από ένα ή δύο ζευγάρια. Βόρειο Εύβοια   Στη Β. Εύβοια συναντάµε περισσότερο τους λεγόµενους στεριανούς χορούς όπως τσάµικα, καγκέλια, πατινάδες και συρτούς. Από τους πιο διαδεδοµένους χορούς ήταν ο Χειµαριώτικος, οργανική αργή µελωδία που παιζόταν και µε φύλλο από κοτσύκι ή άλλο δέντρο. Ακολουθούσε ο Συρτός, ο Τσάµικος και κάποιες φορές χορευόταν και το ηπειρώτικο Στα Τρία. Όσον αφορά το Συρτό, όταν παρατηρήθηκε (µε βάση τις καταγραφές) ότι οι µεγάλης ηλικίας άνθρωποι δεν κάνουν δύο διαδοχικά σταυρώµατα αλλά πάτηµα και άρση, ειπώθηκε ότι τα σταυρώµατα "τα κάναν οι δασκά...

Από την Άλλη Πλευρά

    Πηγή Ο ήλιος είχε ήδη ανέβει ψηλά στον ουρανό όταν ο Δημήτρης πήρε στα χέρια του τον φάκελο. Είχε εκείνη τη μυρωδιά που τον έκανε να νιώθει σαν να ήρθε από το παρελθόν, από ένα άλλο κεφάλαιο της ζωής του, που δεν ήθελε να θυμάται. Ήταν το είδος του φακέλου που θα πετούσε χωρίς δεύτερη σκέψη, αν δεν είχε ένα περίεργο αίσθημα στο στομάχι. Άνοιξε τον φάκελο αργά, λες και το περιεχόμενό του θα μπορούσε να τον τραυματίσει, κι εκεί, ανάμεσα σε μερικά τσαλακωμένα χαρτιά, βρήκε ένα παλιό κασετόφωνο. Το κρατούσε στα χέρια του, κοιτώντας το με μια αίσθηση αμηχανίας, σα να είχε ανοίξει έναν θησαυρό που δεν ήξερε πώς να διαχειριστεί. Το κασετόφωνο ήταν ακριβώς το ίδιο όπως εκείνα που χρησιμοποιούσαν οι γονείς του όταν ήταν μικρός, από εκείνα τα μοντέλα που ακούγονταν σαν να παίζουν με χαμηλή ένταση ακόμα κι όταν ήταν στο τέρμα. Μόνο που αυτή η συσκευή δεν είχε καμία ετικέτα, καμία ένδειξη για το ποιος ήταν ο αποστολέας ή το περιεχόμενό της. Το μόνο που υπήρχε πάνω ήταν μία κασέτ...