Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

       Ξανά εδώ! Δευτέρα και πάλι μαζί! Σαν εκπομπή ακούγεται! :)
      Όπως θα μάθατε, αν μάθατε η Ελλάδα κατέκτησε την 7η θέση στο τελικό διαγωνισμό της eurovision και μπράβο μας γι' αυτό!
      Νικητήριο τραγούδι είναι το παρακάτω και εκπροσωπεί το Αζερμπαιτζάν.


      Εντάξει... δε ξετρελλάθηκα με τη συγκεκριμένη συμμετοχή αλλά μπράβο τους!
     Λοιπόν κλείνοντας την ανάρτησή μου έχω και ένα δωράκι για την αγαπημένη μου blogger Αθηνά (ola de palabras) που ήθελε κίτρινες τουλίπες! 
      Χαλάω εγώ χατήρι? :)
      Όχι φυσικά....



            Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε φίλοι μου! :)

Σχόλια

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε! Εμένα μου άρεσε το τραγούδι της Ιταλίας με τον american jazz ήχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα γλυκιά μου!!!
    Πανέμορφες οι τουλίπες!
    Για την eurovision δεν έχω γνώμη, γουρούνιαζα σε μια ταβέρνα στην Πεντέλη!! χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα Σοφάκι μου!

    εμενα παλι μου αρεσε της Ουκρανιας αλλα και της Ιταλία ωραίο ήταν! Αν δε κανω λαθος βγηκε δευτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα Διαμαντενια μου!

    γουρουνιαζες ε? :)

    καλα εκανες!! αν μπορουσα θα γουρουνιαζα και εγω! χεχε

    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααααα, τι όμορφες τουλίπες!!! Δεν έχω λόγια... Δεν ξέρω πως να σε ευχαριστήσω... Εν ολίγοις μου έφτιαξες τη μέρα!!! Χίλια ευχαριστώ. Σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!
    ΥΓ.
    Ορίστε, τέτοια κάνετε και με κακομαθαίνετε και δεν πρόκειται ποτέ να γίνω καλό παιδί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. E γω σε ευχαριστω Αθηνά μου!

    Δε πειραζει... ας μη γινεις καλο παιδί, να μείνεις όμως αληθινό παιδί και πάνω απ' όλα παιδί! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλη εβδομαδα γλυκο μου κοριτσακι! :) ουτε εμενα μου αρεσε το τραγουδι που βγηκε πρωτο αλλα οπως φαινεται ειμαστε απο τις λιγες... :) φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή εβδομάδα κοπέλα μου!! Το νικητήριο τραγούδι δεν με ενθουσίασε και πολύ, νομίζω πως είχε άλλα αρκετά καλύτερα. Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή εβδομάδα γλυκιά μου!!!!

    Υ.Γ Θα κάνω μια σχετική ανάρτηση για γυαλιά ηλίου τις επόμενες μέρες!! Αλλά μέχρι ποια τιμή σε ενδιαφέρουν;; Δώσε ένα ανώτερο όριο..
    Φιλάκιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γεια σου και απο εδω μαρακι μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μανταρινακι

    εγω ηθελα να κερδισει η Ουκρανία αλλα δε τα καταφερε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημερα μοντερνα μου και σ' ευχαριστω που θα κανεις την αναρτηση που σου ζητησα!

    με τιμας πολυ!! :)

    νομιζω με 150 - 200 ευρω καλα ειναι για γυαλια ηλιου... αλλα και φθηνοτερα να εβρισκες μια χαρα θα ειναι! χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ! :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ

Βρήκα τη παρακάτω ανάρτηση, μου άρεσε και σας τη παρουσιάζω και μέσω του δικού μου blog. Έξυπνα σοφα λόγιαΕάν το περιβάλλον ήταν τράπεζα... οι κυβερνήσεις θα το είχαν σώσει προ πολλού.

Εάν ο Γαλιλαίος έλεγε με στίχους ότι "η γη κινείται" δεν θα είχε κατηγορηθεί για βλακεία - Χάρντυ, Τόμας

Βλάκες... μμμμ... οι αγαπημένοι μου. Πάντα με εκπλήσσουν μαθαίνοντας με αρκετά για την πονηριά και τον απρόσμενο χαρακτήρα που κρύβουν μέσα τους αυτά τα συμπαθητικά αλλά πανούργα πλάσματα.

Ο μαλάκας είναι ανίκητος. Θα σε τραβήξει με κόλπο στο επίπεδο του και παίζοντας εντός έδρας θα σε νικήσει με μεγάλη διαφορά μη μπορώντας να κάνεις τίποτα.

Η μέθη δεν παράγει ελαττώματα, τα αποκαλύπτει !!!

Φτιάχνεις όμορφο μέλλον, αν ζεις όμορφο σήμερα. Γιατί το σήμερα γίνεται δυνατό
παρελθόν που επιστρέφει και επηρεάζει το αύριο.

ΣΟΦΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ.

Τα κοινά σημεία είναι αυτά που κάνουν μία σχέση ευχάριστη,
αλλά οι μικρές διαφορές είναι αυτές που της δίνουν ενδιαφέρον.
------ Ποτέ δεν θα μάθεις την αληθινή χαρά,
έως ότου έχεις αληθινά αγαπήσει,
και ποτέ δεν θα καταλάβεις
τι είναι ο πόνος,
έως ότου την χάσεις.

------
Ανόητος στον έρωτα δεν είναι κανείς. Είσαι ανόητος όταν απλά δεν τον έχεις γνωρίσει..

------
Άραγε αγάπησε ποτέ η καρδιά μου έως τώρα?
Τώρα που βρίσκεται αυτή μπροστά μου..
Ποτέ δεν γνώρισα την αληθινή ομορφιά έως αυτή τη νύχτα.
( Από τον Ρωμαίο και Ιουλιέτα ) .

------

ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ ΔΩΡΑΚΙΑ.

Έτσι δεν είναι, εκφραστικοί; Δεν είναι όμορφες οι εκπλήξεις; Τα αναπάντεχα, απρόσμενα γεγονότα;
Κι εγώ έζησα ένα απο αυτά το Σάββατο, που συναντήθηκα με τηνσυλλεκτική Μαρία αλλά αυτά θα τα μοιραστώ μαζί σας άλλη στιγμή.
Για την ώρα, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάτι άλλο, κάτι που έκανα και πέρυσι και συνέχισα και φέτος.
Μου αρέσουν τα ξαφνικά πράγματα πιστεύω το ίδιο και εσάς.
Πέρυσι λοιπόν, ξαφνικά, είχα δύο νικήτριες σε δύο διαγωνισμούς, που δεν ήξεραν οτι συμμετείχαν.  Ήταν η Μαρίνα,η διπλανή μας, που είχε κερδίσει το χειροποίητο ΕΚΦΡΑΣΟΥ, από τα χέρια του μπαμπά μου και ήταν καιη Συριανή, η Γιάννα μας, που είχε κερδίσει "τα Λάφυρα", χαρίζοντάς μας έπειτα πανέμορφες φωτογραφίες από το υπέροχο νησί της Σύρου.
Φέτος λοιπόν και χωρίς να το γνωρίζετε, μιας και αναφέρω ξανά οτι αγαπώ τις εκπλήξεις, διοργάνωσα δύο διαγωνισμούς και δύο δώρα. Δεν είπα τίποτα γιατί δεν ήθελα να υπάρχει κάποιο σχόλιο μόνο και μόνο για να μπει στο διαγωνισμό, αγαπώ κάθε αληθινό και εγκάρδιο, οπότ…